Over het restaurant Noordwest

Eigentijds restaurant op unieke plek in de Jordaan

Noordwest dankt zijn naam aan de ligging op de hoek van de Noordermarkt en de Westersstraat. De hele dag door een geliefde plek voor koffie, thee of een borrel, maar 's avonds is het pas echt feest. Dan serveren ze er mooie, moderne Franse seizoensgerechten waar je als liefhebber van lekker eten echt blij van wordt.

Glas champagne

Zaterdag 09:00 - 03:00

Uitmuntend
9,1
9,4

Jouw recensie over het restaurant Noordwest

Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Mirte G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Hier gegeten met restaurantweek. Erg vriendelijke behulpzame bediening. Bijzondere heerlijke smaakcombinaties, dus iedereen heeft echt lekker gegeten. Jammer was alleen dat iedereen (7 personen, mannen en vrouwen) eigenlijk echt niet genoeg had gegeten. Hoofdgerecht was bijvoorbeeld een heel klein stukje eendenborst, met eigenlijk ook helemaal geen bijgerechten, dat was jammer. Verder goed gegeten!
Mirte G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Uitstekend gegeten en prima, persoonlijke service!
lauren O.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Hier samen gegeten met mijn vriend.
We gingen voor een vijf gangen menu.
Deze werd geselecteerd door de Chef. Doordat ik vegatarisch ben, kreeg zowel mijn vriend als ik de vijf gangen vegetarisch. Dit terwijl mijn vriend best een biefstukje had gelust. Helaas was dit niet mogelijk. Persoonlijk vond ik de gerechten vrij vlak van smaak en kregen we vrij vaak van het zelfde. Het toetje wat toch altijd wel een van mijn favorieten gerechten is viel tegen. De mouse was te slijmerig (ei wit?) en het ijs had geen smaak en was erg stevig qua structuur. Het personeel was verder wel heel vriendelijk en vertelde met veel enthausiasme over de gerechten. We wilden graag nog een kopje koffie of thee na, maar het personeel vroeg ons niet meer of ze nog wat voor ons konden betekenen waardoor we na 20 miniten toch maar besloten gewoon thuis een kopje koffie te drinken.
Virgil S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Goed verzorgd! Lekkere smaak combinatie! En een hele mooie zaak. Maar vooral de sommelier was zeer vakbekwaam en attent en heel knap. Je voelt echt dat je uit eten bent geweest. Absoluut waar voor je centen.
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
De gerechten zijn echt goed, professionele bediening en mooie plek in de stad. De inrichting van het restaurant is origineel maar of ik het nou mooi vind....... kortom een gezellige avond met een goed glas wijn en heerlijk eten.
Emmanuel M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Top service, zeer vriendelijk personeel
Zeer smaakvol eten
Tobias D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Verrassend goed restaurant, geweldige bediening. Leuke locatie, fijne wijnen by the glass. De chef wist de ambitie waar te maken. Ik kom graag snel terug!
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Wat een aangename verrassing! Lekker eten, origineel, verfijnd zonder gezocht te zijn. En top bediening! I'll be back!
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
10 augustus hier met een grote groep gegeten. Het eten was heerlijk en de bediening top. Ook heerlijke wijnen. Gaan we zeker vaker eten. Top restaurant.
marlies D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Na vele lovende recensies online zijn we hier naar toe gegaan.Wat een geweldige avond! Gastheerschap ten top. Je merkt dat zowel de keuken als bediening passie heeft voor wat ze doen. Het eten proeft zeer verfijnd en de smaakcombinaties kloppen perfect. De eigenaar heeft daarnaast een grote passie voor wijnen die hij zelf ook ophaalt in Frankrijk. Geweldige ervaring en wij komen zeker terug!!
Jasper E.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk eten en een zeer gastvriendelijke bediening. Een grote keuze uit diversen wijnen die goed bij het eten passen. Zeker een aanrader!
helma B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Alles tot in de puntjes verzorgd. Verrassende gerechten. Vlotte bediening. We hadden een fantastische avond! Maar de rekening was dan ook pittig.
Margriet K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Op 10 augustus zalig gegeten. Een aanrader is de paling op een bedje van zuurkool. Dit is een van de sublieme combinaties die de kok maakt, gecombineerd met een bijpassende wijn, maakt het geheel af. Dit is de passie van de gastheer. Mooie wijnen vinden, en het liefst zelf ophalen uit Frankrijk. Doordat de kaart iedere maand vernieuwd wil ik er iedere week wel eten. De bediening en ambiance geven je een welkom gevoel. Een bezoek zeker waard!
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Ontzettend lekker gegegeten! De paling was echt absolute hoogtepunt! Maar ook de bravette was buitenaards! De wijn die erbij werd aangeraden paste heel goed bij de gerechten maar was ook los van de gerechten heeeerliijk! Al met al een echte aanrader!!!
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Complimenten voor de chef in combinatie met de aangeboden heerlijke wijnen.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een prettig restaurant, goede vriendelijke bediening. Prima gerechten, goede sfeer.
louwhelderop L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Kon niet beter!
Ferdinand V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Wat een aangename verrassing was het weer eens te eten bij Noordwest. Een uitstekende persoonlijke service werd ons geboden, het eten was prima en zeker goed in verhouding met de prijs. Er heerste een rustige ontspannen sfeer met rustige muziek op de achtergrond. Gesprekken aan tafel konden zodoende rustig gevoerd worden. Een aanrader wat ons betreft.