Noir Bistro

Gasthuisstraat 11 7001 AX Doetinchem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Noir Bistro

Soe Z.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Was alweer even geleden dat ik hier gegeten had, maar zoals vanouds! Allebei voorgerecht en tournedos, super lekker. (en natuurlijk de appeltjes) :)
Anna1301 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Nior is een gezellig restaurant waar de prijs/kwaliteit verhouding goed is. De bediening is altijd vriendelijk en attent. Enige minpunt is de kaart, deze is al jaar en dag hetzelfde. Als je van gewoontes houdt is dit prima, maar in een restaurant verwacht je toch dat af en toe verrast wordt. Al is het maar door een paar seizoensgerechten. Al met al een gezellig restaurant met lekker eten. Tip; vraag de tonijn rare bereid, anders krijg je hem doorgebakken.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Goed gegeten met een grote groep, vooral de appeltjes in vanillesaus blijven heerlijk. Sfeer is ongedwongen. Eten is van een zeer goede kwaliteit, ook prijs kwaliteit verhouding is goed
Gerwin T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Zondagavond wezen eten na eerdere goede ervaringen. We hadden zin om tapas te eten. Nadat we brood met knoflook kregen, vroegen we ook nog kruidenboter. Na twee keer vragen kregen we de kruidenboter. We hebben de kok de vrije hand gegeven in de keuze van de tapas. Naast dat de tapas allemaal om de beurt kwamen, pasten ze niet bij elkaar, en waren de porties te groot. De verschillende gerechten waren onverzorgd en de sla stonk.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Mooi restaurant nabij het centrum. Leuke inrichting en een mooie binnentuin. We zijn met z'n vieren en nemen allemaal de salade met kip. Echt uitstekend! Vervolgens zijn de hoofdgerechten uitstekend! Daarnaast echt heerlijke frites. Jammer is dat de haricots verts veel te al dente zijn.
De bediening is goed en snel. Wel een beetje apart dat je niet aan de bar mag bestellen en dan weer onverrichter zake naar buiten moet.

We hebben een heerlijke avond gehad bij Noir!