Nonna & Nenne's

Raampoortstraat 34 3032 AH Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Nonna & Nenne's

Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Hier geluncht. Ik vond 1 van de bedienende dames erg hartelijk, de ander leek wat zakelijker. Ik vind het sws nooit zo professioneel om als bedienend personeel zelf aan een tafel te gaan zitten(en samen te gaan kletsen) .
Ons eten werd opgediend, met daarbij de opmerking: als de gehaktballetjes te koud zijn dan moet u het aangeven dan warmen we ze nog even op... Beetje bijzonder.
De quiche was OK qua smaak. De courgette koekjes waren erg lekker. Over de salade zat een erg zoete niet-zelfgemaakte dressing.
Vervolgens nog scones, deze waren erg droog maar ok qua smaak. Overigens werden de scones geserveerd met iets dat leek op Philadelphia -kaas en zoete jam. Niets geen clotted cream. Vriendin had de carrotcake, deze was wel lekker.
In de quiche zat overigens een haar, we kregen daarom 2 drankjes gratis. Al met al kun je hier het best de Turkse gerechten eten, en dan nog vind ik de prijs -kwaliteit verhouding zoek.
Voor dit geld verwacht ik (meer) verse en zelfgemaakte producten. Ik zal hier niet snel terug komen.
Arie4Food ..
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Verschillende keren gegeten, zowel ontbijt als lunch. Beetje weggestopt in de Hofbogen, authentiek, klein, maar fijn! Zeer vriendelijke, gastvrije dames verzorgen een erg goede mediterrane maaltijd met verse ingrediënten. Zelf vind ik vooral de salades, meze's en het desembrood erg lekker. Ook een keer met een groot gezelschap een fantastisch, zeer uitgebreid maatwerkontbijt genoten, vóór de reguliere openingstijd. Een knusse, verrassing met in de zomer een lekker terras voor de deur.
JUTT .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Wat een heerlijk lunchtentje! Zeer smakelijke, met zorg klaar gemaakte gerechten, super lekkere taarten. Vriendelijke bediening en een fijn terrasje! Laat de zomer maar komen.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Vandaag heerlijke lunch gehad met mijn vriendin. Dagspecial gehad linzensoep overheerlijk en erg mooie presentatie en daarna de courgette blini's en quiche vergezeld met heerlijke salade! Overheerlijk allemaal! Kids super tosti gehad met gezonde komkommer en tomaat!! Crème de la crème was zeker het dessert heerlijke cappuccino en keuze uit cheesecake, worteltaart, dadeltaart en fuge! Te lekker allemaal!! Ambiance erg gezellig! Bediening van eigenaren top en zeer vriendelijk en toilet niet onbelangrijk super schoon! Zeker terugkomen dus!! Een echte aanrader!!!! Tot gauw!! Anne
Noorw .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Ik heb samen met een vriendin en onze kinderen heerlijk gelunched bij Nonna & Nenne's. Ik heb een dagspecial gekozen (gehaktballetjes met brood en salade), mijn vriendin een tapas schotel met 8 varianten tapas en Turks brood. Voor de kinderen waren er pannenkoeken.
Toe hebben we een proeverij van de huisgemaakte taarten genomen (o.a. carrot cake en cheese cake). Alle producten waren echt vers en de gerechten met liefde gemaakt. Wij gaan zeker nog een keer terug.