Nooitgedagt

Grote Bredeplaats 35 8861 BA Harlingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Nooitgedagt

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Wimkooijman .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
prima restaurant zeer kindvriendelijk super aardige bediening een topper. de huisgemaakte frites zijn overheerlijk. Ik had hertenbiefstuk heerlijk mals mijn vrouw Vis en de kinderen spareribs, alles super lekker.
De spareribs zijn eigenlijk geen kindermenu maar ze hebben het er wel van gemaakt, dat bedoel ik meedenken en kindvriendelijk
Stev D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
op misschien de laatste zwoele zomeravond van 2016 gegeten bij nooitgedacht.
bediening is top, vriendelijk met een gevoel voor humor.
visgerechten waren erg lekker, goed gebakken en goed van smaak.
huiswijn prima.
desert, kaasplankje met een voor mij nieuwe smaak, bleu de wolvega.
kortom, een aanrader.
Lútzen S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Omdat hij boven aan op iens staat hebben mijn vriendin en ik er gegeten. En ze moest de boot halen, daarvoor hadden we weinig tijd, en werd er volledig gehoor gegeven aan ons verzoek om het voorgerecht en hoofdgerecht tegelijk te serveren. Met een extra puntje voor de zeer verrukkelijke carpaccio. Aanrader dus.
Jikke V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Elk jaar als we met de boot in Harlingen aanmeren kunnen we het niet laten een hapje te eten bij Nooitgedagt. Het eten is altijd heerlijk, het personeel vriendelijk en er hangt een prettige sfeer.
Een absolute aanrader!
Anne-Gre E.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Gelokt door het gezellige steigerhouten terras rondom een mooi oud pand op een gezellige plek, hebben wij eerst koffie gedronken. Door een ontzettend leuke jongen geserveerd. Uiterst verzorgd, met een gezellig schaaltje koekjes. Toen ook de kaart gevraagd. Mmmmm, dat zag er goed uit! Een tijdje later binnen gestapt voor een diner. We moesten even wachten aan de bar. Want het was druk op de doordeweekse dag. Geen straf, de locatie is van binnen net zo mooi (industrieel / vrolijk) als van buiten! En het diner was zeer de moeite waard. Het begon al met de verrukkelijke broodplank. Daarna alle gerechten even mooi opgediend en even lekker. Een aanrader in het mooie Harlingen! Wel even de openingstijden checken en reserveren, om teleurstelling te voorkomen.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk en gezellig zitten met n groep van 30! voor onze stadswandeling koffie met n lekker taartje en daarna heerlijk gegeten . N lekker soepje en n broodplankje , heerlijke voorgerechten met o.a. gamba's ,en het hoofdgerecht bestond uit vis , vlees en eend ! Voor ieder wat wils . Heerlijke rabarber en salade erbij .
Als afsluiting een groot blad met heerlijke hapjes , ijs , cake en fruit . Super
Alles was lekker !! Ik kom zeker terug ????
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Wat een leuk restaurant! Van begin tot eind top! De service is goed, uitnodigend, kundig en alert. Het eten lekker en vers. De porties zijn groot, zeker voor de prijs die ze vragen. De prijs is echt aan de lage kant voor wat je krijgt. Het pand is schitterend, de entourage en inrichting is vintage, maar dan echt tot in de puntjes doorgevoerd. Al met al een aanrader voor iedereen die Harlingen aandoet.
Casper D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Wij hebben een bijzonder goede ervaring met 'Nooitgedagt'. Het eten was bijzonder smakelijk en bovendien on-Nederlands goed geprijsd. Daarnaast was er ondanks de drukte altijd veel aandacht van het personeel. Dit restaurant wordt duidelijk met passie gerund, en over alles is goed nagedacht. Ik kan niet anders dan hier een dikke 10 voor te geven!
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Omdat het door ons uitgekozen restaurant vol zat, hierheen doorverwezen. Leuk eetcafé, maar helaas liet de service soms te wensen over. Meer vanwege de drukte waarschijnlijk dan vanwege desinteresse, maar koffie compleet, die niet tegelijkertijd met het dessert van anderen wordt geserveerd is toch een gemiste kans. De hoofdgerechten waren goed op smaak, maar de schaaldierenjus bij de kabeljauw was wel erg overheersend. Anders geserveerd -niet drijvend in de jus- zou waarschijnlijk lekkerder geweest zijn. Het warme chocoladetaartje was ok, maar de koffie compleet een aanfluiting. Wel veel, maar een kannetje slagroom en een kannetje hazelnootcrème, aangevuld met redelijke bonbons is niet ons idee van een lekkere afsluiting van een diner. Jammer.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Heerlijk gegeten hier.
We kwamen laat aan maar werden perfect geholpen alles kon nog en niks was teveel.

De Paling als voorgerecht was uniek.
Echt heerlijk.
En de aangekleede koffie super veel maar wel echt lekker.

