Noorderpoort

Noorderhaven 17 8861 AJ Harlingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Noorderpoort

Vegavisje .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Lekker uit eten tijdens een weekendje Harlingen. We zochten een restaurant met goede vega-opties en dat leek dit wel. Van buiten - in de winter - niet heel bijzonder, binnen gezellig. Informele bediening. Lekkere wijnen op glas en goed eten. Nogal grote porties naar onze maatstaven en geen hele spannende gerechten, maar hele goede kwaliteit en gastvrijheid. Voor de visliefhebber onder ons waren de gebakken mosselen heerlijk.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2014
Hier op mandag 23 juni 2014 met 2 personen gegeten.
Vreemd is dat op de rekening staat:'"cafe 't Noorderke." maar wel met hetzelfde adres als Noorderpoort. Is de naam veranderd??? Ik weet dus niet hoe het nu in werkelijkheid heet.
Hier een heerlijke kogelbiefstuk gegeten. Prima gebakken en precies voldoende peper.
De bediening is netjes, maar misschien voor bepaalde mensen te vrijpostig. Hier moet je wel tegen kunnen.
Het restaurant is echt oud, maar wel smaakvol ingericht. Doet mij een beetje denken aan de 70er jaren. Ik miste alleen nog de Perzische tapijtjes op tafel. Maar het is er wel gezellig.
Kooij01 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Lekker gegeten en vriendelijke bediening op een prettige locatie met een mooi uitzicht op de haven met binnenkomende zeilboten.
eerst een roseetje op het terras en daarna binnen gegeten, waar het ook heel gezellig zit.
Lhvw .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Voordat we op de boot van 19.00 uur richting Vlieland stappen, nog even snel hier een hap. De bediening is zeer vriendelijk, snel en denkt mee. Het eten is puur voor een eerlijke prijs (mosterdsoep met zalm is een aanrader)! Ook de cheesecake is fenomenaal. De locatie is super met een mooi terras. Minpuntje vonden wij de koffie, maar nadat wij dit aangaven wordt ook hier zeer professioneel en kundig mee omgegaan. Wij komen terug als we nog een keer op de boot richting Vlieland gaan.
JandL .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
Het terras van het restaurant is schitterend gelegen aan het water van de Noorderhaven. Ik moest even wennen aan de smaak van de mosterdsoep, die gevuld was met stukjes zalm. Dat gaf een niet onaardige aparte smaak aan de soep. De scholfilets waren goed bereid, maar niet echt bijzonder van smaak. De totale prijs inclusief voorgerecht en drankjes bleef zeer binnen de perken, € 29,20. Kortom een prachtige locatie en een redelijke maaltijd voor een goede prijs.