Non plus Ultra

Meer informatie over restaurant Non plus Ultra

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
MartenH .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Non Plus Ultra is een waar begrip in de directe omgeving maar ook daarbuiten. Had er al veel goeds over gehoord en gelezen dus onlangs maar eens gaan lunchen (op doorreis naar Brugge). Al snel was duidelijk waarom dit in de wijde omgeving zo'n trekpleister is. Non Plus Ultra ligt aan de rand van Woensdrecht waarvveel fietsers, werklui en boeren deze plek passeren. De inrichting zelf is niet spectaculair te noemen maar past prima in het decor van een "lokaal" Brabants dorpscafé waar men nog gewend is elkaar wekelijks even "gedag te zeggen". Zeker op vrijdag wordt het clientèle aangevuld met boeren en werklui die hier de vrijdagmiddaglunch komen gebruiken.

Wij bestelden de specialiteit van het huis: Broodje Non Plus Ultra. Zegt u maar gerust een Ultra Plus Broodje! Een overdadig maal van roerbakgroenten, ham, kaas en spek op een knapperige pistolet. Werkelijk waar uitmuntend van smaak, een feest voor de smaakpapillen!

Aangevuld met de zeer vlotte en vriendelijke bediening plus de eigenaar die voor een ieder de tijd neemt met een praatje en een kwinkslag plus de lokale gastvrijheid maakt Non Plus Ultra dé place to be in Brabant! Wij gaan zeker nog eens terug om de "Couleur Locale" nog eens te proeven!
Geer S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Een bijzonder restaurant. Bij toeval tijdens een vakantiefietstocht hier langsgekomen. 's Avonds er gaan eten, vanwege de mooie ligging, de hoge score op Iens en ook omdat er in de regio Bergen op Zoom niet veel écht leuke bedrijven met een goede keuken lijken te zijn. Bijzonder ook dat ze in deze uithoek van Nederland zo'n drukbezocht restaurant weten te runnen. Het was heerlijk weer dus we aten buiten op het terras. Vandaar de 8 voor decor. Binnen zou het w.s. een 7 zijn. Zowel binnen als buiten zat het vrijwel vol, op een donderdagavond waarop je verder in en rond Woensdrecht een kanon kon afschieten, zo stil was het daar. We aten carpaccio en vissalade voor elk circa 10 euro en 2x scholfilets voor 16,50 pp. Totale rekening 74,- voor 2 personen. Ruime porties tegen een schappelijke prijs. De smaak was redelijk. Carpaccio wat dun en waterig zoals je het tegenwoordig steeds vaker krijgt. Vissalade smakelijk. Scholfilets wat vlak, met een zeer lichte chloorachtige bijsmaak. Maar al met al een 7 waard en het gehele verblijf was zeer aangenaam. Met name ook door de attente en vriendelijke bediening. De eigenaar/chef-kok rende zelf mee in de bediening, maakte praatjes met gasten, en gaf een spontane korte rondleiding door de zaak. Hij is er terecht trots op. Topgastheerschap. De moeite waard om een keer naartoe te gaan.
Michel65 S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Prima café/bistro, wat je het ook mag noemen... perfect om op het terras iets te eten, binnen wat oubollig.
Super lunch genoten voor een top prijs (neem de proeverij NPU of de gewokte kip met cashewnoten)
Maar bovenal super eten, grote porties, prima bediening en heel gezellig!!!
Prijs kwaliteit zeker in orde!
Ga zo door NPU!
Cees Q.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Met een toertocht van klassieke auto's een tussenstop bij Non Plus Ultra gemaakt, ondanks de drukte buiten en binnen een vlotte en goede bediening, het blonk uit in Brabantse gastvrijheid, een warm gevoel dus.
Geluncht met een man of 35, ieder gewoon van de kaart en het liep als een speer.
Het eten was zonder meer goed met (te) grote porties en compleet aangekleed met een heerlijke salade met noten. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.
Top, we komen terug!
Levensgenieter1959 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Na telefonische boeking werden we ontvangen door Cees de uitbater
Tijdens het babbeltje werden we uitgebreid geinformeerd over de streekrecept en specialiteiten, we voelden ons er meteen thuis !
Het was een verademing de aandacht die we kregen daarnaast een heerlijk groot bord met verrukkelijke asperges. Heerlijk van smaak en ruim voldoende voor ons en we zijn best grote eters.
De afrekening was even wennen 30 euro pp uitgebreid eten en drinken waar vindt je dit nog. En zeker voor die kwaliteit
een aanrader!