Nolet's Vistro

Burgemeester Sinkelaan 6 4401 AL Yerseke Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Nolet's Vistro

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Stropielekker .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Gisteren hier een heerlijke lunch gehad, gestart met een kreeftsoep. Vervolgens een plateau met krap, kreeft en grote garnalen. Ook het dessert een rood fruit cappunico was lekker fris en smaakte goed. Qua inrichting etc is het misschien niet de mooiste locatie, maar toch wel weer 1 van de betere in Yerseke.
Kadetbeschuit .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het dagmenu heeft gisteren tijdens de lunch heerlijk gesmaakt. Garnalen cocktail van Hollandse garnalen , vissoep (je), tussenmaatje tong, wat ook genoeg was en een heerlijke dessert. De versheid van de vis proef je ! Bediening correct met weinig sexappeal. Vis decor aan de rand van de vissershaven van Yerseke is altijd weer een bijzondere ervaring. Een van de betere vis restaurants van Nederland.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Gisteren gegeten bij Nolet's vistro. Zelf komen we uit Philippine, dus mosselen gegeten. De kwaliteit kan niet tippen aan de mosselen uit Philippine!
Mosselbrood was er niet, wat wel hoort bij mosselen. De tafels te klein om alles een goede plek te geven. Het was heel druk, men zit erg op elkaar. Nog een handgeschreven rekening, waar ook nog een flinke fout in zat, in ons nadeel.

Rene L.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Afgelopen zondag heerlijk gelunched bij Nolet's Vistro. De kaart is overzichtelijk en niet al te lang en biedt toch ruim voldoende keuze. Heerlijk zo'n kaart. Buiten is een terras maar was net een beetje fris. Entree is ietwat gek met een deur die ook een wc deur zou kunnen zijn (ik zou er een glazen deur van maken). Eenmaal binnen kom je in een soort van huiskamer restaurant setting. Gezellig maar tikje rumoerig. Wij zaten boven en dat is een topplek. Fijne stoelen en tafels en mooie lichtinval en uitzicht over de dijk.

Gekozen voor het Menu Puur Zeeland (€ 49,50). Als starter een prima Cava en lekker vers afgebakken lekker brood met een schaaltje boter. Er had wat mij betreft ook een schaaltje mogen staan voor de lekkere olijfolie die ook op tafel stond. Daarna 6 Ierse oesters natuur (zonder opsmuk) met een prima bijpassed glas Verdejo. 2e gerecht was vissoep die ik zonder problemen heb kunnen vervangen door een heerlijke romige kreeftensoep met forse stukken kreeft. Daarna Oosterschelde kreeft natuur. Ook prima. De chardonnay van het huis La Patapouf (chardonnay gerijpt op eikenhouten vaten) was een echte topper in combinatie met zowel de kreeftensoep als de kreeft. Het dessert heb ik maar gelaten voor wat het was. De overkant had min of meer hetzelfde menu maar dan in plaats van de kreeftensoep Mosselen van de Chef en die waren zondermeer voortreffelijk.

De bediening was prima. Jonge ober was een echte horeca man. Voorkomend, op tijd met borden weghalen. Ook het tempo van uitserveren was goed. Vrij snel de oesters en de soep. Daarna even wat tijd voor de kreeft. Erg goed.

