Meer informatie over restaurant Noordzee

Erg voordelig
Erg lang
Lenie S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Geen volgende keer! We zijn hier met 29 mensen geweest op zaterdag 13 augustus, tijdens het vuurwerk weekend. We hadden van tevoren een tafelschikking met kaartjes afgegeven. Men had de tafel prachtige gedekt! We waren een van de eerste gasten, ivm de kleine kinderen. Maar helaas is er waarschijnlijk iets mis gegaan in de keuken. We hebben ruim 2 uur moeten wachten op het voorgerecht. In de tussentijd is er 3x drinken gebracht en 1x wat broodjes. Het nagerecht kwam uiteindelijk rond 23.00 uur. Het restaurant was nagenoeg leeg. De vraag of de zeetong in roomboter kon worden gebakken is niet gehonoreerd. Gebakken vis was droog en hard. Duizend excuses en 100,00 korting.
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Vandaag echt heerlijk gegeten, bij dit gezellige restaurant met zeer vriendelijk personeel. Ze stonden zelfs al met een bak vers water klaar voor de hond. En ondanks het feit dat er een grote groep was binnen gekomen, namen ze de tijd voor ons en wa het eten echt verrukkelijk. Wij komen hier zeker de volgende keer terug. Wij zeggen: ga zo door!!
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Geen aanrader. Vandaag wezen eten. kwaliteit eten was matig en service ver onder de maat. We werden de zaak uitgekeken.Begin werd al op zeer onvriendelijke wijze gevraagd wat we wilde drinken. Na het brengen hiervan was de vraag wat we wilde eten al niet veel vriendelijker. Blijkbaar was het bijna sluitingstijd. Personeel zeer luidruchtig aan het opruimen en onderling met elkaar bezig. Ook vroeg 1 personeelslid aan de andere wat ze wilde eten omdat ze ging halen. Dat zegt wel wat over de kwaliteit van het eigen eten zou ik zeggen. Wij zullen hier niet meer heen terug gaan en het anderen ook zeker niet aanraden
Jacob70 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Wij komen hier al flink wat jaren elke zondag voor lekkere koffie met een super appelpunt.
Weleens geluncht zo nu en dan dat was ook altijd heerlijk. Personeel wat je altijd leuk verwelkomt en blij is dat je er weer bent.
Iovj ..
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
De porties zijn royaal, maar komen niet boven het niveau van de snackbar om de hoek uit. De bediening is vriendelijk en ze haalden -met duidelijke tegenzin en na enigszins aandringen van onze kant- de al voor de avond gedekte plaatsen aan het raam weg, zodat wij met zicht op de zee konden lunchen. Wel jammer dat ze voor de kleine portie mayonaise bij de friet onaangekondigd een euro extra op de rekening zetten. Dit vinden wij niet de goede manier om je geld te verdienen en daarom hebben we de fooi maar weer geschrapt. Ook raar was de portie bitterballen. Wij bestelden de tweepersoons portie en kregen 7 bitterballen. Zonder scherp mes of duidelijke instructies hoe we die zevende bitterbal moesten verdelen. Gelukkig zat er wel weer royaal mosterd bij.

De muziek in het restaurant was vrij luid, maar erg mooi. De locatie is op zich mooi, op de boulevard van Scheveningen, maar ze zitten aan de verkeerde kant van de pier waardoor je hier niet zo snel terecht komt. Dat is niet zo heel erg, want je mist er niet echt veel aan. Het is een goede plek om te eten met kinderen of voor een feest, maar voor een volwassen lunch of diner komen wij hier niet meer terug.
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2015
Hier gegeten op 9/6. Het weer was niet al te best, dus het was erg rustig. We zaten binnen en daar ziet het er prima uit. De bediening was erg aardig en attent.

Het eten was iets minder. De kibbeling was lekker en vers, maar de patat was niet helemaal goed gebakken en de sla was droog en veel te veel dressing. Maar voor de prijs (9,50) absoluut wel de moeite waard. We komen zeker terug.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Vandaag een dagje Scheveningen gedaan en dan spreekt het haast vanzelf dat je daar op een terras vis eet en van het zonnetje geniet. Mijn keuze was gevallen op scholfilet. Deze was goed gebakken en smaakte goed. De bediening was heel vriendelijk, ondanks dat de dames en heren het razend druk hadden.
Henri H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2014
Gisteren gegeten op het terras in de zon. De scholfilet was goed en zacht van smaak. Goede prijs-kwaliteit verhouding. De Schnitsel daarentegen viel heel erg tegen. Hij was droog en volgens onsckan het niet anders dan dat hij uit de frituur kwam. Dat vinden wij oprecht jammer aangezien de bediening correct en vriendelijk was en de entourage ook top!
Hans1962 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2013
Voor het eerst en laatst hier gegeten. Het eten was zonder meer goed. Maar de service was aanvankelijk ongeïnteresseerd maar OK, totdat het 5 voor 8 was. De serveerster kwam toen we de borden net leeg hadden ongevraagd met de rekening (zonder te vragen of we nog koffie wilden) omdat ze om 8 uur dicht gingen. Nou ja, denk je dan. Gastvrij is anders maar alla. Echt raar werd het pas toen ik mijn cola op had en ontdekte dat er een grote scherpe glasscherf in m'n glas zat. Eerder had ik die voor een smeltend ijsblokje aangezien. Dat ga ik toch maar even melden, dacht ik. Het personeel zat intussen gezellig samen te tafelen en zei alleen: gelukkig heb je 'm niet ingeslikt, ha ha! Nee, dan was de avond heel anders verlopen, zei ik nog. Nou bedankt voor de tip, was het antwoord en ik kon weer gaan. Voor het laatst dus...
Rene0921 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Deze recensie gaat over de plate service, wij hebben nog nooit een uitgebreid menu of luxe schotel besteld bij Noordzee Boulevard ondanks dat wij hier vaak komen. Op 20 juli 2013 hier weer heerlijk op het terras gegeten. Het uitzicht op zee is natuurlijk prima! Lekkere vis resp. kipsaté, flinke portie lekker dikke frites en frisse salade erbij. Zeer acceptabele prijzen, ook voor de drankjes, zeker voor deze locatie! Voor wie trek heeft in een lekkere schotel op een fijn terras na een dagje Scheveningen zonder meteen in de meest chique gerechten te belanden is de plate service van Noordzee Boulevard echt een aanrader! Wij komen hier graag.