Nonna's

zaterdag
12:00 - 22:00

Laura M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Vandaag heerlijk gegeten bij Nonna's! De risotto met bospaddestoelen en truffelmayonaise is een echte aanrader. Na afloop nog een heerlijk stukje taart gegeten. Er hangt bij Nonna's een fijne sfeer, met een gezellige bediening. Ik kom er zeker een keer terug!
L. S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima gegeten bij Nonna's voor een goede prijs. Leuke zaak waar de tafeltjes zo zijn opgesteld dat je je buiten in een Italiaans straatje waant door de sfeervolle fotowand. Een pizza en calzone hebben we gegeten. De pizza smaakte goed, wel een beetje mager belegd. De calzone was goed gebakken met een lekkere buitenkant. De vulling bevatte redelijk veel artisjokken, waardoor de vulling een enigszins zure smaak had. Na afloop werden we verrast door een limoncello van het huis. Wij komen zeker nog eens terug voor een lunch of diner.
Tj M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Erg harde pizza met weinig vulling (zoonlief vroeg zachtjes of we misschien een zaag bij ons hadden). Veel te zoute pasta carbonara (zonder room, maar met erg veel olie). Tot zo ver het eten. Eigenaar/gastheer komt (wederom) arrogant over. Jammer is ook dat de keren (3x) dat wij er zijn ook de verschillende geldschieters van het restaurant er eten en daar alle aandacht naar uit gaat. Het ziet er leuk uit, maar na drie keer hier te hebben gegeten, hebben we besloten ons geld voortaan elders uit te geven.
Marcodoorn .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Vandaag gegeten met mijn zoon voor zijn verjaardag. Antipasti echt heerlijk en genoeg voor twee als voorgerecht . Vooraf werd heerlijk Italiaans brood geserveerd met de lekkerste olijfolie die gewoon op tafel staat. Italiaans koud biertje erbij en gastvrije eigenaar die nog ouderwets zelf serveert en tijd heeft voor je. Zelf pasta van de maand besteld en daar geen spijt van gehad ! Heerlijke ravioli met een vleugje limoen. Niet te zwaar en mooie al dente garing. Ook geen overdreven grote portie omdat je dan snel teveel gaat eten. Dat is de valkuil bij pastagerechten. Geen pizza geprobeerd maar de houtovenpizza,s zagen er smakelijk uit. Leuk is dat ze ook olijfolie, balsamico azijn enz verkopen om thuis te koken ! Echt aan te raden om een keer echt Italiaans te eten !
Jacob B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Dinsdag 23 augustus, voor de eerste keer gegeten bij Nonna's in Doorn. na een super ontvangst heerlijk zitten op het terras. vlotte en snelle service, lekker koud Italiaans bier en daarna fles rode huiswijn; super!! Eten ook klasse. je kiest gewoon van de kaart et voilà.....heerlijk!!! Laat de keuken brigade gewoon het werk doen en dan komen de heerlijke en eerlijke gerechten op tafel. Leuke en gevarieerde kaart!!! Hier is het niet nodig om zelf creaties te bedenken!!!! Komen ZEKER terug!!!!!
Luuk L.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Recent hier gegeten heerlijk gegeten. We waren erg benieuwd omdat we voor de Italiaan normaal naar Zeist uitwijken. De andere Italiaan in Doorn is namelijk geen Italiaan en niet aan te raden, om over Driebergen maar te zwijgen.
Ik mag stellen dat wij vrij kritische eters zijn, met nogal wat eet-ervaring in het diepe zuiden van Italië. Graadmeters voor ons (eten blijft iets persoonlijks) zijn de antipasti en de pizza's. Daar zien wij aan hoe serieus het restaurant is. Krijg je wat standaard uit het folie getrokken plakjes worst en stukjes kaas, of ligt er echt iets met zorg uitgezocht en/of gemaakt op je bord. Wij hadden de gemixte kaas&worst en de bruschetta. Dat werd keurig op 1 bord gebracht. Het was echt heerlijk, zeker de bruschetta! (Niet te grote stukjes tomaat zoals een Italofiel, die het over bufalo (????... dan heb je het niet begrepen) mozzarella heeft, wist te melden). Het was geen standaard kaas en worst, ook soorten die wij nog niet eerder gegeten hadden. Enige puntje van aandacht is wellicht dat de olijven hetzelfde waren als de olijven die je standaard krijgt als voorafje met het brood.
