Nooitgedagt

Grote Bredeplaats 35 8861 BA Harlingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Nooitgedagt

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Sannewassenaar .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Gezellige, ongedwongen sfeer. We zaten boven waar ook de keuken is. Er stonden enkele ramen open wat noodzakelijk bleek om de kooklucht en -damp af te voeren mede door een relatief laag plafond. Karaf water staat op tafel. Porties zijn flink en mijn soep en salade waren niet standaard en met aandacht bereid. Bij de spareribs van mijn man werden frietjes (dubbelgebakken waardoor lekker knapperig maar wel vet), salade en rabarbercomplot geserveerd. Personeel was heel erg vriendelijk. Daar scoort dit restaurant echt punten mee. Prijs-kwaliteitverhouding was goed. We hebben heerlijk gegeten.
A. B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Op doorreis terecht gekomen in Harlingen in eetcafé Nooitgedagt voor een lunch. Heel gezellig ingericht restaurant, waar je ook buiten kunt zitten. Vriendelijk personeel en een heerlijke lunch gehad. Echt een aanrader.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Fantastisch en verrassend lekker gegeten in deze leuke zaak met bijzonder vriendelijk en enthousiast personeel. Mijn voorgerecht, de gebakken camembert was heerlijk samen met het aparte brood en wat er nog meer bijgeleverd werd. Het hoofdgerecht van zeebaars was geweldig. Ook hier was het tot in het kleinste detail perfect en van alles zelf gemaakt. Heerlijke friet, aparte salade en ook de rabarber was fris en goed. Tot slot was de prijs kwaliteit verhouding ook nog dik in orde. Ze zien mij zeker terug.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Op weg naar een heel ander restaurantje, kwamen wij langs Nooitgedagt, wie had dat gedacht haha, zag er zo leuk uit, dat we binnenstapten. Het was er een gezellige boel, kindjes speelden in de fantastische speelhoek, ik wou dat ik mijn kleindochter mee had. Aan tafel, een heerlijke rode wijn en twee fantastische entrecotes met prachtig garnituur. Nog een lekkere bavarois toe en een likeurtje, super lekker gegeten en genoten van de sfeer en de geweldig vriendelijke en enthousiaste bediening.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
prima restaurant zeer kindvriendelijk super aardige bediening een topper. de huisgemaakte frites zijn overheerlijk. Ik had hertenbiefstuk heerlijk mals mijn vrouw Vis en de kinderen spareribs, alles super lekker.
De spareribs zijn eigenlijk geen kindermenu maar ze hebben het er wel van gemaakt, dat bedoel ik meedenken en kindvriendelijk
stev D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
op misschien de laatste zwoele zomeravond van 2016 gegeten bij nooitgedacht.
bediening is top, vriendelijk met een gevoel voor humor.
visgerechten waren erg lekker, goed gebakken en goed van smaak.
huiswijn prima.
desert, kaasplankje met een voor mij nieuwe smaak, bleu de wolvega.
kortom, een aanrader.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Omdat hij boven aan op iens staat hebben mijn vriendin en ik er gegeten. En ze moest de boot halen, daarvoor hadden we weinig tijd, en werd er volledig gehoor gegeven aan ons verzoek om het voorgerecht en hoofdgerecht tegelijk te serveren. Met een extra puntje voor de zeer verrukkelijke carpaccio. Aanrader dus.
Jikke V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Elk jaar als we met de boot in Harlingen aanmeren kunnen we het niet laten een hapje te eten bij Nooitgedagt. Het eten is altijd heerlijk, het personeel vriendelijk en er hangt een prettige sfeer.
Een absolute aanrader!
Anne-Gre E.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Gelokt door het gezellige steigerhouten terras rondom een mooi oud pand op een gezellige plek, hebben wij eerst koffie gedronken. Door een ontzettend leuke jongen geserveerd. Uiterst verzorgd, met een gezellig schaaltje koekjes. Toen ook de kaart gevraagd. Mmmmm, dat zag er goed uit! Een tijdje later binnen gestapt voor een diner. We moesten even wachten aan de bar. Want het was druk op de doordeweekse dag. Geen straf, de locatie is van binnen net zo mooi (industrieel / vrolijk) als van buiten! En het diner was zeer de moeite waard. Het begon al met de verrukkelijke broodplank. Daarna alle gerechten even mooi opgediend en even lekker. Een aanrader in het mooie Harlingen! Wel even de openingstijden checken en reserveren, om teleurstelling te voorkomen.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk en gezellig zitten met n groep van 30! voor onze stadswandeling koffie met n lekker taartje en daarna heerlijk gegeten . N lekker soepje en n broodplankje , heerlijke voorgerechten met o.a. gamba's ,en het hoofdgerecht bestond uit vis , vlees en eend ! Voor ieder wat wils . Heerlijke rabarber en salade erbij .
Als afsluiting een groot blad met heerlijke hapjes , ijs , cake en fruit . Super
Alles was lekker !! Ik kom zeker terug ????
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Wat een leuk restaurant! Van begin tot eind top! De service is goed, uitnodigend, kundig en alert. Het eten lekker en vers. De porties zijn groot, zeker voor de prijs die ze vragen. De prijs is echt aan de lage kant voor wat je krijgt. Het pand is schitterend, de entourage en inrichting is vintage, maar dan echt tot in de puntjes doorgevoerd. Al met al een aanrader voor iedereen die Harlingen aandoet.
Casper D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Wij hebben een bijzonder goede ervaring met 'Nooitgedagt'. Het eten was bijzonder smakelijk en bovendien on-Nederlands goed geprijsd. Daarnaast was er ondanks de drukte altijd veel aandacht van het personeel. Dit restaurant wordt duidelijk met passie gerund, en over alles is goed nagedacht. Ik kan niet anders dan hier een dikke 10 voor te geven!
rina V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Omdat het door ons uitgekozen restaurant vol zat, hierheen doorverwezen. Leuk eetcafé, maar helaas liet de service soms te wensen over. Meer vanwege de drukte waarschijnlijk dan vanwege desinteresse, maar koffie compleet, die niet tegelijkertijd met het dessert van anderen wordt geserveerd is toch een gemiste kans. De hoofdgerechten waren goed op smaak, maar de schaaldierenjus bij de kabeljauw was wel erg overheersend. Anders geserveerd -niet drijvend in de jus- zou waarschijnlijk lekkerder geweest zijn. Het warme chocoladetaartje was ok, maar de koffie compleet een aanfluiting. Wel veel, maar een kannetje slagroom en een kannetje hazelnootcrème, aangevuld met redelijke bonbons is niet ons idee van een lekkere afsluiting van een diner. Jammer.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Heerlijk gegeten hier.
We kwamen laat aan maar werden perfect geholpen alles kon nog en niks was teveel.

