Noflik Easterein

Sibadawei 2 8734 HE Easterein Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Noflik Easterein

Lekker eten in Friesland

Omgeven door prachtige natuurgebieden is dit de perfecte locatie om een dagje uit af te sluiten. Met een menukaart met Friese namen voel je meteen dat je in een huiselijk en authentiek restaurantje zit. De gerechten zijn simpel, met een vriendelijke prijs.

Meer informatie over restaurant Noflik Easterein

9,2

Jouw recensie over het restaurant Noflik Easterein

Neline V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Als je echt verrast wil worden, ga hier dan naar toe. Prachtige producten met pure ingrediënten.
Bij mooi weer heerlijk buiten eten.
Personeel geweldig.
Hele gevarieerde kaart. Top!
Elise A.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
prettige ontvangst, accurate en vlotte bediening. Het eten was verrassend, mooie opgemaakte borden en erg lekker. Goed geadviseerd over de keuze voor glutenvrij. Fijne avond gehad en we komen zeker nog eens terug.
Theo G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Timing was zwak. Moesten erg lang wachten op een eerste hapje.
Voorgerecht was super.
Hoofdgerecht, kabeljouw, was in erg veel spek gewikkeld en verloor typische kaneljouwsmaak.
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Op het eten is niets aan te merken. Jammer was dat we erg lang op het eten moesten wachten (na ruim 1 uur kwam er een amuse gevolgd door het voorgerecht).
Tip: informeer je gasten dat het wat langer duurt.
Judith P.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Heerlijk!
Klaas B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
niets dan goed prima genoten klasse
rick '.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs. Ook vegetarisch gerecht zeer smakelijk.
jeffrey H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Dit restaurant,met zn authentieke uitstraling ,heeft een zeer uitgebreide moderne kaart.
Kwaliteit en uitstraling van de gerechten waren uitstekend,evenals de smaak.Ruime porties goed uitgebalanceerd.
Sjoukje R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk vers eten, verzorgd en zeer mooi opgemaakte hete borden, alles was bijzonder smakelijk en lekker, bovendien waren we goed verzadigd en erg tevreden. Een gezellige avond in Easterein, voor herhaling vatbaar bij jullie!
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Verrassend lekker gegeten, leuke bediening in ontspannen ambiance.
Judith P.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Super!
Aaldrik P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Vanavond spontaan besloten om even buiten de deur te eten. Onze keuze viel op Noflik Easterein omdat we daar ook al een paar keer eerder zijn geweest. Mijn vrouw ging voor de vis (zalm als voorgerecht en zeewolf als hoofd) mijn dochter ging voor bavette en ik besloot me te laten verrassen (moest even gevraagd worden, maar het kon). Ik kreeg uiteindelijk carpaccio van schelvis en buikspek als hoofd gerecht. Echt alles was heerlijk, misschien een beetje meer zout, maar dat stond op tafel dus konden we zelf oplossen. Voor de rest en super vriendelijke bediening en heerlijk gegeten! Dit gezellige etablissement is zeker een aanrader en echt de moeite waard als je van lekker en bijzonder eten houdt.
Dj P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige warme vintagesfeer, altijd wel iets om je heen om over te praten
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Lekker eten niet goedkoop
Piet F.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Super leuke sfeer gaan we zeker weer eens naar toe.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Geweldig goed gegeten, boven verwachting. Afgaande op de omschrijving op de website en de inrichting verwachtten we beppe's kost (sukade met rode kool en een stoofpeertje), maar wat we kregen was Michelin waardig. Dit was geen lekker eten, maar next level! Alleen het toilet is een beetje creapy en zou niet misstaan in een horrorfilm...
Lisa R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in dit knusse sfeervolle Restaurant. Wij werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw en naar onze tafel begeleid, eenmaal daar aankomen nam de keurig onze jassen aan.
Wij hebben vooraf allebei een mosterdsoep gehad, deze was super lekker op smaak. Als hoofdgerecht had mijn echtgenoot gekozen voor de malse saté en ik voor de gebakken kogelbiefstuk. Ook dit was heerlijk! Je kon het garnituur kosteloos bij bestellen. Als nagerecht hebben we heerlijk gekozen voor een kopje koffie, we zaten zo vol dat er gewoon niks meer bij paste. Het was met 1 woord voortreffelijk. Hartelijk dank voor deze gastvrije avond.
Wij komen zeker terug.
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Het wachten was ontzettend lang dat heeft de hele avond zo een beetje verpest . Terwijl dat het niet erg druk was.
....
...
Geartsje K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wat hebben wij met zijn 4en een fantastische avond gehad bij Noflik. Vanaf het ontvangst voelden wij ons meer dan welkom! Mede dankzij de enthousiaste en zeer attente meiden in de bediening. Zij waren in voor een praatje en zorgden ervoor dat we de hele avond niks te kort kwamen. Ook de gerechten waren fantastisch. Zeer nette en gedetailleerde opmaak en allemaal heerlijke smaken. Vooral de spare-ribs vielen erg in de smaak! Kortom, een complete avond en wij komen zeker nog eens terug.
Janny M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wederom voor Noflik gekozen. Volop keuze in gerechten en ook nu heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, eigen wensen werden meegenomen.
Alleen bij de koffie ging wat " mis" , verder geen probleem.
Kortom weer een geslaagd avondje uit!