Nooch

Reestraat 11 1016 DM Amsterdam Nederland Kaart
31-206222105

Over het restaurant Nooch

Culinair Azië

Als je gek bent op de Aziatische keuken zit je hier helemaal goed! Vietnamees, Japans, Thais: je vindt het allemaal terug op de uitgebreide menukaart. Creativiteit en passie voor heerlijk eten spat gewoon van je bord af. Het attente personeel zorgt voor een heerlijk relaxte sfeer, het zal je aan niks ontbreken.

Meer informatie over restaurant Nooch

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Nooch

Bob O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Lekker eten. Vandaag geweest en wat is de bediening slecht. De 3 medewerkers die er waren hadden het erg druk met zichzelf en achter de bar staan. Niet vragen of wij nog wat wilden en nadat wij de kaart hadden gevraagd voor dessert niemand meer gezien voor de bestelling . Doet dan maar de rekening en die werd op tafel gegooid incl fortunecookies
Gewoon slecht en jammer van het eten
Steve P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk eten, mooi gepresenteerd en lekker gevarieerd. Fantastische sushi vooraf, beef teriyaki als hoofd en ook het nagerecht is zeker aan te raden: dadar gulung (weet niet of ik dit goed heb gespeld). Bediening was zeer attent en vriendelijk. Heel fijn!
Bibie J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Ik vond de de sushi dit keer echt meevallen . Was echt niet te eten . Normaal geniet ik er intens van.
Yarriz L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Service lijkt steeds minder te worden. Voor iemand die hier al tig keer is geweest is er een dalende lijn in de service waar te nemen. Onderbezetting en lange wachttijden met een onpersoonlijkere service lijken helaas nu de boventoon te voeren op een plek waar het eten heerlijk is.
Naomi B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk eten! De beste sushi van amsterdam! Mooie zaak wij komen hier vaker!
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Erg lekker eten en een goede service!
Luciën T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Fantastisch eten met een goede service. Daarnaast liggen de prijzen niet hoog. Het restaurant is gelegen in een hele gezellige buurt. Ik zal zeker terugkomen, kortom een aanrader.
Francesca S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk eten, beste pad Thai die wij hebben gegeten in Nederland. Goede service en een leuke avond gehad. Enige minpuntje was dat de toiletten wat schoner konden.
O.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Jammer dat die dag de loempia's op waren !!!! Had dit niet verwacht van een Aziatisch restaurant. Werd wel gecompenseerd wat wel gewaardeerd werd.
Elsbeth T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijke gerechten, super vriendelijke service! Leuke inrichting, tafeltjes wat dicht op elkaar.
We komen hier zeker nog een keer terug!
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Zeer goed restaurant. Als ech vol is dan het geluidsniveau hoog. Beetje meer attent met service - maar ja, niet zo slecht voor Amsterdam horeca ;)
Jeek T.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Eten zeer goed, bediening minder goed. 30 min voor het eerste drankje op tafel stond, maaltijden verkeerd uitgeserveerd, verwarring bij het afrekenen. Echter werden er ook twee mensen ingewerkt, dat speelde waarschijnlijk ook een rol. Pho was in ieder geval heerlijk.
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk. Vers. Smaakvol. Mooie producten. Aardige bediening. Wij konden niet kiezen en bestelden verschillende gerechten van salade tot borrelhap tot noodles. Bordjes om te kunnen delen. Leuk eten zo.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Je hebt sushi en sushi, dit is een adresje waar je het echte werk krijgt voorgezet!
Vriendelijk en attent personeel. Een aan te bevelen adres.
Marie F.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Wat een fijne en zeer behulpzame bediening. Het eten is super lekker en de sushi is TOP.
Raymon V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Heerlijke mooie gerechten welke op eigen wijze gemaakt zijn. Best ever. Personeel was zeer klantvriendelijk en goede sfeer in gehele restaurant. Gemêleerd publiek. Gezellig.
Ellen G.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Wat jammer.... een fles wijn bestellen en merken dat je niet de gebruikelijke 750 ml maar een fles van 500 ml krijgt. Na melding bij de vrouwelijke bediening mocht ze na overleg met haar manager een kopje koffie aanbieden.
Hier weten ze niet wat ze aan het doen zijn, en denken blijkbaar dat je het verschil van 250 ml a €13,- goedmaakt met koffie.
Conclusie: hier wordt de klant niet serieus genomen !
Chana C.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Ik vond het eten nu niet overweldigend goed. Het was simpel, maar de smaken zaten wel goed.
Het enige minpuntje voor mij was de slechte akoestiek. Ik kreeg hoofdpijn van het geluid dat weerkaatste.
Bob L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuk restaurant. Ga er zeker vaker naar terug. Bediening was aardig. Alleen hadden ze iets meer tijd (ipv 3 min) tussen voor en hoofd mogen houden.
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Leuk restaurant midden in het centrum van de stad, diverse Aziatische gerechten van goede kwaliteit, vriendelijk personeel.