Over restaurant Nom Nom

Nom Nom Nom...

De naam, die in pracht en praal op de ruiten geschilderd is, geeft al aan dat deze plek garant staat voor 100 procent genieten. Met je mond vol zou je over de daken willen schreeuwen hoe lekker het eten is. Het terras is, met én zonder zon, gezellig en altijd druk. De bediening staat zowel binnen als buiten met volle enthousiasme te bedienen en ook de passie uit de keuken proef je volop! Laat je verrassen door de tapas en de goede sfeer. Geniet bij Nom Nom in Den Bosch.

Meer informatie over restaurant Nom Nom

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 12:00 - 02:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 02:00

Voordelig
Brigitte22 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Bijzondere gerechten en prima service, om nog eens voor terug te komen.

De kaart is niet erg uitgebreid maar door de tapa gerechtjes is er genoeg te kiezen en te variëren.
Voor ons de coquilles (smaakvol), gamba's (heerlijk), pimientos (zalige combinatie met het zout erbij) en dumplings (apart). Echt genieten.
Mijn vriendin heeft genoten van haar paella, waarin veel vis en vlees was verwerkt.
De bediening is vriendelijk en alert.
Met wijn en koffie na waren we € 22,50 per persoon kwijt. Daar kun je nog eens voor terug komen.
Bastian L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Hier op vrijdagavond met z'n tweeën bij NomNom beland. We wilden wat eten en omdat het weer het toeliet zijn we op het terras gaan zitten. Helaas waren alle tafeltjes bezet en konden we dicht bij de gevel nog een plekje bemachtigen. Daar werden we meteen vriendelijk geholpen door servicegericht personeel. Later konden we opschuiven naar het 'echte' terras en dat werd ook in de gaten gehouden door de serveerster.
We hebben diverse hapjes genomen en de kip curry was erg lekker. De charcuterie was gewoontjes, maar prima. De coquilles waren super bereid met de lamsoortjes en de roomsaus en het rundvleespuntjes waren ook om te smullen.
Het dessert: een brownie met wat vruchten was erg droog en niet bijzonder.
Een pre is dat NomNom San Pellegrino flesjes frisdrank serveert - erg verfrissend.

Al met al een hele fijne plek om te zitten en erg dienstverlenende medewerkers. Wij hebben hier reeds 2x geluncht en gaan vast nog wel een keer op het terras relaxen.
Jolanda2666 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
De gerechten vielen helaas, op de entrecote na, (erg) tegen. De porties waren klein en het eten zelf was niet bijzonder of erg smakelijk. We hadden vier verschillende gerechten van de kleine menukaart. De Cantonese kip en de risotto vielen het meest tegen. Gewoon niet erg lekker. De tortelone (ofwel tortellini) ging wel en de entrecote was goed, hoewel de saus minder.
Ook de toetjes (mangoijs met toebehoren) vielen niet zo in de smaak.
Heel erg jammer, maar voor ons geen restaurant/eethuis om nog eens terug te keren om te eten. Hooguit om een drankje te doen, want Nom, Nom is leuk gelegen en heeft een aantrekkelijk terras.
Annette D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Afgelopen zaterdag geweest. We wilden daar een borrel drinken. Maar het werd even langer. Zo onverwachts heerlijk gegeten daar! We hebben een hoofdmaaltijd gehad, dat was top. We zijn gewoon verder blijven zitten en zijn verder gegaan met andere hapjes. Was echt heerlijk. Ik was verrast door de pulco! Ik kom er zeker weer. Snelle en heel aardige bediening overigens. Alles was goed verzorgd. Genoten van de mooie verse bloemen in de zaak!
Ingridsjie .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Heerlijke tapas gegeten bij Nom Nom.
Mooie porties, nette prijs, leuke bediening en gezellige entourage.
De eerste keer dat ik er was maar ik kom zeker terug!
Eline-93 B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Afgelopen vrijdag gaan borrelen bij NomNom. Het bestaat alweer een jaar maar was er nog nooit geweest, dus moest er eens van komen! Bij binnenkomst in het gezellige restaurant werd al duidelijk dat het erg populair is. Je kan pas vanaf 6 personen reserveren dus we gingen op goed geluk. Als we wilden zitten moesten we een uur wachten en zelfs aan de bar waren alle krukken bezet. Aangezien we toch meer kwamen om te borrelen dan om (zittend) te eten twee staande plekken aan de bar gekregen en een heerlijke fles Sauvignon Blanc besteld.

We kozen ervoor geen gerechten van de dinerkaart te bestellen, maar te gaan voor de wekelijks wisselende NomNommetjes; een soort tapas-achtige kleine gerechtjes om te delen. Het eten liet helaas even op zich wachten maar aangezien we het gezellig hadden en de wijn rijkelijk vloeide was dit niet echt een probleem. Toen het eten eenmaal kwam was het heerlijk! Verschillende dingen geproefd, zoals de gamba's, witlof met geitenkaas, pulled pork en de oesters; en alles was stuk voor stuk mooi gepresenteerd en fantastisch op smaak! Aangezien de kaart wekelijks varieert blijft dit een plek om terug te komen, ik denk niet dat je snel uitgeproefd raakt!

