NONNA!

Kruisstraat 37 5211 DT Den Bosch Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant NONNA!

Bij NONNA! eet je de lekkerste verse pasta, knapperige dunne pizza’s en andere authentieke Italiaanse specialiteiten, gemaakt met de beste ingrediënten uit Italië. En natuurlijk alles home made. Precies zoals nonna, oma, dat op zondagmiddag voor de hele familie thuis in Rome doet.

Meer informatie over restaurant NONNA!

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant NONNA!

Lucas H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Prima restaurant, vriendelijke bediening!
Debbie B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gegeten bij binnenkomst al echt een Italiaans gevoel. Bediening vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!
Seph V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk eten
De tafel van Bep V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
heerlijk eten in een gezellige sfeer,
Yvonne de L.
Lekker gegeten en heel vriendelijk personeel
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Mooie intichting; sober maar stijlvol. Super aardige en snelle bediening. Zalige wijn. Gestart met een overheerlijke foccacio. Voorgerecht anti-pasti was super lekker. . De carpaccio had teveel saus, wat ik de smaak vond overheersen. De kinderpizza’s waren lekker en leuk (mickey mouse). De pasta met ui, tomaat en mozarella vond ik erg tegenvallen. Pasta was erg zacht, gerecht was flauw, maar werd oveheersd door de sterke smaak van de rauwe rode ui. De Pasta met Tonijn was ook te zacht. Saus was lekker.
Dessert voldeed niet aan mijn verwachting; de Aardbeiensoep en aardbeien waren heerlijk, echter In mijn beleving behoort meringue niet vloeibaar te zijn. Deze meringue had de vorm van een meringue maar was verder vloeibaar. De tiramisu was zalig!
Manon D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Heerlijk eten, smaakvol en genoeg. Attente bediening. Te veel tafeltjes voor de ruimte, heel krap zitten.
Ibobie C.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het eten, sfeer en uitstraling was ok. Alleen erg lange wachttijden. Bediening hield je niet echt in de gaten en je moest ze zelf roepen.
Loredana G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Helaas was het eten flauw naar mijn smaak. Bediening was ietwat traag maar wel vriendelijk.
Dirk G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Helaas hadden wij na anderhalf uur wachten nog geen hoofdschotel, daarom zijn we ontevreden naar huis gegaan
Jactilburgs T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het eten was goed zeker voor de prijs die er voorstond. De inrichting van het restaurant kan m.i. Veel beter, de tafeltjes stonden wel heel dicht tegen en bij elkaar.
We zaten al zeker 15 minuten aan tafel toe er gevraagd was of we iets wilde drinken.
Ook duurde het erg lang voor het eten er was, en toen we nog iets wilde drinken, hetzelfde. Echt heel lang wachten dus.
Toen we af wilde rekenen kwam de ober de AH kaart ophalen, maar bij het krijgen van de rekening was de tweede maaltijd niet gratis. hierop de ober aangesproken die dit af de met een vergissing.
Al bij al een teleurstellende avond, en komen hier derhalve Dan ook niet meer terug.
Jacques
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Hebben er weer lekker gegeten, service was weer top
Julian B.
Patrice S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Super vriendelijk personeel, mooi pand en gezellige eenvoudige inrichting,
Uitgebreide menukaart. We hebben héérlijk gegeten voor een keuke prijs.
Met de AH restaurantactie mag je gewoon van de hele kaart kiezen.
Kortom, een aanrader.
Ivon V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Fijn, gezellig restaurant dat een echte Italiaanse sfeer ademt; je waant jezelf echt even in Italie! Prima gevarieerde kaart, heerlijke gerechten en prettige bediening. Echt een aanrader!
Anj Z.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Gastvrij ontvangst, goede bediening. Heerlijke vegetarisch pasta gerecht.
Gezellige avond gehad met fijne, vriendelijke bediening!
Zeer tevreden en voor herherhaling vatbaar????
Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Lekker gegeten in leuke omgeving en leuke bediening. Komen we zeker nog terug!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heel lekker gegeten, zeer vriendelijke personeel. Hoop hier vaker naar toe te kunnen gaan.
Marcello Z.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Wat een verrassing. De zeer gunstige prijs-kwaliteit verhouding had veel te maken met een 30% korting actie. Toch waren de prijzen van de gerechten op de kaart zeer redelijk. Perfecte ontvangst en bediening, oprecht beleefd en voorkomend. Een fout bij de bestelling werd zeer goed gecorrigeerd. En glas wijn waar een wesp was gevallen werd meteen vervangen. Zo'n service is echt een verademing. Zo hoort het! De gerechten uit de Romeinse keuken waren goed uitgevoerd, op één na, die veel te zout werd, waarschijnlijk vanwege de optie glutenvrij (die zij ook hebben wat pasta betreft dus, top!) die ik had besteld. De primitivo die erbij werd geserveerd was verrukkelijk. Helaas hadden we weinig tijd en niet zoveel honger, anders hadden we graag meer willen proeven. We'll be back!
Riekie A.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Heerlijk gegeten zeer vriendelijk personeel ! Met de ah bon kon je gewoon kiezen van de hele kaart. Echt een aanrader en wij gaan zeker terug komen.
Roberto D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Heerlijk gegeten, amatriciana was heerlijk, goede wijn en een zeer correcte bediening . Traditioneel Italiaans eten! Echte aanrader!! Grazie mille