Over het restaurant Noordwest

Eigentijds restaurant op unieke plek in de Jordaan

Noordwest dankt zijn naam aan de ligging op de hoek van de Noordermarkt en de Westersstraat. De hele dag door een geliefde plek voor koffie, thee of een borrel, maar 's avonds is het pas echt feest. Dan serveren ze er mooie, moderne Franse seizoensgerechten waar je als liefhebber van lekker eten echt blij van wordt.

Meer informatie over restaurant Noordwest

Zaterdag 09:00 - 03:00

9,2
Ferdinand V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Wat een aangename verrassing was het weer eens te eten bij Noordwest. Een uitstekende persoonlijke service werd ons geboden, het eten was prima en zeker goed in verhouding met de prijs. Er heerste een rustige ontspannen sfeer met rustige muziek op de achtergrond. Gesprekken aan tafel konden zodoende rustig gevoerd worden. Een aanrader wat ons betreft.
Trudis V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
plezierige plek om te lunchen.
Esmée B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
De locatie icm met de vriendelijke bediening, heerlijk eten en een goed glas wijn geven je het gevoel alsof je eventjes op vakantie bent.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Leuke sfeer in restaurant. Vriendelijke, snelle en ter zake kundige bediening. Het eten was zeer voortreffelijk !
Een aanrader, we komen zeker terug!
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk gedineerd in ongedwongen sfeer! Wat een prettig restaurant om te eten. Zeer goede kwaliteit van eten. De borden zijn prachtig opgemaakt. De bediening is erg prettig. Eigenlijk eten als in een sterren zaak qua kwaliteit en opmaak, maar dan in een ongedwongen sfeer en prijzen waarvan je niet achterover valt. Ik beveel dit restaurant zeker aan.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
De service is ontzettend rap en vriendelijk. De locatie fantastisch en het eten van hoog niveau. Wat ik een ontzettende plus vind is dat de kaart vaak verandert.
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Gezellig en lekker gegeten. Leuke tent, goed eten en goede bediening die bijv. precies de juiste dessert wijn adviseerde op basis van mijn wensen.
Joris E.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Gewoonweg heerlijk gegeten!
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding op een prachtige plek in Amsterdam.
Ik raad aan om het 4-gangen menu te nemen en te luisteren naar de sommeliers. Goede ervaring!
Hessel S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Ik heb een voedselallergie voor veel producten, en dit was geen enkel probleem bij Noordwest. Aanrader! 'Zonder de knip erop' hier uiteten geweest. We wonen om de hoek, maar nog nooit bij Noordwest aangeschoven, behalve dat we wisten dat de wijnen er goed zijn. 4 gangen (incl de tussengang met lamsreks) waren allen erg goed bereid (de runderlende als voor, rib-eye als hoofd, en sorbetijs met rabarber als desert), en kleurrijk gepresenteert. Informele bediening, en erg klantgericht.
Juno B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Top locatie !
Zeer verrassende menukaart met super mooie combinaties , top wijnen, top ambiance en een goede service . Aanrader !
Copini A.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Gewoon goed. De service is bijzonder goed! De sfeer en de ambiance zijn fantastisch.
Bastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Goeie zwaardvis
j-ital .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Met z'n 2-en gegeten, vier-gangenmenu voor 40 euro. Lekker gegeten, goede prijs-kwaliteitverhouding en ook goede wijnsuggesties. Minpuntje vonden wij dat sommige onderdelen uit het voorgerecht (een soort aardappelkroketjes en zeewier) die minder goed bevielen vervolgens ook terugkwamen in het hoofdgerecht. De wagyu-beef als tussengerecht daarentegen beviel ons zeer goed, evenals de citroenmerenguetaart als nagerecht (lekker ruime portie ook). Zeker een aanrader.
Saidjah P.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Toplocatie, geweldig eten icm prachtige wijnen. Vriendelijk personeel en topservice!
vri00402 D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
vriendelijke bediening en goede sfeer
Tony H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Vier gangen menu inclusief wijnarrangement voor redelijke prijs. Bediening is attent en rap. Gerechten en wijnen werden perfect achtereenvolgens getimed. Aan te raden!
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prettige ontvangst en bediening. Meteen een karaf koud water op tafel en deze werd ook regelmatig ververst! Attente bediening, ook qua aanbieding van wijn/bier. Zeker niet opdringerig! Gerechten hebben heerlijke pure smaken! Bisque vooraf was overheerlijk. Mag ook eenkleinere portie zijn. Krab was overheerlijk. Tussengerecht was dit keer tongschar. Zacht van smaak. Als hoofdgerecht hadden we halve kreeft, deze was al schoongemaakt ( had van. Mij niet gehoeven, want ik hou wel van wat gepeuter) maar de combinatie met de paddenstoelen en noten was heerlijk. Ook de heilbot was prima en verrassend klaargemaakt. Als nagerecht hebben wij voor de kaasplank gekozen. Alle kazen heerlijk op temperatuur , brood en dip erbij. De kazen zijn lekker maar mag ook wat vernieuwender/gedurfder zijn.
We komen zeker terug!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gisteravond weer heerlijk verwend bij Noord West. Menu is uitgekiend en het tussengerecht van de dag was heerlijk (deze keer zeetong). Er is een prettige sfeer en de mensen die er werken leggen je in de watten.

Last night we had a delicious dinner at Noord West, we were pampered by the staff and the food.
Very relaxed atmosphere... I can definitely recommend a visit!
Margriet K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Top, top? Nee super! Sfeervolle ambiance en attente vriendelijke bediening. Het eten is een plaatje en waanzinnig lekker.
Margriet K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Waanzinnig lekker gegeten. Plaatjes op het bord en tongstrelend. Bediening heel attent en gastvrij. Kortom superavond gehad.