Nonna Anna

Kleine Houtstraat 81 2011 DJ Haarlem Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Nonna Anna

• : De kamp

Dinsdag t/m Zondag: 17:00 tot 22:00

Jouw recensie over het restaurant Nonna Anna

Erwin N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Serveerster is aardig, maar mag wel wat meer pro-actief zijn, Ze kan veel meer verkopen als ze wat vaker langskomt.
Berry S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
De eerste keer bij Nonna Anna. Vast niet de laatste keer. Uitstekende service en lekker eten in een leuke locatie voor een redelijke prijs.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Aubergine gerecht klefferig.
Tagliatelle met scampisaus.Weinig scampi terug te vinden in het gerecht.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Ongezellig,lang wachten op het eten,geen Nederlands sprekend personeel. We zullen het niet aan raden aan vrienden of bekenden.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
lekker italiaans eten, puur en eenvoudig, voor een heel redelijk bedrag
Raf R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Geen gastvrije ontvangst. Gerechten hadden weinig smaak. Na opmerking hierover werden schouders opgehaald. Snel naar huis voor toetje en koffie.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Een lekkere, knapperige bruschetta als appetizer.
In de antipasti zou ik de zilveruitjes vervangen door iets anders.
Heerlijke pasta met truffel saus en oriechette met rapestelen gegeten.
Kaasplankje was goed.
vriendelijke bediening, gezellige sfeer
Andrea B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Zeer teleurstellende avond gehad bij Nonna Anna. We deelden vooraf de antipasti; deze bestond uit een bakje met zilveruitjes, mozarella met wat tomaat, ansjovis uit blik en een bruchetta wat we daarvoor al gratis hadden gekregen. Daarnaast nog kroket achtige dingetjes dat naar niks smaakte, zonder saus of iets dergelijks. Dit voor 22,50!
Bediening was vriendelijk, maar niet alert en vroegen niet of het had gesmaakt.
Als hoofdgerecht een pizza gedeeld die lauw was...
Erg jammer!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lieve mensen. Mochten jullie dit lezen vertrouw a.u.b. niet op alle goede recensies die hier te lezen zijn. Dit restaurant is echt ver beneden de maat. Bediening is langzaam bestek moet je van het voorgerecht blijkbaar hergebruiken voor het hoofdgerecht. Nadat het voorgerecht was uitgeruimd ruim 45 min moeten wachten op het hoofdgerecht wat niet erg zal zijn als het eten iig goed was. Verder moet ik erbij zeggen dat de tent zo goed als leeg was wat de wachttijd van 45 min ook belachelijk maakt. We hebben er ruim 1,5 uur gezeten en totaal maar 1 drankje aangeboden gekregen. Over het eten: Voorgerecht was dramatisch paar smakeloze gefrituurde hapjes met 2 stukjes stokbrood zilveruitjes en mozzarella voor 22€!! Hoofdgerecht hadden we Pizza deze was matig. Verder hadden we de pasta wat veel te weinig was. De smaak was ook matig. Nagerecht hebben we niet eens meer genomen . Een van de Slechtste restaurant waar we tot nu toe hebben gegetenWe komen hier nooit meer terug.
Lucas S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Onpersoonlijk restaurant, doorgefrituurde te dik gepaneerde smakeloze hapjes geserveerd met artisjok, zilveruitjes op een schotel en een mozzarella met wat tomatenblokjes plus een ondefinieerbare bruchetta. Een gehaktrol op slappe aardappelpuree als hoofdgerecht en een bakje ijs granulaat met onrijpe meloen en wat stukjes aardbei en druif onder de noemer sorbet. Zeer teleurstellend. Prijs kwaliteit in geen enkele verhouding.
Ester V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Weinig variatie, smaak, niet echt Italiaans.
Karen K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Puur Italiaans, la cucina povere, echt heerlijk. Prima wijn ook. Stoer hoor, zo’n jong Italiaans stel dat hier komt koken! Ze spreken ook proima Engels.
Elsbeth V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Hou je van pizza met krokante bodem ??
Dan is dit de plek waar he moet zijn.
Heerlijk!!!!
Groot en goed geprijst.
Ben je vegetariër; hier veel keus. Meer zonder vis en vleed dan met.
Leuke mensen.
Vriendelijk en willen er echt iets moois van maken.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Leuk restaurant
Het eten is super lekker en je kunt proeven dat het vers gemaakt is
Vlotte en aardige bediening
Zeker een aanrader
Ad O.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Eten goed, goed van smaak en voldoende qua porties. Dat gold voor alle gangen. Restaurant leuk, alleen sommige tafels staan zeer dichtbij elkaar waardoor privacy ver te zoeken is. Bediening, twee jonge, Italiaanse dames, die de Engelse taal nog niet helemaal machtig zijn. Hierdoor af en toe wat lastige communicatie. Jammer dat dit personeel er blijkbaar geen behoefte aan heeft om bezoekers te bedanken en gedag te zeggen bij het verlaten van het restaurant. Jammer, op zich, met uitzondering van het eten, is er nog werk aan de winkel.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
De dame achter de bar ontvangt gasten met een stug gezicht en wijst vanachter de bar waar je mag zitten. Tijdens het opnemen van de bestelling hebben we aangegeven dat we vegetarisch eten, geen vlees wel vis. Toen het voorgerecht kwam, gemengde schotel, bestond het praktisch alleen uit vlees. Vervolgens werd het terug genomen naar de keuken. We kregen een geheel vegetarisch gerecht: smaakloos. Het hoofdgerecht, de aanbeveling van de bardame, was flauw en ook smaakloos. De huiswijn vrij zuur van smaak. Kortom een tegenvaller.
We are sorry to learn that you did not enjoy your first visit of our restaurant.
We would like to emphasize that all our dishes are freshly handmade in accordance with the traditional cuisine of our Puglia and, if what you had – Orecchiette – did not meet your taste, we would be very happy to have you with us again and try one of the other specialties in our menu.
Concerning the starter, we can assure you that it only includes one meat-containing dish (Arancini) which was replaced with a vegetarian alternative (Pittule).
We our confident that a second visit would also improve your impression over our waitress, for we are lucky to have a genuinely sunny and ever caring person receiving our customers.
Nonna Anna Staff
Crissy V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Pizza was heerlijk en niet standaard, dit wordt door ons erg gewaardeerd. Bediening kan iets beter. Het wachten duurde iets te lang en er werd tussendoor niet gevraagd of we iets te drinken wilden. Gelukkig hadden we geen haast en was het gezellig druk binnen. Met de IENS 20% kortingsactie, was de rekening ook zeer gunstig.
Thura F.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Lekker gegeten en zalig toetje. Pizza en daarna allerlei soorten meloen met een bolletje heerlijk ijs.
Ferry K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heerlijke authentieke en pure Italiaanse keuken! Attente bediening en relaxte sfeer!!!
Gaetano F.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Super lekker traditioneel eten. Leuke sfeer en leuke inrichting van het restaurant. Ook aardige bediening en snelle service. Hele fijne muziek