Over het restaurant Noflik Langwar

Culinaire uitspattingen in Friesland

Noflik Langwar is een verwijzing naar de Friese naam van het dorpje Langweer, waar dit restaurant ligt. Op de kaart staan gerechten bereid volgens originele receptuur. Het restaurant is dagelijks geopend en heeft een groot terras. Ideaal voor zo'n fijne nazomermiddag of avond.

Meer informatie over restaurant Noflik Langwar

Maandag: Op verzoek voor groepen geopend
Dinsdag: Op verzoek voor groepen geopend
Woensdag, donderdag en vrijdag: Vanaf 12.00 uur
Zaterdag en zondag: Vanaf 11.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heel lekker gegeten,de spareribs waren overheerlijk,de bediening voortreffelijk en de sfeer erg gezellig! Wij komen snel terug!
F O.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
L D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Bij binnen komst doet hij triest aan, ons te donker. Rauw korst te eenvoudig,voor witte kommetjes is beter Franse patatjes. Verders prima.
Alice S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten, en met de AH actie was ook de prijs nog aantrekkelijk.
Veel keus, aardige bediening, vlotte service. Kortom wij komen zeker nog eens terug.
Anja N.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Prima eten, vriendelijke en vlotte bediening, ergo een restaurant om terug te keren en aan te bevelen bij vrienden en familie.
Bouke V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Goede sfeer, goede bediening. Lekker buiten op terras gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Noflyk doet echt naam eer aan.
weggen .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
De ontvangst was heel goed konden op terras eten op een mooie warme avond.
Terras was overdekt en zag er keurig netjes uit.
Ook het belangrijkste het eten was heel goed.
c.j.hogeling .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Met een vriendelijk ontvangst, in een sfeervolle locatie.
Leuke presentatie van ruim keuze menu.
Soep leuk geserveerd, en lekker, heerlijk hoofdgerecht en zo ook het toetje.
mvdwerf .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Lekker gegeten, gezellige sfeer, prima bediening. We komen zeker nog een keer terug en zullen dit restaurant zeker aanbevelen bij vrienden en familie.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
heerlijk gegeten verse producten dat is te proeven.
een top kok! goede vriendelijke bediening een snelle service.
wij komen snel terug!
A V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Bij aankomst hadden ze onze tafel weggegeven, niet echt een leuk begin dus.
Uiteindelijk kwamen we bij een ander tafeltje terecht aan de minder leuke kant van het restaurant.
Het eten kwam snel en was goed, maar met de focus op vlees en alleen een minuscuul schaaltje met rauwkost, verder geen enkele groente. Dat vond ik als groente eter een minpunt.
Het af te rekenen bedrag was erg hoog, bijna 100 euro voor 2 personen. De actie schreef dat een drie gangen menu 25 euro zou zijn, maar ipv 50 euro heb ik bijna 100 euro moeten betalen. Hieruit blijkt maar weer dat er enorm veel verdiemd wordt aan de bijkomemde drankjes.
Nijs D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Wij hebben in een gezellige entourage genoten van een heerlijk diner met een byzondere combinatie van heerlijke gerechten.
christel P.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
ontvangst vriendelijk. kwamen voor de ah actie tijdens ons weekendje in Friesland. men kon uit de gehele kaart kiezen en dan was het 2de menu gratis. ( het goedkoopste menu). als voorgerecht had ik een duo van vis, heerlijk op smaak en precies genoeg. als hoofdgerecht had ik de snoekbaarsfilet. als bijgerecht salade, frietjes en rabarbermoes. vis was heerlijk. de moes was waterig en zuur, laten liggen.
nagerecht sorbet: was lekker op het fruit na dat onderin het glas lag.
in nog geen 2 uur met 6 volwassenen en 1 kind gedineerd.
