Over het restaurant Noordwest

Eigentijds restaurant op unieke plek in de Jordaan

Noordwest dankt zijn naam aan de ligging op de hoek van de Noordermarkt en de Westersstraat. De hele dag door een geliefde plek voor koffie, thee of een borrel, maar 's avonds is het pas echt feest. Dan serveren ze er mooie, moderne Franse seizoensgerechten waar je als liefhebber van lekker eten echt blij van wordt.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Noordwest

Maandag 09:00 - 18:00
Dinsdag GESLOTEN
Woensdag t/m Vrijdag 11:30 - 01:00
Zaterdag 09:00 - 03:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Noordwest

Colleen H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Eten mooi geprensenteerd en erg smaakelijk. Gezellige sfeer met goed muziek , niet te hard!
Vriendelijk bediening.
Rinse M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Uitstekend gegeten met vrienden.
Een 4 gangen verrassingsmenu van de zeer creatieve koks, die van ‘simpele’ basisingrediënten iets bijzonders kunnen maken.
Vriendellijke, professionele bediening met zeer goede wijnadviezen.
Met persoonlijke wensen wordt goed rekening mee gehouden.
Elles D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Genoten van het verrassende
4 gangen menu en het goed bijpassende wijnarrangement!
De bediening is super vriendelijk en enthousiast!
We hebben een zalige avond gehad!
Raphael P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Zeer teleurstellende cuisine voor de gevraagde prijs. Aardig personel en goede locatie. Wijn was lekker.
Camilla C.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Mooie smaakcombinaties en mooi gepresenteerde gerechten, goede huiswijn, attente service. Porties zijn wel aan de kleine kant.
m. L.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
eten was heerlijk. Meisje wat ons bediende heel behulpzaam. Helaas de jonge manager (niet de eigenaar) was zeer onbeschoft en wist duidelijk zijn plek niet. Kortom klant is beslist niet koning! De nasmaak blijft lang hangen, waardoor ik iedereen afraad bij Noordwest te dineren.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijke kleine gerechten, het verrassingsmenu is een aanrader, mn de lamsstoverij vonden wij heerlijk.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
De vis was hier geweldig en een van de beste wijnen erbij gedronken in tijden. Goede service waardoor we toch iets meer uit hebben gegeven dan gepland.
Joel K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Op zich sympathieke eetgelegenheid, zonder veel poespas en vlotte bediening. Een amuse, een bonbon van wat flauwe zalm met tomatengelei maar snel vergeten, evenals de gestoomde kruidenbroodjes met citroenboter, hmz...Eigenlijk was alleen het voorgerecht, de noordzeekrab in de bieten gazpacho echt lekker. De vrij jonge riesling (onderdeel van het verrassende wijnarrangement) deed het verrassend goed bij de zoete krab en we verheugden ons dan ook op het vervolg. Hoofdgerecht, het buikspek net ff te zout. De chef deed zeker zijn best, maar evenals de amuse vooraf, was ook het dessert nergens in balans en eigenlijk gewoon teleurstellend.
Ingrid G.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Eten en bediening goed!
Ambiance waar wij op dat moment zaten was minder.
Zeer onverzorgd toilet voor dames.
Machteld M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Alle gerechten waren met liefde bereid en opgediend. Dit in combinatie met een heerlijk wijntje en goed gezelschap bezorgde ons een fantastische avond!
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten! De gerechten zagen er prachtig uit, smaakten voortreffelijk, we kregen er steeds een goede uitleg bij. Ook over de wijnen. De bediening weet waar ze het over heeft. Het was vrij rustig in het restaurant, nog niet half vol. Leuke inrichting met bankjes.
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten, mooie gerechten en super van smaak met een mooi wijnarrangement. Enthousiast geserveerd met goede toelichting. Alleen jammer van de kleine tafel die we kregen, terwijl we bijtijds gereserveerd hadden en de zaak voor de helft gevuld was met tafels.
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Hier koken ze de sterren van de hemel. Surf&turf oesters met steak tartaar; zo lekker! Evenals een mooi verfijnd voorgerecht: de gerookte zeeduivel. De snoekbaars met heerlijk ingelegde uitjes. Het wordt ook nog eens opgediend door attente en leuke bediening. Toprestaurant!
Lekkerinrotterdam V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
hier op donderdagavond met z'n tweeën werkelijk fantastisch gegeten. begonnen met een glas cremant ( de loire? ) en wat Iberico ham. daarna ons drie gangen a la carte menu. de kwartel met eendenlever bombe was geweldig evenals de kabeljauw. hert van mijn partner ook super. warm chocolade taartje als dessert. wij kozen voor een gruner veltliner die wij heerlijk vonden maar de zeer vriendelijke gastheer liet ons toch nog een goed passende wijn proeven. verder een zeer comfortabel en warm interieur. dit restaurant is een absolute aanrader!
Anja W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Erg lekker gegeten, mooie kleine gerechten met liefde opgemaakt.
Prachtige wijnen en zeer goede service. Restaurant heeft een prachtig uitzicht. Enige minpunt is de gedateerde inrichting, maar volgens de nieuwe eigenaar gaat dat in de toekomst veranderen.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Verassende gerechten, de gerookte paling vooraf was subliem qua compositie, smaak en textuur. Een onverwachte smaaksensatie. Het hoofdgerecht van licht gerookte eendenborst was geheel in lijn, net als het dessert vanduinbessen en mousse en ijs. Plezierige bediening. Je kunt zien, proeven en ervaren dat er veel werk gemaakt wordt de gerechten met oog voor detail. Een voortreffelijk restaurant met een aangenaam verassende kaart.
Dianne B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Teleurstellend had er veel meer van verwacht na al de lovende recensies. Wijnen pasten niet bij het eten. Rare opbouw in de gerechten. Taai vlees was bijna geen doorkomen aan. We zagen onze buren ook worstelen met het vlees. Al met al erg jammer en teleurstellend voor ons eens maar nooit weer.
Lilian H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Keurige bediening. Heerlijk eten! Lekkere wijnen, er wordt erg goed geluisterd! Ga zo door.
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Geweldig gegeten met een verassing van de chef. Wederom een leuke avond. Chapeau!