Over het restaurant Noflik Langwar

Culinaire uitspattingen in Friesland

Noflik Langwar is een verwijzing naar de Friese naam van het dorpje Langweer, waar dit restaurant ligt. Op de kaart staan gerechten bereid volgens originele receptuur. Het restaurant is dagelijks geopend en heeft een groot terras. Ideaal voor zo'n fijne nazomermiddag of avond.

Meer informatie over restaurant Noflik Langwar

Maandag: Op verzoek voor groepen geopend
Dinsdag: Op verzoek voor groepen geopend
Woensdag, donderdag en vrijdag: Vanaf 12.00 uur
Zaterdag en zondag: Vanaf 11.00 uur

Hoek8506 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. De gangen kwamen vlot achter elkaar ondanks dat het gezellig druk was op de woensdagavond. We hebben gebruik gemaakt van de AH actie en konden alles van de kaart bestellen. We gaan zeker nog eens terug!
Elske T.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We zijn heel vriendelijk ontvangen. Er was een plekje voor ons gereserveerd, maar daar was ook nog keuze in. Onze jassen werden aangenomen. Wees kregen een leuke en duidelijke uitleg gehad hoe de actie van tweede maaltijd gratis bij hun werkt. De a la carte kaart heeft genoeg keuze, maar toch niet te veel. Een hele leuke kaart, mooi en overzichtelijk. We hebben een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten.
g.vanhemert .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben hier met 4 personen gezellig en goed gegeten met een leuke menukaart.
Vriendelijk personeel draagt ook bij aan de goede sfeer.
Helaas voor ons op flinke afstand, maar we zullen hier zeker nog een keer naar toe gaan, zodra we in de buurt zijn.
h.veenstra3 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten met vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!! Gaan we zeker in de komende tijd doen omdat we dichtbij wonen.
jansenjan1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We zijn hier nu samen voor de derde keer en net als de vorige keren kunnen we alleen maar lovend zijn. Ook nu was het weer aangenaam zitten en eten. Deze keer waren we zeer eensgezind, de mosterdsoep met us Heit bier en fries suikerbrood croutons, wat apart gevonden, was heerlijk. Hoofdgerecht bavette, buiten de kaart, voor ons medium gebakken met rode portsaus en kersen. Genieten! Ook de gecaramelliseerde witlof was wat ons betreft een topper! Gebakken aarappels en een gemengde salade maakten het compleet. Dessert, choco,choco, aangekondigd op de kaart als eruuug lekker, viel zeer in de smaak van mijn tafelgenoot. Ik koos voor de Langwarder tompouce. Een goede keus, zeker als je van walnoten houdt. Attente bediening. Het was redelijk druk, maar de wachttijden waren kort. Al met al weer prima en we komen zeker weer terug.
Pagielen .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het was ver rijden vanuit Leeuwarden, maar meer dan de moeite waard. We hebben gesmuld. Een opmerking: de bavette was niet in de saus gemarineerd, waardoor hij wat vlak van smaak was. De kwaliteit van het vlees was echter uitstekend.
Wibo A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We vonden het een erg leuk restaurant met vlotte en vriendelijke bediening. Gerechten kwamen vrij vlot achter elkaar aan. We gaan zeker nog een keer terug.
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Via de AH aanbieding besloten dit restaurant uit te proberen mede omdat bleek dat van de hele kaart kon worden gekozen en er geen speciaal AH menu was gemaakt. Service en kwaliteit waren top. Boswandeling en hertenbiefstuk waren van hoge kwaliteit. De inrichting is uniek, gezellig en verdient waardering.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
In een gezellige sfeer heerlijk gegeten en genoten van leuke en prettige muziek. Bediening is zeer vriendelijk.
Tijd tussen de gangen zou iets langer kunnen. Komen zeker nog eens terug!
Janazoodsma .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met het gezin hier op zaterdagavond gegeten. Prima, huiselijke en gezellige sfeer. Hartelijke ontvangst. Heerlijk 3 gangenmenu met goede wijn. Lekkere muziek als disgenoot, een aanrader.
Marjan N.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met de AH restaurant actie kwamen we in Langweer terecht. Prima ontvangst en uitleg over de actie. Er wordt namelijk geen uitgekleed driegangenmenu geserveerd maar er kan uit de gehele kaart gekozen worden. De goedkoopste gerechten worden nadien in mindering gebracht op de rekening. Helemaal top! Heerlijke gerechten op mooi opgemaakte borden. De bediening is heel vriendelijk en attent. Wij komen hier zeker terug!
marinus2 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Via Ah hier gegeten. Muziek stond erg hard zodat we nauwelijks konden praten. Voor een intiem diner moet je hier niet zijn. De keuze van de muziek had iets weg van een strandtent. Dit ook aangegeven waardoor muziek wat zachter werd gezet. We mochten uitkiezen van de kaart. Voorgerecht mosterdsoep en en carpaccio voor mijn partner. Dit was ok. Vervolgens schnitzel bedekt met diverse groenten gegeten. Schnitzel miste het krokante korstje. De hertenbiefstuk was prima. Hier miste de smaak van de portsaus.en de verse kruiden. De dame blanche werd geserveerd met lauwe chocoladesaus en de ijs was van lage kwaliteit. De bediening was vriendelijk en snel.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Eerste kerstdag heerlijk gegeten met de hele Familie bij Noflik Langwar.
Allereerst werden we zeer vriendelijk ontvangen.
We konden keuze maken uit de a la carte of een heerlijk kerstmenu. Al onze tafelgenoten namen ieder wat anders.
De voor/hoofd en nagerechten waren ook zeer zeker met liefde voor ons klaar gemaakt. Het zag er mooi uit en het smaakte meer dan voortreffelijk. Deze kok is zeker een ster waard!!!
De dames en heren van de bediening waren zeer vriendelijk en erg gastvrij.
Wij komen graag terug in het huiselijke gevoel in Noflik.
Hartelijk dan voor onze onvergelijke eerste kerstdag met onze familie.
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten.Gerechten worden prachtig geserveerd op de borden. Ontvangst was allerhartelijkst. Vriendelijke eigenaar met hart voor zijn restaurant. Overige medewerkers waren ook heel erg vriendelijk. Het is zeer zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een bijzonder sfeervolle ambiance. Leuke bediening, komen zeker nog eens terug.
Prima betaalbaar in combinatie met de AH-restaurant actie, je mag ook nog gewoon van de hele menukaart kiezen.
avdl28 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten! Alles was lekker. Wij gaan hier zeker vaker eten.
Zowel van buiten als van binnen ziet het er sfeervol uit.
Marissa B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Eten was erg lauw. Niet goed op smaak. Borden wel erg warm smaakte alsof het uit de magnetron kwam. Viel helaas erg tegen. Ze hebben nog een andere vestiging in Easterein er vanuit gegaan dat het eten van dezelfde kwaliteit was. Maar dit was helaas niet het geval. Ik kon er niet meer terug.
wagenaar.y .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gezellig restaurant met leuke aankleding, veel interessante oude foto's en portretten aan de muur.
Heerlijk gegeten, bediening ook prima.
wagenaar.y .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gezellig restaurant in het midden van Dorp Langweer. Uitnodigend aangekleed terras met fakkeltjes en dennegroen.
Heerlijk gegeten, goede bediening.
sannevan_dermeulen .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Super leuk restaurant, heerlijk eten. Gezellig personeel, kennis van zaken. En als we niet kunnen kiezen, geven ze goed advies !