De pizza's waren heerlijk, niet te zout. Ook niet overdreven belegd, iets wat je vaak ziet in Nederland in tegenstelling tot de pizza's in Zuid-Italië. De bodem was wat aan de dunnere kant, maar dat wisselt per keer en was niet storend. Recent ook een keer afgehaald en toen waren de pizza's helemaal perfect!
Wij gaan hier zeker nog veel vaker komen.
Roombotervloot .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Leuk intiem restaurantje waar je beslist moet reserveren, wat wij niet gedaan hebben. Maar er werd goed geïmproviseerd door het personeel, zodat we na even wachten plaats konden nemen. Het was druk, wij besloten om alleen een pizza te nemen en vroegen de bediening om de inhoud van de Calzone (staat niet vermeld op de kaart). Er werd verteld dat er voldoende vlees (gehakt, salami, etc) en div. groenten in zal zitten. Zoals een Calzone behoort te zijn dus. Na ruim 45 minuten kwamen de pizza's ter tafel, de 2 calzones waren voornamelijk gevuld met champignons & olijven (moet je van houden). Het vlees was helaas ver (niet) te zoeken. Na hierover geklaagd te hebben, werden er nieuwe gemaakt met uiteindelijk als enige aanvulling salami! Kortom wij zijn (gezien de hoge verwachting van de overige recensies) flink teleurgesteld in dit bezoek. Jammer! Tip: Communiceer op de kaart (en met de kok) de inhoud van de Calzone. Overigens wel hele leuke zaak met zicht op de houtoven.
Frids F.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Vandaag besloten om eens af te halen bij het nieuwe italiaanse restaurant. mooi in het oog vallende oven, gebruik makend van fijne ingredienten welke prachtig tot zijn recht komen middels de fijne pizza oven. ze waren zeer smaakvol. Een aanwinst voor Doorn!!
Opvallend detail: erg grote keuken, nauwe zitplaatsen en 5 man personeel op 40 stoelen.!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Vanavond gegeten bij het nieuwe Italiaans restaurant Nonna's in Doorn.
Bij binnenkomst viel ons meteen de gezellige ambiance op, stijlvol met natuurlijke materialen ingericht.
De ontvangst was uiterst plezierig we voelden ons er meteen op ons gemak.
De pizza's werden ter plekke uiterst smakelijk bereid.
Kortom Nonna's is een aanwinst voor Doorn
NiMo37 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Eindelijk een échte Italiaan op een mooi pleintje. Zoals het heurt!
Authentieke ambiance met dito service.
Pizza della chef, het plankje vooraf, goede wijnen, homemade limoncello, het klopje op de schouder van de chef! Buonissimo!
Dexter_Doorn .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Super gegeten! In de regio kennen wij persoonlijk geen beter Italiaans restaurant dan dit nieuwe, mooie, kleine tentje in Doorn. Authentiek, dus bijv. een echte carbonara op de kaart. Niet met room, maar met ei... zoals het hoort. Chapeau! Ook de spaghetti met (wang)spek was een topper net als de tiramisu en het huistaartje. Hier worden wij erg blij van, graag meer van dit soort tentjes in de regio!!!
Huub65 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Met een zakenrelatie belandde ik bij dit pareltje in Doorn, pure, eerlijke italiaanse gerechten op authentieke wijze gemaakt. kom voor mijn werk veel in Italië en eet daar veel buiten de deur dus ik weet waar ik over praat. Je merkt dat de 2 Italianen duidelijk weten waar ze mee bezig zijn en de smaak spat er dan ook vanaf, pasta pesto,lasagna, vitello tonato, carpaccio, alles in de juiste porties en op de juiste temperatuur, heerlijke Chianti Classico, adequate bediening en een royale homemade tiramisu na, klasse ! De eigenaar kwam nog even vragen hoe we het vonden en een gezellig praatje gemaakt en onder het genot van een fijne grappa de avond afgesloten. En dit bij ons op de heuvelrug, ben er erg blij mee !!!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Als Italofiel kon ik niet blijer zijn met de komst van Nonna's. Alles vers bereid, echte Pizzabakker uit Napels, ik kon niet wachten. Ik verwachtte er blijkbaar te veel van.
