Nogal Wiedus

Meer informatie over restaurant Nogal Wiedus

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras
Renée V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Nogal Wiedus is een sfeervol restaurant op een top locatie.
Wij hebben er gisteravond met zes personen gegeten en iedereen was meer dan tevreden. Het eten was heerlijk! Het personeel is zeer vriendelijk, keurig en attent. Het restaurant is ook erg kindvriendelijk en de hond meenemen is geen probleem. Kortom, een aanrader.
Ramona S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Prachtig uitzicht! We hebben heerlijk gegeten, dagspecial: langoustines en mijn man had de mixed grill. Zeer vriendelijke bediening die wist waar ze het over had en dat in combinatie met zeezicht is in mijn ogen een 10 waard!
Rasul Tan T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Prachtige locatie! we hebben er heerlijk gegeten en genoten van het mooie uitzicht. Vriendelijke personeel en goede service!! Zeker voor herhaling vatbaar!
R. V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Lunch genoten met collega's. Nog niet eerder hier geweest. Prachtige locatie, leuke inrichting. Eten was prima, niet uitzonderlijk. Personeel was vriendelijk en we hoefden niet lang op het eten te wachten. Alles prima verzorgd.
Cor F.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Per toeval kwam ik en mijn vrouw terecht op de laatste dag van een kort verblijf in het Saaie Den Helder. Om toch maar voor vertrek even nog een de zeelucht op te snuiven. De dag ervoor diep teleur gesteld dat deze stad zo dicht aan de zee nagenoeg geen restaurant waardig etablissement te vinden was dat open was op de vrij koude en winderige avond. Ons Hotel verblijf was ook al niet zo jofel zodat we in de keuken zeker geen vertrouwen hadden om ter plekke te blijven eten. Maar een ding was ons al snel duidelijk, lkkr uit eten is al moeilijk in Den Helder zo hadden we al ondervonden en zeler op maandag
want dan is gewoon alles dicht. Paar leuke zaakjes proberen op te zoeken op IENS maar helaas werden we wederom teleur gesteld. Een ding waren we al wijzer geworden. Op de mariniers na zijn er maar weinigen die de tocht naar Den Helder ontdekt hebben. op diegene na die meteen de boot naar Texel nemen. Maar als je hier en daar goed kijkt. ontdek je soms de mooiste plekjes. Zoals nu weer. Nogal wiedes. Bijna een uitspraak van Cruijf maar eerlijk een pareltje aan zee. Onze indrukken. Goed verzorgd. Hoewel niet gegeten vanwege het tijdstip. goed verzorgde kaart met toch wat gedurfde gerechtjes met een knipoog naar de zee. Mag voor mij wat gedurfder maar naar alle waarschijnlijkheid is de plaatselijke bevolking daar nog niet aan toe. Kom er zeker nog eens terug.aar om te eten dan. Had ik dit een dag eerder gevonden ( volgend IENS gesloten op maandag) dan was onze Den Helder teleurstelling minder groot geweest in de hoop dat het eten dan ook goed was natuurlijk. Ook al lees ik andere belevingen in de resensies. Mocht het waar zijn. dan moeten hier zeker iets aan doe. Het totaal plaatje bepaalt of een zaak een toptent is. Misschien een kwestie van keuzes maken. Een broodje kroket of uitsmijter is leuk.Maar voor de keuken op drukke momenten niet met elkaar te combineren met leuke creatieve lkkr. vis gerechten. Persoonlijk zou ik me daar op richten se rest loopt maar door naar Storm aan Zee.

kortom. Aan de Ambiance,de attente bediening met veel aandacht voor detail met een fantastisch uitzicht op de zee zal het niet liggen om hier de goude formule te bedenken.
Ailko H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
11-08-2015 zijn we vanaf de camping in Callantsoog wezen eten in Nogal Wiedus in Den Helder.
De sfeer was uitstekend evenals het eten. Vlotte en keurige bediening. Het uitzicht in het restaurant is geweldig, je kijkt over de zee en ziet Texel liggen. Voor herhaling vatbaar en gaan zeker volgend jaar als wij in op de camping staan weer terug naar Nogal Wiedus.
Joan1973 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Bij toeval zijn we op onze laatste vakantiedag terecht gekomen bij Nogal Wiedus. We kwamen binnen in een relaxte sfeer en vonden een tafel met fantastisch uitzicht op zee. Het eten was lekker. De salade was vers en goed voorzien van verschillende soorten vis. Ook het vispannetje was ook smakelijk. Onze kinderen (2 en 5 jaar) waren beiden enthousiast over het kids menu met frites en kroket. De bediening was vriendelijk en attent, ook voor de kids. Zeker voor herhaling vatbaar!
Matt H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Tijdens een week Noord-Holland zijn we gaan eten bij Nogal Wiedus, vanwege setting aan het water.

