Over het restaurant Noflik Langwar

Culinaire uitspattingen in Friesland

Noflik Langwar is een verwijzing naar de Friese naam van het dorpje Langweer, waar dit restaurant ligt. Op de kaart staan gerechten bereid volgens originele receptuur. Het restaurant is dagelijks geopend en heeft een groot terras. Ideaal voor zo'n fijne nazomermiddag of avond.

Meer informatie over restaurant Noflik Langwar

Maandag: Op verzoek voor groepen geopend
Dinsdag: Op verzoek voor groepen geopend
Woensdag, donderdag en vrijdag: Vanaf 12.00 uur
Zaterdag en zondag: Vanaf 11.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Noflik Langwar

Grietje R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het was geweldig ,wat een leuke ontvangst,zo welkom heerlijk gegeten .leuke bediening ,we gaan zeker terug.
Super leuk restaurant.
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gezellig, mooie omgeving, vlotte bediening,zeer smaakvol met gevoel klaar gemaakt.Je moet wel even rijden maar dan heb je ook wat
Atje W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant.
Goede bediening. We konden precies op de afgesproken tijd aan tafel. We hoefden niet lang op ons eten te wachten en konden als we niet genoeg hadden ook bij bestellen. dit was echter niet nodig
F O.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij zijn prettig ontvangen en hebben heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar. Wij zullen dit restaurant zeker aan bevelen als ons er naar gevraagd wordt.
dirk.gea .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Weer prima gegeten, attente bediening, leuke sfeer, service is prima. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader om nog eens terug te komen
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Ik begrijp niks van alle positieve recensies voor dit restaurant. Wat ons betreft was het eten niet meer dan middelmatig. Voor de bovengemiddelde prijs van de gerechten verwacht je wel wat meer groeten en/of salade dan een te klein bakje koolsalade.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Lekker gegeten, gezellige avond gehad. Vooral de bediening was correct en vriendelijk! De nagerechten waren een hoogtepunt.
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Sfeer is gezellig. Vriendelijk personeel. Lekker gegeten. Vooraf was ruim voldoende.
Hoofdgerecht was heerlijk. Mooie vlees portie. Groente mag iets uitgebreider.
Nagerecht ook dik in orde.
Gegeten met de AH bon.

Komen nog een x terug.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gemoedelijke sfeer, vriendelijke personeel.
Heerlijk gegeten, vooral de spare-ribs zijn een aanrader!
Zeker voor herhaling vatbaar!
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gerechten waren prima en ook de nostalgische sfeer was erg prettig. We hebben gebruik gemaakt van de AH kortingsactie.

Er waren echter ook een aantal punten waar we minder te spreken over zijn:
1. bij thuiskomst in onze vakantiewoning bleek bij nadere bestudering van de bon dat er één nagerecht á EUR 6,95 teveel in rekening was gebracht. Dat geeft dan toch een bittere nasmaak en een les voor ons om de rekening beter te besturen voordat we betalen.
2. de bediening was extreem vlot en leek er vooral op gericht om onze tafel zo snel mogelijk vrij te maken voor gasten die buiten aan het wachten waren op een tafel.
3.de indicatie van EUR 35,- voor een menu klopte niet. Wij hebben gerechten met een gemiddelde prijs van de kaart besteld en kwamen, exclusief drank, voor drie gangen op meer dan EUR 41,50. Dit is ons inziens niet in overeenstemming met de kwaliteit van de gerechten en de snelheid waarmee we weer buiten stonden.

Met de AH actie hebben we uiteindelijk voor een redelijke prijs gegeten, maar zonder deze actie zou ik dit restaurant niet aanbevelen.
j. W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening en heerlijk gegeten! Komen zeker terug ook vanwege de leuke verrassing aan het eind!
Jurjen K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Leuke locatie, goed eten, vriendelijke bediening. We hebben gebruik gemaakt van de AH-restaurant actie. We zijn geweest op donderdagavond 14-09-2017. In restaurant een goede bezetting en toch niet lawaaierig, gezellige drukte. Aandachtspunt op de website van Iens, een vermelding waar te parkeren.
lekkeritejuh .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Fantastische avond gehad! Het spoelde buiten van de regen en binnen was het knus en warm. Heerlijk gegeten en de bediening was super en vlot. Een van onze tafelgenoten is een zeer grote eter en er werden zonder problemen en zeer snel meer bijgerechten gebracht. Zeker een aanrader!
Adriënnne H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Verrassend waar wij terecht kwamen. De oudheid kwam ons tegemoet . Zeer te spreken over personeel. Hulpvaardig en zeer gezellig. Alle aandacht al was het gezellig druk.
Oscar B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het restaurant is zeer knus en gezellig ingericht. De ontvangst was vriendelijk. Er stonden diverse aantrekkelijke gerechten op het menu, waardoor de keuze nog best lastig was. Maar we hadden zeker geen spijt van de gemaakte keuzes, want het eten was erg lekker. Het voorgerecht kwam al vrij snel op tafel en ook de tijd tussen de gangen in was prima.
Zeer de moeite waard en ik denk dat we hier zeker nog wel eens terug zullen komen.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wij komen hier graag tijdens de zomer. Heerlijk eten in een modern restaurant in dit lieflijke watersportdorpje. Prima eten en goede bediening.
Helene D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Er werd vermeld dat de gangbare kosten voor dit menu waren vastgesteld op €25. Daar kan natuurlijk enige marge op zitten, maar wij waren behoorlijk teleurgestekd, dat wij een rekening kregen van €43!!! (het goedkoopste voor-, hoofd- en nagerecht waren niet gerekend, de rest was ons per gerecht berekend). Het bedrag van €25 is dus zeer misleidend!!! Het, overigens prima, eten kreeg zo wel een enigszins wrange nasmaak.
andries M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Prima sliptong gegeten. Vlotte bediening. Nagetafeld buiten op terras onder heatertje. Lekkere Bananasplit na Aanrader!!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
J K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Jaarlijks sluiten wij onze vakantie af met een bezoek aan Noflik. Wij worden altijd hartelijk ontvangen met een drankje op het gezellige terras met terrasverwarming. Bij de menukaart wordt ook de dagschotel toegelicht en daar gingen is voor en dat was een perfecte keuze. In het sfeervolle gezellige restaurant een fantastische avond doorgebracht met een zeer attente bediening. Volgend jaar dan ook weer voor herhaling vatbaar in Langweer.....of eerder
JK