NONNA!

Kruisstraat 37 5211 DT Den Bosch Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant NONNA!

Bij NONNA! eet je de lekkerste verse pasta, knapperige dunne pizza’s en andere authentieke Italiaanse specialiteiten, gemaakt met de beste ingrediënten uit Italië. En natuurlijk alles home made. Precies zoals nonna, oma, dat op zondagmiddag voor de hele familie thuis in Rome doet.

Meer informatie over restaurant NONNA!

Maandag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag van 17.00 - 23.00 uur. Dinsdag gesloten.

Jouw recensie over het restaurant NONNA!

Mark A.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Francis O.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijk gegeten, echte Italiaanse kaart. Gezellig en sfeervol restaurant met bijzonder vriendelijke medewerkers. Ik ga zeker nog een keer terug ????????
R V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
zeer vriendelijke bediening, je voelt je welkom. en het eten is heerlijk!
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het ontvangst was prima, we werden vriendelijk ontvangen. Vervolgens was het eerste contact met de serveerster niet zo prettig, ze kwam niet erg behulpzaam en vriendelijk over; was zelfs een beetje kortaf. Het eten was prima, alleen wel jammer dat er in de spaghetti met tonijn erg weinig tonijn te vinden was. Verder smaakte het eten goed. Het toetje (panna cotta) was helaas op.......
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Helaas waren er diverse gekozen gerechten niet meer beschikbaar tot 3x toe ,jammer.
Riet D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg over de kaart en gerechten.
Héél gezellig
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Eten was top, bediening was aardig, maar er ging heel veel mis (niet alleen bij onze tafel). Tijd tussen de gangen was erg lang, wij hebben hier ruim 3 uur gezeten voor 3 gangen, dus als je haast heb is dit geen aanrader. Heb je de tijd, het eten is geweldig. Ze hadden alleen wel bv een drankje van heet huis kunnen aanbieden, omdat er zoveel mis ging.
Verkeerde gerechten, toetjes brengen en dan pas zeggen dat het toetje wat 2 anderen besteld hadden er niet meer was, dus die konden toen pas een ander toetje uitzoeken. Wij vinden het al bijzonder dat het op was, het zat niet stampend vol, en ik verwacht dat je gelijk terugkomt als iets er niet meer is, zodat gasten wel met z'n vieren hun toetjes kunnen eten.
Maar nogmaals eten was geweldig!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Prima eten en vriendelijk personeel.
Ireen K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heerlijk gegeten. alle gerechten waren zeer smaakvol en van heel goede kwaliteit! vitello tonato, proschiuto, pizza parmezaan en rucola en lamsspietjes en desserts waren allemaal verrukkelijk met goede kwaliteit ingrediënten. Waar voor je geld! Vriendelijke ontvangst en bediening.
De tafel van Claudia D.
Aanrader
Mirjam D.
we hebben er gezellig gezeten en zeker ook lekker gegeten. voor herhaling vatbaar
Ronia H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Het eten zag er goed uit en was ook erg lekker. De bediening was vriendelijk en snel. Tussen hoofd- en nagerecht zat bijna een uur omdat het restaurant ondertussen helemaal vol zat. Mijn zoontje van 5 vond dat echt te lang duren en werd wat onrustig. We gingen bij de pizzabakker kijken (leuk zo'n open keuken) en hij kreeg allemaal uitleg en zelfs een bolletje deeg waarmee hij heel zoet was aan tafel, tot zijn toetje kwam. Wij komen zeker nog eens terug!
M B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekker eten. Wel kleine gerechten dus goed dat het drie gangen waren. Alleen degene die ons bediende was erg stijfjes, liet van alles vallen en was daarbij niet erg beleefd.
Marleen K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
De fettucini was heel erg zout. De bediening zag er niet erg verzorgd uit. Een van de obers gaf de indruk er niet veel zin in te hebben.
De sfeer was wel prima. De inrichting zag er leuk en sfeervol uit.
Miriam P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Ondanks vele positieve recensies vonden wij het eten helemaal niet lekker. De carpaccio (zelf plat geslagen) was te dik en te taai. Mijn portie was ook veel kleiner dan die van mijn vriendin. Het vlees van de saltimboca was erg droog en had een raar smaakje. Ook maar 3 kleine stukjes en smaak van serranoham en parmezaanse kaas was niet te herkennen. De gehaktballetjes van mijn vriendin waren net als de tomatensaus erg flauw en smaakloos. Zelfs de nagerechten vielen tegen. De bediening was overigens wel zeer vriendelijk. Wij zullen er in ieder geval niet nog eens heen gaan. Ik betaal liever iets meer voor betere kwaliteit.
Kitty J.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Prima cannelone, de pizza tonno was volgens mijn partner zelfs voortreffelijk.
Sjan B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
HEEL LEKKER GEGETEN,IK RAAD DIT RESTAURANT IEDEREEN AAN .
Betty B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Mijn partner had het beter getroffen, maar mijn fritti waren veel te lang in het vet geweest en heel hard en het lamsvlees was nogal taai.
Eefje G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten, goede prijs-kwaliteit verhouding en goede bediening!
Caroline C.
Heerlijk eten zeer smaakvol
Pien H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Echte Italiaanse keuken, gastvrij personeel. Fraai oud pand. Heerlijk gegeten.