Noflik Easterein

Sibadawei 2 8734 HE Easterein Nederland Kaart

Over restaurant Noflik Easterein

Lekker eten in Friesland

Omgeven door prachtige natuurgebieden is dit de perfecte locatie om een dagje uit af te sluiten. Met een menukaart met Friese namen voel je meteen dat je in een huiselijk en authentiek restaurantje zit. De gerechten zijn simpel, met een vriendelijke prijs.

Meer informatie over restaurant Noflik Easterein

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Uitmuntend
9,1
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Zoals wij al een paar keer eerder heerlijk gegeten hebben bij Noflik was het gisteren weer genieten! Heel veel aandacht voor de opmaak van het bord en natuurlijk de gerechten : erg lekker!
Bediening erg attent en ook tijd voor een praatje. Kortom een echte aanrader!
Trees B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk eten, wij vonden de wachttijden tussen de gerechten te lang maar dat is persoonlijk.
De presentatie van de gerechten is zeer bijzonder, wij komen graag terug.
Sieger Z.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Bediening vlot en vriendelijk en zeer gastvrij. Verrassende menukaart met een keur aan verschillende gerechten.
RichardKoopal .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een uitstekend restaurant. Je waant je echt in vervlogen tijden. De prachtige Friese namen van de gerechten.
Het is bijna een museum op zich. Prachtig al die oude voorwerpen.
Het enige was jammer dat ze geen Fries bier (Ûs Heit) op de bierkaart hebben staan. Misschien iets om te overwegen.
EatSnake .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een heerlijk restaurant/ herberg om te eten. Mooie en smaakvolle gerechten. Zeer verzorgd. Men is net gestart met een nieuw menu waaronder wild. Van gehele kaart kan worden gekozen het duurste gerecht wordt dan berekent. De pompoen-soep smaakte zoals hij behoort te smaken met dunne knapperige groenten. Mosterdsoep idem dito. Wildgerechten zoals stoofpotje zeer smaakvol door de verschillende kruiden. Er was 1 opmerking omtrent de geserveerde salade (bijgerecht). In combinatie met het wild niet prettig, salade te zuur. Salade nadien eet is het prima. Dessert zoals Dame Blanche, mooie opmaak en echte stukken chocolade. Grappig is dat gerechten een titel in het Frysk hebben met wel Nederlandse toelichting. Ambiance sfeervol en prettig. (Wel in gang bij toilet echte rommelige aanblik) Bediening vlot en netjes. Kwamen o.a. met uitleg dat ingrediënt bij dessert werd vervangen indien wij dit gerecht zouden nemen. Dit adres is een aanrader, organiseren naast diner allerlei andere activiteiten.
Hilda B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Een erg sfeervol restaurant waar je terug in de tijd gaat, erg verrassend. Terwijl je op het heerlijke eten wacht is er van alles te ontdekken. Het eten is verrukkelijk en de presentatie ziet er geweldig uit. Een lust voor het oog en tongstrelend. Een echte aanrader!
Anke Marije P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Net een nieuwe menukaart en dat moesten wij natuurlijk proeven. Heerlijk gegeten en aan alle gerechten kun je zien dat de koks met veel plezier in de keuken staan. Wat een aandacht voor de details en alle smaken passen perfect bij elkaar. Naast het heerlijke eten en drinken ook erg gezellig gezeten, prachtige sfeer!
Janny M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij hebben heerlijk/ smaakvol gegeten in een gezellige omgeving, en werden bediend door vriendelijk personeel,
Zeker een aanrader.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten met als start een frisse amuse v/h huis, een heerlijke mosterdsoep als Fries voorgerecht / perfect, en toen nog voortreffelijke hoofdgerechten. Plaatjes op je bord.
Leuke ontvangst in een schitterende ambiance. Wat een gezellig restaurant, je voelt je meteen thuis.
Kortom een echte aanrader in het Friese Landschap/ chapeau.
Jurjen K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Via de AH Restaurantactie hebben we dit restaurant uitgekozen. Het heeft geheel aan onze verwachting voldaan. Een oude herberg. Bij binnen komst een vriendelijke ontvangst. En we kwamen binnen in een museum, leuke oude spulletjes en veel oude foto's aan de muur. Een uitgebreide menukaart. Wij, mijn vrouw en ik, hebben gekozen voor de soep al voorgerecht. Maar we kregen eerst een amuse. De soep was: een romige licht gebonden soep van lente ui en knoflook met huis gerookte kip en een mosterdsoep gevuld met uitgebakken spekjes en prei. Ons hoofdgerecht bestond uit: een 'Cordon Bleu' van streekproducten en Vers gebakken bakpaling. De cordon Bleu was zo groot dat mijn vrouw die niet op kon. En ik had 6 of 8 moten dikke paling die heerlijk bereid waren. Daarnaast waren er als bijproducten: Parijse worteltjes, salade, boontjes en patat. Alles was zo veel dat we niet meer een