Noflik Easterein

Sibadawei 2 8734 HE Easterein Nederland Kaart

Over het restaurant Noflik Easterein

Lekker eten in Friesland

Omgeven door prachtige natuurgebieden is dit de perfecte locatie om een dagje uit af te sluiten. Met een menukaart met Friese namen voel je meteen dat je in een huiselijk en authentiek restaurantje zit. De gerechten zijn simpel, met een vriendelijke prijs.

Meer informatie over restaurant Noflik Easterein

osingaaa .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Gerben W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prima eten uitstekende bediening. Leuke entourage We komen zeker een keer terug om hier weer te genieten van een avondje uit eten.
Patrick C.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben noflik gezeten en gegeten. Is zeker voor herhaling vatbaar. Gerechten waren overvloedig en mooi gepresenteerd. Bediening uitstekend. Mooie en leuke avond gehad.
Grieta B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk eten, de carpaccio heeft zijn naam (Soppich Fleis) zeker verdiend. Vriendelijke bediening en een enorm sfeervol restaurant. Net een museum!
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
AH-formule uitstekend toegepast Heerlijk avondje uit met uitstekende maaltijd. En heerlijke "meiden" in de bediening. Prime gelegenheid om onze vrienden te fêteren.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een zeer geslaagde avond. Sfeer was perfect en een extra plusje voor de gastheer achter de bar. Een van onze groep nam afscheid van onze commissie en zij kreeg ook nog een flesje Eastereinder Beerenburg kado.
Jan H. W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gezellige sfeer,prettig personeel met duidelijke uitleg.
Eten was heerlijk.
Wachttijd eten kan iets korter.
Interieur is vintage en brengt een gezellige sfeer.
Nynkel .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Een echte aanrader!! Eten erg goed, met zorg bereid, mooie opmaak van het bord, enthousiaste bediening en leuke sfeer. Makkelijk parkeren.
M W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Een leuke verrassing! Wij hebben veel genoten van onze uit eten! De bediening was goed, vriendelijk. Het eten was geweldig!
ijes H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten en gezellige huiselijke sfeer. Luxe gerechten.
Nette positieve bediening. Genoeg om je heen om te bekijken, oude foto's en verzamelingen aan de muur.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Enorm gastvrije mensen van Noflik, die overheerlijke gerechten serveren en het ziet er ook nog eens fantastisch uit, een foto waard! Het menu is goed gevarieerd en heeft een meer dan prima prijs/kwaliteitsniveau. Ook de inrichting is een feestje. Alles klopt hier gewoon!!!
Magda B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad bij Noflik Easterein. Heerlijk gegeten, de ontvangst en service waren uitstekend. Wij komen graag nog een keer!
M. T.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Gastvrij, service met een glimlach, verrassend voorgerecht (smaakbeleving), heel goed verzorgd hoofdgerecht, heerlijk toetje als afsluiter. Kortom; een fijn avondje uit!
Sita L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We zijn hier heerlijk een avond uit geweest en hebben genoten van de gerechten. Die zijn van kwalitatief hoogstaand niveau en in onze ogen Michelinster waardig. De gerechten blinken uit in originaliteit en opmaak. Ieder gerecht is een plaatje, maar ook qua smaakbeleving voortreffelijk. Toch is de sfeer ongedwongen, de porties zijn ruim voldoende. Maar indien gewenst komt men gewoon nog wat van die heerlijk zelfgemaakte friet of Parijse worteltjes brengen. Wij kregen een heerlijke amuse met ossenworst, die zou ik nog wel eens willen proberen als voorgerecht, want dat staat ook op de kaart. We hadden de carpaccio en de schelvis vooraf, de kogelbiefstuk en boeuf bourguignon als hoofdgerecht en als nagerecht het vijgen/honing dessert en het bosbessen nagerecht. De nagerechten zijn echt geweldig om te zien en gemaakt door een patissier. En zo smaken ze ook!
Normaal nemen we nooit een nagerecht en dan mis je dus deze kunststukjes ook! Een absolute aanrader, de beste ervaring sinds tijden. Met deze keukenbrigade kunnen wij alle gerechten aanbevelen! Wij komen absoluut terug.
Hanneke P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk gegeten, goede sfeer, vriendelijke bediening. Smaakvol ingericht. We komen vast nog eens terug en gaan het anderen ook aanraden.
Frieda K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst (met humor), goed eten en leuke atmosfeer.
P.J. R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Vooral de wachttijd tussen hoofdgerecht en dessert was veel te lang, bijna 3 kwartier !!
In ons gezelschap was een jongentje van 7 jaar, dus je begrijpt wij moesten hem zoet houden
met de Play-station !!
detolve17 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de gastheer/eigenaar?zorgde voor een ongedwongen sfeer.
Ook de bediening was goed en gemoedelijk. Kortom:TOP en we komen zeker nog eens terug.
RobOl .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Uitstekende vriendelijke bediening die, als klein minpuntje, het moet gezegd, iets vaker rond moet kijken of men nodig is.
Verder niets dan lof.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Sinds lange tijd weer eens bij Noflik Easterein gedineerd met het gezin. Erg gezellig, prima kwaliteit. We aten met de AH restaurantbonnen anders vinden wij het te prijzig. Wachttijd was wat aan de lange kant, maar kon nog net.