De Paling als voorgerecht was uniek.
Echt heerlijk.
En de aangekleede koffie super veel maar wel echt lekker.

Het hoofd gerecht was ook gewoon goed.
Herman G.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Met dierbare vrienden gegeten bij Nooitgedacht. Leuk, gemoedelijk, informeel sfeertje. Het was de tweede keer dat we er aten. We zijn vegetariërs. Als voorgerecht namen we de mosterdsoep zónder spekjes. Als hoofdgerecht had ik de (vegetarische) Frittata. Heerlijk! Lekkere bietensalade en rabarber en ruim voldoende fijne frietjes. Een heerlijke Merlot er bij. Mooie, genoeglijke avond. Ook de hond van onze vrienden was welkom en gedroeg zich voorbeeldig! Voor hem werd een bak water neergezet. Lief!
Stropielekker .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Gisteren hier gegeten, alles naar wens verlopen eigenlijk. De inrichting en het pand zijn heel mooi. Het eten gewoon lekker, niets bijzonders maar dat hoeft ook niet.
Mhmmm .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Na een middag de binnen stad van Harlingen te hebben bewonderd, bij eetcafe Nooitgedagt binnen gestapt voor een hapje te eten. Ik moet eerlijk bekennen, het eten smaakte lekker. Maar de service en uitstraling van de bediening liet de wensen over, ze konden ons over het eten geen in outs vertellen. Je hoort als gastvrouw te weten wat je op tafel serveert!
Nicky Anna O.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Verrassend leuk en heerlijk gegeten. Niet gereserveerd, maar evengoed het mooiste plekje. Wel was het een beetje fris binnen en hing er een vreemd luchtje (WC-eend? Citroen?). De fritatta was bijzonder lekker, de bijgerechten ook (lekker dikke, goed gare patat en een heerlijke soort rabarber?) en een nagerecht op maat was geen enkel probleem. Ik kreeg het een beetje op m'n heupen van de iets té vriendelijke bediening, maar het eten heeft alles overtroffen.
Machiel V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Na een nauwelijks te overtreffen lang weekend op Terschelling, waar we super hadden gegeten, positief verrast door Nooitgedacht. Zelf had ik de lekkerste Bisque die ik ooit gegeten heb. Daarna de Bavette die precies goed was. Groenten en genoeg frites, alles was perfect. De zelfgemaakte kaasfondue is een aanrader. Ook de paling was volgens mijn vrouw boterzacht en smaakvol. We hadden niet gereserveerd en toch was er zomaar plaats voor acht mensen. De zeer vriendelijke bediening zorgt dat wij dit restaurant bij iedereen zullen aanbevelen en absoluut opnieuw zullen bezoeken.
Terpies .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Heerlijk gegeten bij Nooitgedagt. Wat een prachtig oud gebouw met een ongedwongen, gezellige sfeer. Gevarieerde kaart en anders is de daghap altijd wisselend. Wel is het aanbevolen om te reserveren, aangezien er tijdens ons bezoek al meerdere mensen helaas geen tafeltje konden krijgen. Aanrader tijdens een bezoek aan het prachtige Harlingen!