dessert durfden nemen. We hebben toe thee genomen, die geserveerd werd met bonbons. De bediening had vernomen dat we iets te vieren hadden en heeft foto's gemaakt. Later bracht ze een kaart waar een foto op was geplakt, erg attent. De bediening was trouwens uitstekend, vriendelijk en behulpzaam. De prijst kwaliteit verhouding valt de balans zeker door naar de uitstekkende kwaliteit. Ik schat in dat een menu, inclusief drankjes tussen de 40 en 50 euro per persoon kost. Wij kunnen u aanraden eens een bezoek te brengen aan Noflik Easterein. Wilt u de AH Restaurantactie gebruiken, men brengt per gang het duurste menu in rekening. Wij waren € 45.25 kwijt. En als laatste: er is ook een partycentrum bij. In het restaurant merk je daar niets van, maar toen wij er waren was er weinig parkeerruimte. Wij moesten 150 meter lopen naar het restaurant, maar dat was toen niet zo erg.
NHM .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We kwamen via de AH-restaurantactie. Heel gezellig en prima eten. We kregen zelfs een amuse. Nagerecht heerlijk en erg mooi opgemaakt. Ikzelf vond de vis niet zo lekker, maar mijn man wel en daarom werd daar niets aan gedaan. Vond ik wat jammer. Al met al toch zeker een aanrader.
Wgfokkema .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Eten in een oude sfeer in bruine inrichting en oude spulletjes. Heerlijke achtergrondmuziek uit de jaren 70. Prima kaart en genoeg keus. Aten via AH actie en konden uit hele kaart kiezen. Heerlijk gegeten al vonden we het voorgerecht met paling verhoudingsgewijs te duur. Veel mousse maar heel weinig paling.
Trees B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Evenals de vorige keer weer heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant.
Zowel de kwaliteit van het eten en de bediening waren perfect.
Een aanrader!!
Fam. Brinkman, Sneek.
Cverk .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Ook wij hebben van de AH-restaurant actie gebruik gemaakt.
De keuze viel op dit restaurant vanwege de hoge Iens score.
Zoals in een eerdere recensie vermeld is er ook met de actie keuze uit de gehele menukaart en geen karige porties.
Vanwege het heerlijke nazomerweer hebben we buiten gegeten en hebben dus niet echt gegeten in het decor, wat van ons wat aan de drukke kant is.
Het eten was voortreffelijk, de gerechten waren plaatjes om te zien en elke hap was een feest in de mond.
De bediening was uitstekend. Niet opdringerig, zeer attent en zonder opsmuk. Geen kok die aan tafel komt vissen naar een compliment.
Prima prijs-kwaliteit verhouding.
Kortom een aanrader.
En de we waren al thuis voordat het bij het afscheid gekregen Wilhelmina pepermuntje op was.
Geertjevandermeer .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wat wij prettig vonden was dat we met ons gezelschap van 7 personen aan een ronde tafel konden zitten. Zo kon iedereen met elkaar praten. De ruimte is intiem en de we hadden geen last van de andere gezelschappen. De basis van het eten is eenvoudig maar van goede kwaliteit en gelardeerd met culinaire vondsten. Wij hebben heerlijk gegeten en zelfs onze pubers konden de culinaire vondsten waarderen, behalve het voorgerecht, dat was voor de meesten te apart. De attente bediening, bracht ons leesbrillen in de stijl van de inrichting toen ze ons zagen stuntelen met de menukaart. Al met al een fijne belevenis.
GreetenLeo .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten was zeer smakelijk en met zorg bereid en opgediend.
De service aan tafel was uitstekend. Vriendelijk, voorkomend en niet overdreven.
Wanneer je een hele avond aan tafel zit kun je je afvragen of er een (bij de inrichting passende) betere stoel beschikbaar kan zijn.....
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Gisteravond met 8 collega's hier gegeten. Gezellig, knus restaurant. De bediening is vriendelijk en het eten was heerlijk! Zeker een aanrader.
Revelino K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk gegeten met een zeer gastvrije bediening omgeven die een fantastisch authentiek decor. Zeer smaakvolle gerechten en een perfecte presentatie. Zeer zeker aan te bevelen!
Prachtig9510 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Bediening was niet goed. Wij moeten altijd lange wachten tot bediening komt langs voor een nieuwe glas wijn of dessert kart of borden opruimen ....
Jja.staalstra .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heerlijk gegeten, de lente-ui soep en de mosterd soep waren heerlijk. Ook de terinne van zalm en paling was super. De kinderen genoten van de spare-ribs de een had de zoete en de chili. Er lag genoeg op het bord. Victoriabaars en de entrecote waren ook voortreffelijk. Borden mooi opgemaakt. De toetjes waren echt super. Tutseboardsje is een aanrader en ook de dame blanche was heerlijk. Het ijs was super. Lieve bediening. Mooie ambiance wat wil je nog, Aanrader.