Nogal Wiedus

Lang

Jouw recensie over het restaurant Nogal Wiedus

Lauradenuijl .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Na heel lang wachten toch maar eens vragen waar ons broodje bleef. Vergeten brrrrr ontzettend aardig drankje gratis. Eindelijk na ruim een uur kwam onze tosti en broodje geitenkaas. Tosti was kale bedoeling geen enkele versiering op je bord.
Geitenkaas was taai brood met heeeeeeeeel veeeel sla GEEN EI wat wel op de kaart stond en HEEL DROOG AMPER DRESSING. Opgegetenn omdat ik trek had.
Ontzettend aardig geitenkaas hoefde niet betaald te worden.
Maar ja ik betaal liever voor een goede lunch. Dus ik ga daar niet meer eten.
Bediening was SUPER.
OOK EEN GRATIS DRANKJE maar ja ook betaal ik liever als al die ergenis brrrr nare middag gehad
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Ik schrijf het liefst een positief verhaal , maar deze ervaring was zo ...... dat ik wel moest

Eerlijk is eerlijk het uitzicht zal je nergens mooier krijgen.
Het eten echter wel , wordt je door je ouders uitgenodigd om een hapje te eten voor je verjaardag. We houden het simpel vandaag , een lamsburger voor mij en twee keer een surf & turf van ossenhaaspuntjes.
De gerechten worden gebracht en er wordt bij gezegd u kunt onbeperkt patatjes en salade bijbestellen.
Eerst hap , ik heb de burger namelijk .............. zo zout dat je gezicht een grimas trekt van brrrrrrr. Ik laat voor de zekerheid mijn vader proeven en die beaamt mijn bevinding. Ik geef het aan aan de serveerster , die geeft als reden dat ze zo worden geleverd door de slager en er dus niks aan kunnen doen , wel had ze het al paar keer eerder gehoord. Goed ik mag wat anders bestellen en denk kies voor het zelfde als mijn ouders . Na behoorlijk lange tijd ouders uitgegetenkrijg ik de surf & turf . Vol goede moed begin ik eraan . Maar helaas het tegenovergestelde van zout is zoet en dat was dit gerecht , dit in combinatie met slappe patat deed mij besluiten om ook dit gerecht niet op te eten en terug te sturen . Dit keer was het antwoord het staat op de kaart zoete ketjap saus hoor meneer .
Ik besluit niks anders te bestellen , we mogen als we willen een kopje koffie uitkiezen van de zaak . we besluiten het niet aan te nemen vragen de rekening en vertrekken.
Ps prijs kwaliteit is hier heel ver te zoeken , waarschijnlijk achter de mooie horizon.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Een aanrader. Voor mijn gezellin en mij een speciale dag. Dat hadden ze niet vergeten. Een mooie bos bloemen en een vuurwerkje na maakte het al onvergetelijk. Ik had de koningdagspeciel met biefstuk, mijn gezellin de kabeljauw. Beide vooraf met zeewier brood. Het eten was goed van smaak het hoofdgerecht had warmer gemogen, maar deed geen afbreuk aan het geheel. De kwaliteit prijsverhouding, in combinatie met de locatie en zeker de Vriendelijke service maakte alles compleet. Onze dank voor dit alles.
nielandjes .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Brood kwam 35 min na de bestelling. Na vragen want personeel was niet klantgericht. Hoofdgerecht surf en turf was prima de zeebaars matig. Gevraagd was om de saus ernaast te krijgen. Maar het was er nu onder gedaan. De twee witte huiswijnen waren absoluut niet lekker. Advies zou zijn om beter niveau wijn te schenken en kritisch te kijken naar een aantal personeelsleden.
Wat een gezellig avondje uit moest worden werd een en al ergenis. Wij komen helaas voorlopig niet meer eten bij Nogal Wiedus!
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Het feit dat er iedere 10 minuten (heb het bijgehouden) iemand vraagt of je nog wat te drinken wilt zelfs als je glas nog vol is heeft mij in ieder geval doen besluiten nooit meer te komen. Dit was overigens de laatste drie keer dat ik hier geweest ben. Jammer want de lokatie is schitterend.
Happypatty M.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Voor het eerst in jaren . wezen lunchen hier . en nu weet ik ook weer waarom ik er al die tijd niet ben geweest . De locatie is prachtig . je kan heerlijk buiten zitten . maar het.
eten was vroeger slecht en is dat nog
steeds . Ik had een broodje tonijnsalade . Maar er lag meer rauwkost als salade op het broodje en de salade was soppig heel vreemd . Nee je kan in Den helder heerlijke broodjes krijgen . maar niet bij nogal wiedus
