Noflik Easterein

Sibadawei 2 8734 HE Easterein Nederland Kaart

Over het restaurant Noflik Easterein

Lekker eten in Friesland

Omgeven door prachtige natuurgebieden is dit de perfecte locatie om een dagje uit af te sluiten. Met een menukaart met Friese namen voel je meteen dat je in een huiselijk en authentiek restaurantje zit. De gerechten zijn simpel, met een vriendelijke prijs.

Meer informatie over restaurant Noflik Easterein

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Uitmuntend
9,2
Barend S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Vanavond na een tip voor het eerst bij Noflik Easterein gegeten . Het klopte helemaal ; bediening vlotte Friese meiden, entourage bijzonder, niet luidruchtig en de keuken top. Een aanrader
Jan Willem M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Helemaal top. Zeer lekker gegeten in een prachtige omgeving met super vriendelijk personeel.
Nelleke D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
We werden naar onze tafel gebracht zonder dat onze jassen werden aangenomen of ons de kapstok werd gewezen. Voor we er naar konden vragen was de serveerster al weer weg. Ze kwam pas na ruim 20 mn (en nadat ik gevraagd had om de kaart) terug om onze drankjes op te nemen. Voorgerechten werden meer dan 1,5 uur na aankomst in het restaurant uitgeserveerd en ook het hoofdgerecht liet lang (te lang) op zich wachten. Het eten was goed en lekker. Er werd ons ongevraagd een kopje koffie van het huis aangeboden wegens de lange wachttijd. Dat was netjes en heel aardig maar niet genoeg om mij te verleiden nog eens terug te komen.
H P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Top!!
Hillie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Super gegeten, kon niet beter !!!! Leuke bediening, heerlijk eten !! Goede wijn voor een schappelijke prijs. Ik kom zeker terug om de volle prijs te betalen.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben op zaterdag 21 januari met vieren in restaurant Noflik Easterein gegeten. Aldaar werden we op een warme en vriendelijke wijze onthaald. We voelden ons direct 'thuis', kan ook niet anders want het knusse restaurant bevond zich in een heuse huiskamer met vele originele elementen uit ver vervlogen tijd, toen het nog een herberg was.
We hebben er heerlijk gegeten en waren erg verrast door de kwaliteit en de unieke en ongedwongen sfeer. Pluim voor de kok, die, naast de uitstekende kwaliteit, er voor zorgde dat elk bord er zeer feestelijk uitzag. Pluim voor de bediening die er voor zorgden, binnen een ongedwongen sfeer, een ieder op tijd zijn juiste bord kreeg. We komen hier zeker nog eens terug!!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een heel gezellig restaurant waar we ons meer dan welkom voelden,bediening ook zeer vriendelijk TOP
jilliemari .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk in een ouderwets ingericht restaurant gegeten , een aanrader voor een ieder die wil dineren. Goede bediening en goed uitgebreide kaart
corry B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
heerlijk gegeten ,vriendelijke bediening. En toen er bij het wegrijden op de parkeerplaats bleek dat er een klein ongelukje was gebeurd kregen we ontzettend fijne hulp en begeleiding van het personeel. Dat was super !
Sigrid S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Was top, heerlijk gegeten, goede kwaliteit en kwa hoeveelheid meer dan genoeg. Goede sfeer en personeel. Wij komen zeker weer terug, om nogmaals te genieten van dit goede restaurant.
beltenhave .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Fijne gelegenheid om gezellig rustig te kunnen eten. Mooi ingericht.
Heerlijk gegeten.
Wij komen hier graag nog eens terug.
fam. ten Have
Willem Jan T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Een allervriendelijkste ontvangst in een zeer aangename, verrassende ambiance.
Deze vriendelijkheid bleef men uitdragen ook bij het opnemen van de bestelling en het uitserveren.
Uitstekende gastvrouw en-heer.
Een uitgebreide kaart met fantastische gerechten. Prachtig opgediend en een weldaad voor de smaakpappillen.
In 1 woord: TOP Restaurant!
fam.p.abma .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Plezierige ontvangst. Goede overleg over wat te eten.
Zeer attente bediening.
Best een aanrader voor een ander en een andere keer.
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Zoals wij al een paar keer eerder heerlijk gegeten hebben bij Noflik was het gisteren weer genieten! Heel veel aandacht voor de opmaak van het bord en natuurlijk de gerechten : erg lekker!
Bediening erg attent en ook tijd voor een praatje. Kortom een echte aanrader!
Trees B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk eten, wij vonden de wachttijden tussen de gerechten te lang maar dat is persoonlijk.
De presentatie van de gerechten is zeer bijzonder, wij komen graag terug.
Sieger Z.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Bediening vlot en vriendelijk en zeer gastvrij. Verrassende menukaart met een keur aan verschillende gerechten.
RichardKoopal .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een uitstekend restaurant. Je waant je echt in vervlogen tijden. De prachtige Friese namen van de gerechten.
Het is bijna een museum op zich. Prachtig al die oude voorwerpen.
Het enige was jammer dat ze geen Fries bier (Ûs Heit) op de bierkaart hebben staan. Misschien iets om te overwegen.
EatSnake .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een heerlijk restaurant/ herberg om te eten. Mooie en smaakvolle gerechten. Zeer verzorgd. Men is net gestart met een nieuw menu waaronder wild. Van gehele kaart kan worden gekozen het duurste gerecht wordt dan berekent. De pompoen-soep smaakte zoals hij behoort te smaken met dunne knapperige groenten. Mosterdsoep idem dito. Wildgerechten zoals stoofpotje zeer smaakvol door de verschillende kruiden. Er was 1 opmerking omtrent de geserveerde salade (bijgerecht). In combinatie met het wild niet prettig, salade te zuur. Salade nadien eet is het prima. Dessert zoals Dame Blanche, mooie opmaak en echte stukken chocolade. Grappig is dat gerechten een titel in het Frysk hebben met wel Nederlandse toelichting. Ambiance sfeervol en prettig. (Wel in gang bij toilet echte rommelige aanblik) Bediening vlot en netjes. Kwamen o.a. met uitleg dat ingrediënt bij dessert werd vervangen indien wij dit gerecht zouden nemen. Dit adres is een aanrader, organiseren naast diner allerlei andere activiteiten.
Hilda B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Een erg sfeervol restaurant waar je terug in de tijd gaat, erg verrassend. Terwijl je op het heerlijke eten wacht is er van alles te ontdekken. Het eten is verrukkelijk en de presentatie ziet er geweldig uit. Een lust voor het oog en tongstrelend. Een echte aanrader!
Anke Marije P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Net een nieuwe menukaart en dat moesten wij natuurlijk proeven. Heerlijk gegeten en aan alle gerechten kun je zien dat de koks met veel plezier in de keuken staan. Wat een aandacht voor de details en alle smaken passen perfect bij elkaar. Naast het heerlijke eten en drinken ook erg gezellig gezeten, prachtige sfeer!