Over restaurant Noflik Langwar

Culinaire uitspattingen in Friesland

Noflik Langwar is een verwijzing naar de Friese naam van het dorpje Langweer, waar dit restaurant ligt. Op de kaart staan gerechten bereid volgens originele receptuur. Het restaurant is dagelijks geopend en heeft een groot terras. Ideaal voor zo'n fijne nazomermiddag of avond.

Meer informatie over restaurant Noflik Langwar

Maandag: Op verzoek voor groepen geopend
Dinsdag: Op verzoek voor groepen geopend
Woensdag, donderdag en vrijdag: Vanaf 12.00 uur
Zaterdag en zondag: Vanaf 11.00 uur

Sannevan_dermeulen .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Super leuk restaurant, heerlijk eten. Gezellig personeel, kennis van zaken. En als we niet kunnen kiezen, geven ze goed advies !
Pieter W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Wat een gezellig restaurant, mooi ingericht met veel oude spulletjes.
De ontvangst was persoonlijk en attent. Wij voelden ons zeer welkom. Er werd tijd genomen voor een praatje en er liep genoeg personeel rond. Het eten was heerlijk. Vooral de spare-ribs! Een aanrader! Kortom; wij hebben een zeer geslaagde avond gehad. Bedankt noflik Langwar!
Wij komen zeker weer eens!
Jansenjan1 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Voor de derde keer hier gegeten en het was alle keren prima voor elkaar. Heel fijn is, dat je van de hele kaart kunt kiezen, geen speciaal AH restaurantactie menu. Aanrader als voorgerecht vind ik de crème brulée van geitenkaas met cranberry en walnoten. Het is zeker geen staf om voor de vierde keer hier weer naar toe te gaan.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Gister heerlijk samen gegeten! Je hebt keuze uit de hele kaart! De spare ribs en bavette steak waren perfect! Wij komen hier graag weer! Maar eerst langs Noflik Easterein :-)
Rivella25 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Zondagavond 6 november gegeten bij restaurant ; Noflik in Langweer. Bediening was respectvol met toch een persoonlijk tintje. De menukaart was gevarieerd, en het uiteindelijk gekozen menu was smaakvol. De geadviseerde wijn maakte het totaal plaatje compleet. Kortom leuke ambiace, eten heerlijk en ook het servies was met zorg gekozen. Wij komen weer. Oant sjen????
Sjirk V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Lekker gegeten in lekker 'thuis' sfeertje. Er werd genoeg aandacht aan je besteed maar niet overdreven. Wel spijt dat ik niet voor de hete bliksem ben gegaan.
Aanrader
Birgit B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Noflik doet de naam eer aan! Heel gezellig, fijne, vlotte bediening en heerlijk eten. We vielen met onze neus in de boter, er was live muziek.
Wen D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Leuk dat een klein dorpje over zo'n restaurant beschikt. Enige punt om op te letten is de prijs - kwaliteitverhouding. Met z'n drieën (waarvan onze dochter vrijgesteld van betaling) waren we toch 105 euro kwijt. Voorwaar geen kattenpis.
Hes J.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Geweldig je in de tijd terug gezellig en zeer vriendelijk. Verder was het eten zeer goed en wij mochten van de hele kaart kiezen zelfs met de bon van de Ah acties. Personeel super vriendelijk en erg meelevend. Ik heb een maag verkleining gehad en vroeg of er meer tijd tussen de gerechten mocht zitten geen probleem dus een dikke 10 uit Eelde
C V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
vanavond heerlijk gegeten met 4 personen, restaurant met veel spulletjes van vroeger, gezellige huiskamer sfeer, personeel zeer behulpzaam en vriendelijk
C V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We zijn voor het eerst wezen eten bij Noflik langwar, mooi knus restaurant met snijsterijen van vroeger, een echt huiskamer gevoel.
