Noflik Easterein

Sibadawei 2 8734 HE Easterein Nederland Kaart

Over het restaurant Noflik Easterein

Lekker eten in Friesland

Omgeven door prachtige natuurgebieden is dit de perfecte locatie om een dagje uit af te sluiten. Met een menukaart met Friese namen voel je meteen dat je in een huiselijk en authentiek restaurantje zit. De gerechten zijn simpel, met een vriendelijke prijs.

Meer informatie over restaurant Noflik Easterein

9,1

Jouw recensie over het restaurant Noflik Easterein

Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Geweldig goed gegeten, boven verwachting. Afgaande op de omschrijving op de website en de inrichting verwachtten we beppe's kost (sukade met rode kool en een stoofpeertje), maar wat we kregen was Michelin waardig. Dit was geen lekker eten, maar next level! Alleen het toilet is een beetje creapy en zou niet misstaan in een horrorfilm...
Lisa R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in dit knusse sfeervolle Restaurant. Wij werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw en naar onze tafel begeleid, eenmaal daar aankomen nam de keurig onze jassen aan.
Wij hebben vooraf allebei een mosterdsoep gehad, deze was super lekker op smaak. Als hoofdgerecht had mijn echtgenoot gekozen voor de malse saté en ik voor de gebakken kogelbiefstuk. Ook dit was heerlijk! Je kon het garnituur kosteloos bij bestellen. Als nagerecht hebben we heerlijk gekozen voor een kopje koffie, we zaten zo vol dat er gewoon niks meer bij paste. Het was met 1 woord voortreffelijk. Hartelijk dank voor deze gastvrije avond.
Wij komen zeker terug.
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Het wachten was ontzettend lang dat heeft de hele avond zo een beetje verpest . Terwijl dat het niet erg druk was.
....
...
Geartsje K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wat hebben wij met zijn 4en een fantastische avond gehad bij Noflik. Vanaf het ontvangst voelden wij ons meer dan welkom! Mede dankzij de enthousiaste en zeer attente meiden in de bediening. Zij waren in voor een praatje en zorgden ervoor dat we de hele avond niks te kort kwamen. Ook de gerechten waren fantastisch. Zeer nette en gedetailleerde opmaak en allemaal heerlijke smaken. Vooral de spare-ribs vielen erg in de smaak! Kortom, een complete avond en wij komen zeker nog eens terug.
Janny M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wederom voor Noflik gekozen. Volop keuze in gerechten en ook nu heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, eigen wensen werden meegenomen.
Alleen bij de koffie ging wat " mis" , verder geen probleem.
Kortom weer een geslaagd avondje uit!
ronald B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
De kwalitiet van het eten vind je zelfs terug in het optische aspect van het eten, excellent.
De wijze waarop we ontvangen en behandeld zijn is geweldig.
Complimenten.
Ineke F.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Superavond gehad. Prima eten met een uitstekende kok die van elk gerecht iets speciaals wist te maken. Groot compliment daarvoor. Ook de meisjes die in de bediening werkten waren zeer attent en vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
osingaaa .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben genoten van heel goed verzorgd diner. Het personeel is gastvrij de inrichting is huiselijk en gezellig. genoeg redenen om er terug te komen.
Gerben W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prima eten uitstekende bediening. Leuke entourage We komen zeker een keer terug om hier weer te genieten van een avondje uit eten.
Grieta B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk eten, de carpaccio heeft zijn naam (Soppich Fleis) zeker verdiend. Vriendelijke bediening en een enorm sfeervol restaurant. Net een museum!
Patrick C.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben noflik gezeten en gegeten. Is zeker voor herhaling vatbaar. Gerechten waren overvloedig en mooi gepresenteerd. Bediening uitstekend. Mooie en leuke avond gehad.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
AH-formule uitstekend toegepast Heerlijk avondje uit met uitstekende maaltijd. En heerlijke "meiden" in de bediening. Prime gelegenheid om onze vrienden te fêteren.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een zeer geslaagde avond. Sfeer was perfect en een extra plusje voor de gastheer achter de bar. Een van onze groep nam afscheid van onze commissie en zij kreeg ook nog een flesje Eastereinder Beerenburg kado.
Jan H. W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gezellige sfeer,prettig personeel met duidelijke uitleg.
Eten was heerlijk.
Wachttijd eten kan iets korter.
Interieur is vintage en brengt een gezellige sfeer.
Nynkel .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Een echte aanrader!! Eten erg goed, met zorg bereid, mooie opmaak van het bord, enthousiaste bediening en leuke sfeer. Makkelijk parkeren.
M W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Een leuke verrassing! Wij hebben veel genoten van onze uit eten! De bediening was goed, vriendelijk. Het eten was geweldig!
ijes H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten en gezellige huiselijke sfeer. Luxe gerechten.
Nette positieve bediening. Genoeg om je heen om te bekijken, oude foto's en verzamelingen aan de muur.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Enorm gastvrije mensen van Noflik, die overheerlijke gerechten serveren en het ziet er ook nog eens fantastisch uit, een foto waard! Het menu is goed gevarieerd en heeft een meer dan prima prijs/kwaliteitsniveau. Ook de inrichting is een feestje. Alles klopt hier gewoon!!!
Magda B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad bij Noflik Easterein. Heerlijk gegeten, de ontvangst en service waren uitstekend. Wij komen graag nog een keer!
M. T.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Gastvrij, service met een glimlach, verrassend voorgerecht (smaakbeleving), heel goed verzorgd hoofdgerecht, heerlijk toetje als afsluiter. Kortom; een fijn avondje uit!