Het hoofd gerecht was ook gewoon goed.
Herman G.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Met dierbare vrienden gegeten bij Nooitgedacht. Leuk, gemoedelijk, informeel sfeertje. Het was de tweede keer dat we er aten. We zijn vegetariërs. Als voorgerecht namen we de mosterdsoep zónder spekjes. Als hoofdgerecht had ik de (vegetarische) Frittata. Heerlijk! Lekkere bietensalade en rabarber en ruim voldoende fijne frietjes. Een heerlijke Merlot er bij. Mooie, genoeglijke avond. Ook de hond van onze vrienden was welkom en gedroeg zich voorbeeldig! Voor hem werd een bak water neergezet. Lief!
Stropielekker .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Gisteren hier gegeten, alles naar wens verlopen eigenlijk. De inrichting en het pand zijn heel mooi. Het eten gewoon lekker, niets bijzonders maar dat hoeft ook niet.
Mhmmm .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Na een middag de binnen stad van Harlingen te hebben bewonderd, bij eetcafe Nooitgedagt binnen gestapt voor een hapje te eten. Ik moet eerlijk bekennen, het eten smaakte lekker. Maar de service en uitstraling van de bediening liet de wensen over, ze konden ons over het eten geen in outs vertellen. Je hoort als gastvrouw te weten wat je op tafel serveert!
Nicky12345 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Verrassend leuk en heerlijk gegeten. Niet gereserveerd, maar evengoed het mooiste plekje. Wel was het een beetje fris binnen en hing er een vreemd luchtje (WC-eend? Citroen?). De fritatta was bijzonder lekker, de bijgerechten ook (lekker dikke, goed gare patat en een heerlijke soort rabarber?) en een nagerecht op maat was geen enkel probleem. Ik kreeg het een beetje op m'n heupen van de iets té vriendelijke bediening, maar het eten heeft alles overtroffen.
Machiel V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Na een nauwelijks te overtreffen lang weekend op Terschelling, waar we super hadden gegeten, positief verrast door Nooitgedacht. Zelf had ik de lekkerste Bisque die ik ooit gegeten heb. Daarna de Bavette die precies goed was. Groenten en genoeg frites, alles was perfect. De zelfgemaakte kaasfondue is een aanrader. Ook de paling was volgens mijn vrouw boterzacht en smaakvol. We hadden niet gereserveerd en toch was er zomaar plaats voor acht mensen. De zeer vriendelijke bediening zorgt dat wij dit restaurant bij iedereen zullen aanbevelen en absoluut opnieuw zullen bezoeken.
Terpies .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Heerlijk gegeten bij Nooitgedagt. Wat een prachtig oud gebouw met een ongedwongen, gezellige sfeer. Gevarieerde kaart en anders is de daghap altijd wisselend. Wel is het aanbevolen om te reserveren, aangezien er tijdens ons bezoek al meerdere mensen helaas geen tafeltje konden krijgen. Aanrader tijdens een bezoek aan het prachtige Harlingen!
Smnguzman .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Lekkere lunch buiten in t zonnetje op terras. Prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Geitenkaas salade was eenvoudig maar lekker en niet duur 8,75. Mijn man had een hamburger voor 6,50. De hamburger was prima maar had wat rustieker gemogen, leek beetje op gehaktbal. de topping waren erg lekker. Werd geserveerd op harde bol met separaat salade. Bij de huiswijn konden we kiezen uit drie soorten, glas water gewoon gratis erbij. Prima service dus. Inrichting binnen combi van landelijk en industrieel leuk!
Ton J.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Na een vervelend familiebezoek, keerde ik terug naar mijn lief en haar kinderen. Zij zaten boven bij Nooitgedacht al te wachten. Wat een welkom!
Nadat ik een lekker koud biertje had besteld en dat ook snel kreeg, moesten we even bijpraten. Daar werd door de bediening alle gelegenheid toe gegeven. Ondertussen bestelden we onze voor- en hoofdgerechten. Ik had een heerlijke Soto Ajam vooraf en, hoewel ik het zelf een vreemde combi vond, de eendenborst als hoofdgerecht. Maar zo besloot ik nu eenmaal.
M'n bonuskinderen snoepten van gamba's.
Het soep was heerlijk en bij het opdienen van het hoofdgerecht werd meteen gevraagd of het een idee was om vast wat extra frietjes bij te bestellen. Zo gezegd zo gedaan.
De eendenborst met risotto was werkelijk heerlijk! En dat gold ook voor de zeewolf en spareribs.
De zeer smakelijke koolsalade was snel soldaat gemaakt en ook daar werd rap een tweede portie van gebracht.
De rabarber vond ik ook erg lekker, en gelukkig voor mij, hield de rest van het gezelschap daar niet van. Daar was dus geen tweede portie van nodig.
De bediening was erg vriendelijk, de gerechten smaakten zeer goed evenals de biologische witte wijn. Geen van de extra bijgerechten was op de rekening bijgeschreven, wat een aangename verrassing was.
We bevelen eetcafe Nooitgedacht daarom van harte aan: voor zeer redelijke prijzen kun je daar vriendelijk bediend erg lekker eten. We komen er zeker terug!!
Jacco O.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Na een lang weekend Terschelling hadden we zin om nog even lekker te eten. Snel even op iens gekeken en aangezien we iets zochten wat ook kindvriendelijk was kwamen we al snel uit bij Nooitgedagt. Vanaf de boot even gereserveerd en dat was maar goed ook! Na ons kwamen nog veel mensen binnen maar het hele restaurant was vol! De gegrilde steak was heerlijk en ook de eendenborst smaakte naar meer! Voor kids was het ook super met een overdaad aan speelgoed, al vonden de engelse gasten die aan het tafeltje naast de speelhoek zaten het wellicht af en toe wel erg lawaaiig. Al moet ik zeggen dat ze er wel erg vrolijk onder waren. Service was snel en attent en qua decor zit het leuk in elkaar. We moesten nog een stukje rijden dus qua wijn niets gekozen, maar de selectie wijnen zag er goed uit! Echt een aanrader om naartoe te gaan, maar wel ff van te voren reserveren dus!
Renard .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Gezellig eetcafé. Prima gerechten en vrolijk personeel. Kaart is niet zo groot en als je te vaak komt niet zo verrassend meer. Waar voor je geld!