Nomad Bistro Wine Bar

9,1

Jouw recensie over het restaurant Nomad Bistro Wine Bar

Jodi L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Fijne, rustige, kleine plek waar je gezellig uitgebreid kunt tafelen. Kleine menukaart met vooral Oostenrijkse of Braziliaanse gerechten erop. De eigenaren runnen de tent samen, en hebben al veel horeca ervaring opgedaan over de hele wereld. Wij hadden vooraf de raclette (oké, maar niet bijzonder) en flammkuchen (beetje flauwtjes, wel goed deeg). De eigenaar stelde een Roemeense Pinot Grigio voor om erbij te drinken, dat was inderdaad een goede combi. Als hoofdgerecht hadden we de Picanha steak die op hun lava grill bereid is. Mooi vlees, erg goed van smaak. Qua structuur hadden we echter wel iets meer malsheid verwacht. De geadviseerde rode wijn hierbij (Rioja Reserva) was erg goed. Als desert kozen we voor de chocolade mousse (eigenlijk meer vla) met een frambozen coulis (zoet!) en een kaasplankje. De kazen waren erg sterk, maar wel lekker. Na hadden we nog koffie (smaakte naar automaat koffie) en thee. Alle borden waren heel simpel opgemaakt, geen poespas, maar daarmee ook af en toe te simpel. Kleine porties, wat voor ons prima is. Maar de rekening (€ 65 pp) viel ons toch een beetje tegen. Het is een goed restaurant hoor, maar de prijs/kwaliteit is nét uit verhouding, zeker ook omdat de kwaliteit nogal kan verschillen. Toch denk ik dat we nog wel een keertje terugkomen, maar dan alleen voor een hoofdgerecht met een glaasje wijn erbij.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Super leuke passioneel restaurant, het is simple, betrokken en met heel veel interesse gedaan. De uitbaters zijn een super aardig stel.