Nonna

Weegje 3 3295 CT 's-Gravendeel Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio Hollands rundvlees | truffel | oude brokkel kaas | kappertjes | geroosterde pijnboompitten | huisgemaakte kruidenolie | 11
      Lamspastrami Tomaat | bosui | Italiaanse olijven | focaccia | 9
      Coquilles Frisse appelchutney | knapperige chips van Coppa di Parma | 11
      Gerookte paprikasoep Paprika | bosui | gepofte knoflook | tomaat | crème fraiche | 7
      Poké bowl Sashimi van zalm en witvis | radijs | komkommer | frisse mangosalsa | peper | koriander | geroosterde kokos | 11
  • Hoofdgerechten
    • Surf en turf Malse runderbiefstuk | verse gamba’s | beurre blanc van kreeft | 22
      Huisgemaakte saté van varkenshaas Zoetzure groenten | geroosterde kokos | emping | 17
      Vangst van de dag Dagvers van de afslag | van het seizoen | verantwoorde vis | saus van biologische witte wijn en roomboter | 23
      Warm gerookte zalm Huisgemaakte aardappelsalade | knapperige spekjes | groene asperges uit de Hoeksche Waard | 19
      Diamanthaas Saus van tijm- rozemarijn en knoflook | huisgemaakte aardappelkroketjes | 22
      Huisgemaakte kikkererwtenburger Uiencompôte | comté kaas | romige mayonaise van ras al hanout | 17
  • Nagerecht
    • Gekarameliseerde passievrucht bavarois Huisgemaakte fris fruitige tropische curd | 8
      Crème brûlée Fris frambozen sorbetijs | vers zomerfruit uit de regio | 8
      Amarena-kersencrumble cake Kersen | romig vanille ijs | mascarpone room | 8
      Lekkernijen voor bij de koffie Diverse huisgemaakte lekkernijen uit onze eigen patisserie voor bij uw koffie | 8
      Gezouten karamel lolly Romig vanille ijs | huisgemaakte witte chocolade-karamelsaus | 8

