Noa Sushi

Kerklaan 8 2911 AD Nieuwerkerk aan den IJssel Nederland Kaart

Over het restaurant Noa Sushi

Bij Noa kunt u de gehele avond genieten van onze Aziatische keuken met keuze uit meer dan 100 sushi-, wok- en grillgerechten. Door het ‘shared dining principe’ (de gerechtjes met elkaar delen en de tapas porties) staat Noa garant voor een fantastische culinaire belevenis! Dit maken we compleet met mooie bijpassende wijnen of een lekker Aziatisch drankje.

Meer informatie over restaurant Noa Sushi

*met uitzondering van feestdagen

Jouw recensie over het restaurant Noa Sushi

Jack S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Voor een deel van ons gezelschap was het de eerste keer. Goed bevallen. Het eten was lekker, ruime keuze uit allerlei gerechten. Sympathieke bediening.
Caroline T.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Goede kwaliteit en service
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Fijne zaak, heerlijk gegeten, goeie sfeer. Noa: een aanrader
Tim W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Ik ben met mijn vriendin heerlijk wezen eten hier. Bij vele all you can eat concepten ben je al snel geneigd teveel of te snel te eten. Ik had hier juist een zeer prettige ervaring. En de 15 minuten wachten tussen bestellingen werkte zeer positief op het 'opgeblazen gevoel' van het te snel eten van gerechten. De service was vliegens vlug en het personeel is vriendelijk en zeer op hun gemak naar de gasten toe. Ik hoop snel weer eens een keer een stokje te prikken hier! Go-chiso sama deshita!
Reggy B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Goede service en lekker eten. Vriendelijke medewerkers.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Altijd een feestje om bij noa te eten, personeel is heel vriendelijk en het eten zoals altijd heerlijk.
Hannie S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Uitstekende avond gehad .
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Heerlijk gegeten!!
Goede service handig ook met tablet!

Ijs was alleen wat matig
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Goed, veel keuze ook met een lactose intolerantie. Fijne service.
Evelien H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Wij komen zeer graag in dit restaurant. Goede sfeer, verse producten en veel keus. Vaak kun je zo lang blijven zitten als je wilt en kun onbeperkt aantal rondes bestellen.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
voor de 3e keer daar gegeten en wederom zeer genoten. Prijs kwaliteit goed. Vriendelijke bediening. Een echte aanrader! Perfect bestel systeem via moderne tablets.
Silvia K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
wat zal ik ervan zeggen wij komen hier redelijk vaak en eten altijd met veel plezier het is er heerlijk wij komen hier graag zeker een aanrader mmmmm
toom1 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het was onze eerste keer hier dus even wennen. Maar het concept is heel leuk en vooral lekker. Jammer dat je niet buiten kunt zitten en airco zou misschien handig zijn. De sfeer was wel goed, het personeel vriendelijk en de bediening ging bijna goed. Maar wel voor herhaling vatbaar.
BrittaMareMai .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Meerdere keren gegeten en het eten is geweldig, maar sinds de nieuwe inrichting van de tablet, maak ik steeds fouten en ontvang ik dus de verkeerde sushi. Uiteraard moet ik zelf ook beter opletten, maar ik vind het een waardeloos systeem.
Rainbow_Warrior .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten is goed en het gaat vrij snel. Vanzelfsprekend werkt de tablet hieraan mee.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Prima eetgelegenheid. Samen met de familie lekker gegeten. Voor oudere mensen zijn de tablet en de kaart helaas moeilijk te lezen maar dat mocht de pret niet drukken.
Jerremy K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Het is een gezellig restaurant waar je in het algemeen vlot geholpen wordt. Soms was het wel iets "te lang" wachten tussen bestellingen, de timer had best een paar minuten korter gekund. Maar het was in het algemeen lekker en gezellig.
Chantal L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten. Ga hier graag nog eens eten.
BrittaMareMai .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Al meerdere keren gegeten en elke keer is het weer goed, alleen nu voor het eerst kwamen de sushi´s heel laat en zelfs kwamen er sushi´s van de eerste ronde na de derde ronde en dat is lastig, want dan ben je eigenlijk al richting toetjesbuffet en dan krijg je nog sushi voor je neus. Maar kwaliteit geweldig !
ronron .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijk gegeten na een gastvrije ontvangst en vriendelijke bediening.
Fijn in dit restaurant is dat je nooit opgejaagd wordt en alle tijd hebt om te genieten van de ruime sortering gerechten.