Nonna

Bus stopt voor de deur

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
9,1
Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Aanbevelenswaardig om voor een redelijke prijs lekker uit eten te gaan. Het is een prima restaurant met een hoge prijs/kwaliteitsverhouding. De porties zijn ruim voldoende. De bediening is er uiterst vriendelijk. Het interieur is sober en zou nog wel eens wat mogen worden verrijkt met leuke attributen.
wout S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Fijne zaak op loopafstand van huis. Kwaliteit en ambiance die verrassend goed zijn voor ons dorp. Ook op een doordeweekse avond nog redelijk goed bezet hetgeen best knap is.
K L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH kortingsactie. We konden kiezen uit verschillende voor-hoofd-en nagerechten. Mijn man en ik hadden beiden andere gerechten gekozen. Alle gerechten waren heerlijk. Zelfs aan de frieten was ruime aandacht besteed. De bediening is vlot en niet opdringerig. De bereiding van de gerechten is live te volgen omdat de keuken midden in de zaak is. Wij hebben het idee dat het een goed samenwerkend team is. Complimenten! Zeker voor herhaling vatbaar
bordjeleeg .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Nonna is een leuk, gezellig restaurant midden in het centrum van 's-Gravendeel. De bediening is gastvrij, de sfeer is ongedwongen en het eten is van hoge kwaliteit. Als hoofdgerecht namen bordjeleeg en tafelgenoot de heilbot en we hebben zitten smullen, zo heerlijk mals was de vis klaargemaakt. Nonna is echt een aanrader.
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Voor mijn verjaardag heerlijk bij Nonna gegeten met vriendinnen. Net als het eten was de bediening top! Zeker een aanrader.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten leuk restaurant goede bediening gezellige sfeer.komen zeker terug.leuk dat het in ons eigen dorp is.geen problemen met parkeren geen reistijd,en je kunt wat drinken.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten! De bediening is zeer vriendelijk en geeft je de tijd als je niet kan kiezen tussen al t lekkers! En met allergenen weten ze wel raad, super fijn zo'n flexibele kok die het even aanpast :) Aanrader dus!
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Nonna is ons favoriete restaurant in de hoekshe waard . Het eten geweldig en de bediening heel erg aardig . Klopt allebei dus , kunnen veel andere serveersters een voorbeeld aan nemen ????
Henk1947 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vandaag 14 januari een hele gezellige middag gehad t.g.v. een 50 jarig huwelijk. Het ontbrak ons aan niets. Heerlijke hapjes en aan het eind allemaal een puntzak friet. Leuke ongedwongen sfeer. Uitstekende bediening door de gezellige enthousiaste Desiree. Een aanwinst voor Nonna.Zij kan op een leuke ongedwongen manier met mensen omgaan.
Jepie B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Gebruik gemaakt van AH-restaurantactie. Sympathiek dat je gewoon van de kaart kunt kiezen. Geen gedoe met aparte menukaarten voor deze actie. Minder sympathiek dat voor een karaf kraanwater 5,95 in rekening werd gebracht, zonder dit te melden
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Voor de eerste keer gedineerd in Nonna. De ontvangst was vriendelijk en gastvrij. Na het aanpakken van de jassen zijn we naar onze tafel gebracht. Het eten ( AH actie) was prima en netjes opgemaakt. De tijd tussen de gerechten was niet tekort maar ook niet te lang. Het restaurant is modern,ruim opgezet en een goede akoestiek. Een aanrader.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Voor het eerst in restaurant Nonna gedineerd. De ontvangst was hartelijk, de jassen werden aangepakt en wij werden naar onze tafel gebracht. Het eten was verzorgt en lekker en de tijd tussen de gangen was precies zoals wij dat graag hebben. De bediening is attent.Het restaurant is modern en ruim ingericht..Al met al een aanrader.
jadegeus .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Eten was van een goede kwaliteit en voor een redelijke prijs. Dit is typisch zo'n restaurant waar eerlijk gekookt wordt en niet de druppeltjes en streepjes op het bord het belangrijkst zijn. Vooraf zijn wij tweemaal geattendeerd op een nieuwjaarsbijeenkomst die voor overlast zou kunnen zorgen. Totaal geen last van gehad. Vriendelijk personeel, kortom een aanrader om vaker te komen genieten van lekker en eerlijk eten.
HenkvanNoordwijk .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Zonder enige vorm van stress werkt iedereen behoorlijk efficiënt.
Bovendien krijg je de indruk dat je aanwezigheid echt wordt gewaardeerd.
dekkerdegeus .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
speelden heel goed in op de wensen van de kinderen. Konden gewoon van de kaart kiezen ondanks AH aktie. Behalve chiefs-special. Kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was.
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Keuze uit a la carte, voelde ons echt gast! Zeker de moeite waard om binnenkort weer lekker te gaan eten. Personeel zeer vriendelijk, prachtige inrichting en sfeer.
A V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het was goed en gezellig zoals verwacht ! De ontvangst was vriendelijk en de bediening aardig en attent ! Het was wat stil, de achtergrondmuziek was nauwelijks hoorbaar !
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Leuke zaak met vriendelijk personeel. Jammer dat 1 van de hoofdgerechten niet gaar was. Na terug naar de keuken was de zalm nog steeds rauw van binnen. Werd niet echt goed opgelost, hele tafel al klaar behalve de persoon met de zalm. Dat eet niet echt gezellig, dus de rauwe zalm maar laten liggen.
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijk gegeten ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vriend. Als verrassing zat er vuurwerk in zijn toetje! Daarnaast hele leuke bediening en een heel gezellig restaurant wat al helemaal in de kerstsfeer is gebracht.