Nonna

Weegje 3 3295 CT 's-Gravendeel Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio Hollands rundvlees | truffel | oude brokkel kaas | kappertjes | geroosterde pijnboompitten | huisgemaakte kruidenolie | 11
      Lamspastrami Tomaat | bosui | Italiaanse olijven | focaccia | 9
      Coquilles Frisse appelchutney | knapperige chips van Coppa di Parma | 11
      Gerookte paprikasoep Paprika | bosui | gepofte knoflook | tomaat | crème fraiche | 7
      Poké bowl Sashimi van zalm en witvis | radijs | komkommer | frisse mangosalsa | peper | koriander | geroosterde kokos | 11
  • Hoofdgerechten
    • Surf en turf Malse runderbiefstuk | verse gamba’s | beurre blanc van kreeft | 22
      Huisgemaakte saté van varkenshaas Zoetzure groenten | geroosterde kokos | emping | 17
      Vangst van de dag Dagvers van de afslag | van het seizoen | verantwoorde vis | saus van biologische witte wijn en roomboter | 23
      Warm gerookte zalm Huisgemaakte aardappelsalade | knapperige spekjes | groene asperges uit de Hoeksche Waard | 19
      Diamanthaas Saus van tijm- rozemarijn en knoflook | huisgemaakte aardappelkroketjes | 22
      Huisgemaakte kikkererwtenburger Uiencompôte | comté kaas | romige mayonaise van ras al hanout | 17
  • Nagerecht
    • Gekarameliseerde passievrucht bavarois Huisgemaakte fris fruitige tropische curd | 8
      Crème brûlée Fris frambozen sorbetijs | vers zomerfruit uit de regio | 8
      Amarena-kersencrumble cake Kersen | romig vanille ijs | mascarpone room | 8
      Lekkernijen voor bij de koffie Diverse huisgemaakte lekkernijen uit onze eigen patisserie voor bij uw koffie | 8
      Gezouten karamel lolly Romig vanille ijs | huisgemaakte witte chocolade-karamelsaus | 8

