Nonna

Weegje 3 3295 CT 's-Gravendeel Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio Hollands rundvlees | truffel | oude brokkel kaas | kappertjes | geroosterde pijnboompitten | huisgemaakte kruidenolie | 11
      Lamspastrami Tomaat | bosui | Italiaanse olijven | focaccia | 9
      Coquilles Frisse appelchutney | knapperige chips van Coppa di Parma | 11
      Gerookte paprikasoep Paprika | bosui | gepofte knoflook | tomaat | crème fraiche | 7
      Poké bowl Sashimi van zalm en witvis | radijs | komkommer | frisse mangosalsa | peper | koriander | geroosterde kokos | 11
  • Hoofdgerechten
    • Surf en turf Malse runderbiefstuk | verse gamba’s | beurre blanc van kreeft | 22
      Huisgemaakte saté van varkenshaas Zoetzure groenten | geroosterde kokos | emping | 17
      Vangst van de dag Dagvers van de afslag | van het seizoen | verantwoorde vis | saus van biologische witte wijn en roomboter | 23
      Warm gerookte zalm Huisgemaakte aardappelsalade | knapperige spekjes | groene asperges uit de Hoeksche Waard | 19
      Diamanthaas Saus van tijm- rozemarijn en knoflook | huisgemaakte aardappelkroketjes | 22
      Huisgemaakte kikkererwtenburger Uiencompôte | comté kaas | romige mayonaise van ras al hanout | 17
  • Nagerecht
    • Gekarameliseerde passievrucht bavarois Huisgemaakte fris fruitige tropische curd | 8
      Crème brûlée Fris frambozen sorbetijs | vers zomerfruit uit de regio | 8
      Amarena-kersencrumble cake Kersen | romig vanille ijs | mascarpone room | 8
      Lekkernijen voor bij de koffie Diverse huisgemaakte lekkernijen uit onze eigen patisserie voor bij uw koffie | 8
      Gezouten karamel lolly Romig vanille ijs | huisgemaakte witte chocolade-karamelsaus | 8

Meer informatie over restaurant Nonna

Bus stopt voor de deur

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 17:00

9,2
An K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening uitstekend.
We komen er zeker nog eens terug.
En bevelen dit restaurant van harte aan.
A. Kievit `s Gravendeel.
Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Nonna laat zich steeds weer van zijn beste kant zien. Of dit nu met een AH-kaart is of niet je krijgt erg veel waarde voor je geld. Dit restaurant verdiend meer klandizie van buiten de gemeente waar het gevestigd is. Het is een nog verborgen talent waar het eten verrassend lekker blijft door de afwisseling in de gerechten. We blijven er graag komen.
Riet T.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Personeel erg vriendelijk, aan de tafel wordhet menu uitgebreid uitgelegd,
Heerlijk gegeten!! Restaurant is ook erg gezellig.
Marja M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het eten is geweldig.
Wel wat aan de aankleding gaan.
Is echt zweerloos.Niks op de tafels.Alleen bestek met servet.
27lvanhengel .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
goede ontvangst zeer goede bediening alles ziet er goed uit ook het eten en een goede prijs voor herhaling vatbaar alles zeer schoon
J. M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Voorgerecht carpaccio prima, hoofdgerecht verrassing van de chef, en scholfilet uitstekend, nagerecht ijs, toefje slagroom en aardbeien stukjes goede afsluiter. al met al een aanrader,.
Vriendelijke bediening.
J. M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Via da AH restaurant actie naar Nonna. De amuse van het huis was een leuke binnenkomer, persoonlijk is dat met vis wat gewaagd niet iedereen kan dat waarderen. De menukaart in het restaurant is niet gelijk aan internet ook niet op de website van Nonna. Alles wordt heel mooi opgediend veel zorg aan details besteed. De carpaccio was perfect. Het hoofdgerecht was niet super veel maar goed, De vegetarische schotel had een smaak die je niet snel thuis kon brengen. Het dessert met aardbeien was gewaagd en nieuw van smaak.
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk eten, varkenshaas sate was lekker mals, alles werd mooi opgediend. Ik zou wel van tevoren willen weten dat het broodplankje apart op de factuur komt.
Alles was lekker. Sfeer was goed.
Ik zou wel iets aan de stoelpoten doen, als je je stoel verschuift geeft dit een vervelend geluid.
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten, ook mensen met een glutenallergie of coeliakie kunnen hier heerlijk eten! Fijne bediening!
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wij zijn zeer tevreden hoe het allemaal is verlopen i, goede en vriendelijke bediening
de vragen aan de bediening werden goed uit gelegd
Ook de kwaliteit was goed ook een pluimpje voor de kok het vlees was heel lekker

Nel Vos
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Wij hebben net als vorige keer met onze vrienden, weer heerlijk gegeten.
Alles goed verzorgd en mooie opgemaakte borden.
Arie L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Al meerdere keren bij Nonna gegeten, altijd prima geweest. Hoewel de vitello tonata geen kalfsvlees was, smaakte deze prima. Ook de perfect gebakken sliptongetjes smaakten uitstekende zoals het piepkuiken. Ook de desserts zagen er prima uit en smaakten uitstekend. Binnenkort gaan we zeker weer!
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Een geweldig restaurant, het was vol bij aankomst. Totaal geen last van de medegasten (met kleine kinderen). Grote keuze, niet gemerkt dat ik maar 1 gerecht betaalde. (Hadden zelfs alcoholvrije wijn.) Kortom echt een gelegenheid om terug te komen.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
prima restaurant, heerlijk gegeten! mooie ligging en vriendelijk personeel, zeker een aanrader, we komen nog eens terug.
Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Aanbevelenswaardig om voor een redelijke prijs lekker uit eten te gaan. Het is een prima restaurant met een hoge prijs/kwaliteitsverhouding. De porties zijn ruim voldoende. De bediening is er uiterst vriendelijk. Het interieur is sober en zou nog wel eens wat mogen worden verrijkt met leuke attributen.
wout S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Prima eten , uitstekende service komen snel weer
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Fijne zaak op loopafstand van huis. Kwaliteit en ambiance die verrassend goed zijn voor ons dorp. Ook op een doordeweekse avond nog redelijk goed bezet hetgeen best knap is.
K L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH kortingsactie. We konden kiezen uit verschillende voor-hoofd-en nagerechten. Mijn man en ik hadden beiden andere gerechten gekozen. Alle gerechten waren heerlijk. Zelfs aan de frieten was ruime aandacht besteed. De bediening is vlot en niet opdringerig. De bereiding van de gerechten is live te volgen omdat de keuken midden in de zaak is. Wij hebben het idee dat het een goed samenwerkend team is. Complimenten! Zeker voor herhaling vatbaar
Bordjeleeg ..
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Nonna is een leuk, gezellig restaurant midden in het centrum van 's-Gravendeel. De bediening is gastvrij, de sfeer is ongedwongen en het eten is van hoge kwaliteit. Als hoofdgerecht namen bordjeleeg en tafelgenoot de heilbot en we hebben zitten smullen, zo heerlijk mals was de vis klaargemaakt. Nonna is echt een aanrader.
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Voor mijn verjaardag heerlijk bij Nonna gegeten met vriendinnen. Net als het eten was de bediening top! Zeker een aanrader.