Lisa R.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Wij hebben hier zaterdag avond gegeten met de familie, we hadden niet gereserveerd, maar ondanks de drukte was er nog 1 ronde tafel vrij waar wij met 6 personen prima konden vertoeven! De gastheer zei; In de herberg is altijd plek! Dit was al een fijne binnenkomer. Dit beloofd wat dachten we... We werden vriendelijk ontvangen en onze jassen werden keurig in de garderobe opgehangen. Na geproost te hebben kregen we de menu kaart van de gastvrouw. Moeilijke keuze, zoveel lekkere dingen op de kaart.... Maar uiteindelijk namen onze kids geen voorgerecht, maar een warm stokbroodje met smeersels. Wij hebben gekozen voor de Black Angus Carpaccio & Visduo. Daarna de kids een kindergerecht en wij gingen voor de asperges met snoekbaars. In 1 woord! Top. De kinderen kregen als nagerecht nog een kinderbeker met ijs en wij gingen voor een bijzondere koffie met een heerlijk likeur. Dit werd geserveerd met allerlei lekkere dingetjes. Wij hebben een heerlijke avond gehad, en enorm genoten! In dit restaurant staan mensen met passie voor een vak. Wij komen snel weer terug. Bedankt voor deze fijne avond.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Gezellige en warme inrichting. Goede sfeer. Zeer goede service. Zeer vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Ruime porties. Echte gastvrijheid.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Een allervriendelijkst ontvangst in een zeer aangename, verassende ambiance. Mooie en smaakvolle gerechten. Een uitgebreide menu kaart. Ik koos voor de echte Friesche mosterdsoep gevuld met croutons met suikerbrood, spekdobbels en een vleugje amandel speculaas likeur. Mijn vrouw ging voor de serranohamrolletjes gevuld met Franse brie. De voorgerechten lieten ons al helemaal stralen.
Daarna hadden we gekozen voor Kabeljauwfilet en asperges met snoekbaar. We kregen bij onze hoofdgerechten een etagère geserveerd met frietjes, huisgemaakte appel compote en frisse salade. Mijn vrouw kreeg bij de asperges; krieltjes een zachte botersaus en uiteraard afgemaakt met een zacht gekookt eitje! Daarna hadden we gekozen voor een sorbet a la Pake Tjibbe, dit werd tot verrassing geserveerd in en ouderwets wekpotje!!
Al met al; Heerlijk gegeten met aan alle gerechten kun je zien dat de koks met veel plezier in de keuken staan. Aandacht voor details en passie voor een vak. Ook willen wij de gastvrouw en gastheer bedanken voor een vriendelijke bediening. Wij hebben heerlijk genoten in dit sfeervolle restaurant.
Wij komen snel weer, een aanrader!
cornelia45 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Leuke sfeer, type bruin café, vriendelijke, attente bediening.
Het eten viel tegen, mijn man had gekozen voor asperges met snoekbaars. De snoekbaars zat nog vol graatjes, de eerder klaargemaakte aardappeltjes waren koud in de saus gedaan...
Ik had gebakken kabeljauwfilet gekozen in witte wijnsaus. De vis was zo uit de diepvries, en nog niet geheel ontdooid/gaar, de wijnsaus was niet smakelijk, veel bindmiddel, en de bijgevoegde kerstomaatjes waren koud en niet meegebakken. Jammer, we hadden meer verwacht!
Johannes A.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar! Goed ontvangen, gastvrij, leuke accommodatie, prettige sfeer!
In een woord: Geweldig!
Jakob D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Aangename ambiance uit vervlogen tijden geheel passend in de omgeving en met de bijbehorende ongedwongen sfeer. De kaart ademde dezelfde sfeer evenals de gerechten zoals bv een sorbet uit een weckpotje.
HoekstraenVanGrootel .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
De gastheer vertelde ons dat we mochten gaan zitten waar we wilden: "het kon hem niet schelen waar". We kozen een plekje op het enigszins knusse podium, want boven de tafels met uitzicht op rustiek Langweer hingen zeer aanwezige boxen. De kaart was simpel doch uitnodigend. Het voorgerecht was smaakvol! Het hoofdgerecht een teleurstellend gevolg. De vis was amper gekruid en zat vol graten, de asperges niet goed geschild. De botersaus was flauw, waardoor de smaak van het gerecht als ook de aardappeltjes niet omhooggehaald werden. Het gerecht van mijn partner klonk op papier ook meer culinair dan uiteindelijk op het bord bleek. Als laatste het dessert. De smaak was goed, al was de crème brulee meer een stevige Panna Cotta met een waterig suikerlaagje en was de smaak van het beloofde likeur niet te achterhalen. Al met al een ervaring die niet aansluit bij de door de beschrijving gewekte interesse.