Noa Sushi

*met uitzondering van feestdagen

Jouw recensie over het restaurant Noa Sushi

Remco V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Noa Sushi. Ruime keuze in gerechten en allemaal heel smakelijk, een gezellige ambiance en vriendelijk/kundig personeel. Kortom, een geheel geslaagde avond.
Marloes K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het was weer heerlijk! Prima service; vriendelijk en vlot! Hoop binnenkort weer een bezoek te te kunnen brengen.........
Carola B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Weer zoals altijd heerlijk gegeten, fijne bediening waarvan de meeste al een lange tijd rond lopen
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Grote keuze uit verschillende hapjes, naast sushi ook spiesjes en kinderen gerechten.
Lekker dessert buffet.
Kids vinden het ook erg leuk!
Gezellige sfeer.
Hannahh .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Altijd vriendelijk en gastvrij, alles smaakt even lekker. Gewoon gezellig en ontspannen.
Ian T.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Noa is een van de zoveel all you van Eat restaurants. Niks bijzonders en het concept draait vooral om veel eten waar je weet dat de kwaliteit niet culinair is. Toch de gok genomen omdat de recensies hier goed oogden en de site er netjes uit zag. De sushi was niet vers en dit proefde je ook. Daarnaast was de sushi erg droog. Verder enorm snelle service. Na 2 minuten kreeg je de sushi al op Tafel? Helaas, weer een bevestiging dat wij geen all you can eat restaurants gaan bezoeken.
Alfred H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gewoon goed. Ambiance goed. Altijd weer gezellig om hier te eten. Personeel vriendelijk en service gericht. Valt me altijd weer op als ik hier eet, de kwaliteit van het eten. Prima !!
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
NOA levert absoluut een prima product, heerlijke gerechten ! Hier kunnen de "snelle Sushi jongens" zoals Shabu Shabu etc. echt niet tegen op.
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Wat vroeger dan gebruikelijk wezen eten bij Noa. Het voedsel kwam in het begin lekker vlot, maar naarmate de zaak vol kwam te zitten begon er aardig wat tijd tussen de leveringen te komen. Hierdoor is de verplichte wachttijd van 15 minuten tussen de bestellingen in het begin wat vervelend (dat je 5-10 minuten moet wachten), maar later dat je je afvraagt of je eten nog komt.

De kwaliteit is redelijk tot goed. De smaak van de vis gebruikt op de sushi viel wat tegen. De gerookte zalm was bijvoorbeeld te vissig, in plaats van zacht. De tonijn mist ook wat smaak, waardoor deze wegvalt bij de gecombineerde gerechten.
De kwaliteit van de overige gerechten is over het algemeen beter, met uitzondering van de eend; deze was dit keer volledig doorbakken. Ook is de saus bij de gerechten, m.u.v. de knoflookgarnalen, erg zuinig.