Ad K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Wij zijn daar wezen eten de kaart is niet bijzonder vrijprijzig, de frieten waren niet te eten waren doordrenkt van het vet zo ook de hamburger zeer vet slecht voor je gezondheid
Renée V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Nogal Wiedus is een sfeervol restaurant op een top locatie.
Wij hebben er gisteravond met zes personen gegeten en iedereen was meer dan tevreden. Het eten was heerlijk! Het personeel is zeer vriendelijk, keurig en attent. Het restaurant is ook erg kindvriendelijk en de hond meenemen is geen probleem. Kortom, een aanrader.
Ramona S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Prachtig uitzicht! We hebben heerlijk gegeten, dagspecial: langoustines en mijn man had de mixed grill. Zeer vriendelijke bediening die wist waar ze het over had en dat in combinatie met zeezicht is in mijn ogen een 10 waard!
Rasul Tan T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Prachtige locatie! we hebben er heerlijk gegeten en genoten van het mooie uitzicht. Vriendelijke personeel en goede service!! Zeker voor herhaling vatbaar!
R. V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Lunch genoten met collega's. Nog niet eerder hier geweest. Prachtige locatie, leuke inrichting. Eten was prima, niet uitzonderlijk. Personeel was vriendelijk en we hoefden niet lang op het eten te wachten. Alles prima verzorgd.
Cor F.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Per toeval kwam ik en mijn vrouw terecht op de laatste dag van een kort verblijf in het Saaie Den Helder. Om toch maar voor vertrek even nog een de zeelucht op te snuiven. De dag ervoor diep teleur gesteld dat deze stad zo dicht aan de zee nagenoeg geen restaurant waardig etablissement te vinden was dat open was op de vrij koude en winderige avond. Ons Hotel verblijf was ook al niet zo jofel zodat we in de keuken zeker geen vertrouwen hadden om ter plekke te blijven eten. Maar een ding was ons al snel duidelijk, lkkr uit eten is al moeilijk in Den Helder zo hadden we al ondervonden en zeler op maandag
want dan is gewoon alles dicht. Paar leuke zaakjes proberen op te zoeken op IENS maar helaas werden we wederom teleur gesteld. Een ding waren we al wijzer geworden. Op de mariniers na zijn er maar weinigen die de tocht naar Den Helder ontdekt hebben. op diegene na die meteen de boot naar Texel nemen. Maar als je hier en daar goed kijkt. ontdek je soms de mooiste plekjes. Zoals nu weer. Nogal wiedes. Bijna een uitspraak van Cruijf maar eerlijk een pareltje aan zee. Onze indrukken. Goed verzorgd. Hoewel niet gegeten vanwege het tijdstip. goed verzorgde kaart met toch wat gedurfde gerechtjes met een knipoog naar de zee. Mag voor mij wat gedurfder maar naar alle waarschijnlijkheid is de plaatselijke bevolking daar nog niet aan toe. Kom er zeker nog eens terug.aar om te eten dan. Had ik dit een dag eerder gevonden ( volgend IENS gesloten op maandag) dan was onze Den Helder teleurstelling minder groot geweest in de hoop dat het eten dan ook goed was natuurlijk. Ook al lees ik andere belevingen in de resensies. Mocht het waar zijn. dan moeten hier zeker iets aan doe. Het totaal plaatje bepaalt of een zaak een toptent is. Misschien een kwestie van keuzes maken. Een broodje kroket of uitsmijter is leuk.Maar voor de keuken op drukke momenten niet met elkaar te combineren met leuke creatieve lkkr. vis gerechten. Persoonlijk zou ik me daar op richten se rest loopt maar door naar Storm aan Zee.

kortom. Aan de Ambiance,de attente bediening met veel aandacht voor detail met een fantastisch uitzicht op de zee zal het niet liggen om hier de goude formule te bedenken.
Matt H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Tijdens een week Noord-Holland zijn we gaan eten bij Nogal Wiedus, vanwege setting aan het water.

We hadden een eter met een glutenallergie en vroegen hier rekening mee te houden. We bestelden brood vooraf en vroegen ook om glutenvrij brood. Dat was mogelijk maar zou een half uur duren. Het glutenvrije brood bleek bij aankomst niet lekker en leek net ontdooid.

Als hoofdgerecht bestelden we saté, zalm, schol, biefstuk en een andere, glutenvrij bereide vis.
De sate en zalm waren niet speciaal. De biefstuk was medium rare besteld, maar kwam doorbakken aan en was vrij dun en taai. De twee vissen leken gevroren te zijn geweest en gefrituurd.

