Noflik Easterein

Sibadawei 2 8734 HE Easterein Nederland Kaart

Over het restaurant Noflik Easterein

Lekker eten in Friesland

Omgeven door prachtige natuurgebieden is dit de perfecte locatie om een dagje uit af te sluiten. Met een menukaart met Friese namen voel je meteen dat je in een huiselijk en authentiek restaurantje zit. De gerechten zijn simpel, met een vriendelijke prijs.

Meer informatie over restaurant Noflik Easterein

9,3
9,1
P.J. R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Vooral de wachttijd tussen hoofdgerecht en dessert was veel te lang, bijna 3 kwartier !!
In ons gezelschap was een jongentje van 7 jaar, dus je begrijpt wij moesten hem zoet houden
met de Play-station !!
detolve17 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de gastheer/eigenaar?zorgde voor een ongedwongen sfeer.
Ook de bediening was goed en gemoedelijk. Kortom:TOP en we komen zeker nog eens terug.
RobOl .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Uitstekende vriendelijke bediening die, als klein minpuntje, het moet gezegd, iets vaker rond moet kijken of men nodig is.
Verder niets dan lof.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Sinds lange tijd weer eens bij Noflik Easterein gedineerd met het gezin. Erg gezellig, prima kwaliteit. We aten met de AH restaurantbonnen anders vinden wij het te prijzig. Wachttijd was wat aan de lange kant, maar kon nog net.
Clasina P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Mooie opmaak van de borden. Vegetarische gerechten waren erg lekker. Complimenten daarvoor. Vriendelijke en persoonlijke bediening. We komen graag een keertje terug.
Janet W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Prima eetgelegenheid! Prettige ambiance, keurige bediening en mooie ruimte. Foutje in de bediening werd uiterst correct opgelost. Gerechten zijn verrassend van samenstelling, en uitzonderlijk lekker, mooi geserveerd op goed voorverwarmde borden. Ruime keus en lekkere koffie. Kortom, aanbevelenswaardig en zeker voor herhaling vatbaar.
Cor N.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Bijzonder lekker gegeten in nostalgische ambiance. Niet zomaar wat spullen op rommelmarkt gekocht en aan muur gehangen. In alle details ademt het restaurant de sfeer van vroeger. Bijzonder veel keus en vriendelijke bediening. De moeite van een rit vanaf ons vakantieadres in Heeg meer dan waard!
Nelleke W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het was top! Bediening erg aardig, heerlijke wijntjes en geweldig eten. Het gezellige interieur maakt het helemaal af. Een dikke vette aanrader.
geheco .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Verrassend menu tegen zeer redelijke prijs. Zeer prettige bediening. Zitcomfort kon wel wat beter. Stoelen zaten niet echt fijn en je kon met je voeten nauwelijks onder de tafel komen. Maar verder is dit restaurant een echte aanrader en wij komen zeker no eens terug.
agnes V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Noflik.
De AH actie op een andere manier beleefd.
Je betaalt voor het duurste gerecht .
Bijzonder hartelijke ontvangst en zeer prettige bediening in een ambiance , waar wij ( 65 plus ) van houden.
Eten was ook heerlijk.
Leuk de menukaart in het Fries !
jellie P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Eten was verrassend.(fantasie van de kok). Was erg druk, daarom de wachttijd vrij lang. Menu kaart zag er leuk uit, op z'n fries. Gerechten ook op z'n fries uitgedrukt. Gezellige sfeer.
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Dit restaurant verraste ons al meteen bij binnenkomst, sfeervol huiskamergevoel en gezellige ambiance, heerlijk gegeten (grote porties), leuke bediening: kortom een aanrader
jan Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Na een dagje Friesland de dag afgesloten bij Noflik Easterein. Ontvangst was zeer vriendelijk .Het eten was heerlijk en verrassend. Een restaurant om vaker te bezoeken. Ik hou het op een tot ziens restaurant Noflyk.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heel gezellig. Ouderwetse inrichting, bijna een klein plaatselijk museum. Fijne ronde tafel. Heerlijke , mooi opgediende, gerechten. Lekkere, niet dure, wijn. Gkoeiendhete borden.
Rein R.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Prima restaurant. Goede bediening en verrassende gerechten. Gewoon een uitstekend restaurant. Zeer voorkomende bediening. Restaurant is druk ingericht, maar wel erg gezellig. We waren dik tevreden aan het einde van de avond!
hans.neline .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Zeer verrassende kaart. Behalve malste spareribs ooit ook meer culinaire mogelijkheden. In overleg is alles mogelijk.m
Veel streekproducten. Echt een aanrader.
Ypie H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Geweldige bediening, lekker eten en een fantastische menukaart met allemaal Friese benamingen van het gerecht met eronder de Nederlandse omschrijving van het gerecht.
Markus W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We begonnen met een heerlijke pastinaak en bouillonsoep. Daarna het hoofdgerecht, allebei een verschillend
gerecht. Het toetje zoals gewoonlijk voor mijn man een dame blanche en ik een lekkere cappuccino.
Leuke bediening.
mp230710 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Begin Mei met een groep van 5 dames bij Noflik in Easterein gegeten. We werden vriendelijk ontvangen. Heerlijke witte en rode wijn gedronken. De sate met rendang saus een erg verrassende combinatie. Het was oogstrelend en smaakte zeer verfijnd. De spareribs waarvan zowel de pittige als de zoete variant zijn besteld waren eveneens heerlijk. Super mals en goed van smaak. Echt een tip voor liefhebbers van spare ribs maar niet van "kluiven".
Wytske B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
prima ontvangst waardoor we ons direct op ons gemak voelden, het eten heeft allemaal fantastische namen maar staat een duidelijke omschrijving bij. Spannende combinaties en schitterend opgemaakt. Wij hebben zeer genoten en raden Noflik Easterein zeker aan.