Nonna

Bus stopt voor de deur

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Belinda K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
eten was van goede kwaliteit. Maar een specialiteit van de chef stukje! kabeljauw voor 22 euro en dat visspecial noemen vind ik erg duur. Ook het voorgerechten plankje was voor wat je kreeg naar mijn inziens te duur betaald. klein glaasje soep, plakje parelhoen zonder tompouce en stukje zalm. Ook de verhouding van eten tussen menu en chef special is niet noemenswaardig alleen in prijs ! Voor chef special betaal je het dubbele en ik zie het verschil in menu en special echt niet. Was met 2 jeugd die het menu aten en panna cotta toe wilde. Personeel zei ja die panna cotta mag ook. Bij de eindafrekening bleek het gehele menu van 2 personen te vervallen en heeft dat per toetje 8 euro "EXTRA" gekost!! Terwijl mijn man die chef special at en toetje uit menu nam gewoon volle mep moest betalen,. Beetje kinderachtig dat dit niet met menu verrekend werd.
Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Bij Nonna zie en voel je dat er continu gewerkt wordt aan de verbeteringen. Het personeel is steeds professioneler geworden en het eten is van een hoogwaardige kwaliteit en dat voor een hele redelijke prijs. We hebben Nonna aan diverse kennissen en vrienden aanbevolen en krijgen ook van hen een positieve feedback.
Hoop dat ze nog wat puntjes op de i kunnen zetten door de papieren servetten door textiel en misschien een portaal voor de deur te maken of gebruik te laten maken van de zijingang om tocht te voorkomen (zeker met de koude dagen kan dat wel eens vervelend zijn). We komen graag weer een keer terug.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten, de bediening was prima, alleen jammer dat we zo dicht bij de buitendeur zaten.
Als er mensen in en/of uit gingen, kregen wij een koude golf over ons.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Lekker gegeten met vrienden die hier voor het eerst waren. Zij vonden het een mooie sfeervolle gelegenheid. Een pluspunt is de ruime inrichting waardoor je voldoende privacy hebt.
Porties zijn voldoende. De kwaliteit en smaak waren puur. Goed eten behoeft niet uit alleen opmaak te bestaan!!
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Een prima restaurant dat wij al eerder bezochten en de komende tijd meer zullen doen. De gerechten waren prima van smaak en voldoende. Alleen altijd frites serveren, dat zou wel eens afgewisseld kunnen worden.
In het kader van de AH actie kan men zo goed als alles kiezen van de menu kaart, m.u.v. de specials (is logisch)
Restaurant is zeer ruim opgezet, zodat je voldoende privacy hebt. Waar vind je dat nog. Personeel is buitengewoon vriendelijk, moet keihard werken, maar maakt toch tijd vrij voor een kort praatje.
Pierre En Manon D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We waren iets vroeger, maar dat was geen probleem. Vriendelijke service. Niets was te veel. We konden gewoon een 3-gangen menu kiezen van de kaart, behalve het gedeelte met specialiteiten van de chef. Het voorgerecht, de salade met fricandeau was smakelijk en het hoofdgerecht de zalmfilet was heerlijk. Een mooie moot, precies goed gebakken met lekker geroerbakte groenten en heerlijke frites. De nagerechten waren ook super. Vooral het stukje warme perentaart met limoenijs en slagroom. De kwaliteit prijsverhouding was top. Kortom, wij komen zeker terug als we weer eens in de buurt zijn!
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een uitnodigde locatie en goed netjes schoon, vriendelijk personeel. Kortom wij zijn super tevreden en komen zeker terug om een hapje eten. Bedankt
Zusjes1999 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Drie gangen menu gehad en het was heerlijk, de gerechten waren mooi opgemaakt en goede porties. De aankleding van het restaurant kan absoluut beter.
WE komen er graag nog eens terug.
Moladvies .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk en voldoende gegeten voor een goede prijs verhouding, rustige omgeving, vlotte bediening, goede sfeer en correcte afhandeling.
Caro K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten, de eendenborst was mals maar het nagerecht was voor mij echt een topper! Perentaartje met noten en een bolletje limoenijs geprapeerd met wat caramelsaus. Verrukkelijk! Wij komen zeker nog eens terug!
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten, ontzettend aardige en oplettende bediening. Indeling van het restaurant maakt dat sommige tafels wat afgezonderd zijn, maar het personeel zorgt ervoor dat je voldoende aandacht krijgt.
Voogdj .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We waren hier (4 personen) met de AH restaurantactie. Prima gerechten, redelijke rustpozen tussen de gangen. Enige nadeel: veel tocht als de buitendeur openging, en dat gebeurde veel omdat het restaurant bijna vol was.
Trudystolk .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Een echte verrassing. Ruime keus uit originele gerechten.
Alle zes mensen van onze tafel waren zeer tevreden over de verzorging, opmaak en bovenal de smaak van de gerechten. Misschien nog een bakje rauwkost erbij dan is het perfect.
De bediening was prettig, informeel maar niet opdringerig en zeer attent.
Ik vind het echt een aanrader en we gaan er zeker terugkomen.
Nelleke D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening.
Porties voldoende, mooie opmaak.
Er is met aandacht aan de gerechten gewerkt. Top!
Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het restaurant van Nonna is een parel in het dorp 's-Gravendeel. In de loop van de jaren ontwikkelt Nonna zich geweldig goed. De keuken is verrassend. De gerechten zijn niet alleen van een goede kwaliteit, maar ook heel creatief. De gerechten zien er goed uit en smaken geweldig. De porties zijn ruim voldoende.
De service is ook steeds beter. Je kunt in het restaurant op diverse plekken gaan zitten: rustig in een eigen persoonlijk hoekje of wat meer tussen de mensen. Je privacy kan je naar keuze invullen.
Toch hebben we nog een kleine tip: er wordt nu nog gebruik gemaakt van papieren servetten. Bij een dergelijke kwaliteit van eten, mag best tafellinnen gebruikt worden. Dat geldt eveneens voor het decor op de tafel.
Tot slot vinden we de verhouding prijs/kwaliteit prima. Ook bij de speciale AH-restaurantactie geldt dit.
Bhklootwijk .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Hartelijk ontvangst bij. Heerlijk 3 gangen menu. Een keuze uit 3 menu's en het maandmenu. Afwisseling genoeg aangeboden. Het eten was uitstekend. Fijne smaak, mooi gedecoreerd op het bord.
Nel.vanderwerfkools .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Ik vond de kokoskerriesoep heel apart,en verdere was alles heel lekker,dat vonden mijn gasten ook van het eten enook het personeel.Prima verzorgt,kom zeker terug,en kan het ook aanbevelen aan andere,maar smaken verschillen.
Monica H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Gereserveerd met de AH restauratie aktie.
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening.
Decor vond ik iets minder gezellig maar dat is mijn persoonlijke mening.
Hannyderuiter1959 D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
het was weer erg goed bediening is erg vriendelijk en behulpzaam.
Het eten is erg goed voldoende porties en alles met aandacht klaargemaakt.
Adavos41 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Hoofd gerecht, de maiskip, en het toetje, maar eigenlijk was alles wel erg lekker!
Buiten leuke bloemen en planten altijd verrassend!