NOH

Prinsestraat 77 2513 CC Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant NOH

Sushi en sake op zijn best

Bij NOH kom je voor Japans eten op zijn best. Hier eet je verse en smaakvolle sushi, maar er staan ook hele hoofdgerechten op de kaart. Kip met teriyaki, tonijn-avocado salade, heerlijk! Voor heerlijke Aziatische smaakexplosies ben je hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant NOH

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:30

Duur
Ayesha K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vanavond voor het eerst bij Noh gegeten. Het eten was heel erg wisselvallig. We begonnen met de Spicy Hotate, de coquilles waren te ver gegaard. Daarna kregen we de Sashimi mix groot, de vis was heerlijk, maar de stukken tonijn en zalm waren zo groot dat ze niet handig te eten waren. Snel volgde de Cruchy shrimp roll, deze was heel erg lekker, maar zag er niet zo mooi uit en was veel te dik. Ook hadden we de Kamo No teriyaki besteld, deze was erg lekker!
Als dessert hadden we verschillende bolletjes ijs, Zwarte sesam, Gember en Yukimi Daifuku. Het ijs was veel te diep bevroren, hierdoor moesten we echt even wachten voordat we er een hapje van konden nemen. Met de Yukimi Daifuku kon je iemand doodgooien, zo hard was het. Toen deze wat zachter werd, bleek het deeg veel te dik en te rubberachtig. We hadden gelijk aangegeven dat we niet tevreden waren over het dessert, de eerste reactie was dat het ijs zo hoorde te zijn.......
De bediening is vriendelijk maar niet alert, ik kreeg een gewone cola i.p.v. een cola light en mijn 2de cola is helemaal nooit aangekomen. Als klap op de vuurpijl hadden ze ook nog €17,50 te veel in rekening gebracht!! Dit is later gelukkig wel verrekend.
Al met al een niet al te beste ervaring.
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Lekker gegeten. Goed eten, goede rijst, vriendelijke Bediening. Jammer dat ze niet een leukere ober hebben, die goed in het NL of engels de gerechten uitlegt. En de soorten wijn aanbevelen. Ik mis de high class sfeer. Maar verder ben ik tevreden en voor het eten kom ik zeker wel terug.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Noh staat bekend vanwege zijn beroemde tonijn avocado-salade en dat was in eerdere recensies niet te veel gezegd. Heel bijzonder opgemaakt. Wel iets te veel dressing naar mijn smaak maar verder heerlijk. Het 2e gerecht uit menu B was zalm (sashimi dus rauw) die smolt op de tong en een aantal heerlijke sushi's. Het 3e gerechtje, de gebakken garnalen waren te vet naar mijn smaak en kunnen beter uit het menu worden geschrapt. De eend als laatste was het hoogtepunt, knapperig korstje en een heerlijke lichte teriyaki saus met een kommetje rijst. Goede prijs-kwaliteit verhouding in een prettige rustige sfeer. Genieten!
Maaike L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Top japanner in Den Haag. Net als Kiraku van dezelfde eigenaar. Gewoon niet te vergelijken met die all you can eat dingen. Dit is gewoon echt GOED en uiteindelijk niet eens veel duurder. Ik kan dromen over de tuna avocado salad. Dat is echt een signature dish. gewoon gaan, en die salade bestellen!
Sewpersad .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Zaterdag 2 april hier gedineerd met vrienden. Het eten was voortreffelijk. Mooie vis, waanzinnig geserveerd en vriendelijke service. De beste sushi in Den Haag! Echt een aanrader. We gaan spoedig weer.
Daphne J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Heeeeerlijk gegeten bij Noh! Eerst een amuse van het huis: goddelijk! Daarna onze rainbowroll, california roll en tuna maki salmon en avocado maki...heerlijk! Supervers, heerlijke tonijn zalm avocado en nog wat verrassende en heerlijke ingredienten! Had ik al gezegd dat het heerlijk was?! Ik was er met een vriendin, wij eten overal sushi, maar deze was top! En geen kleine dunne rolletjes hoor. We kregen het niet op! We wilden echt maar het ging niet...terwijl we echt veel sushi kunnen eten. Wat overblijft kun je meenemen:)! De bediening was geweldig, attent, supersnel en netjes. De sfeer was gezellig, knus. Een superaanrader!! Ik woon niet in de buurt maar ga hier zeker weer naartoe!!
IM11 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Sashimi lekkerste ooit. Vette tonijn heerlijk. Salade met krab erg lekker.Top! Bediening ook top. Achtergrond muziek werd op mijn verzoek gewijzigd.
Lucas L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Gehoord van vrienden dat ze bij NOH ook Ramen serveren. Vandaag met mijn gezin wezen lunchen en Ramen geproefd. Het was snel, lekker en veel. Is voor herhaling vatbaar! Tot de volgende keer, NOH!
Kwint H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Voor de 1e keer bij NOH geweest op zaterdagavond. Om 1830 gereserveerd en we waren de 1e gasten. 1/2 uur later was het restaurant helemaal vol. Initieel zaten we aan het raam aan een zijtafeltje maar dat was het een beetje fris en attente ober vroeg gelijk of we ander tafeltje wilden dieper in het restaurant. Hebben we aangenomen. Het interieur is niet echt heel warm en gezellig (ander tafeltje zat je in de loop, kon je de 'warme keuken' zien), je krijgt een papieren servet (1 keer) en je ziet dat servies glazen niet helemaal up to date zijn. Gelukkig maakte het eten en de bediening een hoop goed maar in deze prijsklasse verwacht je iets meer.

