Noir

Meer informatie over restaurant Noir

Dinsdag t/m Donderdag & Zondag: 16:00 tot 00:00 uur
Vrijdag & Zaterdag: 16:00 tot 01:00 uur
9,1

Jouw recensie over het restaurant Noir

Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Eend was erg lekker! Bij de stronkjes witlof was het hart er niet uitgehaald waardoor deze erg bitter was/je dit zelf nog moest doen. De bestelde frietjes bij het hoofdgerecht kwamen toen het bord al leeg was met een enkele 'sorry'. Het chocoladeplankje als dessert was teleurstellend; zowel qua opmaak als smaak. Kleine, pietluttige brokjes en de meest pure chocolade was echt niet te eten. Feedback op de avond zelf werd niet goed ontvangen. Wij komen helaas niet meer terug!
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Prachtige tent met heerlijke sfeer. Veel lang wachten op de bediening, kleine en beperkte wijnkaart en het vergeten water, kaars die op en uit was op onze tafel en ondanks vraag om een nieuwe hier een uur op wachten, deden daar afbreuk aan. De groenten bij de (simpele) buikspek waren karig en bitter. De canard a la orange was helaas taai. Het was niet dramatisch, maar zeker niet goed en niet passend bin de pretenties van Noir. Voor ons een afknapper.
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijke plek om met vrienden te eten en bij t praten.
Goede bediening
Florian V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Ontzettend lekker gegeten in een super sfeervol restaurant.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Recent met een grote groep hier geweest voor een zakelijke borrel. Goede bediening, alert en er werden fantastisch lekkere hapjes bij geserveerd. Omdat we maar kort de tijd hadden was een goede flow belangrijk en dat heeft dit restaurant uitstekend begrepen. Zeker voor herhaling vatbaar!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Gezien de overwegend zeer goede recensies viel het geheel mij/ons enigszins tegen.
Erg lawaaierig op deze drukke vrijdagavond, ietwat populaire bediening, sombere donkere inrichting (noir inderdaad) en betrekkelijk kleine portie (waarbij "aardappel met bite" mij ook niet kon bekoren).
Jantien R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Lekker gegeten bij Noir. Goed ontvangen, akoestiek kan beter.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Gisteravond hebben we mogen genieten van een heerlijke avond bij Noir. Bijzonder goed eten uit de Franse keuken, heerlijke wijnen en vriendelijke bediening die weten waar ze het over hebben. Hier moet je een keer gegeten hebben, zeker een aanrader!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Laurien B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Bij restaurant Noir hebben ze erg lekker eten uit de Franse keuken, goede wijn, en vriendelijke bediening. Absoluut een aanrader.
Wilko T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Vriendelijke en attente bediening, prachtige gerechten. Topavond gehad!
Maartje F.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, sfeervol ingericht.
Florentine D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Een aanwinst voor horeca Utrecht! We hebben een ontzettend gezellige avond gehad in een fijne ambiance met heerlijke gerechten en wijnen van topkwaliteit! De service was perfect, dank daarvoor Arnoud. We gaan hier zeker vaker terugkomen!
Koldo V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijke gerechten, prettige sfeer en ook de bediening is erg vriendelijk. Het personeel zou wel wat attenter kunnen zijn: de ontvangst was matig, alleen de eerste van de groep werd naar tafel geleid, de anderen werden niet opgevangen, de jassen werden ook niet aangenomen. Ook was het lastig om aandacht van het personeel te trekken. Dat kan dus nog wat beter, maar verder prima avond gehad.
Rolf V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Utrechters!! Kom naar Noir! Het eten is heerlijk! Vooral het buikspek en de tompouce zijn echt te gruwelijk... ga het proberen!
Jody W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Eten is uitmuntend, hiervoor alle lof.
Wat minder is dat de bediening nogal wat steken laten vallen .(geen bestek bij gerechten, niet gebruikt glazen laten staan, niet de nederlandse taal machtig)
Joël H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Prettige sfeer in donker (zwart, noir) maar knus restaurant. Muziek (jazz), personeel (erg vriendelijk, ongedwongen maar professioneel en kundig) en gerechten goed bereid. Prima aanwinst voor de stad, hoewel sommige gerechten wel wat spannender hadden mogen zijn. Het soort spanning dat de uitstraling van het interieur doet beloven.
Jonathan G.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Geweldig restaurant. De chef kwam regelmatig bij onze tafel langs en hielp ons wijnen kiezen bij onze gerechten.
De prijzen vallen enorm mee voor de kwaliteit.
Wij gaan absoluut binnenkort terug.
Ilse E.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
What you see is what you get!
Vanavond voor t eerst gegeten bij Noir. De eigenaar/gastheer weet een goede sfeer neer te zetten. Persoonlijke benadering, mooie pure gerechten,heerlijke wijnen en goede muziek! Zeker iets om vaker te gaan eten!
Remco B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
leuke plek met een uniek concept. gastheer en kokkin verstaan hun vak prima.
Heerlijke avond gehad. jullie zullen ons snel terug zien.