Over het restaurant Noflik Langwar

Culinaire uitspattingen in Friesland

Noflik Langwar is een verwijzing naar de Friese naam van het dorpje Langweer, waar dit restaurant ligt. Op de kaart staan gerechten bereid volgens originele receptuur. Het restaurant is dagelijks geopend en heeft een groot terras. Ideaal voor zo'n fijne nazomermiddag of avond.

Meer informatie over restaurant Noflik Langwar

Maandag: Op verzoek voor groepen geopend
Dinsdag: Op verzoek voor groepen geopend
Woensdag, donderdag en vrijdag: Vanaf 12.00 uur
Zaterdag en zondag: Vanaf 11.00 uur

andries M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk drie! sliptongen gegeten vlotte bediening. Goede sfeer. Buiten op terras nog nagetafeld met kacheltje erbij. Top
andries M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Prima sliptong gegeten. Vlotte bediening. Nagetafeld buiten op terras onder heatertje. Lekkere Bananasplit na Aanrader!!
J K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Jaarlijks sluiten wij onze vakantie af met een bezoek aan Noflik. Wij worden altijd hartelijk ontvangen met een drankje op het gezellige terras met terrasverwarming. Bij de menukaart wordt ook de dagschotel toegelicht en daar gingen is voor en dat was een perfecte keuze. In het sfeervolle gezellige restaurant een fantastische avond doorgebracht met een zeer attente bediening. Volgend jaar dan ook weer voor herhaling vatbaar in Langweer.....of eerder
JK
Whk H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
annabu een zeer vervelende recensie... de uitbater is altijd zeer vriendelijk en lokt ons niet naar binnen! wij komen (al jaren) vrijwillig bij noflik... t restaurant zegt t al NOFLIK zeer vriendelijk personeel... en ja er gaat wel eens wat mis dat je drinken wat later komt dan je had gehoopt... maar waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt... en ze worden netjes opgelost. lekker eten en vriendelijk. kortom NOFLIK! wij komen zeker weer terug.
annabu .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Jammer! Wat een commerciele
ontwikkeling in Langweer
Een uitbater die de mensen op straat naar binnenlokt, bijna de hele straat lijkt ingenomen te hebben en andere horecagelegenheden geen omzet meer gunt. Het eten is zeer matig De relatief jonge bediening is heel vriendelijk.
Wij ( al ruim 40 jaar bezoeker van dit dorp) werden door de eigenaar bij binnenkomst tot 2x toegesnauwd dat hij de tafel bijna had weggegeven ( (we waren met 7 pers en precies op de tijd dat we geboekt hadden)
Leuk ontvangst!
Er hangen overal bordjes hoe gastvrij Noflik is en hoe welkom je bent.... Mischien geldt dat voor de eenmalige toerist maar niet voor de 'bewoners' van Langweer. Die gaan gewoon weer naar de oude getrouwe
gastvrije plekken die er gelukkig (nog) zijn in die dorpsstraat!
Hermanna B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Ondanks dat mijn reservering niet was binnen gekomen bij hen ( had wel een bevestiging gekregen van Iens) mochten we wel blijven eten met de AH bon ????
Lekker gegeten , toetje binnen ivm de regen en daar was veel te zien, heel nostalgie , s sleutelhangers aan de balken enz
36 jaar getrouwd hier dus geslaagd gevierd met zijn tweeen ????
Komen vast terug
Mens-erger-je-niet H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Teleurstellende maaltijd, na alle mooie commentaren.....kok had zijn dag niet!
Al het eten kwam in een sneltreinvaart ...en had duidelijk een tic van de warmte..gele laag op de majonaise ,slappe patat, zelfs de slagroom en het ijs waren warm...we hebben gegeten maar zijn zeker niet uit eten geweest!
mvdwerf .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Het was mooi weer, dus buiten op het terras gezeten. We komen zeker nog een keer terug.
henksneek .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
In alle opzichten een prima locatie om heerlijk te eten. Prima ontvangst en vlotte bediening. (Moet niet vlotter!) Niets negatiefs over te melden.
Andraa .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Super lekker gegeten en fijne service! Voelt je erg welkom. Verder ziet het er knus en gezellig uit! Zeker een aanrader om heen te gaan!
Hans-Ada .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Vorige week mosselen gegeten bij dit restaurant. De mosselpannetjes kwamen snel. Groot was onze verbazing dat er geen groeten bij geserveerd werd, naar slechts een schaaltje appelcompote. Op onze pvraag of ze misschien wat salade erbij hadden, kwam er een klein schaaltje koolsalade. Als groetenliefhebbers vonden wij dit echt onder de maat. Ook het schaaltje patat was te weinig voor 2 personen. De bijbestelde patat werd extra in rekening gebracht. Kortom duur mosselen eten hier. Een hoge prijs voor hetgeen geserveerd wordt.
Robert Luehof T.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Wederom fantastisch gegeten. Voor, hoofd en nagerecht waren verrukkelijk. Uiterst vriendelijke bediening. Mensen die plezier hebben in hun werk. Wij komen zeker weer terug.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Knus en gezellig restaurant. Eigenlijk is dit een Top lokatie. Zeer vriendelijke bediening, ondanks het feit dat het vol zat met gasten. Een zeer beheerst personeel. Nogmaals een topper. Voor de Friezen een "must" maar dat weten ze wel, denk ik. Bedankt.
Erna T.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heel gezellig, en goed eten je kijkt je ogen uit binnen en kan ook lekker buiten zitten
Vriendelijk personeel nagerechten worden leuk geserveerd
KeKi .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst . Heel leuk interieur vol nostalgie: je kijkt je ogen uit.
Gegeten via de AH-restaurantactie. Je mag gewoon van de hele kaart kiezen.
Zeer prettige bediening en het eten was heerlijk. Ook fijn dat je extra bijgerechten bij kunt vragen.
Zeer aan te bevelen!!
Hendriks59 H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Gerechten waren heerlijk, ook ontvangst en bediening vriendelijk en vlot.
Verzoek om de muziek iets zachter te zetten werd meteen gedaan.
Bezoek is voor herhaling vatbaar.
wdevries56 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Bij binnenkomst hartelijk ontvangen .onder het genot van een lekker biertje de kaart doorgenomen .vooraf een heerlijk tomatensoepje .Mijn vrouw en ik hadden varkenshaassate heerlijk mals en een grote portie.Daarna nog een cremebrulee gehad en toen zaten we echt wel vol.een aanrader.
tav66 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Zondag avond met zijn zessen. Prima tafel, na een opmerking over tocht werd meteen een deur dicht gedaan. Super. Vriendelijke professionele bediening. Lekker en goed gegeten. Prima porties. Dus ook niet veel te veel en wij konden frieten en groente erbij krijgen maar dat was niet nodig.
Door de AH actie moesten wij allen een drie gangen menu nemen. Hadden wij normaliter ws niet gedaan. Daardoor viel de prijs toch een beetje tegen. Heel klein minnetje op een verder erg goede , lekkere en mooie avond
hoekvis .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Vriendelijk ontvangst met vriendelijk personeel ,heerlijk gegeten van de lekkere gerechten.
Voorgerecht ,Hoofdgerecht en nagerecht ging in een vlot tempo door.
Fantastische locatie een aanrader.
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heel lekker gegeten,de spareribs waren overheerlijk,de bediening voortreffelijk en de sfeer erg gezellig! Wij komen snel terug!