Over het restaurant Noflik Langwar

Culinaire uitspattingen in Friesland

Noflik Langwar is een verwijzing naar de Friese naam van het dorpje Langweer, waar dit restaurant ligt. Op de kaart staan gerechten bereid volgens originele receptuur. Het restaurant is dagelijks geopend en heeft een groot terras. Ideaal voor zo'n fijne nazomermiddag of avond.

Meer informatie over restaurant Noflik Langwar

Maandag: Op verzoek voor groepen geopend
Dinsdag: Op verzoek voor groepen geopend
Woensdag, donderdag en vrijdag: Vanaf 16.00 uur
Zaterdag en zondag: Vanaf 12.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Noflik Langwar

Rianne L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Het eten was niet zoals we gehoopt hadden, voorgerecht geitenkaas, tomatensoep en buikspek met gamba's. De smaak van de geitenkaas was niet duidelijk aanwezig, de buikspek met gamba's was niet echt boeiend alleen de tomatensoep was wel erg lekker.
Hoofdgerecht Zalm, biefstuk en spareribs. De biefstuk was niet warm en de zalm zat echt geen smaak aan, het sausje overheerste enorm. Spareribs waren wel oké. Tijdens het eten kwam er geen personeel om te vragen of het smaakt en of we nog wat wilde drinken.
De eigenaar heeft ons netjes een nagerecht aangeboden omdat we niet tevreden waren over het eten.
J. P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
We werden heel hartelijk ontvangen. Er werd rekening gehouden met het dieet dat een van ons had. De bediening was uitstekend en het eten was overheerlijk!
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Lekker eten en super mooie locatie met erg vriendelijk personeel!
Maurien G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Was lekker en gezellig om bij Noflik Langwar te eten met ons gezin (2 kinderen 4 en 8 jaar)
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten! De mosterdsoep was hemels! Een aanrader!
Klasina S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij Noflyk Langwar
Gastvrij ontvangen en het eten de bediening en de sfeer was super
Lisa R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Heerlijk gegeten gister met 4 personen. Wij hebben gebruik gemaakt van het 3-gangen diner. Wij hebben heerlijk gegeten, de gerechten worden met veel passie klaar gemaakt! Van alles genoeg, en anders kun je nog bij bestellen!
Onze jassen werden keurig netjes aangenomen en we werden naar onze tafel gewezen, deze mensen hebben passie voor hun vak en weten precies hoe ze hun gasten in de watten moeten leggen.
Al met al, wij hebben een fantastische avond gehad.
Nogmaals dank, en tot snel.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij hebben zelden zo lekker gegeten, alles klopte. Het eten smaakte goed, de bediening was correct. De sfeer was zeer aangenaam. Ondanks dat het hele restaurant vol zat, was daar bij de koks en bediening niks van te merken. Alles liep perfect!!!!!!
Mijn partner en ik kozen allebei voor een huisgemaakte carpaccio als voorgerecht, en als hoofdgerecht de ribroast. In het eten proef je dat de koks passie en liefde voor hun vak hebben, echt complimenten voor jullie.
Zelden zo lekker gegeten!!!!!
Ik wil jullie allen nogmaals bedanken voor deze fijne avond. En graag tot snel!!
corry B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een ontzettend leuk restaurant, met een erg vriendelijke bediening.
Is zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar
Hoek8506 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendeljk personeel met voldoende aandacht voor de klant. Het was wel bijzonder druk in het restaurant. We hadden met 4 personen om 18.00 uur gereserveerd.

Enig minpunje was dat onze tafel bij de deur was die toch regelmatig open ging en een koude windvlaag veroorzaakte. Helaas doen klanten dan de deur niet goed dicht zodat we dit steeds zelf hebben gedaan.
Jolanda P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We zijn op 27 okt gaan eten met AH zegel actie.Het is een heel gezellig, en goed restaurant. Eten en service is uitstekend. Medewerkers zijn ook heel vriendelijk. Een echte aanrader!! Namens Jolanda pouleyn en fam.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zeer gastvrij ontvangen personeel vakbekwaam en weten hun gasten juist te informeren over wat er op de kaart staat. Korte wachttijd tussen de drie gangen. Komen keurig optijd om te vragen of er nog iets te drinken moet komen of alles na wens is. Gewoon goed zo moet het overal zijn maar ja dat is lang niet zo.
Een levensgenieter.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was prima,in een zeer ontspannen omgeving,een plek waar je je thuis voelt, een bezoek wat zeer zeker voor herhaling vatbaar is dus graag tot ziens
Fokke V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Leukste restaurant hier in de omgeving. Uitgebreide kaart, heerlijke eten en een fijne bediening.
Absoluut een aanrader!
Joop Y.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We voelden ons erg welkom. De waard opende de zelf de voordeur voor ons. Een bijzonder lekkere mosterdsoep en dito kabeljauw. Afsluiter: Tiramisu: verrukkelijk!! Opslaan als Noflik Langwar.
wdevries56 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij vinden Noflik Langwar een echte aanrader we zijn nu ongeveer 6 x geweest en het eten is altijd heerlijk, personeel vriendelijk en de sfeer super????
K L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hadden vroegtijdig gereserveerd voor de zondag; dat was maar goed ook want alle tafeltjes waren op een gegeven moment bezet. Stampvol dus. De bediening had hier gelukkig niet onder te lijden: vlotte bediening! Heerlijk gegeten en garnituur bijbestellen was geen probleem. Ook bij dit restaurant is een glas kraanwater geen probleem. Al met al voor herhaling vatbaar.
Ubbo D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wat een geweldig restaurant.
Heerlijk gegeten en de bediening was Top.

De entourage was erg sfeervol.

Wij komen zeker terug.

Groet

De Boer uit Sneek
Grietje R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het was geweldig ,wat een leuke ontvangst,zo welkom heerlijk gegeten .leuke bediening ,we gaan zeker terug.
Super leuk restaurant.
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gezellig, mooie omgeving, vlotte bediening,zeer smaakvol met gevoel klaar gemaakt.Je moet wel even rijden maar dan heb je ook wat