Nol in 't Bosch

31-317319101

Meer informatie over restaurant Nol in 't Bosch

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
op een woensdag hier binnen gelopen en heerlijk gegeten
we waren wat vroeg ( 17.30 uur) dus er werd nog volop gewerkt aan het dekken van de tafels en kaarsjes aan doen e.d.
we hebben een biefstukje gegeten en dat was prima!
Marjanca .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Hier eten we regelmatig en zonder uitzondering was het goed. Dit in de bossen gelegen hotel heeft een half open eetzaal die qua uitstraling uit het einde van de 19e eeuw lijkt te stammen. Compleet met open haard, die op koele avonden ook ontstoken wordt. Hier is het dus zeer knus dineren! Het personeel is zeer correct, met de goede mix tussen amicaal en afstandelijk; een pré is dat de obers ook echt als obers zijn gekleed. En het eten? Tja, dat is gewoon prima. Ruime porties, die desondanks toch creatief op de borden worden gedrapeerd. Daarbij geen garnituur, maar échte schaaltjes met groente, gebakken aardappeltjes en aardappelkroketjes. Het is, kortom, een genoegen om hier te dineren!
Nina118 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Het restaurant heeft een landelijk, klassieke inrichting. Erg vriendelijke bediening met af en toe een grapje. Het eten was voortreffelijk en zeker een aanrader.
Vooraf hadden we de Duo loempia van eend en gerookte eendenborst. Goed bereid en zeer smakelijk. Het hoofdgerecht was goed op smaak met passende bijgerechten. Voor het dessert hebben we de Crème brûlée van Peeze koffie genomen met een kopje Peeze koffie. Heerlijk !!
HCB W.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Wij genoten van een uitstekende lunch op het terras. De bediening was zeer voorkomend en heeft ons geholpen bij het tweemaal van tafel wisselen om in de schduw te kunnen zitten. Het eten werd in een keurig tempo geserveerd en smaakte zeer goed. De prijs/kwaliteit verhouding bracht me tot een 9.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
In het hotel een kamer geboekt en gelijk gebruik gemaakt van het 3 gangenmenu voor 27.50 euro.
Voorgerecht aspergesoep met ham, goed gevuld en grote kom, goed op smaak.
Stokbrood er bij gekregen met een sausje (geheim recept van de chef) prima op smaak, alleen een beetje dun. Kruidenboter was erg zout.
Als hoofdgerecht Iers biefstuk met heerlijke saus en lekker veel groenten (groene asperges en snijbonen) en frietjes. Mijn man had de varkenshaas met champignonsaus, was ook goed.
Als nagerecht een goede creme brulee. Service was goed en vriendelijk en het was een goede prijs kwaliteit verhouding.
JaySmart .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
De boerderijeend was uitstekend. Mals, zonder overheersende sausen. ook het voor en nagerecht waren prima. De Crème brûlée was precies zoals die hoort te zijn. De bediening was netjes maar wel wat onattent. Er waren niet veel gasten en toch presteerden ze het om niet alle drankjes te brengen. Toen het hoofdgerecht kwam bemerkte de ober dat hij iemand vergeten was zijn drankje te brengen.Vond hij gelukkig niet zo erg. Alle gasten werden in de serre gezet. Wij waren met 7 mensen.
1bangkok .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Het was voor de verjaardag van mijn schoonmoeder. De week ervoor geweest voor de reservering en werden heel vriendelijk geholpen ook voor de keuze van de tafel werd allemaal genoteerd! Maar toen we kwamen was die tafel niet gedekt en moesten wachten tot dat gedaan was. Het drie gangen menu de keuze is niet verkeerd maar miste toch wel iets van varkensvlees zeker voor oudere mensen! Je krijgt een bord geserveerd met vlees 1 keer groente en 3 stukjes aardappel. Als je iets extra's wil moet je extra voor betalen. En bij het weggaan zie je niemand meer dat valt me tegen van dit restaurant!
Sjvdh .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Ouderwets restaurant met een ouderwetse keuken. Keuken was zo creatief om te plekke een alternatief vegetarisch hoofdgerecht voor te stellen, positief! Het personeel was erg aanwezig, en vooral druk met zichzelf. Koffie met friandises viel enorm tegen: het zou huisgemaakt zijn, maar dat was het zeker niet. Verder was het eten prima, maar niet bijzonder.
Rogier W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2012
Nol in't Bosch is gewoon een gezellige tent met een dijk van een keuken. We hebben vanavond twee wildgerechten gegeten met heel goed (bereid) vlees en de kinderen hadden een royaal kindermenu. De oudste (6) in de auto: "het was gezellig in het hotel!". Zo' n reactie en het goede eten maken de avond tot een feestje! Nol is een blijvertje en doet er goed aan het eigen karakter te behouden!
Erasma O.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
We namen hier koffie/thee en gebak. Appelgebak was erg goed, maar werd ijskoud geserveerd. Toen ik vroeg of het even kon worden opgewarmd in de magnetron keek de ober bedenkelijk, en nam mijn taart zonder iets te zeggen mee. (En bracht hem warmer terug). Bediening was traag, weinig attent. Inrichting van het hotel is nostalgisch te noemen. Veel koperen details.
Panneman .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Nol in het Bosch is al vanuit het verleden een begrip onder het deftige publiek in die omstreken. Helaas is Nol in Het Bosch blijven steken in de nostalgie van de jaren zestig. Het aanblik vanuit de tafel richting counter is in en in triest door het oude tegelwerk en het erg bruine interieur. Hetzelfde geldt voor de zeer belegen inrichting van de eetzaal. Het eten is degelijk en zoals het hoort. Met name als je er een lekkere wandeling in de bossen op hebt zitten, zal het allemaal best lekker smaken.