Noa Sushi

Vrijdag t/m Zondag 16:30 - 22:00
Duur
Fer S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Op zondag wezen eten bij noa. entourage prima, bediening netjes en vriendelijk. prijzen nagenoeg vergelijkbaar met andere sushi restaurants, echter heb je hier geen eindtijd. Gerechten variëren in kwaliteit en smaak. de koude sushi's smaakte prima en waren vers. de warme gerechten welke wij hadden waren over het algemeen flauw en droog, beefrolletjes, beefblokjes, zeer weinig smaak. Garnalen in knoflook waren redelijk alleen gaat de saus na een paar happen tegen staan. eendeborst ook weer erg droog en totaal geen smaak, de krokante kip was wel lekker van smaak en sappig. na 2 rondes warm te hebben gekozen toch maar voor de koude gerechten gegaan welke wel prima waren. Doe iets met de smaak, kwaliteit en bereidingswijze van bepaalde gerechten en we hebben er een prima restaurant bij. Wij kiezen voortaan toch voor wat betreft sushi voor de andere 2 sushirestaurants in de buurt, al zullen we nia iver een tijdje nog wel een keer de kans geven.
Leo G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Een voormalige bank is nu heel keurig ingericht als restaurant. Goede en snelle bediening. Bestellingen via tablet verloopt perfect. Heerlijke sushi gerechten. Vragen werden goed beantwoord. Dessert buffet is uitstekend.
Mireille B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Inmiddels 5x hier gegeten. Een aanwinst voor ons dorp. Ondanks het all you can eat concept zeker geen 'vreetschuur ' en niet lawaaierig of druk doend personeel om je heen.
Het eten vind ik erg lekker, het personeel jong, maar doen het over het algemeen prima. Een aanrader hoor.
Gerdien95 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Ik heb hier samen met mijn vriend gegeten. Het eten was heerlijk! Het bestelsysteem is ook top. De wachttijd tussen de gerechten was 15 minuten. Dat was aan het begin iets aan de lange kant. Dus wij adviseren om daar 10 minuten van te maken. De service was top. En de sfeer in het restaurant ook. Wij gaan hier zeker vaker eten.
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Vandaag hier is gegeten,fijn ontvangst,aardig personeel.Eten was te bestellen via tablet,werkt snel.Eten vond ik persoonlijk lekker maar heb zeker beter gehad,ook in deze prijsklasse,maar zeker een fijne avond gehad.
Lani85 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
De sushi is over het algemeen lekker. Sushi Was wat kleiner van formaat maar wel goed weg te happen. Van sommige dingen kon je proeven dat het al eerder Was gerold en uit de koeling kwam. Handrollen smaakten vers en de smaak Was erg goed evenals de pittige kip. Er zat wel een raar goedje tussen de bonen waarvan de chef en de bediening ook niet precies wisten wat het Was. .. De (vrij jonge) bediening was prima. De prijs kwaliteit staat niet helemaal in verhouding. Voor 29.50 Had ik meer bijzondere gerechten verwacht.
Mstevenaart .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Voor de 1e keer hier geweest. Vriendelijk en relaxed. Goede, vriendelijke, gastvrije, alerte en servicegerichte bediening. Dat maken we wel eens heel anders mee. Net als de smaken. ZO moet het smaken, denken wij. Fles Japanse pruimenwijn erbij en het feest is compleet. Zéker als je jarig bent en een VIP-kaart heb, want dan eet je gratis mee. VIP-kaart konden we ter plekke regelen en gratis mee eten ook:) Geen massa-vreettent en toch nagenoeg vol op de woensdagavond. Aanrader en we komen zeker terug. Dat de buitenkant er niet uitziet, tja, niets aan te doen en daar komen we niet voor. Het gaat tenslotte om de inhoud. Die is top. Een aanwinst voor Nwk.
Nadja B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Sinds een halfjaar ook NWK een sushirestaurant. Inmiddels meerdere malen gegeten. Bediening: inderdaad veelal jong personeel, maar ze doen hun stinkende best en zijn erg vriendelijk. De gerechten zijn erg lekker; een enkele variant niet eerder elders op de kaart gezien, dus dat is leuk. De gebakken banaan is werkelijk fantastisch. Leuk dat een dessertbuffet is inbegrepen; daarvoor laten we graag wat ruimte over. Prima aanwinst voor het dorp!
Georg K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Niet slecht maar ook niet bijzonder. Nog onervaren bediening. Kwaliteit van de wijnen niet groots. Er zijn slechtere maar ook duidelijk betere all you can eat sushi restaurants. Voordeel gratis parkeren en je behoeft de stand Rotterdam niet in. Prima zaak voor een lokale gemeenschap.
RoCo2006 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
We hebben met twee volwassenen en twee kinderen gegeten bij Noa Sushi. Wij vinden het een aanrader om er met de kinderen te eten. Het is een kindvriendelijk restaurant. De kwaliteit van het eten is wisselend. De warme gerechtjes vonden we van goede kwaliteit. De sushi vonden we wat minder. Maar goed, omdat het relaxed eten is, komen we er zeker nog wel een keertje terug.
Hugootjoo .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Leuk restaurant met nieuw concept: bestellen middels een iPad vanaf je tafel. Voor ons was dit de eerste keer hier dus wat uitleg was nodig. De uitleg door het personeel was prima. Je bestelt 3-4 gerechtjes per gang, 3 tot 4 gangen waren meer dan genoeg voor ons gezelschap.
Prima sushi maar ook Chinese gerechtjes, voor de kinderen was er ook genoeg keus.
Ook het dessertbuffet was leuk. Met name de kinderen en de opa's en oma's vonden het een feestje. Haha!
Dit is geen wokvreetschuur waar je in de rij staat maar een prettig restaurant waar alles aan tafel geserveerd wordt. Rustige ambiance, mooie inrichting.
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Noa Sushi, voorheen een vestiging op een industrieterrein in Dordrecht, nu in een oud ING pand in Nieuwerkerk. De ligging is goed, en ziet er van binnen erg goed uit. Alleen de buitenkant mist nog wat aankleding.