Verder staat de eigenaresse vol enthousiasme zelf in de zaak en is het personeel erg vriendelijk. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Al met al een leuke plek voor de vrijmibo, een etentje, of gewoon een feestje zonder reden natuurlijk. Ik kom zeker terug!
Jeroen G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Mooi, leuk zaakje! Bestaat nu een jaar en ga er regelmatig heen voor een broodje of een lekker avond tafelen en borrelen! Echt een aanrader, en super leuk personeel
Jreijner .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Één van mijn favorieten tenten in Den Bosch, pas één jaar open maar het lijken er meer zo vaak dat ik er geweest ben. De NomNommetjes zijn het leukst, kleine gerechtjes bestellen om te delen voor een schappelijke prijs.
J00st .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Een mooi en zeer knus tentje op een mooie locatie in het centrum van Den Bosch. Ik was daar vanwege werk en via mensen uit de regio vernomen dat je daar écht een keer moet eten(dinner). En zo geschiede. NomNom heeft een leuk terras buiten, maar het weer liet ons (Collega en ik) niet toe om daar te zitten dus gingen we naar binnen. Het is binnen heel knus en daarom (vind ik) erg gezellig. Je kan van de grote kaart aan de muur kleine NomNommetjes bestellen ala tappas. Ook hebben ze een kleine(!) dinner kaart met lekkere gerechten. Wij begonnen met een broodje en wat smeersel. Daarna over op het hoofdgerecht. Ik kan de Thaise Curry écht aanraden, deze is heel goed. De kip daarin is heel zacht en de kruiden door het gerecht erg lekker. Vergeet nooit de deur uit te gaan zonder een toetje te hebben geprobeerd; en ga dan voor de cheff's special (of toetje van de week/dag. Weet ik niet meer precies). Het toetje was zo lekker dat je het bord bijna mee eet. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Veel mensen weten inmiddels dat ze bij NomNom moeten eten, dus kom op tijd, of reserveer (groepen groter dan 6).
Bastian L.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Hier op een zondag geluncht met dochter van 5. We hadden een heerlijke tosti en een broodje met zalm. Alles goed en netjes bereid en opgediend. Alleraardigst personeel; we komen nog eens terug voor een diner voor twee...
Julian84 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Afgelopen zondag met vrienden gestuit op dit mooie plekje in het historisch centrum van Den Bosch. Ondanks de temperatuur nodigde het gezellige terras uit om lekker buiten te zitten. Wij vroegen om een lekker borrelhapje. De weldaad aan mooie hapjes overtrof onze verwachtingen; Spaanse octopus, oesters en heerlijke antipasti en dat tegen een normale prijs. Een welkome afwisseling op het geijkte Hollandse aanbod van leverworst en oude supermarktkaas. Binnenkort komen wij terug om het diner te proeven; onze nieuwsgierigheid is gewekt!
Cornerx .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Leuke en verrassende menukaart. Hebben genoten van het heerlijke verrassingsmenu. Leuke, vlotte en attente bediening maakte de avond compleet.

Een aanrader!
ADam V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Sinds de opening voor de tweede keer gegeten. Wederom verbaasd dat voor deze prijs zo'n mooi verrassingsmenu kan worden neergezet. Vlotte, gezellige bediening, positieve vibe, grappige indeling, alleen qua akoestiek som wat lastig. Echt een aanwinst voor Den Bosch!
Kijk van zo’n recensie gaat ons hart sneller kloppen. Goed dat je de akoestiek aankaart. Wij hebben net geïnvesteerd in een akoestisch plafond dat geplaatst zal worden. Dat probleem is snel opgelost!

Tot snel.

Wiljos .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
We hebben een heerlijk verrassings menu van tapas gegeten. Prima rekening gehouden met onze wensen. Wat jammer is, is dat je niet kan reserveren. Het restaurant is vrij klein maar de sfeer ie er goed en iedereen die binnenkomt is bereid om te wachten. Dit zegt genoeg.
Martin2323 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Het decor en de uitstraling is prima en gezellig. De bediening daarin tegen sloot niet goed aan bij de gezellige uitstraling.
Wij vinden de beleving van onze gasten zeer belangrijk en deze moet op alle fronten goed en gezellig zijn. De bediening probeert altijd een aansluiting te vinden met onze gasten, maar ook zij slaan de plank wel eens mis. Wellicht geeft u het nog eens een kans zodat wij onze passie voor eten en drinken wel aan u over kunnen brengen.

Dank voor uw recensie,

Jadis S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
De wasabi pannenkoekjes waren niet gaar, de bediening ging er tegen in en stelde niet eens voor om iets anders voor te eten. Niet klant vriendelijk.
Oei! Een gemiste kans om jullie zonnige avond op het terras fijn te laten eindigen.

Ontzettend vervelend dat de communicatie slecht is verlopen. We nemen elke klacht serieus en proberen een goed alternatief te bieden. We hebben de pannenkoekjes dan ook van de rekening gehaald. Hopelijk kunnen we je de volgende keer verrassen met eerlijke producten en correcte service. Durft je de uitdaging aan ;-)

Culinaire groet,

Roomboter .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Leuke trendy eetgelegenheid met een verrassende en inspirerende kaart!
Erg goede producten en lekker eten. Bediening is prima en bekwaam.
Jammer, maar logisch; het zit vaak vol.
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Na een dagje winkelen in Den Bosch nog even wat eten. Op aanraden van een local gekozen voor Nom Nom en zeker geen spijt! Supervriendelijke en vlotte bediening terwijl het behoorlijk druk was. We kozen voor vegetarische tapas en kregen geroosterde pepers, aspergesoep, brood met aioli, een hele artisjok en rivierkreeftjes met bulgur. Alles heerlijk en meer dan genoeg. Helaas geen ruimte meer voor de carrot cake, dat doen we volgende keer!
Juul A.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Erg lekker gegeten! Leuk concept op een top locatie met enthousiast en gastvrij personeel. Laat het menu aan de chef over, dan heb je gegarandeerd een leuke avond. Ook een fijne plek voor lunch! Aanrader!!