Noflik Easterein

Sibadawei 2 8734 HE Easterein Nederland Kaart

Over het restaurant Noflik Easterein

Lekker eten in Friesland

Omgeven door prachtige natuurgebieden is dit de perfecte locatie om een dagje uit af te sluiten. Met een menukaart met Friese namen voel je meteen dat je in een huiselijk en authentiek restaurantje zit. De gerechten zijn simpel, met een vriendelijke prijs.

Meer informatie over restaurant Noflik Easterein

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Uitmuntend
9,2
Roep Z.
Roep Z.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Een super avond gehad bij Noflik Easterein, gastvrij, mooie sfeer, creatieve gerechten en een adembenemend dessert!!
Zeker voor herhaling vatbaar.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Omdat we bonnen hadden via Albert Heijn actie kwamen we in Noflik terecht. Je moet het echt even weten. We vonden het een zeer prettig restaurant, een fijne, authentieke sfeer, goede en vlotte bediening en het eten is in 1 woord geweldig. Heerlijke smaken, verrassende menu's. We gaan zeker gauw terug!
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Na een allervriendelijkst ontvangst mochten we plaatsnemen in het sfeerfolle restaurant. Een fijne avond vol met creatieve verrassingen volgde! Van een heerlijke amuse tot het alles treffende dessert. De gerechten zijn met passie bereidt en gedetailleerd uitgewerkt. De bediening was vlot en in voor een praatje op toch een vrij drukke avond. Zeker een pareltje ontdekt in de omgeving van Sneek!
Barend S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Vanavond na een tip voor het eerst bij Noflik Easterein gegeten . Het klopte helemaal ; bediening vlotte Friese meiden, entourage bijzonder, niet luidruchtig en de keuken top. Een aanrader
Jan Willem M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Helemaal top. Zeer lekker gegeten in een prachtige omgeving met super vriendelijk personeel.
Nelleke D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
We werden naar onze tafel gebracht zonder dat onze jassen werden aangenomen of ons de kapstok werd gewezen. Voor we er naar konden vragen was de serveerster al weer weg. Ze kwam pas na ruim 20 mn (en nadat ik gevraagd had om de kaart) terug om onze drankjes op te nemen. Voorgerechten werden meer dan 1,5 uur na aankomst in het restaurant uitgeserveerd en ook het hoofdgerecht liet lang (te lang) op zich wachten. Het eten was goed en lekker. Er werd ons ongevraagd een kopje koffie van het huis aangeboden wegens de lange wachttijd. Dat was netjes en heel aardig maar niet genoeg om mij te verleiden nog eens terug te komen.
H P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Top!!
Hillie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Super gegeten, kon niet beter !!!! Leuke bediening, heerlijk eten !! Goede wijn voor een schappelijke prijs. Ik kom zeker terug om de volle prijs te betalen.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben op zaterdag 21 januari met vieren in restaurant Noflik Easterein gegeten. Aldaar werden we op een warme en vriendelijke wijze onthaald. We voelden ons direct 'thuis', kan ook niet anders want het knusse restaurant bevond zich in een heuse huiskamer met vele originele elementen uit ver vervlogen tijd, toen het nog een herberg was.
We hebben er heerlijk gegeten en waren erg verrast door de kwaliteit en de unieke en ongedwongen sfeer. Pluim voor de kok, die, naast de uitstekende kwaliteit, er voor zorgde dat elk bord er zeer feestelijk uitzag. Pluim voor de bediening die er voor zorgden, binnen een ongedwongen sfeer, een ieder op tijd zijn juiste bord kreeg. We komen hier zeker nog eens terug!!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een heel gezellig restaurant waar we ons meer dan welkom voelden,bediening ook zeer vriendelijk TOP
jilliemari .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk in een ouderwets ingericht restaurant gegeten , een aanrader voor een ieder die wil dineren. Goede bediening en goed uitgebreide kaart
corry B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
heerlijk gegeten ,vriendelijke bediening. En toen er bij het wegrijden op de parkeerplaats bleek dat er een klein ongelukje was gebeurd kregen we ontzettend fijne hulp en begeleiding van het personeel. Dat was super !
Sigrid S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Was top, heerlijk gegeten, goede kwaliteit en kwa hoeveelheid meer dan genoeg. Goede sfeer en personeel. Wij komen zeker weer terug, om nogmaals te genieten van dit goede restaurant.
beltenhave .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Fijne gelegenheid om gezellig rustig te kunnen eten. Mooi ingericht.
Heerlijk gegeten.
Wij komen hier graag nog eens terug.
fam. ten Have
Willem Jan T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Een allervriendelijkste ontvangst in een zeer aangename, verrassende ambiance.
Deze vriendelijkheid bleef men uitdragen ook bij het opnemen van de bestelling en het uitserveren.
Uitstekende gastvrouw en-heer.
Een uitgebreide kaart met fantastische gerechten. Prachtig opgediend en een weldaad voor de smaakpappillen.
In 1 woord: TOP Restaurant!
fam.p.abma .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Plezierige ontvangst. Goede overleg over wat te eten.
Zeer attente bediening.
Best een aanrader voor een ander en een andere keer.
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Zoals wij al een paar keer eerder heerlijk gegeten hebben bij Noflik was het gisteren weer genieten! Heel veel aandacht voor de opmaak van het bord en natuurlijk de gerechten : erg lekker!
Bediening erg attent en ook tijd voor een praatje. Kortom een echte aanrader!
Trees B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk eten, wij vonden de wachttijden tussen de gerechten te lang maar dat is persoonlijk.
De presentatie van de gerechten is zeer bijzonder, wij komen graag terug.
Sieger Z.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Bediening vlot en vriendelijk en zeer gastvrij. Verrassende menukaart met een keur aan verschillende gerechten.