Nolita Pizzabar

Lange Veerstraat 17 2011 DA Haarlem Nederland Kaart

Over restaurant Nolita Pizzabar

Anders dan je bij de reguliere Italiaan gewend bent, heeft Nolita Pizzabar in Haarlem een hele compacte kaart. Hartstikke handig als je moeite hebt met kiezen. Kleurige antipasti, verse en voedzame salades en natuurlijk pizza’s uit de Fornitalia steenoven, waar je binnen een mum van tijd aan verslaafd raakt. Houd wel ruimte vrij voor je toetje, want het is de kroon op je maaltijd.

Meer informatie over restaurant Nolita Pizzabar

Maandag t/m zondag 17:00 - 23:00

• Mastercard , Visa card
  • Engels gesproken
7,1
Armengar .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Prima gegeten.
Vooraf hadden we de bruscetta, en hoewel de tomaten zelf wat meer smaak gehad konden hebben, was het een mooie portie (2 grote stukken), die goed smaakte.
Als hoofdgerecht hadden we een kleine en grote pizza. Zoals elders al aangegeven zijn de kleine maten een beetje misleidend (je krijgt inderdaad een ovaal ipv cirkel), maar dat was geen probleem, het is een mooie portie voor de kleine eter (of iemand die een van de flinke anti pasta opheeft). De pizza's waren goed en smaak vol belegd. Enig opmerking die ik kan geven is dat de marinada (tomatensaus) echt wat meer smaak verdiend. Dat zou de pizza helemaal compleet maken.

Prima wijn en je kan er gewoon een karaf kraanwater bij vragen.
Desserts zijn lekker, maar ik heb wel het idee dat de prijzen daarvan iets te hoog liggen.

Bediening lijkt nog nieuw, dus beetje gewennig, maar vriendelijk en tijdig.
Aankleding van de zaak is goed, en stoeltjes en tafels zitten goed.

Enige echt verbeterpuntje is dat ze 'werkwijze' moeten hebben met deliveroo, er werd nogal veel heen en weer gelopen tussen de bar en de deur (en dan bleef de deur nog wel eens open staan).
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heel lekker gegeten, hoge kwaliteit pizza's. Aardige bediening, maar moet een stuk scherper. Comfort aan de tafels is laag, harde houten stoeltjes en erg weinig ruimte. Als het druk is kan de wachttijd wat oplopen. Dit in achtnemend toch een aanrader vanwege de goede pizza's en lekkere antipasti.
NienkeBijlsma .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
De pizza's waren lekker. We kozen voor een kleinere diameter omdat we ook een voorgerecht hadden. Je verwacht dan een kleine ronde pizza, maar krijgt een langgerekte pizza in een ovaal vorm. Dat is gek want op de kaart wordt een diameter genoemd.

De voorgerechten waren slecht. De vitello tonato smaakte niet naar kalfsvlees en leek wel rosbief. Te dik gesneden en niet mals. Saus ook smaakloos. De bruscetta stond op de kaart met tallegio en wilde paddenstoelen. We kregen toast met smaakloze kaas en kastanjechampignons. De espresso na was goed en de wijn ook. 44€ moeten we afrekenen. Niet veel, maar de verhoudingen in prijzen zijn niet helemaal in balans. Zo is een voorgerecht duurder dan een kleine pizza. Voor ons helaas iets te veel tegenvallers en gaan dan ook niet meer terug.
Cph88 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Prima pizza's en een gezellige sfeer. Uitstekend om snel even een pizzatje te eten voor een bioscoop of theaterbezoek. De pizza's worden in een grote oven in de zaak gebakken wat zorgt voor een goede sfeer.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Prima Italiaanse pizzeria.. Goede wijnen per glas (heerlijke Primitivo). De Vitello Tonato was heerlijk rosé gebakken en de Pizza Proscuitto Tartuffo was erg goed van smaak. Vriendelijke correcte bediening. Voor wie snel en toch wat lekker wil eten, is dit "the place to be".
We komen hier zeker terug.