Nonna Anna

Kleine Houtstraat 81 2011 DJ Haarlem Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Nonna Anna

• : De kamp

Dinsdag t/m Zondag: 17:00 tot 22:00

Jouw recensie over het restaurant Nonna Anna

Han V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Leuk restaurant
Het eten is super lekker en je kunt proeven dat het vers gemaakt is
Vlotte en aardige bediening
Zeker een aanrader
Ad O.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Eten goed, goed van smaak en voldoende qua porties. Dat gold voor alle gangen. Restaurant leuk, alleen sommige tafels staan zeer dichtbij elkaar waardoor privacy ver te zoeken is. Bediening, twee jonge, Italiaanse dames, die de Engelse taal nog niet helemaal machtig zijn. Hierdoor af en toe wat lastige communicatie. Jammer dat dit personeel er blijkbaar geen behoefte aan heeft om bezoekers te bedanken en gedag te zeggen bij het verlaten van het restaurant. Jammer, op zich, met uitzondering van het eten, is er nog werk aan de winkel.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
De dame achter de bar ontvangt gasten met een stug gezicht en wijst vanachter de bar waar je mag zitten. Tijdens het opnemen van de bestelling hebben we aangegeven dat we vegetarisch eten, geen vlees wel vis. Toen het voorgerecht kwam, gemengde schotel, bestond het praktisch alleen uit vlees. Vervolgens werd het terug genomen naar de keuken. We kregen een geheel vegetarisch gerecht: smaakloos. Het hoofdgerecht, de aanbeveling van de bardame, was flauw en ook smaakloos. De huiswijn vrij zuur van smaak. Kortom een tegenvaller.
Crissy V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Pizza was heerlijk en niet standaard, dit wordt door ons erg gewaardeerd. Bediening kan iets beter. Het wachten duurde iets te lang en er werd tussendoor niet gevraagd of we iets te drinken wilden. Gelukkig hadden we geen haast en was het gezellig druk binnen. Met de IENS 20% kortingsactie, was de rekening ook zeer gunstig.
Thura F.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Lekker gegeten en zalig toetje. Pizza en daarna allerlei soorten meloen met een bolletje heerlijk ijs.
Ferry K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heerlijke authentieke en pure Italiaanse keuken! Attente bediening en relaxte sfeer!!!
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Super lekker traditioneel eten. Leuke sfeer en leuke inrichting van het restaurant. Ook aardige bediening en snelle service. Hele fijne muziek
Dominique M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Eten was puur en lekker. Zeker niet industrieel zoals ik soms lees. Alles was supervers. Bediening zeer vriendelijk.
Iets meer volk in het
restaurant aangenamer
geweest zijn. We waren maar met 2 koppels.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Keukenprinses op vakantie

We dachten iets vernieuwend te vinden in dit Italiaans eethuis. maar de kaart op deze dinsdagavond bestaat alleen uit: Voorgerechten, Pasta en Pizza's. Hoofdgerechten en salades ontbreken. We zijn de eerste gasten na een vakantieperiode van de eigenares/uitbaatster. Uit het gesprekje met haar bleek dat een gedeelte van de familie nog op vakantie was. De start met antipasta misto bestond uit een bakje met stukjes artisjok, bakje gedroogde tomaat, ingelegde zure sardientjes, in de oven gebakken deegwaar met kaasvulling en gefrituurde snacks. De aardappelpuree met kaas gevuld was lekker, de gevulde deegballetjes waren iets te hard met weinig vulling. De homemade gevulde pasta met garnalen en ozucchini met garnalen bisque was helaas niet gemaakt. De Taghiolini al nero di seppia con scampi, dat op de IENS website er prachtig uitziet, was nu alleen gevuld met een beetje (kreeften?) saus en een ‘verloren’ scampi er naast
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Fantastisch! Het eten was erg goed, de bediening super attent. Leuk muziekje op de achtergrond. Een perfecte avond gehad. Wij komen zeker terug!
Arnoud S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Lekker gegeten. Heerlijke hapjes en gaf het idee dat we hier "echt Italiaans" aan het eten waren.
Grace K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Eten was erg lekker, goed klaar gemaakte gerechten. Uit Puglia, waar de jonge eigenaren en (jonge) personeel vandaan komen en waar ze desgevraagd enthousiast over vertellen. Wij vonden het leuk, iedereen deed naar kunnen zijn best, de eigenaren reageerden snel en goed op praktische vragen. Je kunt merken dat zij kwaliteit belangrijk vinden. De serre waar wij zaten was open en gezellig. Vanwege locatie in de Kleine Houtstraat, kun je er ook op een zaterdagavond goed terecht. Wij komen terug!!
De tafel van Marit S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk eten. Vriendelijk Engels sprekende bediening.
Pedro P.
Gezellig, lekkere gerechten, frisse wijnen. Heerlijk in de kneuterigheid soms, wat leuke (ver)taalfouten op de kaart, snack's werden Snakes :-)

Ga zeker weer terug.
Anne T.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Net als de vorige keer, heerlijk eten, ontzettend aardige bediening, heel gezellig en authentiek.
Mirjam T.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Omdat ik aan de vroege kant was, ging ik nog even buiten zitten a.d. gezellige Korte Houtstraat. Vrijwel meteen kwam de eigenaresse vragen of ik een glaasje wijn wilde, van het huis! Heel attent.
Misschien omdat het niet zo druk was op deze dinsdagavond, kregen we alle aandacht van de eigenaren. Mijn dochter en ik vinden het een aanrader!
Irvette T.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heerlijk eerlijk eten!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Italiaanse sfeer in een mooi stukje Haarlem. Het eten is zeer goed en met veel zorg klaargemaakt. Alle gerechten waren even lekker. De mensen zijn trots op hun werk. Dat stralen ze uit. Het restaurant heeft een specifieke sfeer. Je voelt er direct thuis. De bediening en aandacht waren prima.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Hartelijk ontvangst door eigenaar Tony, correcte en vlotte bediening (internationaal, oa Italiaans). Je kijkt de keuken in naar 2 jonge, enthousiaste Italiaanse koks. Authentieke recepten uit Puglia. Zelfgemaakte pasta's, brood, bladerdeeg etc, en dat proef je! Wijnarrangement was ongelooflijk goed. Paste ook goed bij het eten. Rustige ambiance, schoon en netjes. Kortom, enorme aanrader!
marjon D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Een echte italiaanse sfeer en keuken.
Heerlijke wijn en zuiver en eerlijk eten met smaak bereid!In één woord: GEWELDIG!
We komen zeker terug!
Anne T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Geweldige pizza, lieve bediening, voelt heel authentiek.