Het was de reis van Den Haag naar Yerseke voor enkel een lunch meer dan waard. Wij komen wel weer terug.
Bernard K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Recht toe, recht aan, degelijk en stabiel door de jaren heen in mijn beleving . Geen vernieuwing maat ouderwets en goed gemaakt , geserveerd in huidkamersfeer.
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Deze avond weer super gegeten in de Vistro. Wij komen hier al vele jaren en de 10 voor eten en bediening is echt een gemiddelde van vele diners.
De kabeljauw is nergens zo lekker als hier. De mosselen altijd van topkwaliteit. Meestal nemen we mosselen natuur maar deze avond mosselen vd chef en dat was absoluut voor herhaling vatbaar.
Wij vinden de Vistro al jaren hét restaurant met de beste kwaliteit voor een meer als redelijke prijs. Deze avond was het restaurant en het terras volledig bezet maar desondanks was de bediening vlot en zeer vriendelijk. Het terras is vernieuwd( wat eerlijk gezegd wel een upgrade nodig had) zodat we nu ook gezellig buiten hebben gegeten. Kortom complimenten !! Top!!
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Het is algemeen bekend, dat de broers Nolet goed kunnen koken. Ik betreur het dan ook nog steeds, dat zij het prachtige etablissement Het Reijmerswaele, bekroond met een ster, niet in de lucht hebben willen of kunnen houden. Gelukkig is in de Vistro de kwaliteit van het gebodene prima, maar ik mis wel de creativiteit van vroeger. Het Vistromenu is zonder meer een aanrader. De Zeeuwse vissoep is van oudsher goedgevuld en heerlijk. Bij het plateau van schaaldieren met kreeft, krabscharen en gamba’s lik je letterlijk en figuurlijk je vingers af. Het dessert met frambozen is prima. Geen klachten dus, maar wel voorspelbaar. Dat is overigen geen reden om niet meer terug te komen.
Evwezel .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Eten is prima. Bediening is tergend langzaam. We moesten meer dan een uur wachten op ons hoofdgerecht. Niet voor herhaling vatbaar.
KleineNeef .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Soms zit het mee, maar soms zit het ook tegen. Wij komen hier al jaren een paar keer per jaar en gisteren was zo'n avond. Het was met een paar tafeltjes niet druk. Maar een paar tafeltjes kunnen diagonaal en luidruchtig met elkaar 'communicerend' voor derden de avond wel aanzienlijk anders doen verlopen dan gehoopt en verwacht. Verder kunnen kindertjes in een kinderstoel heel lief, rustig en stil zijn weet ik uit eigen ervaring, maar helaas hebben we gisteren meegemaakt dat kindertjes ook de hele avond de aandacht kunnen vragen en krijgen van de ouders. Maar goed, we probeerden ons er zoveel mogelijk aan te onttrekken aangezien we immers voor de vis(specialiteiten) kwamen. Als te doen gebruikelijk waren de visschotel en de coquilles weer heerlijk. De sliptongen waren vervolgens mooi groot en uitstekend klaargemaakt. De mosselen 'van de chef' daar en tegen vielen niet mee, zeg maar tegen. Deze zijn normaal gesproken heerlijk geurend en nergens zo lekker, maar ook dat zat er gisteren niet in. Het kookvocht zat namelijk jammer genoeg tegen het smakeloze aan en de mosselen hadden zeker niet te kort gekookt. Het dessert hebben we vervolgens maar overgeslagen. Voor wat betreft de bediening; als altijd voorkomend, netjes en erg aardig. Resumerend weet ik echter nog niet of dat wij er op korte termijn nog een keer voor in de auto stappen. We komen immers alles behalve uit de buurt en het was gisteren niet een avond om met veel plezier op terug te kijken. Maar goed, we zullen de recensies volgen, er nog een paar nachtjes over slapen en je weet maar nooit.
Roald D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Niet goedkoop, maar zoals men wel eens zegt; goedkoop is duurkoop.. Persoonlijk ga ik liever één maal hier eten dan 2 of 3 maal bij De Landbouw (of iets dergelijks)

Ongelofelijk hoe fantastisch de kreeftensoep is bij Nolet.. Met geen pen te beschrijven! Zulke grote stukken kreeft! Om nog maar te zwijgen over de gekookte mosselen in crème fraîche (met koriander) Nog nooit had ik mossels gegeten die zó ongelofelijk smaakvol waren.. Heerlijk mals en fris, man man. De gebakken paling was ook van sublieme kwaliteit, chapeau hoor!

P.S. Voor wie de kreeftensoep net zo hemels vind als ikzelf, kan je voor zo'n €20 1 liter diepgevroren kreeftensoep meenemen voor thuis (goed voor 3 grote koppen soep, net zo lekker als in Nolet zelf) Toch leuk om het thuis nog eens over te doen.. ;-)
Luc J.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Geweldige kwaliteit, niet goedkoop. Wel de moeite waard om voor om te rijden.
Als amuse een oester met wat limoen en koriander. Fris zilte combinatie met koriander als exotische component.
Vooraf oesters, plat, wild, en gegratineerd. Top kwaliteit, gratinering had minder gekund, de smaak van de oester viel wat weg.
Als hoofdgerecht een plateau van schaaldieren. Een bord vol verse overdaad. Kreeft, krab, gambas en hollandse (danwel grijze) garnalen rechtstreeks van de boot. Een traktatie.
Flip_Petillion .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Eerlijke keuken. Duidelijk verse ingrediënten. Kan moeilijk anders want er wordt hoofdzakelijk vis geserveerd (slechts één vleesgerecht op het menu). Prijs - kwaliteit prima maar ook niet meer.

De service is onpersoonlijk.

Je zit er te dicht opeen. De ramen kunnen niet open wat na verloop van tijd verstikkend werkt.