De bediening is nog wel duidelijk wat nieuw en niet op elkaar ingewerkt. Dit merk je niet in de uitgifte en bestelling, wat erg fijn via tablet werkt, maar nog wel wat bij ontvangst. Alle vertrouwen dat dit beter wordt.

Keuze is voldoende, met aardig wat verschillende sushi en warme gerechten. De kwaliteit blijft jammer genoeg wel wat achter op de grotere ketens die ook goedkoper zijn. Dit was voorheen in Dordrecht niet het geval, dus ook hier nog hoop op verbetering. Veel van de vleesgerechten miste saus; een hoopje (redelijk mals) vlees is niet heel interessant. Dit was ook bij de Udon Noodles - totaal geen saus. Dit terwijl de garnalen verzuipen in de erg lekkere knoflooksaus.

Nog wat puntjes op de i dus, maar alsnog een hele goede toevoeging in Nieuwerkerk.
Sushi4Us .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Een nieuw restaurant in Nieuwerkerk aan den ijssel, waar we zelf ook wonen.
We zijn er inmiddels 3 keer wezen eten.

Aan de buitenkant kan er nog wel wat gedaan worden maar aan de binnenkant een prachtig decor.

De eerste keer tijdens de proefperiode met korting wezen eten, viel nog veel te verbeteren qua bediening maar het eten was toen al heerlijk.
de volgende keren dat er er zijn geweest is het alleen maar beter geworden.

De sushi is echt heerlijk, en ook op de vele overige gerechten is niks op aan te merken.

tevens hebben ze een zeer uitgebreid toetjes buffet met o.a mousse, vers fruit, spekkoek, softijs, verschillende soorten schepijs en zelfs een chocolade fontijn !

De bediening is ook erg goed, vriendelijk en klantgericht.