Nonna

Woensdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 17:00

Andries D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Vriendelijk personeel. Eten heel goed.
An K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening uitstekend.
We komen er zeker nog eens terug.
En bevelen dit restaurant van harte aan.
A. Kievit `s Gravendeel.
Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Nonna laat zich steeds weer van zijn beste kant zien. Of dit nu met een AH-kaart is of niet je krijgt erg veel waarde voor je geld. Dit restaurant verdiend meer klandizie van buiten de gemeente waar het gevestigd is. Het is een nog verborgen talent waar het eten verrassend lekker blijft door de afwisseling in de gerechten. We blijven er graag komen.
Riet T.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Personeel erg vriendelijk, aan de tafel wordhet menu uitgebreid uitgelegd,
Heerlijk gegeten!! Restaurant is ook erg gezellig.
Marja M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het eten is geweldig.
Wel wat aan de aankleding gaan.
Is echt zweerloos.Niks op de tafels.Alleen bestek met servet.
J.A. R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Eten, bediening en sfeer waren goed. Bij wachttijd heb ik redelijk ingevuld, maar dat zal voor iedereen verschillend zijn. wij vonden het tempo prima, lekker rustig.
27lvanhengel .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
goede ontvangst zeer goede bediening alles ziet er goed uit ook het eten en een goede prijs voor herhaling vatbaar alles zeer schoon
john seuter .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Via da AH restaurant actie naar Nonna. De amuse van het huis was een leuke binnenkomer, persoonlijk is dat met vis wat gewaagd niet iedereen kan dat waarderen. De menukaart in het restaurant is niet gelijk aan internet ook niet op de website van Nonna. Alles wordt heel mooi opgediend veel zorg aan details besteed. De carpaccio was perfect. Het hoofdgerecht was niet super veel maar goed, De vegetarische schotel had een smaak die je niet snel thuis kon brengen. Het dessert met aardbeien was gewaagd en nieuw van smaak.
joopmaria13ls .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Voorgerecht carpaccio prima, hoofdgerecht verrassing van de chef, en scholfilet uitstekend, nagerecht ijs, toefje slagroom en aardbeien stukjes goede afsluiter. al met al een aanrader,.
Vriendelijke bediening.
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk eten, varkenshaas sate was lekker mals, alles werd mooi opgediend. Ik zou wel van tevoren willen weten dat het broodplankje apart op de factuur komt.
Alles was lekker. Sfeer was goed.
Ik zou wel iets aan de stoelpoten doen, als je je stoel verschuift geeft dit een vervelend geluid.
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten, ook mensen met een glutenallergie of coeliakie kunnen hier heerlijk eten! Fijne bediening!
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wij zijn zeer tevreden hoe het allemaal is verlopen i, goede en vriendelijke bediening
de vragen aan de bediening werden goed uit gelegd
Ook de kwaliteit was goed ook een pluimpje voor de kok het vlees was heel lekker

Nel Vos
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Wij hebben net als vorige keer met onze vrienden, weer heerlijk gegeten.
Alles goed verzorgd en mooie opgemaakte borden.
Arie L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Al meerdere keren bij Nonna gegeten, altijd prima geweest. Hoewel de vitello tonata geen kalfsvlees was, smaakte deze prima. Ook de perfect gebakken sliptongetjes smaakten uitstekende zoals het piepkuiken. Ook de desserts zagen er prima uit en smaakten uitstekend. Binnenkort gaan we zeker weer!
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Een geweldig restaurant, het was vol bij aankomst. Totaal geen last van de medegasten (met kleine kinderen). Grote keuze, niet gemerkt dat ik maar 1 gerecht betaalde. (Hadden zelfs alcoholvrije wijn.) Kortom echt een gelegenheid om terug te komen.
karin H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
prima restaurant, heerlijk gegeten! mooie ligging en vriendelijk personeel, zeker een aanrader, we komen nog eens terug.
Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Aanbevelenswaardig om voor een redelijke prijs lekker uit eten te gaan. Het is een prima restaurant met een hoge prijs/kwaliteitsverhouding. De porties zijn ruim voldoende. De bediening is er uiterst vriendelijk. Het interieur is sober en zou nog wel eens wat mogen worden verrijkt met leuke attributen.
wout S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Prima eten , uitstekende service komen snel weer
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Fijne zaak op loopafstand van huis. Kwaliteit en ambiance die verrassend goed zijn voor ons dorp. Ook op een doordeweekse avond nog redelijk goed bezet hetgeen best knap is.
K L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH kortingsactie. We konden kiezen uit verschillende voor-hoofd-en nagerechten. Mijn man en ik hadden beiden andere gerechten gekozen. Alle gerechten waren heerlijk. Zelfs aan de frieten was ruime aandacht besteed. De bediening is vlot en niet opdringerig. De bereiding van de gerechten is live te volgen omdat de keuken midden in de zaak is. Wij hebben het idee dat het een goed samenwerkend team is. Complimenten! Zeker voor herhaling vatbaar