We hadden een eter met een glutenallergie en vroegen hier rekening mee te houden. We bestelden brood vooraf en vroegen ook om glutenvrij brood. Dat was mogelijk maar zou een half uur duren. Het glutenvrije brood bleek bij aankomst niet lekker en leek net ontdooid.

Als hoofdgerecht bestelden we saté, zalm, schol, biefstuk en een andere, glutenvrij bereide vis.
De sate en zalm waren niet speciaal. De biefstuk was medium rare besteld, maar kwam doorbakken aan en was vrij dun en taai. De twee vissen leken gevroren te zijn geweest en gefrituurd.

Vooral de vis die in een glutenvrije korst was bereid, was oneetbaar. Vrij verbrand, bijna geen vis, veel graat. Deze vis hebben we teruggestuurd. De bediening kwam met een visplank om het goed te maken. De visplank was ook buitengewoon flauw.

Duidelijk was dat de bediening haar best deed, maar de keuken niets voorstelde. Dat was jammer en heeft de avond kapot gemaakt. Er is beters in Den Helder en het is onbegrijpelijk dat geen verse vis wordt geserveerd.

Tip: ga er niet heen en bespaar je veel ellende.
Gordon-Ramsay .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
een dramatisch (mooi) decor en een hele leuke dame in de bediening met een bijzonder accent. eten is niet bijzonder, maar de rest maakt een hoop goed.. lekker op t terras gezeten en het tij zien komen en gaan.. heel apart
Margjek V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Vrijdagavond even binnen bij Nogal Wiedus... Plek genoeg. Dat was fijn. We waren met 3, waaronder 1 kind van 9. We hebben eerst brood besteld waar lekkere tapenade, peterselieboter en aioli bij zat. Groot broodje, groot genoeg voor 3. Als hoofdgerecht had ik het vispotje. Het was lekker, maar niet echt bijzonder. Beetje vlak, zou ik niet nog een keer kiezen. Mijn man had de ossenhaaspuntjes, wel lekker, maar wat saai en eentonig. De bijgeserveerde salade was lekker vers en knapperig, de frietjes lekker, maar de gebakken aardappeltjes waren lauw. Bleh. De kleine man had een kindermenuutje, bestaande uit frietjes met een hamburger. We misten een broodje om de hamburger, maar oké. Koffiekaart lijkt indrukwekkend, maar echt veel stelt het niet voor. Mijn americano was gewoon een grote zwarte koffie, de cortado zal niet in een glas, dat hoort eigenlijk wel.. De wc's ook even bekeken, kan wel een verfje gebruiken en mag wat lichter want het nogal smoezelig en sombertjes, Maar ach, al krijg je schoenzolen met augurk, het uitzicht is en blijft geweldig.... En dat is een grote pre! Leuk is ook dat op elke tafel een evaluatiekaartje staat.... Je kunt dus gelijk reageren. Leuk idee!! Als we weer eens in de buurt zijn, gaan we zeker nog eens een hapje doen.
Bianca G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Heerlijke hapjes en heerlijke koffie Wiedus.
Onze dochter vond de milky shock niet lekker en kreeg daarom een warme chocolademelk. Met slagroom!

Uitstekende service!
Richard F.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
ik kan geen voldoende geven voor het eten op deze schitterende locatie. Vandaar de 9 voor Decor, want qua aankleding is het een leuk restaurant. De service verschilt door wie je bediend wordt. Ik heb er meerdere keren gegeten met mijn gezinnetje, maar er was altijd wel wat mis.
Waar ik Nogal Wiedus wel voor kan aanbevelen is een lekker drankje, koffie of warme chocolade na het wandelen langs de dijk, duinen of op het strand, maar ze moeten wel iets aan de keuken doen, dan zou het een toptent kunnen zijn.
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Warme choco met slagroom + appelgebak voor de één, thee en broodje kroket voor de ander en voor de laatste van ons drietal op een zaterdagmiddag werd het een dubbele expresso en portie bitterballen.

De service was allerliefst, efficient en correct. Niets op aan te merken.

De warme choco was niet echt heet en er was zo veel slagroom opgespoten dat deze langs de beker naar beneden droop. De appelpunt daarentegen die wel degelijk mèt was besteld, ontbeerde de slagroom. Opgelost dus maar elegant is anders.

Zowel kroket als bitterballen bestonden uit een keiharde en véél te dikke paneermeelkorst met ondefinieerbare vulling. We hadden tot uren erna last van het oude frituurvet waarin beide waren gebakken.

Koffie en thee waren perfect en goed hoewel €4.80 voor een dubbele expresso toch wel héél erg véél geld is.

