Nooch

Reestraat 11 1016 DM Amsterdam Nederland Kaart
31-206222105

Over restaurant Nooch

Culinair Azië

Als je gek bent op de Aziatische keuken zit je hier helemaal goed! Vietnamees, Japans, Thais: je vindt het allemaal terug op de uitgebreide menukaart. Creativiteit en passie voor heerlijk eten spat gewoon van je bord af. Het attente personeel zorgt voor een heerlijk relaxte sfeer, het zal je aan niks ontbreken.

Meer informatie over restaurant Nooch

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

Voordelig
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Net twee dagen nadat het restaurant weer open was - na herinrichting - hier heerlijk gegeten. Aangename eigentijdse gerechten, vriendelijke bediening. Mooie interpretatie van Aziatische keuken. Echt een aanrader!! Ik kom zeker terug.
Tanbra .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Wij hadden goede recensies hier over gelezen dus besloten wij om hier langs te gaan om af te halen. De smaken waren goed, maar de porties waren echt belachelijk klein. €15 voor curry is niet goedkoop en in combinatie met zulke kleine porties hebben wij besloten om hier niet meer langs te gaan. Je ziet duidelijk dat het op toeristen is gericht.
Cucimulut X.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Op een doordeweekse avond gingen we naar Nooch in één van de 9 straatjes tussen de Amsterdamse grachten. Een mooi plekje, een gezellig, niet te groot restaurant. Toen we om zeven uur aankwamen, waren er een paar tafels bezet. Later raakte het nog bijna vol, maar toen we uitgetafeld waren, zaten we er nog als enigen. Veel mensen komen blijkbaar voor een snelle hap. Mijn tafelgenoot bestelde een Bumbu Bali Chicken en ik een vegetarische Pad Thai (bij sommige gerechten staat op de kaart aangegeven dat ze vegetarisch kunnen). Het eten was redelijk/goed, maar zonder hoogtepunten. Toch een nadeel van zo'n fusion restaurant: de Bumbu Bali is niet echt Indonesisch, de Pad Thai niet echt Thais. Ik miste vooral (verse) kruiden en pit, de smaak blijft wat mat. Als toetje voor mij een Dadar Gulung (Indonesisch pannenkoekje gevuld met kokos en palmsuiker), voor mijn tafelgenoot Japans ijs (helaas was het groenetheeijs 'op'). De bediening was vriendelijk, maar pas voor de eerste dag aan het werk en daardoor nogal rommelig. En er werd ons gevraagd of we nog koffie wilden, voordat we de kans kregen om de toetjeskaart te bekijken (wat we toen dus alsnog deden). Volgende keer toch maar weer naar een echte Indonesiër, Thai, Vietnamees of Japanner.
Margo L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Erg goed gegeten, alles was lekker en vers (sushi, noodles met kip en groenten en rijst met hete kip). Aardige mensen en snelle bediening.
Lennekekloren .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heerlijke gerechten. Fantastisch personeel. Een hoofdgerecht met eiernoodles (thai pod?) was lekker royaal met kip, garnalen en tofu. Die laatste zou ik weg laten. Voegt niet veel toe vond ik. Maar dat is persoonlijk. Ben geen liefhebber van tofu.
Anouk C.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Via goede recensies op Iens bij Nooch terecht gekomen. Zeer vriendelijke bediening, een, wat mij betreft, wel erg (té) uitgebreide menukaart maar het eten was heerlijk. Zeker de kleine gerechten, fingerfood en sushi waren heerlijk van smaak en goede combinatie van krokante buitenkant en zachte vulling.
De verdejo was ook heerlijk.
Minpuntje: verlichting was erg gedempt waardoor de menukaart (erg vol en in kleine letters in lichte kleur) lastig leesbaar was.
Annanas1 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Klein, knus, beetje luidruchtig tentje. De bar vol met de intimi van de serveersters en buiten ons alleen maar toeristen of expats.
De sushi zijn ongelofelijk goed, echt een 9,5. De soep vond ik iets minder, maar dat kan aan mij liggen. De soep was heet, vers en heel lekker, maar niet bijzonder speciaal. Een soort asiatische versie van Omas kippensoep.
De service is aardig, attent en lief. Ik was blij dat rechts en links niemand NL begreep, je zit zo wat bij elkaar aan tafel, zo dicht staat alles.