Meer informatie over restaurant Nonna

Bus stopt voor de deur

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 17:00

9,2
Pierre En Manon D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We waren iets vroeger, maar dat was geen probleem. Vriendelijke service. Niets was te veel. We konden gewoon een 3-gangen menu kiezen van de kaart, behalve het gedeelte met specialiteiten van de chef. Het voorgerecht, de salade met fricandeau was smakelijk en het hoofdgerecht de zalmfilet was heerlijk. Een mooie moot, precies goed gebakken met lekker geroerbakte groenten en heerlijke frites. De nagerechten waren ook super. Vooral het stukje warme perentaart met limoenijs en slagroom. De kwaliteit prijsverhouding was top. Kortom, wij komen zeker terug als we weer eens in de buurt zijn!
Tol M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Drie gangen menu gehad en het was heerlijk, de gerechten waren mooi opgemaakt en goede porties. De aankleding van het restaurant kan absoluut beter.
WE komen er graag nog eens terug.
M M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk en voldoende gegeten voor een goede prijs verhouding, rustige omgeving, vlotte bediening, goede sfeer en correcte afhandeling.
Caro K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten, de eendenborst was mals maar het nagerecht was voor mij echt een topper! Perentaartje met noten en een bolletje limoenijs geprapeerd met wat caramelsaus. Verrukkelijk! Wij komen zeker nog eens terug!
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten, ontzettend aardige en oplettende bediening. Indeling van het restaurant maakt dat sommige tafels wat afgezonderd zijn, maar het personeel zorgt ervoor dat je voldoende aandacht krijgt.
trudystolk .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Een echte verrassing. Ruime keus uit originele gerechten.
Alle zes mensen van onze tafel waren zeer tevreden over de verzorging, opmaak en bovenal de smaak van de gerechten. Misschien nog een bakje rauwkost erbij dan is het perfect.
De bediening was prettig, informeel maar niet opdringerig en zeer attent.
Ik vind het echt een aanrader en we gaan er zeker terugkomen.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We waren hier (4 personen) met de AH restaurantactie. Prima gerechten, redelijke rustpozen tussen de gangen. Enige nadeel: veel tocht als de buitendeur openging, en dat gebeurde veel omdat het restaurant bijna vol was.
Nelleke D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening.
Porties voldoende, mooie opmaak.
Er is met aandacht aan de gerechten gewerkt. Top!
Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het restaurant van Nonna is een parel in het dorp 's-Gravendeel. In de loop van de jaren ontwikkelt Nonna zich geweldig goed. De keuken is verrassend. De gerechten zijn niet alleen van een goede kwaliteit, maar ook heel creatief. De gerechten zien er goed uit en smaken geweldig. De porties zijn ruim voldoende.
De service is ook steeds beter. Je kunt in het restaurant op diverse plekken gaan zitten: rustig in een eigen persoonlijk hoekje of wat meer tussen de mensen. Je privacy kan je naar keuze invullen.
Toch hebben we nog een kleine tip: er wordt nu nog gebruik gemaakt van papieren servetten. Bij een dergelijke kwaliteit van eten, mag best tafellinnen gebruikt worden. Dat geldt eveneens voor het decor op de tafel.
Tot slot vinden we de verhouding prijs/kwaliteit prima. Ook bij de speciale AH-restaurantactie geldt dit.
bhklootwijk .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Hartelijk ontvangst bij. Heerlijk 3 gangen menu. Een keuze uit 3 menu's en het maandmenu. Afwisseling genoeg aangeboden. Het eten was uitstekend. Fijne smaak, mooi gedecoreerd op het bord.
nel.vanderwerfkools .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Ik vond de kokoskerriesoep heel apart,en verdere was alles heel lekker,dat vonden mijn gasten ook van het eten enook het personeel.Prima verzorgt,kom zeker terug,en kan het ook aanbevelen aan andere,maar smaken verschillen.
Monica H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Gereserveerd met de AH restauratie aktie.
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening.
Decor vond ik iets minder gezellig maar dat is mijn persoonlijke mening.
Hanny D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
het was weer erg goed bediening is erg vriendelijk en behulpzaam.
Het eten is erg goed voldoende porties en alles met aandacht klaargemaakt.
adavos41 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Hoofd gerecht, de maiskip, en het toetje, maar eigenlijk was alles wel erg lekker!
Buiten leuke bloemen en planten altijd verrassend!
Maroesjka R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Mijn moeder getrakteerd op een heerlijke High Tea bij restaurant Nonna in 's Gravendeel.
Zeer gastvrij ontvangen en na overleg buiten op het terras ons plekje gevonden.
De bediening was prima en niets was te veel.
We hebben genoten en gesmuld ..... het smaakt naar meer, dus zeker voor herhaling vatbaar en een besliste aanrader!
Hinke S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Gisteravond met z'n zessen bij Nonna gegeten. Het eten is echt fantastisch, wat ons betreft doet dit niet onder voor een culinair sterren restaurant. We hadden allemaal verschillende menu's besteld en echt: Alles was fantastisch!!
De bediening was vriendelijk en goed, gewoon gezellig omgaan met de klanten.
Wij vonden de inrichting van het restaurant wat minder, niet veel uitstraling.
Dit restaurant zou ik zeker iedereen aanraden! Met de AH actie betaal je 25.95 voor 2x driegangen menu wat een prachtige prijs is voor de kwaliteit van het eten wat je krijgt.
Conny H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Prima eten voor een goede prijs gezellige bediening ,voor herhaling vatbaar.Er werd goed rekening gehouden met een allergie.
Trudy S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Super attente bediening. Prachtig opgemaakte borden, hier wordt met aandacht gekookt! Onze complimenten.
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Alle gerechten zeer smaakvol. Soepele mogelijkheden voor menusamenstelling. Plezierige bediening. Vanwege een lekkere zomeravond heerlijk op het terras gedineerd. Volledig tevreden.
Cees M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016