Nonna

Weegje 3 3295 CT 's-Gravendeel Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio Hollands rundvlees | truffel | oude brokkel kaas | kappertjes | geroosterde pijnboompitten | huisgemaakte kruidenolie | 11
      Lamspastrami Tomaat | bosui | Italiaanse olijven | focaccia | 9
      Coquilles Frisse appelchutney | knapperige chips van Coppa di Parma | 11
      Gerookte paprikasoep Paprika | bosui | gepofte knoflook | tomaat | crème fraiche | 7
      Poké bowl Sashimi van zalm en witvis | radijs | komkommer | frisse mangosalsa | peper | koriander | geroosterde kokos | 11
  • Hoofdgerechten
    • Surf en turf Malse runderbiefstuk | verse gamba’s | beurre blanc van kreeft | 22
      Huisgemaakte saté van varkenshaas Zoetzure groenten | geroosterde kokos | emping | 17
      Vangst van de dag Dagvers van de afslag | van het seizoen | verantwoorde vis | saus van biologische witte wijn en roomboter | 23
      Warm gerookte zalm Huisgemaakte aardappelsalade | knapperige spekjes | groene asperges uit de Hoeksche Waard | 19
      Diamanthaas Saus van tijm- rozemarijn en knoflook | huisgemaakte aardappelkroketjes | 22
      Huisgemaakte kikkererwtenburger Uiencompôte | comté kaas | romige mayonaise van ras al hanout | 17
  • Nagerecht
    • Gekarameliseerde passievrucht bavarois Huisgemaakte fris fruitige tropische curd | 8
      Crème brûlée Fris frambozen sorbetijs | vers zomerfruit uit de regio | 8
      Amarena-kersencrumble cake Kersen | romig vanille ijs | mascarpone room | 8
      Lekkernijen voor bij de koffie Diverse huisgemaakte lekkernijen uit onze eigen patisserie voor bij uw koffie | 8
      Gezouten karamel lolly Romig vanille ijs | huisgemaakte witte chocolade-karamelsaus | 8

Meer informatie over restaurant Nonna

Bus stopt voor de deur

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 17:00

9,2
Lely S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Was prima heerlijk gegeten enige minpuntje was de kou van de de deur als deze open ging.
jacques N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Met zn vieren gekozen voor t drie-gangen menu. Kregen eerst amuse van t huis: lekker mini-soepje. Menu hadden we verschillende gerechten, o.a. experiment van de chef (3 soorten vis), shortrib en kalfslende. De gerechten waren goed bereid en erg lekker. Dit gold ook voor de voor- en nagerechten. Lekkere huiswijnen, oa vedeggio. De bediening was ook erg vriendelijk. Was een fijne avond en komen zeker terug! Jacques.
Ceciel O.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We zijn hier wezen eten met de ah restaurantactie. Vooraf een lekkere amuse, lege glazen tijdig ingeschonken. Eten was lekker, vriendelijke bediening. We komen hier zeker nog een keer terug.
P D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten is heerlijk! Dit geldt zowel voor-, hoofd-, en nagerecht
Vooraf wordt nog een amuse geserveerd.
Vriendelijke medewerkers
Evaline K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben gister-avond 6 oktober met vrienden heerlijk gegeten bij Nonna...de bediening was heel vriendelijk...en het eten was lekker..!
N. S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Ik kreeg biefstuk geserveerd wat geen biefstuk was, zelfs het extra scherpe kartelmes had de grootste moeite om er doorheen te komen. Mijn partner had prima draadjesvlees,
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Met de actie van albert heijn (2e gratis) al een aantal keren eerder geweest. Nog steeds geweldig goed! Op aanbeveling van eetgenoot en bediening hertenbiefstuk gegeten (voor de eerste keer in mijn leven) heerlijk!
Andries D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Ondanks de aanwezigheid van een gezelschap, waar wij geen hinder van ondervonden, werden wij goed bedient.
Nel S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heel gastvrij ontvangen, eten was heerlijk. Een aanrader, wij komen zeker terug.
Caroline A.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Goed eten, zeker voor de prijs. Vriendelijke en snelle bediening.
Riet T.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Goede ontvangst!! Eten is prima!!
S V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heel gezellig om naar non na te gaan
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Prettige sfeeren lekker eten,aan tebevelen!
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten. Service is perfect en Nonna is altijd bereid om aan extra wensen te voldoen. Ik zou graag meer keuze op de kaart zien maar dan zullen wellicht ook de prijzen omhoog gaan. Dus prima zo, ik weet waar ik aan toe ben en ga graag met vrienden en familie bij Nonna eten. Sfeer en perfecte service. TOP
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Eten was heerlijk en de bediening top. Echt een aanrader
W.g.hensen W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het eten was heerlijk. Alleen de speelhoek moet op een andere plaats in het restaurant. Het gaf veel lawaai en dat kan storend zijn.
Janny R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Het smaakte allemaal fantastisch. De gerechten zagen er ook erg mooi uit. We komen zeker nog eens terug.
Amanda D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten en hele vriendelijke bediening! Vooral de shortrib is een aanrader????????
Daarnaast een heerlijke gintonic gedronken????
wout S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar.
Andries D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Vriendelijk personeel. Eten heel goed.