Eten was heerlijk, mocht wel iets meer friet en groente bij voor 4 personen was het wat weinig.
personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, dus zeker een aanrader
Liesbethnoorman .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Een ware verrassing was Noflik Langwar! We voelden ons echt welkom, het interieur sprak ons erg aan en het was lastig kiezen uit de lekkere gerechten op de kaart. Persoonlijke aandacht van de bediening ondanks de drukte. Voor mijn moeder was het iets te rumoerig, daardoor kon ze mij moeilijk verstaan. Maar het eten maakte een boel goed! Wij komen zeker nog eens terug.
Jelle F.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Perfecte ontvangst, duidelijke uitleg, zeer betrokken en vriendelijke medewerkers. Eten is heel behoorlijk, ook wanneer er iets misgaat wordt dit tot volle tevredenheid opgelost.
Jetty W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten en genoten van de sfeervolle omgeving! We hebben al besloten om hier eens vaker te eten! Ook voor de kinderen is het ideaal!
J. B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Op een gewone zondagavond redelijk vol bezet. men had alle tijd voor ons. Het personeel was duidelijk goed ingewerkt en geïnstrueerd. Goed eten tegen een redelijke prijs, niet heel bijzonder, maar smakelijk.
Een aanrader
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
In het mooie Langweer. Het restaurant noflik Langweer speelt erg goed is op dieet wensen(veganistisch en lactose).
Ook de sfeer is gezellig. Met al die jaren 60-70 spullen.
Bert125 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Jammer dat de saté nog rosé was en ook 1 varkensmedaillon was erg taai, niet met een mes door heen te komen.
Wij hebben dit gemeld en er werd niet moeilijk over gedaan en wij kregen vrij vlot een hele nieuwe portie satè wat wel erg lekker was.
Ook kreeg ondergetekende voor de ene taaie medaillon, 2 nieuwe terug, en die smaakten beiden verrrukkelijk.
Erg goeie en snelle deal, dit konden wij echt waarderen.
Personeel is erg vriendelijk en komt regelematig langs om te vragen of er nog wat bij moet of meer te drinken.
Wat ons wel tegen viel was de hoge rekening na afloop! wij waren met zijn 4tjes en hadden 2 A.H kaarten ingewisseld en moesten toen nog een behoorlijk bedrag bijbetalen nl. €.96,-
Verder zou het ook wenselijk zijn dat er wat warme groenten bij werd geserveerd, het was alleen rauwkost.
Ook werd er maar 1 etagiëre met friet, rauwkost en Apple-computer geserveerd, het zou wenselijk zijn dat er gelijk 2 werden geserveerd.
De Pake Tjibbe sorbets waren erg zoet, Dame Blance was okè.
Hennie S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Zeer plezierig restaurant in een leuk Fries dorpje. Alles was naar wens, duidelijke uitleg over de mogelijkheden en zeer tevreden met alles. Een absolute aanrader.
Guido B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Na lange dag zeilen heerlijk gegeten bij Noflik. De kaart bestond jammer genoeg uit de standaard goedkoop-eetcafé-gerechten als spareribs, saté en schnitzel. Ik heb gekozen voor de mosselen bereid op Friese wijze, met droge worst. Leuk idee! Hoewel de kaart eenvoudig was, was het gerecht heerlijk. Ook de koolsalade was erg lekker. Entourage was zeer mooi. Bedieding was prima, enige misser was dat ons alleen aan het begin van onze komst gevraagd werd wat we wilden drinken. Prijs-kwaliteit niet helemaal in balans, maar al met al een aanrader!
GdF .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
we hebben gegeten bij Noflik Langwar. We vonden het restaurant erg sfeervol ingericht, mooi terras onder bomen. Bediening was relax en behulpzaam. We hebben de spareribs gegeten. Erg lekker met de Beerenburg Marinade. Sorbet van pake Tjibbe was ok, maar niet bijzonder. Verder erg gezellige avond gehad. Zeker een aanrader