We hebben het noh menu genomen met wijn van de beperkte kaart maar prima wijnen zonder uitzondering. Menu was zeer uitgebreid en grote porties (amuse met zalm; Miso soep & Edamame (sojabonen - hou ik zelf minder van - partner daarentegen heeft het hele bakje opgegeten, tartaar van tonijn met avocado met komkommer - heerlijk wel enorm vullend, Sashimi Mix,
Spicy Hotate (gegrilde st. jakobsschelp, met kaas) ook machtig, afgesloten met
Gyu No Teriyaki (beef met teriyaki saus) met rijst en salade. ook wederom goed. Absoluut geen ruimte meer voor dessert. Al met al een leuke ervaring maar menu te uitgebreid maar prijstechnisch waarschijnlijk voor velen de meest voor de hand liggende keuze. €86,50 voor 2 personen. Uiteindelijk hebben we inclusief fooi voor 150,- een leuke avond gehad. De bediening was super vriendelijk.
Germine M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Zeer vriendelijke en attente bediening. Heerlijk verse sushi en fijne smaakcombinaties. Leuke menu's op de kaart. Maar helemaal met de AH-iens aanbieding een hele mooie prijs-kwaliteitverhouding.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Met z'n tweetjes gegeten van het AH/Iens menu. Een lekkere amuse vooraf, daarna een overheerlijke tonijnsalade als vooraf, gevolgd door sushi met sashimi en gember en daarna uiterst lekkere krokante kip terrayaki met rijst. Bijzonder vriendelijke bediening.
De aankleding van het restaurant is sober. Maar dat zie je niet meer als je zo lekker kunt eten. Ga hier beslist nog eens eten.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Het eten is dik in orde. De amuse was niet bijzonder. De tonijnsalade des te meer. De combinatie van sushi en sashimi lekker en vers. De kip terrayaki smaakvol en knapperig. een goede pinot grigio op de wijnkaart. De bediening is vriendelijk maar niet oplettend. De tafeltjes zijn klein en staan dicht op elkaar. De banken zitten goed, de stoelen zijn te hard.
Stephaniezh .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
We zijn met de Ah spaaractie met vier vriendinnen gaan eten bij NOH. We hebben heerlijk gegeten! Er was een vast menu voor de actie met tonijnsalade, sushi en sashimi en kip teriyaku. Alles goed verzorgd en erg lekker. De bediening was ook erg goed, vriendelijk en niets was te veel. Een echte aanrader!
Marcus F.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Dit is de 2e keer dat we bij NOH hebben gegeten. Dit keer was het met de AH actie. De eerste keer vond ik het eten een dikke 9, maar dit keer een 8 omdat ik het idee had dat de gerechten iets minder bijzonder waren dit keer. Leek alsof het AH actie menu aangepast was voor het 'grote publiek'. We hadden nog wat extra gerechten bij besteld zoals Tempura, en die bleken dan weer erg bijzonder te zijn! Personeel en bediening erg professioneel en klant vriendelijk. Al met al, een echte aanrader, en een grote aanwinst voor Den Haag.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Wij kregen een prima 3-gangenmenu, met de 2=1 actie van AH. Heerlijke rauwe tonijnsalade, daarna vers gesneden sushi en sashimi. Wijnkaart biedt ook halve flessen, goede wijnadviezen, attent en kundig personeel . Kip terrayaki sloot het menu af , met rijst en salade. Krokant mals, heerlijk.
Delapol .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Afgelopen zaterdag weer bij Noh gegeten. Het was erg druk, maar het AH-menu was top! Bediening heeft soms een beetje moeite met de drukte, maar de chef zeker niet. Fles huiswijn doet het heel goed bij de verse vis. Kortom: wij komen zeker terug.
Cissybos .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Het 3- gangendiner was voortreffelijk!!
Alles was erg lekker.
Een echte aanrader.
Een ad en res om nogmaals terug te keren
Doeshana .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Afgelopen zondag met de AH actie gegeten bij NOH. Een leuk, gezellig en knus restaurant.

Het eten was heerlijk. Amuse, Tonijnsalade, sushi/sashimimix en knapperige kip.

Zeker een aanrader.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Ambiance is wat steriel met erg witte verlichting en kale tafeltjes ( zoals wel vaker in Azië), maar...
eten is prima. Als voorgerecht een koud saladetaartje van stukjes tonijn met avocado, kool en komkommer. Vervolgens combi van sushi (zalm en dorade), sashimi ( zalm en tonijn) en spicy tuna rolls ( tonijn met avocado). Heerlijk. Tenslotte kip teriyaki met een mooi krokant korstje en mooie honing/soja saus. Bediening vriendelijk en attent.
Anita O.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Heerlijk gegeten bij NOH.
Gestart met een bijzondere amuse. Daarna mooie, verse sushi en sashimi. Tophoofdgerecht van kip. Lekker krokant en mals.
Nog even naar de kaart gegeten. Duur!