No.38 city bakery café

Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Boha .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
In de tuin buiten koffie met een schaal zoete hapjes. 4 stukken van de taarten die er vandaag waren. Veel hoor en heerlijk. De plek in de tuin is heel aangenaam om te zitten. Toevallig ontdekt. Top zaak
Nathaliehageman .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Vandaag een high tea gedaan bij No.38. Lekker buiten gezeten, het was prima weer ervoor. Alles was goed verzorgd, heerlijke broodjes, perfecte zoete lekkernijen en lekkere thee erbij. Het was top! We hebben genoten. Bedankt! Nathalie Hageman
Fijnproever_71 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Heerlijke chocolade taart en goede koffie! Gezellig tent, goede bediening en sfeervol ingericht.
De volgende keer kom ik zeker terug.
Berno V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
Fantastisch tentje! Liepen er voorbij en de zon scheen heerlijk op het terras van de week dus besloten we hier te gaan zitten. Werden door zeer vriendelijke man bediend en toen ik het interieur later zag was ik helemaal enthousiast. Het eten was ook nog eens erg goed en goede prijs kwaliteit.

Brie/Walnoot is een aanrader en zoals hierboven, ook de Chai Latte mag er zijn!
Britt O.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Een gezellig, hip bakery cafe met heerlijke broodjes en meer! Leuk en enthousiast personeel en de Chai Latte is zeker een aanrader!
Doris V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Heerlijk geluncht en wat een leuke bediening! Zeker een aanrader voor een lekker kopje koffie of een broodje zalm. Ook een erg leuke locatie. Wij zijn enthousiast.
Cveug .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Als je op zoek bent naar een leuk, gezellig en sfeervol plekje om te lunchen zit je hier goed!

Heerlijke broodjes, taarten én smoothies! Erg enthousiaste en klantgerichte bediening. Het zonnetje scheen niet, dus wij zaten binnen, maar ook dan kun je eventueel buiten zitten onder de warmte lampen en een dekentje. Overal is aan gedacht.

Binnen is het hip ingericht. Het is een klein tentje, maar dat maakt het ook weer heel gezellig! Ik ben fan en adviseer iedereen zelf even langs te lopen om het zelf te ervaren!

Ik kom zeker terug!
Ceetjes .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Super leuk en gezellige eetgelegenheid! Het interieur is mooi en mensen in de bediening zijn heel aardig en enthousiast. Heb er meerdere keren wat gegeten en ook lekkers gekocht om mee naar huis te nemen. Het is gewoon geweldig lekker allemaal.
Een dikke vette aanrader!