Nooch

Reestraat 11 1016 DM Amsterdam Nederland Kaart
31-206222105

Over het restaurant Nooch

Culinair Azië

Als je gek bent op de Aziatische keuken zit je hier helemaal goed! Vietnamees, Japans, Thais: je vindt het allemaal terug op de uitgebreide menukaart. Creativiteit en passie voor heerlijk eten spat gewoon van je bord af. Het attente personeel zorgt voor een heerlijk relaxte sfeer, het zal je aan niks ontbreken.

Meer informatie over restaurant Nooch

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Nooch

Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Prima gegeten met ons zessen bij Nooch. We begonnen met het sharen van hapjes, lekker hoor. Alles verfijnd, keurig verzorgd en tiptop bereid. Ook nog de Japanse salade met wakamé en Pad Thai besteld. Van dat laatste gerecht had de tofu iets spannender gebakken kunnen worden. De toetjes waren echt heerlijk. En de bediening was supervriendelijk en attent :-)
anneke B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben samen erg lekker gegeten. Service was goed en snel. De salades kan makkelijk met zn tweeen. Sushi platter is aanrader.
Dee V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker eten, goede keuzes, gerechten zijn vers. Prima ingrediënten en de bediening is zeer sympathiek. Waren er de voor de 2e keer binnen 1 maand. Aanrader.
staf V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Lekker eten en vriendelijke bediening! Ideaal om een dagje Amsterdam af te sluiten. Ligt ook vlakbij Anne Frankhuis dat tot in de avond te bezoeken is, sloot dus zeer goed aan. Om terug te komen!
Ramon C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
weer superlekker gegeten hier
Eline K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heel erg lekker gegeten. Was onze tweede keer hier en viel weer zeker niet tegen. De sushi is echt heerlijk, aan de prijzige kant maar goede verhouding!
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hadden verschillende gerechten die uitstekend smaakten. 1 opmerking ter verbetering 2 hoofdrechten kwamen gelijk. De andere 2 pas na enkele minuten
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Prima eten, erg vriendelijke maar niet zeer efficiënte bediening.
Alon N.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Goed gegeten, goede bediening, ik ga zeker terug komen!
Rijst van de sushi kon beter, maar de vis was heerlijk!
Ambiance is informeel en we werden goed bediend.
Carmen T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Erg leuk restaurant, sushi was top en bediening erg vriendelijk!
Volkert T.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Echt lekker gegeten. En, wat fijn (!) gewoon echt leuke en goede bediening! Terugkomer!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Nooch, gelegen op een van de Negen Straatjes, lijkt me een nieuwe zaak. Ze was me in elk geval nooit eerder opgevallen. Het interieur is modern en ziet er zeer fraai uit met frisse pasteltinten en aantrekkelijke kunst aan de muur. De service was prima maar de wachttijd was aan de lange kant. Op de kaart staan gerechten uit Oost- en Zuidoost-Azië. Ik had de Thaise sandwich met gewokte biefstukreepjes, koriander en een dressing van limoen en soja en de Thaise currysalade met knapperig gebakken tilapiafilet, cherrytomaatjes, taugé, gebakken ui, koriander en een currydressing met kokos. Ik heb buiten Azië nooit zo lekker Aziatisch gegeten en ik kom dus zeker vaker langs.
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
very nice place
L. L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk sushi eten en ook de warme gerechten zijn goed op smaak. Vriendelijke staff. Gezellige ambiance om in te vertoeven met collegas. Goed voor de vrijmibo.
Jesse M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijke sushi gegeten, Japanse salade met knoflook mayonaise was heel goed in tegenstelling tot de dish eend. Rijst was overcooked , garnering arm en de eend leek wel gefrituurd, hoi sin saus zo uit het flesje.
T V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Toevallig liepen we hier naar binnen, nadat we bij een andere gelegenheid in de straat weer weg waren gegaan. We hadden meerdere kleine gerechtjes van de lunchkaart, de loempia's, sushi met tempura garnaal, thaise biefstuksaladen, dim sum en de peking eend pannekoekjes. Alles was heerlijk, goed op smaak en vers! We waren blij verrast en komen zeker terug!
Louise F.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
gezellige sfeer en lekker eten
Sabine S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Vandaag heerlijke sushi bij Nooch gegeten, vers en goed. Heel vriendelijk geholpen door Irfan. Was smullen, bedankt! Kun je gerust naar toe gaan. Sabine en Eugene
Martine P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het personeel was erg vriendelijk en de inrichting is mooi maar het eten erg teleurstellend. Ik had de Vietnamese salade gekozen, deze was ronduit saai: een bak Hollandse sla met een tot klomp aan elkaar geplakte rijstnoodles en wat gefrituurde mini-loempia's er bovenop, geen verse kruiden te bekennen (daar gaat het bij de Vietnamese keuken toch om). Ook de gerechten van mijn tafelgenoten smaakten weinig authentiek, ik raad de koks een culinaire studiereis naar Azië aan.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Net twee dagen nadat het restaurant weer open was - na herinrichting - hier heerlijk gegeten. Aangename eigentijdse gerechten, vriendelijke bediening. Mooie interpretatie van Aziatische keuken. Echt een aanrader!! Ik kom zeker terug.