De desert keuze blijft wel hoogtepunt wat betreft de sushi restaurants. Veel keuze en goede kwaliteit artikelen, vooral de kleine schuimpjes zijn erg lekker.
Heel lekker L.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Noa is inmiddels onze lievelingsrestaurant geworden. De sfeer is er goed, het eten is allemaal even heerlijk en je hebt niet de indruk dat je in een all you can eat fabriek zit te eten, de "swing" van echt uit eten gaan is daar goed aanwezig. Maandag vier ik mijn verjaardag er weer, kijk er nu al naar uit. TOP restaurant.
mstevenaart .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Bij Noa eet de jarige gratis mee als je over een NOA VIP-kaart beschikt. Leuk dus om daar je verjaardag te vieren en dat deden we dus (weer). Leuk restaurant. De (inderdaad) jonge bediening doet het m.i. hartstikke goed en is heel vriendelijk en behulpzaam. En is heel snel met het weghalen van lege borden en zo. Dat ervaren we wel eens héél anders. Lekker eten en veel variatie. Flesje wijn erbij en genieten maar. Opvallend ook dat kinderen ook erg genieten en vooral van het toetjesbuffet. Dat is écht lachen. Een leuke avond gehad en voor herhaling vatbaar. En een aanrader als u hier nog nooit geweest bent.
Cynthia D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Vandaag sushi afgehaald bij Noa. Erg fijn dat ook voor de afhaal veel keuze is, zo kan je niet alleen sushi boxen bestellen maar ook per stuk. Restaurant ziet er ook erg mooi uit. De tafels staan niet zo dicht op elkaar zoals bij andere sushi restaurants wel eens te zien is. Ik ga snel nog een keer, maar dan eet ik zeker in het restaurant zelf.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Wat een leuk concept! Via de tablet bestel je steeds gerechtjes en het is nog ontzettend lekker ook! De sfeer en inrichting zijn ook dik in orde. Een aanrader!
fer S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Op zondag wezen eten bij noa. entourage prima, bediening netjes en vriendelijk. prijzen nagenoeg vergelijkbaar met andere sushi restaurants, echter heb je hier geen eindtijd. Gerechten variëren in kwaliteit en smaak. de koude sushi's smaakte prima en waren vers. de warme gerechten welke wij hadden waren over het algemeen flauw en droog, beefrolletjes, beefblokjes, zeer weinig smaak. Garnalen in knoflook waren redelijk alleen gaat de saus na een paar happen tegen staan. eendeborst ook weer erg droog en totaal geen smaak, de krokante kip was wel lekker van smaak en sappig. na 2 rondes warm te hebben gekozen toch maar voor de koude gerechten gegaan welke wel prima waren. Doe iets met de smaak, kwaliteit en bereidingswijze van bepaalde gerechten en we hebben er een prima restaurant bij. Wij kiezen voortaan toch voor wat betreft sushi voor de andere 2 sushirestaurants in de buurt, al zullen we nia iver een tijdje nog wel een keer de kans geven.
Leo G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Een voormalige bank is nu heel keurig ingericht als restaurant. Goede en snelle bediening. Bestellingen via tablet verloopt perfect. Heerlijke sushi gerechten. Vragen werden goed beantwoord. Dessert buffet is uitstekend.
Mireille B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Inmiddels 5x hier gegeten. Een aanwinst voor ons dorp. Ondanks het all you can eat concept zeker geen 'vreetschuur ' en niet lawaaierig of druk doend personeel om je heen.
Het eten vind ik erg lekker, het personeel jong, maar doen het over het algemeen prima. Een aanrader hoor.
gerdien95 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Ik heb hier samen met mijn vriend gegeten. Het eten was heerlijk! Het bestelsysteem is ook top. De wachttijd tussen de gerechten was 15 minuten. Dat was aan het begin iets aan de lange kant. Dus wij adviseren om daar 10 minuten van te maken. De service was top. En de sfeer in het restaurant ook. Wij gaan hier zeker vaker eten.
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Vandaag hier is gegeten,fijn ontvangst,aardig personeel.Eten was te bestellen via tablet,werkt snel.Eten vond ik persoonlijk lekker maar heb zeker beter gehad,ook in deze prijsklasse,maar zeker een fijne avond gehad.
Lani85 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
De sushi is over het algemeen lekker. Sushi Was wat kleiner van formaat maar wel goed weg te happen. Van sommige dingen kon je proeven dat het al eerder Was gerold en uit de koeling kwam. Handrollen smaakten vers en de smaak Was erg goed evenals de pittige kip. Er zat wel een raar goedje tussen de bonen waarvan de chef en de bediening ook niet precies wisten wat het Was. .. De (vrij jonge) bediening was prima. De prijs kwaliteit staat niet helemaal in verhouding. Voor 29.50 Had ik meer bijzondere gerechten verwacht.
mstevenaart .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Voor de 1e keer hier geweest. Vriendelijk en relaxed. Goede, vriendelijke, gastvrije, alerte en servicegerichte bediening. Dat maken we wel eens heel anders mee. Net als de smaken. ZO moet het smaken, denken wij. Fles Japanse pruimenwijn erbij en het feest is compleet. Zéker als je jarig bent en een VIP-kaart heb, want dan eet je gratis mee. VIP-kaart konden we ter plekke regelen en gratis mee eten ook:) Geen massa-vreettent en toch nagenoeg vol op de woensdagavond. Aanrader en we komen zeker terug. Dat de buitenkant er niet uitziet, tja, niets aan te doen en daar komen we niet voor. Het gaat tenslotte om de inhoud. Die is top. Een aanwinst voor Nwk.