Nonna!

Dommelstraat 24 5611 CL Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Nonna!

Woensdag t/m Zondag: 17:00 tot 23:00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar

Jouw recensie over het restaurant Nonna!

C C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Zeer prettige, gastvrije ontvangst. Heerlijk eten met lekker wijn. Aanrader.
Vuenvn B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heerlijk gegeten, snelle bediening.
Mirjam A.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Erg vriendelijke bediening, was druk en gezellig, lekker gegeten.
Mochten van de hele kaart kiezen, was dus niet een speciaal AH menu.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Goed eten
Ria P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Echt goed en lekker gegeten. Uitgebreide kaart , leuke bediening,goede sfeer. Het enige wat ik jammer vond is dat we uiteindelijk voor een flesje water 3.40 moesten betalen terwijl ik dacht dat het gewoon kraanwater was. En dat was ook mijn bedoeling geweest.
Ria V.
Heerlijk gegeten!
Ramona R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Voor en hoofdgerechten waten erg lekker. Desserts vielen helaas wat tegen.
Helma W.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Het was nog vrij rustig toen wij er waren. Maar naar mate de tijd vorderen werd het steeds drukker vind ik n goed teken????. Het voor en hoofdgerecht was goed. Maar ik kon niks meer op degene die bij mij was kon nog n nagerecht op en deze was heel lekker zei ze????????
Fennie S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Een aanrader!
Heel anders dan een gewone Italiaan. Subtieler, mooier, lekkerder!
Wilbert P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
We waren met zijn zessen. Iedereen vond het eten erg lekker. Ze hebben een leuke uitgebreide kaart met mooie gerechten en veel keuze. We hebben geen pizza gegeten. Dat is misschien voor de volgende keer. Ze hielden prima rekening met een persoon met glutevrij dieet.
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Erg vriendelijke bediening. Bruchetta pomodoro e rucola was smakeloos. Het hoofdgerecht saltimbocca alla Romana was te klein om mijn honger te stillen. Zat 1 gesneden aardappeltje, 1 worteltje en 2 blokjes biet bij het vlees. Tiramisu met nauwelijks koek erin en niet opgestijfd, leek op en smaakte als vanille vla. Teleurstellend eten.!
Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Lekker gegeten met de ah actie keuze uit de hele kaart,de goedkoopste gerechten per gang zijn gratis. Fijn dat er veel keuze is. Bediening was erg attent.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We kwamen echt in een Italiaans restaurant met traditionele recepten. De bediening was erg gastvrij en aardig. We hebben daar gegeten met de Albert Heijn actie en dat was prima je kon van de hele kaart kiezen. Als we de actie niet hadden gehad was het best prijzig in verhouding met de grootte van de porties. Die hadden wat ons betreft wel wat groter gemogen. Maar verder was het heerlijk!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk eten. Heerlijke wijn. Leuke locatie en sfeer. Aanrader!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Echt Italiaans restaurant, vriendelijk personeel, persoonlijke benadering. Wij hadden niet heel veel tijd, moesten naar voorstelling en zij hebben er goed voor gezorgd dat wij daar op tijd naar toe konden. Zeker een aanrader!
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Het was lekker, leuke bediening en vers eten.
Ad M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Top avond
Albert W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Heerlijk gegeten! Het personeel nóg vriendelijker dan in Den Bosch! Puur Italiaans!
F V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Te veel geluid, tafels te dicht op elkaar zodat mensen er bijna niet langs kunnen. Er is een open keuken van waaruit alle geuren het restaurant in komen. Vet geur. Vis geur. Enzovoort.
Brood van bruchetta was te hard. Ik kom er niet meer terug.
Joan G.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Borrelplank erg duur voor wat je krijgt: heel veel sla met daarop voor ieder enkele plakjes soorten ham worst en hele kleine stukjes kaas.
Bij de hoofdgerechten, geen pizza, maar kalfsvlees en ossenhaas, stond met groenten en gebakken aardappels. Wij kregen buiten het stukje vlees 1 gebakken aardappel, 1 wortel, bijna rauw, sliertje paprika, heel klein stukje snijbiet en knolselderij of zoiets. Het leek wel nouveau cuisine zo van de jaren '80.
Tiramisu was waterig van smaak en slappe structuur. Bovenop veel room die zo van je lepel afliep.
Ondanks de AH restaurantkaart toch veel betaald voor weinig en middelmatig eten. Hadden er veel meer van verwacht.