Nonna Anna

Kleine Houtstraat 81 2011 DJ Haarlem Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op je rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

20% korting op je rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Nonna Anna

• : De kamp

Dinsdag t/m Zondag: 17:00 tot 22:00

Jouw recensie over het restaurant Nonna Anna

Clementine V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Duur, vies eten en een waardeloze bediening: meer dan een 1 kunnen we niet geven aan Nona Anna. We reserveerden voor 7 personen en we hadden zin in pizza (ook omdat we hier eerder aten en de ‘traditionele Pugliaanse keuken’ weinig verfijnd bleek). Helaas, toen de (enige) serveerster na een half uur eindelijk aan onze tafel verscheen, was het eerste dat ze zei niet ‘goedenavond’ maar: ‘de pizza’s zijn op’. Tegen beter weten in bestelden we vervolgens andere gerechten van de kaart zoals de Gnocchi 4 formaggi (met verdwaalde stukjes vlees erin); de Melanzana (met draderige Gouda kaas erover heen); crostini (brood zwart geblakerd), salade met buffelmozarella (smakeloze kerstomaatjes en een bol mozzarella liefdeloos op een bord gekwakt); Tagliatelle a la Bolognaise (‘reheat food in a school cantine’). Al met al bedroevend slecht. Elk restaurant heeft wel eens een off day. Nona Anna maakt er een gewoonte van. Hoogste tijd om de kok en de serveerster te vervangen. Want goed Pugliaans eten, daar komen we graag voor terug.
Clementine V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Duur, vies eten en een waardeloze bediening: meer dan een 1 kunnen we niet geven aan Nona Anna. We reserveerden voor 7 personen en we hadden zin in pizza (ook omdat we hier eerder aten en de ‘traditionele Pugliaanse keuken’ weinig verfijnd bleek). Helaas, toen de (enige) serveerster na een half uur eindelijk aan onze tafel verscheen, was het eerste dat ze zei niet ‘goedenavond’ maar: ‘de pizza’s zijn op’. Tegen beter weten in bestelden we vervolgens andere gerechten van de kaart zoals de Gnocchi 4 formaggi (met verdwaalde stukjes vlees erin); de Melanzana (met draderige Gouda kaas erover heen); crostini (brood zwart geblakerd), salade met buffelmozarella (smakeloze kerstomaatjes en een bol mozzarella liefdeloos op een bord gekwakt); Tagliatelle a la Bolognaise (‘reheat food in a school cantine’). Gerechten kwamen na anderhalf uur! Al met al bedroevend slecht. Elk restaurant heeft wel eens een off day. Nona Anna maakt er een gewoonte van. Hoogste tijd om de kok en de serveerster te vervangen. Want goed Pugliaans eten, daar komen we graag voor terug.
Ronny S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Bij ontvangst moest heel lang naar de reservering gezocht worden. Uit eindelijk worden we naar een serre gebracht. Op de vraag of er een kapstok is, wordt er in het Engels een heel ander antwoord gegeven. Vraag dus niet begrepen, zie al bij anderen mensen ( jas over je stoel, helft hangt op de grond, jas valt eraf)! In de serre zit een luidruchtig gezin een kaart spel te doen, in afwachting van hun bestelling. Oude planten, een paar al lang overleden is ons decor. De menu kaart wordt neer gelegd( zeer beperkt veel pasta en pizza) er wordt niet gevraagd of je alvast iets wil drinken. Na een kwartier staat een serveerster klaar om zowel drank als eten op te schrijven. Nee wij willen eerst iets drinken. Het duurt allemaal veel te lang, drinken voorgerecht etc. Inmiddels wordt het ook erg koud in de serre. Op verzoek waar het hoofdgerecht blijft en dat het erg koud in de serre is, worden we verplaatst. Al met al een teleurstellend bezoek en helemaal niet zo ervaren als in het Haarlems Dagblad stond.
Remco Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Prijs en kwaliteit zijn niet in verhouding. Menukaart met hele verhalen in het Engels en dan niet omschrijven welke producten er in zitten. Meerdere gerechten waren niet beschikbaar waardoor keuze zeer beperkt. Pizza's zagen er heel goed uit. De tagliatelle maak ik thuis rijker gevuld voor minder dan 18 euro
Han V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Erg lekker eten
Veel verse producten en goed van smaak dit alles voor een nette prijs
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heerlijk gegeten, redelijk van prijs, rustig
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Dit is een klein lang en smal Italiaans restaurantje met Engelstalige ws Italiaanse bediening. Het interieur houdt niet over maar nog minder geslaagd was de rioollucht die er hing. We bestelden allebei een pizza waarvan de rand aan de onderkant zwart was. Toen we die lieten liggen en er iets van zeiden werd daar verder niets mee gedaan. We hebben het daarbij gelaten en bestelden geen nagerecht. Voor pizza zijn er in Haarlem absoluut betere adressen!
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Super lekker gegeten, echt authentiek Italiaans! Tot snel
Martha M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Authentiek Italiaans eten uit de streek Puglia met liefde bereid. Wij proefden de pizza’s (lekkerste van Haarlem écht waar) en verse pasta. Warme sfeer en lieve bediening.
Verwacht geen hippe inrichting maar een gezellige zaak met goed gedekte tafels en italiaanse muziek. In de Kleine Houtstraat schuin tegenover Olivijn.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Ontzettend Prettige sfeer. Goede en attente bediening. Serveren simpele lokale gerechten uit streek in Italië waar ze vandaan komen tegen zeer betaalbare prijzen. Echt een aanrader.
Paula B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Salades erg simpel. Hoofdgerecht smaakte goed meer salade wederom simpel. Bediening prettig. Prettige sfeer.
Pizza was niet bijzonder
De tafel van Fleur W.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
We voelden ons bijna in Italiê: wat lekker en wat een gastvrijheid !
Norbert L.
De gastvrouw deed veel moeite, vooral bij de uitleg over de specialiteiten uit Apulië. Ze bleek ook veel verstand van de wijnen te hebben en wist zowaar aan te bevelen wat eerder voor de dame dan voor de heer geschikt was. Interessante invalshoek.
Charlotte M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Ongezellig ingericht. Rook vreemd in het restaurant. Bediening vriendelijk, maar ook niet altijd oplettend. Eten prima, maar sfeer kaal.
Erwin N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Serveerster is aardig, maar mag wel wat meer pro-actief zijn, Ze kan veel meer verkopen als ze wat vaker langskomt.
Berry S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
De eerste keer bij Nonna Anna. Vast niet de laatste keer. Uitstekende service en lekker eten in een leuke locatie voor een redelijke prijs.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Aubergine gerecht klefferig.
Tagliatelle met scampisaus.Weinig scampi terug te vinden in het gerecht.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Ongezellig,lang wachten op het eten,geen Nederlands sprekend personeel. We zullen het niet aan raden aan vrienden of bekenden.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
lekker italiaans eten, puur en eenvoudig, voor een heel redelijk bedrag
Raf R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Geen gastvrije ontvangst. Gerechten hadden weinig smaak. Na opmerking hierover werden schouders opgehaald. Snel naar huis voor toetje en koffie.