De plek en het uitzicht is fantastisch uiteraard maar of ik er nog eens zou komen?
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
lekker gegeten bij nogalwiedes ,
goed verzorgde kerst-diner . twe biefstukken die te koud waren werden gelijk vervangen door ander en werdt ook gevraagt als er nog andere klachten waren en die waren er niet als was vvor de rest zeer smakelijk en goed verzorgt. bediening was ook zeer professioneel en vriendelijk.
al met al een zeer geslaagde avond.
Jente W.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Als je een medium rare biefstuk besteld krijg je een schoenzool, de service was zoals voorspeld 2 uur onbeperkt drinken dus als je niet naar de bar gaat komen ze niet en willem had een off day.
Mascha J.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
unieke locatie, lieve vlotte bediening, we hadden double clubsandwich en de beachburger, op aanraden een karafje wijn erbij genomen, heerlijk genoten van de laagdrempelige en ongedwongen sfeer maar evengoed zeer gastvrij bediend. Wij komen zeker terug!
JFafiani .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Lekker gegeten bij Nogal Wiedus. Besloten om eens te gaan lunchen hier. Het uitzicht op zee is prachtig. De inrichting binnen gezellig en decoratief. De bediening vlot en gastvrij. De lunchkaart was uitgebreid genoeg om daar een keuze uit te kunnen maken.

Het broodje tonijn was erg lekker en goed van smaak. Lekker aangemaakt met dressing en fijn gesneden lente-ui en rode ui. Ruim voldoende voor een lunch.
Mijn tafelgenoot had de saté van varkenshaas besteld en was ook zeer tevreden met dit gerecht.

Dus voor ons zeker een aanrader om eens terug te komen voor een diner.
Arletjepetje .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Top locatie maar te duur, teleurstellend eten. Vette smakeloze pannenkoeken. Half rauwe wedges. Aangebakken pijnboompitjes. Patatjes met gefrietuurde vis = 20 euro. Daarnaast is roken hier blijkbaar nog toegstaan. Ik ga hier nooit meer heen
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
Een heel gezellig en sfeervol ingerichte locatie,keurig schoon alles,kortom erg naar mijn zin,het personeel is super vriendelijk,kregen een hele mooie plek aangewezen met een prachtig uit zicht,met daarbij ook de warme inrichting,zaten we erg gezellig!de glazen stonden amper leeg of er werd al gevraagd of we nog wat drinken wilde,keurig hoor!tapas smaakte heerlijk,lekker vers en werd heel goed in de gaten gehouden als iets op was,werd heel netjes weer aangevuld,komt niets te kort daar! Ook heerlijke salades hebben ze,maar ook de friet is over heerlijk,daar kan bijna geen snackbar tegen op! Onlangs nog een high tea gedaan bij nogal wiedus,buiten dat het erg goed verzorgd was,krijg je super veel,was het erg lekker,en geen goedkope chocolade maar bij een echte bakker vandaan,de appeltaartjes met verse slagroom echt heerlijk ! En dat samen met heerlijke verse thee in mooi servies,zit je echt bomvol en zit je ook nog eens heel gezellig een middag,theewater werd keurig bijgevuld,ik zeg super!!!! Niets maar dan ook niets op aan te merken,ik vind het een super tent en ga zeker vaker gebruik maken van hun leuke acties ect....dank jullie nogal wiedus voor de gezelligheid
23573 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2013
Dit was echt bar slecht...we hadden weken van te voren gereserveerd om met een groep van ong. 20 man te kunnen eten. Afspraken gemaakt over de mogelijke menukeuzes etc. Toen we zaten werd ons eerst gevraagd of we misschien iets wilde eten, of alleen wat drinken. Een aantal van ons kozen voor het onbeperkt tapas eten, met een tijdslimiet van 2 uur. De eerste ronde tapas werd gerserveerd terwijl we al 1,5 uur aan tafel zaten. De kinderen in ons gezelschap kregen hun eten toen de eerste volwassenen al uitgegeten waren. De kwaliteit van het eten was slecht. Ik heb in onze groep (nogmaals, 20 man!) niemand gesproken die het eten smakelijk vond. Er werd saté, schnitzel, mosselen, fish and chips, etc. gekozen, maar helaas, allemaal te lang gebakken, smakeloos, vet, etc. Tomatensoep vooraf erg dun en waterig. De mosselschotel met geroerbakte groenten bestond bijna geheel uit uiringen.
De meloen die bij bijna iedereen als bijgerecht geserveerd werd, was wel goed. Maar daar kun je weinig aan verpesten. Als desserts alleen keuze uit ijs. Als klap op de vuurpijl kreeg een familielid een dienblad,vol drank over zich heen gegooid. Net als onderstaande recensies; jaren hier niet gegeten, maar dat zal nu zeker ook het geval zijn. Eerst maar eens wachten op een nieuwe keukenbrigade.