Vooral de vis die in een glutenvrije korst was bereid, was oneetbaar. Vrij verbrand, bijna geen vis, veel graat. Deze vis hebben we teruggestuurd. De bediening kwam met een visplank om het goed te maken. De visplank was ook buitengewoon flauw.

Duidelijk was dat de bediening haar best deed, maar de keuken niets voorstelde. Dat was jammer en heeft de avond kapot gemaakt. Er is beters in Den Helder en het is onbegrijpelijk dat geen verse vis wordt geserveerd.

Tip: ga er niet heen en bespaar je veel ellende.
Gordon-Ramsay .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
een dramatisch (mooi) decor en een hele leuke dame in de bediening met een bijzonder accent. eten is niet bijzonder, maar de rest maakt een hoop goed.. lekker op t terras gezeten en het tij zien komen en gaan.. heel apart
Margjek V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Vrijdagavond even binnen bij Nogal Wiedus... Plek genoeg. Dat was fijn. We waren met 3, waaronder 1 kind van 9. We hebben eerst brood besteld waar lekkere tapenade, peterselieboter en aioli bij zat. Groot broodje, groot genoeg voor 3. Als hoofdgerecht had ik het vispotje. Het was lekker, maar niet echt bijzonder. Beetje vlak, zou ik niet nog een keer kiezen. Mijn man had de ossenhaaspuntjes, wel lekker, maar wat saai en eentonig. De bijgeserveerde salade was lekker vers en knapperig, de frietjes lekker, maar de gebakken aardappeltjes waren lauw. Bleh. De kleine man had een kindermenuutje, bestaande uit frietjes met een hamburger. We misten een broodje om de hamburger, maar oké. Koffiekaart lijkt indrukwekkend, maar echt veel stelt het niet voor. Mijn americano was gewoon een grote zwarte koffie, de cortado zal niet in een glas, dat hoort eigenlijk wel.. De wc's ook even bekeken, kan wel een verfje gebruiken en mag wat lichter want het nogal smoezelig en sombertjes, Maar ach, al krijg je schoenzolen met augurk, het uitzicht is en blijft geweldig.... En dat is een grote pre! Leuk is ook dat op elke tafel een evaluatiekaartje staat.... Je kunt dus gelijk reageren. Leuk idee!! Als we weer eens in de buurt zijn, gaan we zeker nog eens een hapje doen.
Bianca G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Heerlijke hapjes en heerlijke koffie Wiedus.
Onze dochter vond de milky shock niet lekker en kreeg daarom een warme chocolademelk. Met slagroom!

Uitstekende service!
Richard F.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
ik kan geen voldoende geven voor het eten op deze schitterende locatie. Vandaar de 9 voor Decor, want qua aankleding is het een leuk restaurant. De service verschilt door wie je bediend wordt. Ik heb er meerdere keren gegeten met mijn gezinnetje, maar er was altijd wel wat mis.
Waar ik Nogal Wiedus wel voor kan aanbevelen is een lekker drankje, koffie of warme chocolade na het wandelen langs de dijk, duinen of op het strand, maar ze moeten wel iets aan de keuken doen, dan zou het een toptent kunnen zijn.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
lekker gegeten bij nogalwiedes ,
goed verzorgde kerst-diner . twe biefstukken die te koud waren werden gelijk vervangen door ander en werdt ook gevraagt als er nog andere klachten waren en die waren er niet als was vvor de rest zeer smakelijk en goed verzorgt. bediening was ook zeer professioneel en vriendelijk.
al met al een zeer geslaagde avond.
Mascha J.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
unieke locatie, lieve vlotte bediening, we hadden double clubsandwich en de beachburger, op aanraden een karafje wijn erbij genomen, heerlijk genoten van de laagdrempelige en ongedwongen sfeer maar evengoed zeer gastvrij bediend. Wij komen zeker terug!
Ans F.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Lekker gegeten bij Nogal Wiedus. Besloten om eens te gaan lunchen hier. Het uitzicht op zee is prachtig. De inrichting binnen gezellig en decoratief. De bediening vlot en gastvrij. De lunchkaart was uitgebreid genoeg om daar een keuze uit te kunnen maken.

Het broodje tonijn was erg lekker en goed van smaak. Lekker aangemaakt met dressing en fijn gesneden lente-ui en rode ui. Ruim voldoende voor een lunch.
Mijn tafelgenoot had de saté van varkenshaas besteld en was ook zeer tevreden met dit gerecht.

Dus voor ons zeker een aanrader om eens terug te komen voor een diner.