Noah Rotterdam

Wijnhaven 3 3011 WG Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Noah Rotterdam

Haute cuisine-streetfood en Bloody Mary-ketchup

Bij Noah, op het hoekje van de gezellige Oude Haven, zit je midden in het bruisende horecahart van Rotterdam. De trotse eigenaren kennen elkaar uit hun werkverleden bij Blender en wilden iets nieuws opzetten, iets waarin ze de passie voor hun stad kwijt konden. En dat is gelukt! Bij Noah ervaar je het ruige no-nonsense karakter van de stoere havenstad zowel in het interieur als op je bord. Zelf omschrijven ze hun keuken als ‘haute cuisine-streetfood’ en daarmee bedoelen ze dat je hier al het lekkers kunt proeven dat ze in verschillende landen op straat bereiden, maar dan in een luxe jasje! Tel daar de duizelingwekkende cocktails bij op en jij wil nooit meer weg!

Meer informatie over restaurant Noah Rotterdam

• Af te huren
MvdProef .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
We hadden om 21:00 een tafeltje gereserveerd op vrijdagavond. De service was slecht, we moesten 15 minuten wachten voordat we konden bestellen. De bediening was traag voor zowel drankjes als hapjes. De kwaliteit van de cocktails was overigens wel super! Bij het broodplankje zaten te weinig smeersels (genoeg keuze maar qua hoeveelheid te weinig). Nadat 'onze' serveerster was aangesproken op haar laksheid qua bestelling opnemen kwam zij later naar ons tafeltje toe. Echter niet om haar excuses te maken maar om te zeggen: 'Jullie hebben al besteld begreep ik'. Lang op de bestelde hapjes moeten wachten. De kok had het klaargezet en op de bel voor serveren gedrukt maar nadat er enige tijd verstreek en er niemand van de bediening kwam heeft hij het zelf bij ons tafeltje gebracht. Het was tot 23:00 absoluut niet druk dus het lag ook niet aan de drukte. Kortom vol verwachting heen en met teleurstelling naar huis.
Kelly-Jane K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
We hadden 'tafeltje vol' gekozen, helaas zat er best veel tijd tussen de gerechten steeds. Eten was lekker maar niet bijzonder, zo was bv de garnaal te ver doorgebakken en de asperge doorgekookt. Het was allemaal wel goed gepresenteerd. De cocktails waren daarentegen wel perfect! De bediening was goed, soms bestek vergeten en het was af en toe lastig om aandacht te trekken, maar erg leuk en professioneel.
MarleenMaas .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
We hebben een topavond gehad bij Noah! Van de lekkere gerechten (tafeltje vol), tot de cocktails, de sfeer en de bedoening, alles klopte. Een absolute aanrader!
Eef83 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Gezellige omgeving, heerlijk eten waar net wat meer aandacht aan wordt besteed en naar je wensen wordt geluisterd.
Hele vriendelijke bediening en top cocktails! Muziek was top, al met al geslaagde avond!
Lena_ledihos .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
We namen het 'tafeltje vol' wat heerlijk was. Het bestond uit een proeverij van zeven gangen waarbij de ene nog bijna beter was dan de ander en dat voor maar 25 euro. Prijs/kwaliteit dus perfect en ook de cocktails zijn om aan te raden dus wij komen zeker terug.
Fabienne O.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Opm: Cijfer voor eten is voor de drankjes en niet het eten.
Eigenlijk gesloten, opende Hani voor ons toch de deuren op deze regenachtige avond, zodat hij mij kon verrassen met een heerlijke roze verjaardagscocktail... en zelfs vuurwerk en zang daarbij :D Er volgden andere gasten die ook gastvrij werden binnengelaten en zo werd het nog een gezellige avond met prachtige cocktails. Helaas geen hapjes erbij, dus daar kan ik ook geen beoordeling over melden. Mijn 1e bezoek hier, maar nu wel mijn favoriete cocktailbar!
Elizabeth K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Onverwacht gezellig en lekker gegeten bij Noah. We zijn hierheen gegaan naar aanleiding van Iens. We zijn begonnen met cocktails, die er stuk voor stuk prachtig uit zagen. Daarna hebben we de hamburgers besteld. Aangezien we met z'n drieën waren hebben we die verdeeld. Dat beviel zo goed dat we aan de bediening hebben gevraagd of dat voor alle gerechten kon. Dat was geen probleem, dus daarna nog heerlijk genoten van gamba's, een burrito, mini hotdogs en friet. We hebben echt genoten, supervriendelijke bediening, leuke prijs, gezellige setting.
Jeffrey S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
We hebben heerlijk gegeten. Bediening was helemaal top. Muziek was helemaal goed. 1 opmerking: misschien nog 2 extra gerechten op de kaart? We komen zeker terug
Gastronomoloog .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Leuke hippe tent waar we onder het genot van een G&T kleine hapjes hebben gegeten. De worstjes waren echt heerlijk. Aardig en attent personeel.
Kim R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Heerlijk gegeten in de Oude Haven onder in Het Witte Huis. Fantastische steak tartare, ook heel mooi opgemaakt. De inktvis heb ik nog weinig zo lekker gegeten! De pasta met zeevruchten en zeebaars was ook erg lekker. Leuke, attente bediening maakte onze avond tot een onverwacht feestje. Noah serveert verrassend goede streetfood, heerlijke cocktails in een eigentijdse setting.
L V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Na wat omzwervingen terecht gekomen in Restaurant Noah in de Oude Haven van Rotterdam.

Daar de Oude Haven niet bekend staat om zijn culinaire hoogstandjes zijn we hier beland omdat dit nieuw is. En, we zijn erg verrast. Wat een heerlijke gerechten en wat een leuk concept met alle kleine gerechtjes. Alles echt prima in orde en geen op of aanmerkingen op het eten. Creatief, smaakvol en precies in properties. Echt een aanwinst voor dit gedeelte van Rotterdam.

Services was niets op aan te merken. Leuke en vlotte bediening, gerechten kwamen op een goed tempo door.

Décor is prima, een groot terras buiten en binnen een vrij donker geheel maar wel erg sfeervol.

Voor ons echt voor herhaling vatbaar.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Hippe tent. Lekkere wijn, cocktails en gin-tonics. De kaart mag van mij echter iets uitgebreider. Hun concept draait om streetfood - denk aan hamburgers, hotdogs, fish and chips etc. maar graag zou ik iets meer variatie hebben tussen de bekende streetfood en de minder bekende. De smaak van het eten is echter prima in orde! Ook een ontzettend leuk meisje in de bediening. Een ietwat meer uitgebreide, culinaire en gevarieerde kaart zou voor mij het plaatje compleet maken!
M84W .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Zelden zo goed gegeten als hier. Echt een unieke plek in rotterdam en een unieke kaart! Na een heerlijke cocktail te hebben gedronken hebben we een proeverij voor 2 personen besteld. Van begin tot eind genoten van de creatieve gerechtjes. Ik kom zeker nog eens terug!
Paulus2014 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Gegeten met vrouw en twee pubers. Ontzettend verrassend met geweldige streetfood gerechten! Kwaliteitsingredienten in leuke simpele gerechten gerechten gebruikt. Charcuterieplank met heerlijke worsten van Bramdt&Levie Fish and chips van zeebaars, gegrilde gambas met aardappelchips van truffelaardappels en zoete aardappels. Heerlijke siciliaanse bakplaatpizza's.
Entourage ok, erg trendy maar het is tenslotte ook een cocktailbar. Kortom een geeeldige aanwinst in de oude haven!