Meer informatie over restaurant Nonna

Bus stopt voor de deur

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 17:00

9,2
ghislaine.lhermite .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Dorade op vel lekker krokant
Gerookte zalm compact maar lekker voorgerecht
Aardbeien stroganoff verbluffend dessert niet overladen met te veel suiker
Open keuken je ziet een kok met hart en ziel bezig
Een aanrader
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Het is mijn ongeveer 15 de keer dat ik bij Nonna eet, dit keer via de restaurant week.
vooraf lasagne van gegrilde groenten en geitenkaas, super ! toen de ravioli gevuld met mozarella en zongedroogde tomaten, heerlijk !
dessert :flensjes met sinaasappelsaus en yoghurt ijs, ik vond de flensjes te deegachtig en hadden van mij langer in de pan gemogen.
Prijs kwaliteit een dikke 8.
Fons1959 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Het is zeker weer een aanrader om bij Nonna te gaan eten.
De gezelligheid die de bediening uitstraalt en het advies wat ze geven heel leuk.
Ook het eten was weer heel lekker en verrassend opgemaakt.
Je kan er echt goed toeven en als het weer mee zit kan je ook nog buiten op het terras zitten.
De verbouwing die vrij recent heeft plaatsgevonden heft ook meer ruimte opgeleverd waarbij een eigen toiletruimte die leuk is ingericht echt een positief iets is.
Al met al een restaurant waar je graag terugkomt.
Jeanette K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heel leuk dat je een amuse krijgt, die overigens heerlijk was, een attent gebaar. Verder valt mij op dat je hier nog heerlijke groente bij de gerechten krijgt, daar ontbreekt het elders vaak aan. De smaak en de aankleding zijn voortreffelijk.
Amanda D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Nonna! We werden heel vriendelijk en goed geholpen en het eten was qua smaak en opmaak geweldig!
Ook ziet het restaurant er na de verbouwing nog gezelliger uit.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Lekker op het terras buiten gegeten bij Nonna. Vriendelijke bediening. Als voorgerecht iets met gerookte zalm, smaakte prima. Hoofdgerecht op de huid gebakken Doradefilet met lekkere knapperige groenten en frietjes, erg lekker. Als dessert cheesecake genomen en ook die viel erg in de smaak. Al met al heel lekker gegeten.
A B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Zeer vriendelijk personeel en het eten was buitengewoon lekker. Ik woon al enige tijd in de buurt van het restaurant en had altijd de indruk dat het een beetje suffig was, maar niets is minder waar! Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Er wordt veel aandacht aan de gerechten besteed en dat is te proeven. Een fijne en lekkere verrassing zo dicht bij huis, ga er zeker nog eens naar terug!
Dian-S .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
super fijn en leuk. Net terug van vakantie, en omdat ik jarig ben geweest namen mijn schoonouders ons mee uit eten bij Nonna. We werden heel vriendelijk ontvangen en hebben weer heerlijk gegeten. Ik heb het hele maand menu besteld. Met als voorgerecht een salade met hollandse nieuwe, hoofdgerecht een heerlijke eendenborst en nagerecht aardbeien romanoff.
Hendrik1959 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Onverwacht leuke locatie. Erg vriendelijke medewerkers. Prijs/ kwaliteit verhouding is erg goed! Er wordt veel aandacht besteed aan de opmaak van de gerechten. Nagerechten zijn heerlijk. Voor herhaling vatbaar!
Maroesjka R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Donderdagavond j.l. met collega's heerlijk gegeten in Nonna om het jaar af te sluiten. Zeer gezellige ambiance, ik voel me er thuis en zeer welkom.
De hertenbiefstuk was verrukkelijk en de wijze van presenteren was een feestje.
Prima avond gehad om meerdere redenen!!
I. S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Nonna is een restaurant wat gerund wordt vanuit zorginstelling Zorgwaard. Als de mensen in de zorginstelling net zulk goed eten krijgen als wij vrijdagavond dan zit het met onze zorg wel goed.
Als vooraf aten we Gamba's en zalm tartaar. De opmaak en smaak waren goed. De varkenshaas medaillon, met paddenstoelen, zoete aardappel en heerlijke jus was prima verzorgd. Omdat alles zo veel was besloten we als nagerecht koffie en thee te nemen en zelfs deze was met een stukje krans compleet af.
Als er al een minpuntje te vinden was, is het de toiletgroep die buiten het restaurant zit en het ontbreken van een mobiel pin apparaat waardoor mensen in een rolstoel moeilijkheden hebben om te pinnen.
Fulano .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Alhoewel het restaurant als 5 jaar bestaat hebben wij voor de eerste keer hier gegeten. Na binnenkomst moesten wij te lang wachten. Een personeelslid was niet erg geinteresseerd. Het buiten op een bord aangeprezen wildmaandmenu van november leek ons erg aantrekkelijk. Binnen was het helaas niet te bestellen. Het was op. Als alternatief werd biefstuk aangeboden, wat later rib-eye bleek te zijn.
Het voorgerecht bestond uit venkel, sla en wildzwijnham. Na enig zoeken hebben wij de ham in een paar zeer kleine reepjes aangetroffen. Helaas, de eerste keer blijkt ook de laatste keer te zijn.
Ron N.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Wat een mooi restaurantje in 's-Gravendeel. De inrichting is modern, fris en de keuken ziet er professioneel uit. Ook de bediening is erg vriendelijk en werkt snel en efficiënt. Het grote nadeel van het restaurant is de menukaart, die is wel ontzettend eenvoudig gehouden. Enerzijds begrijpelijk omdat het als (vrijwel) enige restaurant in dit dorp zich moet richten op een breed publiek, maar naast de tomatensoep, kipsaté en dame blanche, waarvoor ongetwijfeld markt is, zou je toch ook wel een paar iets spannender zaken op de kaart kunnen zetten. Bijvoorbeeld in de vorm van een per dag wisselende special. Daarnaast is er geen kaasplankje wanneer je dat wilt, en zijn de desserts zonder uitzondering allemaal mierzoet. Bijvoorbeeld iets met vers fruit zou een goede aanvulling zijn mijns inziens. De prijs-kwaliteitverhouding is overigens heel goed en de gerechten worden goed bereid en leuk gepresenteerd. Nog een andere tip: gebruik geen fabrieksfrieten meer.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Gewoon voor een snelle hap, geen pretenties om culinair te koken. Prijs/kwaliteit derhalve prima in orde. Alleen die snelle hap gaat je bij Nonna nooit lukken. Alle keren dat ik hier geweest ben, duurt het gewoonweg lang. Een tweede keer drinken moet je altijd zelf om vragen, het lijkt wel of men er geen geld wil verdienen. Ook voordat de maaltijd geserveerd wordt, duurt te lang.