Het is beslist geen slecht restaurant en vergeleken met het aanbod in de directe omgeving scoort hij nog steeds goed, maar dat ligt vooral aan de mindere kwaliteit van de concurrenten. Het is geen topper maar heeft wel potentie.

Laat ik beginnen met de positieve kant. Ziet er prima uit, leuk ingericht, de grote pizza oven is een eye catcher en de wijnkaart is uitstekend. De tafeltjes staan misschien wat dicht op elkaar en wat jammer dat er geen sambucca op de kaart staat. De bediening is nog wat rommelig. Dacht een paar keer dat ze vergeten waren dat we buiten zaten (mini terrasje voor). Kan allemaal gebeuren en zal beslist verbeteren.
We kozen voor de bruschetta en de vitello tonnato, een gevulde pasta (dag schotel) en een pizza margerita. Maar, die laatste graag met buffalo mozarella. Daar werd negatief op gereageerd: buffalo mozarella meebakken op de pizza? Dat proef je toch niet en zonde van het geld. Nou, wij proeven het verschil wel degelijk en in Italie wordt het niet als vreemd ervaren, dus graag - tegen meerprijs natuurlijk - meebakken.
We kregen grissini, wat plakjes stokbrood en een lekkere olijfolie. Het brood was erg compact, niet zo goed gerezen, totaal niet elastisch, maar wel smakelijk. Bij het buurtafeltje werd gedacht dat het brood oud was, dat was beslist niet zo maar natuurlijk geen goed signaal. Het was vooral nogal stevig en droog. Met olijfolie op zich niks mis mee. Ditzelfde brood werd echter ook gebruikt voor de bruschetta en dat was niet ok. In olijfolie gebakken werd het een bikkelharde toast en het gemis van de elastische structuur vormde een slechte basis voor de bruschetta. De tomaat was niet op smaak en veel te grof gesneden. Klein gesneden was het makkelijker geweest om hem op smaak te brengen. De tomaat had beter op smaak moeten worden gebracht. We hebben hier in Nederland nou eenmaal niet de echte italiaanse tomaten dus je moet ze wel wat oppimpen. Bij elkaar was het geen bruschetta maar niet meer dan hard stokbroodtoast met te grote stukken tomaat. Jammer. Het brood bleek zelfgebakken te zijn. Ik zou adviseren om dat niet meer te doen maar een goed afbakbrood te kiezen bij Hanos of Sligro.
De vitello was heerlijk op smaak. Het kalfsvlees had wat dikker gekund, leek nu nogal veel op vleeswaren van de supermarkt. Prima te doen verder.
De pizza was een negatieve verrassing. Blijkbaar had men besloten om de mozarella niet mee te bakken maar er koud overheen te strooien. Erg vreemd besluit om tegen de wens van de klant in te gaan. Doe het dan helemaal niet en weiger om buffalo mozzarella in de pizza te verwerken. Het deeg was hard, droog en taai en de pizza was deels verbrand. Qua smaak niet slecht, maar nogal hard werken. Ofwel verkeerd meel gebruikt of niet lang genoeg gekneden. Ik vermoed het laatste. Wel te verhelpen, lijkt me.
Maar dan de gevulde pasta. Veel te dik uitgerold. Gevulde pasta is in Italie flinterdun, mij vaak te flinterdun zelfs, maar dit was veel te dik. Hierdoor proef je niks van de vulling. Ook te verhelpen lijkt me.
Ik hoop wel dat er wat gedaan wordt met de opmerkingen. Ik wil het zeker nog wel proberen bij Nonna's maar de bruschetta en de gevulde pasta zal ik niet snel nog een keer kiezen als daar niks verandert.
Al met al niet slecht, zeker niet vergeleken met de directe concurrentie maar nog geen topper. Kan het wel worden, dus ik houd het zeker op een afstandje in de gaten.