Amber100 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Heerlijk gegeten! Sushi, duck pancakes en loempia's allemaal super lekker en vers. Bediening lette goed op en was attent. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Jess-Chiel .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Heerlijk geluncht. Vriendelijke bediening. Sandwich tuna een aanrader! Relaxte plek in de Jordaan. Heerlijke gerechten op de kaart, lastig kiezen.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Heerlijk gegeten weer bij Nooch. Een paar jaar eerder al eens met een grote groep geweest, nu met z'n tweeën.
De bediening was goed op de hoogte van het feit dat we op tijd weg moesten en qua timing liep het eten perfect.
We bestelden een Dim Sum Platter, Peking eend pancakes en een Sushi en Sashimi mix. Net iets te veel voor ons tweeën, maar dat wisten we eigenlijk ook wel van tevoren. De smaken waren heerlijk en de bediening heeft een goede introductie gegeven over de hapjes.
De kwaliteit en prijs van de hapjes zijn echt prima op elkaar afgestemd, alleen heb ik persoonlijk het gevoel dat de inrichting van het restaurant daar niet helemaal mee matcht - het ziet er iets 'simpeler' uit dan dat de gerechten smaken en de gastvrijheid van de bediening. Maar dat is het enige mini puntje en laat dit je alsjeblieft niet weerhouden hier een hapje te gaan eten :)
Jelmer85 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Prachtig restaurant, mooie warme sfeer, prachtige decoratie, een wat modern Chinees restaurant. Noodle gerechten zijn heerlijk, evenals de sushi. De bediening is zeer gastvrij, wat je ook mag verwachten in een restaurant zoals dit. Top!
Jochem J.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Nooch blijft een goed restaurant. Eten is veelzijdig van smaak en de bediening uitstekend. De kwaliteit en prijs is zeker op goed niveau. Hebben lekkere voorgerechten.
Hermes5 V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Op goed geluk binnen gestapt en hier geen spijt van gehad! Attente professionele bediening. Warme, intieme sfeer en heerlijk eten! De spring rolls, krokante sesam kip en beef teriyaki waren allemaal erg lekker en mooi gepresenteerd. Vonden het jammer om weer naar buiten te gaan! Aanrader!
Margretveerman1 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, gezellige locatie! We hebben hier al eens eerder gegeten en gaan zeker nog eens een keer terug.
Steve P.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Afgelopen week hier gegeten. Was wel benieuwd vanwege de goede recensies. Het interieur was niet heel bijzonder. Het oogde allemaal redelijk gewoontjes en ietwat gedateerd, maar er hing een goede en aangename sfeer. Het personeel was uitstekend. Zeer vriendelijk en gastvrij en we voelden ons zeer welkom. Ik zou het haast on-Amsterdams noemen. Maar waar het mij altijd met name om gaat is het eten en ik kan de voorgaande recensies meer dan bevestigen. In een woord: FANTASTISCH. Ik heb genoten van de gekozen gerechten en als ik hiervan een zou moeten belichten, dan zou ik iedereen willen aanraden de Fried Yuki Sushi te proberen. Heerlijk gegeten hier!
Richard0968 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
leuk en gezellig restaurant. leuke beding volt vriendelijk. Eten zeer goed vers. schonen toiletten dit restaurant is zeker voor herhaling vatbaar.
Tommy88 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Heb hier een fijne avond gehad. De bediening is zeer vriendelijk en professioneel. Eten is ook goed. Heerlijke dim sum vooraf. Wil hier zeker nog een keer terug, om al het andere lekkers op de kaart te proberen.
Charlotteamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Lekkere sushi. Simpel maar vers.
Betaalbare Sushi plate voor twee personen. We zaten vol. De spekkoek als dessert is ook aan te raden.
Diane P.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2015
Heerlijk gegeten van een verzameling Aziatische gerechtjes: práchtige sushi, fenomenaal. Geweldige Thaise salade en goed geholpen door het personeel met tips voor onze keuzes. Wijnen goed. Prijs/kwaliteit helemaal in orde.
Adeline J.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Alle gerechtjes waren erg lekker en vers. Service was vriendelijk en snel. Alleen het decor het restaurant zelf mag wat gezelliger worden gemaakt.
Er is geen intieme sfeer en je zit erg dicht op elkaar.