Noordeloos

Breestraat 21 1941 ED Beverwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Noordeloos

SylvZ .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Fiets-tochtje onderbroken voor lunch in Beverwijk. Bij toeval hier op terras terecht gekomen. Wat opviel: de zeer schappelijke prijzen, de glimlach van het personeel en niet te vergeten: het bijzonder smaakvol klaargemaakte eten! Niet alleen erg lekker maar er was echt moeite gedaan om onze borden zo mooi mogelijk op te maken. De tonijn was voorzien van een heerlijk eitje en nog meer garnituur zoals superverse rucola. Het broodje warm vlees van metgezel bevatte mooie kleine champignonnetjes en ui. We waren zeer aangenaam verrast en gaan zeker terug!
Stijn S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Bestel je een broodje hamburger verwacht je niet dat je hem zelf nog in elkaar moet zetten... De hamburger was deconstructed zogezegd... De koffie was niet goed en de bediening arrogant. Ik loop er voortaan snel voorbij.
Bourgondiër23 ..
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Druk bezocht restaurant / eetcafé. Twee gedeeltes, waarbij het achterste deel wat donker is. Bediening zeer vriendelijk. Wij bestelden voor de lunch een uitsmijter garni en een broodje tartaar. De uitsmijter had de pan net wat te lang gezien en ook het broodje was iets te lang opgebakken. We hebben hier al meerdere keren prima gegeten, maar deze keer viel het wat tegen. Jammer. Misschien omdat de vaste mannelijke kok nu niet alleen werkte ? We beschouwen dat maar als een uitzondering. Schappelijke prijzen.