Freddie74 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Afgelopen zaterdag bij Nonna's gegeten. Wat fijn dat er eindelijk goede pizza's worden gemaakt hier in de buurt! Prachtige bodem, perfecte tomatensaus en mooie ingrediënten. Ook van de verse pasta werden we heel blij: een echte carbonara, met verse spaghetti, pancetta, parmezaan en nog romig ei, warm maar geen roerei.
De antipasti waren zoals je ze krijgt in Italie, vers en puur. En dan het dessert. Voortreffelijke tiramisu en een chocoladetaartje waar de chocola nog uitliep.
Mooie wijnen en zeer mooie grappa's!
Bediening was zeer attent en de sfeer zeer aangenaam. Een aanrader!
Tj M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wat een mooi restaurant. Een aanwinst voor Doorn. Misschien waren onze verwachtingen door alle tamtam omtrent de opening van Nonna's iets te hoog. Wij haalden pizza's. Smaak: prima. Maar de pizza's waren erg klein en weinig topping/vulling. Houden we meestal iets over als we pizza eten, dit keer zaten we elkaar aan te kijken: is er nog over? Eigenlijk hadden we nog trek. Dat is jammer als je 12,50 euro voor een pizza rekent. De eigenaar/pizzabakker leek wat chagrijnig en er was wat veel personeel voor het aantal gasten en iedereen leek nog wat onwennig. Wellicht zijn het opstart perikelen.
Michelini40 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Gisteren heerlijk gegeten in dit restaurant, als voorgerecht de vitello tonato en een plankje met lekkernij, daarna een pizza en de lasagna bolognese zoals ik ze tot nu toe alleen nog maar in Italie kreeg.
De kok/ eigenaar kwam de keuken uit om te vragen of alles naar wensen was en toen we weg gingen kwam hij nog een handje schudden.
Zeker een aanwinst voor Doorn.
Adriaan1208 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Met de opening op 14 juni jl. gegeten. Ziet er echt erg gaaf uit allemaal, dat beloofd wat.. Het restaurant is niet al te groot en daarom is gekozen voor 2 sessie's: om 17.30u en 20.00u. Helaas was er voor ons alleen nog maar plaats bij de sessie van 17:30u (dat is misschien wat vroeg voor ons, maar vooruit dan maar). Voor een eerste avond verliep het allemaal best soepel. Het eten was echt heerlijk. Pizza vd chef uit de houtoven, en 2 soorten pasta: penne en lasagna. Echt zoals je het normaal gesproken alleen in Italië zelf krijgt. Absoluut een aanrader! Wij komen zeker terug
C_o_r_a .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Wat een ontzettende tegenvaller! Slechte service, chagrijnige eigenaar, eten niet tegelijk geserveerd. Buiten de pizza's weinig keus en geen echte Italiaanse vleesgerechten. Lasagna was droog en weinig, zalm met spinazie ver te zoeken in de pasta en de galzone pizza ook weinig vulling en zwart aangebakken. Ook een gemiste kans dat er niks met de verjaardag van mijn gast is gedaan terwijl ik dat van tevoren gemeld had. Dit was de openingsdag dus erg slechte start en voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar en niet aan te raden bij anderen.
Mariette B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Voor de echte opening mochten wij al gezellig komen en wat een leuke zaak. Totaal met 9 personen een super leuk teametentje gehad bij Nonna's. We hebben ons laten verrassen door de kok en kregen heerlijke dingen op tafel, zoals bruschetta, anti pasti, risotto, verschillende soorten pizza's en als desert tarte della nonna.
Ga zo door! Zeker een aanrader!!
Alexandra S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Super lekker gegeten!
Voor de opening, top!
Geweldige service, vriendelijk personeel en heerlijk Italiaans eten. Die bruschetta zijn zalig om over de risotti nog maar te zwijgen!
Werd goed naar de gasten omgekeken en heb geen moment met een leeg glas gezeten, en dat allemaal door de eigenaar zelf verzorgd!
Authentiek Italiaans eten, verse producten en goede smaaksamenstelling! Lekker kleinschalig met véél en een beetje extra aandacht!