NONNA!

Kruisstraat 37 5211 DT Den Bosch Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant NONNA!

Bij NONNA! eet je de lekkerste verse pasta, knapperige dunne pizza’s en andere authentieke Italiaanse specialiteiten, gemaakt met de beste ingrediënten uit Italië. En natuurlijk alles home made. Precies zoals nonna, oma, dat op zondagmiddag voor de hele familie thuis in Rome doet.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant NONNA!

Maandag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag van 17.00 - 23.00 uur. Dinsdag gesloten.

Jouw recensie over het restaurant NONNA!

Annika M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Viel ons tegen. Wat heel vervelend was, was dat het echt heel erg koud was. Echt oncomfortabel, zelfs mijn jas aangetrokken. Andere tafel met gasten werd daarom boven gezet. Eten was goed. De serveerster was ongeïnteresseerd en er kon nauwelijks een lachje vanaf.
HM Y.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Het eten was ok, niets bijzonders. Voor de prijs onvoldoende. Grootste minpunt was dat het er super koud was, je voelde de wind waaien. Bediening was niet onder de indruk toen we dit lieten weten. Er vetrokken mensen om die reden naar elders..
Ellen T.
Superlekker gegeten
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Was heerlijk, alleen de carpaccio was op toen we bestelden..
Sharon T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
voor en hoofd kwam erg snel achter elkaar. geen uitgesproken smaken, toetje was bij 1 goed, bij de ander teleurstellend. bediening is wel goed. prijs-kwaliteit niet in verhouding, te duur voor de kwaliteit die je krijgt.
John V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Heerlijk eten, gezellig restaurant en prettige bediening.
Ze moeten voor de winter wel iets doen aan de koude opengaande deuren.
J.H. V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
De carpaccio was er niet. Het hoofdgerecht zou volgens de kaart geserveerd worden met gebakken aardappelen, we kregen één ongeschilde kleine gekookte aardappel. De hoeveelheid saus kon in een vingerhoed. Al met al: waardeloos.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Ik had een uur van tevoren gereserveerd via Iens, waardoor er wat verwarring ontstond. Dit werd opgelost door ons boven een plek aan te bieden, waar we rustig hebben gegeten. De bediening was vriendelijk, alleen iets te (goedbedoeld) nadrukkelijk aanwezig. Ik vond de prijs van sommige gerechten wat aan de hoge kant; over het algemeen echter goed gegeten voor een totale goede prijs. Aan te bevelen was de Pizza Calzone Nonna: heerlijk van smaak!
Lanne V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, naarmate het wat rustiger werd, was de akoestiek beter. Zeker een aanrader voor lekkere Italiaanse gerechten.
Ineke O.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Prima eten, heerlijk vlees. Temperatuur is aandachtspunt; eten mag warmer worden opgediend. En die beetgare wortel is niet nodig.
Vicky V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heel erg lekker gegeten, erg aardige bediening een gezellig sfeervol restaurant aanrader!
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Uit eten met iemand die doof is geeft problemen met muziek. De bediening heeft meteen de muziek op aanvaardbaar niveau gezet, zodat we toch nog met elkaar konden praten .
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Er waren door eerdere recensies en door de website van Nonna hoge verwachtingen qua Italiaans (romaans) eten maar dat viel helaas tegen. Het eten was redelijk maar absoluut niet bijzonder. De ontvangst en bediening was prima en het is een gezellig restaurant. Prijs-kwaliteit verhouding moet echt beter.
Carijn R.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Gerecht was oke,
Vond bediening erg vriendelijk.
Prijs/kwaliteit vond ik veel, was niet veel bijzonders.
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Lekker gegeten met de AH actie en hierdoor een goede prijs-kwaliteit. Normaal gesproken best aan de hoge kant maar het eten was erg lekker. Niet teveel, precies goed voor een 3-gangen diner. Ook leuke gerechten op de kaart.
Dorine V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Lekker gegeten voor een goede prijs.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We hebben een leuke avond gehad bij Nonna! Lekker gegeten, lekker huiswijntje erbij, voor herhaling vatbaar.
Roland V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Prima bediening, authentiek eten. Kortom : voor herhaling vatbaar!
Rosalien D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We hebben met z'n zessen bij Nonna! heerlijk gegeten en zijn vriendelijk geholpen. Ik vind het leuk dat het meerendeel van het personeel Italiaans is; dat proef je terug in het eten en in de sfeer. De AH-restaurantactie bij Nonna! betekent dat je van de hele menukaart mag kiezen en dat de goedkoopste voor-, hoofd-, en nagerechten van de rekening worden gehaald. Eten bij Nonna! raden wij zeker aan; wij hebben er een zeer geslaagde avond gehad!
Anke K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Voorgerechten gehalveerd t.o.v. vorige keer.