De zaak mist een ziel.
Robswaak .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Er was gereserveerd voor 3 personen, maar we zouden verlaat aankomen. Daar werd over gebeld en de reservering bleef staan. Bij aankomst werden we niet welkom geheten en met een strak gezicht de tafel gewezen. Alsof we naar de executieplaats gestuurd werden. Na opnemen bestelling de - nog steeds "bevrozen" - gastvrouw, werden we bediend door 2 schuwe bleke wezens. Aan het eten viel niet veel te verknoeien: de oesters waren vers en de fruits du mer gekookt. Het garnituur was een bakje salade en een bakje frites. Geen specifiek Oosterscheldegarnituur. De wijn [Nieuw-Zeeland] was goed met een bittertje, geïmporteerd door een firma in Arnemuiden. Over de koffie valt niets te zeggen, doorsnee bruin.
Het interieur is oubollig: bruin met amateuristische streekvoorstellingen. Parkeerruimte is feitelijk niet aanwezig. De jassen moet je zelf maar aan de kapstok in de gang hangen en zelf maar weer terug vinden. De gangdeur naar buiten stond open, dus was het fijn onze jassen nog terug te zien.
Mies D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Afgelopen donderdag weer heerlijk gegeten! Wij komen hier al sinds het bestaan van Vistro Nolet en de kwaliteit is nog steeds heel goed. De gerechten zijn puur en smaakvol! Voor de mossels en de vissoep komen wij speciaal vanuit Goeree-Overflakkee naar Yerseke. Als de kwaliteit constant is dan weet je zeker, dat je niet voor niets zo'n eind gaat rijden. Kortom al jaren zijn wij fan van dit restaurant!
RichvG .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Een huiskamerrestaurantje vlak bij de haven. Kies het menu met bisque en Kreeft en een zoetje toe en je komt blij naar buiten. Ik wel tenminste. Vers frietje erbij, eigen mayo en klaar. Geen fratsen maar gewoon lekker. Fijne bediening.
Niels J.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Gisteren gedineerd met 6 personen waaronder twee kinderen. Drie volwassenen namen het mossel menu. Kennelijk prima en goed bereid. Ik begon met 6 oesters (vreemd genoeg uit Ierland en niet lokaal), als tussen de kreeftensoep (met zeer veel vlees maar ik miste wat bite) en als hoofd prima sliptong. Goed gebakken, lekker op smaak. Wij namen hierbij 2x wit uit de Languedoc. De zaak zat veelal vol met Vlamingen. Snelle, dienstbare en kundige bediening. Goed visrestaurant hoewel ik iets hogere verwachtingen had.
Hannij .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Uitstekende lunch met zalige Kreeftensoep ( om te watertanden)gerookte visschotel om (voor om te rijden ) kabeljauw in een bedje van pasta en mosterd saus ( om voor terug te komen ) en een grandioos dessert . Huiswijn top .en een lieve bediening

Hannij
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2013
Voor lekkere en verse zeeuwse krabscharen moet je hier zijn.
Restaurant ligt net achter de dijk bij de haven.
Ziet er netjes uit.

Vooraf zeeuwse vissoep.
Goed van smaak en rijk gevuld.
Hoofdgerecht plateau van schaaldieren, echt een aanrader!
En ook het dessert was goed van smaak, fruit met gepureerd fruit en ligt lobbige room erbij, en een bolletje vanilleijs.

Witte huiswijn paste goed bij de gerechten
HtV65 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2013
Nolet's Vistro ligt aan de haven van Yerseke en daarmee bijna direct aan de Oosterschelde. Het spreekt voor zich dat je op zo'n plek eet wat er uit zee komt. Als voorgerecht hadden we een klassieke vissoep, als hoofdgerecht de een mosselen (zonder saus, zoals het hoort) en de ander gegrilde kabeljauw met lamsoor en een beetje pasta. Nagerecht was voor beiden een capuccino van rood fruit. Het eten zag er simpel uit, maar was in al zijn eenvoud perfect gemaakt. Dat gold voor de mosselen, maar zeker ook voor de gegrilde kabeljauw, die krokant was waar je dat zou verwachten en verder heerlijk zacht en warm. De soave als huiswijn paste prima bij voor- en hoofdgerecht.

Het is geen wonder dat Nolet's Vistro bezoekers van over de grenzen trekt en op een doorsnee maandagavond gewoon vol zit. Het restaurant, niet veel groter dan een stevige huiskamer, is licht en helder ingericht. Je zit wat dicht op elkaar, maar dat leidt soms ook tot plezierige interactie met je buren.

De bediening, die met twee vrouwen de zaak makkelijk aan kan, werkt snel en is vriendelijk, zij het op Zeeuwse wijze niet overdreven lang van stof.

Met EUR 32 voor een menu is de prijs-prestatieverhouding in ieder geval uitstekend. Wij gaan zeker nog eens terug. Reserveren is aanbevolen.
Roel K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Hier op zaterdag 22 juni 2013 om 18.00 uur met 2 personen gegeten. We stonden om 18.00 uur op de stoep en hadden niet gereserveerd. Na een beetje moeilijk kijken, en aandringen van ons dat we echt wel trek hadden, konden we gaan zitten, maar we moesten wel om 19.30 weg zijn! Geen probleem. We kregen stokbrood met boter, lekker glaasje droge witte wijn. Als voorgerecht een heerlijke kreeftensoep. Niet goedkoop (12 eur!) maar wel erg lekker. Hoofdgerecht een kreeft van 4 à 5 ons (8 eur per ons). Kreeft was prima, scharen waren al gebroken, goed schrapertje erbij. Met een lekkere mayonaise, schaaltje frites en schaaltje sla erbij. Als toetje aardbeien met slagroom. Prima eten, goede bediening. Kostte pp 70 eur. Nou, wij gaan nog wel eens terug! Het was de moeite waard!