Nonna

Bus stopt voor de deur

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Nonna is ons favoriete restaurant in de hoekshe waard . Het eten geweldig en de bediening heel erg aardig . Klopt allebei dus , kunnen veel andere serveersters een voorbeeld aan nemen ????
Henk1947 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vandaag 14 januari een hele gezellige middag gehad t.g.v. een 50 jarig huwelijk. Het ontbrak ons aan niets. Heerlijke hapjes en aan het eind allemaal een puntzak friet. Leuke ongedwongen sfeer. Uitstekende bediening door de gezellige enthousiaste Desiree. Een aanwinst voor Nonna.Zij kan op een leuke ongedwongen manier met mensen omgaan.
Jepie B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Gebruik gemaakt van AH-restaurantactie. Sympathiek dat je gewoon van de kaart kunt kiezen. Geen gedoe met aparte menukaarten voor deze actie. Minder sympathiek dat voor een karaf kraanwater 5,95 in rekening werd gebracht, zonder dit te melden
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Voor de eerste keer gedineerd in Nonna. De ontvangst was vriendelijk en gastvrij. Na het aanpakken van de jassen zijn we naar onze tafel gebracht. Het eten ( AH actie) was prima en netjes opgemaakt. De tijd tussen de gerechten was niet tekort maar ook niet te lang. Het restaurant is modern,ruim opgezet en een goede akoestiek. Een aanrader.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Voor het eerst in restaurant Nonna gedineerd. De ontvangst was hartelijk, de jassen werden aangepakt en wij werden naar onze tafel gebracht. Het eten was verzorgt en lekker en de tijd tussen de gangen was precies zoals wij dat graag hebben. De bediening is attent.Het restaurant is modern en ruim ingericht..Al met al een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Eten was van een goede kwaliteit en voor een redelijke prijs. Dit is typisch zo'n restaurant waar eerlijk gekookt wordt en niet de druppeltjes en streepjes op het bord het belangrijkst zijn. Vooraf zijn wij tweemaal geattendeerd op een nieuwjaarsbijeenkomst die voor overlast zou kunnen zorgen. Totaal geen last van gehad. Vriendelijk personeel, kortom een aanrader om vaker te komen genieten van lekker en eerlijk eten.
HenkvanNoordwijk .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Zonder enige vorm van stress werkt iedereen behoorlijk efficiënt.
Bovendien krijg je de indruk dat je aanwezigheid echt wordt gewaardeerd.
dekkerdegeus .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
speelden heel goed in op de wensen van de kinderen. Konden gewoon van de kaart kiezen ondanks AH aktie. Behalve chiefs-special. Kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was.
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Keuze uit a la carte, voelde ons echt gast! Zeker de moeite waard om binnenkort weer lekker te gaan eten. Personeel zeer vriendelijk, prachtige inrichting en sfeer.
A V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het was goed en gezellig zoals verwacht ! De ontvangst was vriendelijk en de bediening aardig en attent ! Het was wat stil, de achtergrondmuziek was nauwelijks hoorbaar !
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Leuke zaak met vriendelijk personeel. Jammer dat 1 van de hoofdgerechten niet gaar was. Na terug naar de keuken was de zalm nog steeds rauw van binnen. Werd niet echt goed opgelost, hele tafel al klaar behalve de persoon met de zalm. Dat eet niet echt gezellig, dus de rauwe zalm maar laten liggen.
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijk gegeten ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vriend. Als verrassing zat er vuurwerk in zijn toetje! Daarnaast hele leuke bediening en een heel gezellig restaurant wat al helemaal in de kerstsfeer is gebracht.
Belinda K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
eten was van goede kwaliteit. Maar een specialiteit van de chef stukje! kabeljauw voor 22 euro en dat visspecial noemen vind ik erg duur. Ook het voorgerechten plankje was voor wat je kreeg naar mijn inziens te duur betaald. klein glaasje soep, plakje parelhoen zonder tompouce en stukje zalm. Ook de verhouding van eten tussen menu en chef special is niet noemenswaardig alleen in prijs ! Voor chef special betaal je het dubbele en ik zie het verschil in menu en special echt niet. Was met 2 jeugd die het menu aten en panna cotta toe wilde. Personeel zei ja die panna cotta mag ook. Bij de eindafrekening bleek het gehele menu van 2 personen te vervallen en heeft dat per toetje 8 euro "EXTRA" gekost!! Terwijl mijn man die chef special at en toetje uit menu nam gewoon volle mep moest betalen,. Beetje kinderachtig dat dit niet met menu verrekend werd.
Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Bij Nonna zie en voel je dat er continu gewerkt wordt aan de verbeteringen. Het personeel is steeds professioneler geworden en het eten is van een hoogwaardige kwaliteit en dat voor een hele redelijke prijs. We hebben Nonna aan diverse kennissen en vrienden aanbevolen en krijgen ook van hen een positieve feedback.
Hoop dat ze nog wat puntjes op de i kunnen zetten door de papieren servetten door textiel en misschien een portaal voor de deur te maken of gebruik te laten maken van de zijingang om tocht te voorkomen (zeker met de koude dagen kan dat wel eens vervelend zijn). We komen graag weer een keer terug.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten, de bediening was prima, alleen jammer dat we zo dicht bij de buitendeur zaten.
Als er mensen in en/of uit gingen, kregen wij een koude golf over ons.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Lekker gegeten met vrienden die hier voor het eerst waren. Zij vonden het een mooie sfeervolle gelegenheid. Een pluspunt is de ruime inrichting waardoor je voldoende privacy hebt.
Porties zijn voldoende. De kwaliteit en smaak waren puur. Goed eten behoeft niet uit alleen opmaak te bestaan!!
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Een prima restaurant dat wij al eerder bezochten en de komende tijd meer zullen doen. De gerechten waren prima van smaak en voldoende. Alleen altijd frites serveren, dat zou wel eens afgewisseld kunnen worden.
In het kader van de AH actie kan men zo goed als alles kiezen van de menu kaart, m.u.v. de specials (is logisch)
Restaurant is zeer ruim opgezet, zodat je voldoende privacy hebt. Waar vind je dat nog. Personeel is buitengewoon vriendelijk, moet keihard werken, maar maakt toch tijd vrij voor een kort praatje.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een uitnodigde locatie en goed netjes schoon, vriendelijk personeel. Kortom wij zijn super tevreden en komen zeker terug om een hapje eten. Bedankt
Pierre en Manon D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We waren iets vroeger, maar dat was geen probleem. Vriendelijke service. Niets was te veel. We konden gewoon een 3-gangen menu kiezen van de kaart, behalve het gedeelte met specialiteiten van de chef. Het voorgerecht, de salade met fricandeau was smakelijk en het hoofdgerecht de zalmfilet was heerlijk. Een mooie moot, precies goed gebakken met lekker geroerbakte groenten en heerlijke frites. De nagerechten waren ook super. Vooral het stukje warme perentaart met limoenijs en slagroom. De kwaliteit prijsverhouding was top. Kortom, wij komen zeker terug als we weer eens in de buurt zijn!
zusjes1999 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Drie gangen menu gehad en het was heerlijk, de gerechten waren mooi opgemaakt en goede porties. De aankleding van het restaurant kan absoluut beter.
WE komen er graag nog eens terug.