No 25

Oude Kijk in Het Jatstraat 25 9712 EA Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant No 25

Hoofdstation op 7 minuten lopen

Maandag t/m woensdag 09:00-18:00
Donderdag t/m zaterdag 09:00-21:00
Zondag 09:00-17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant No 25

Halinka V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Top gegeten bij 25.
De plank met diverse kleine hapjes als voorgerecht was een goede keuze. Alles was zo verrassend en zeer smakelijk. Ook het hoofdgerecht smaakte ons goed maar het dessert was echt het klapstuk een chocolade, bosbessentaart met caramel kern overgoten met chocolade. TOP!!!!!!
Jan-Luuc H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk gegeten! Enige punt is dat de porties eigenlijk te groot waren, iets kleiner houden en dan zou het perfect zijn geweest.
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Een hele fijn plek. Van begin tot einde genoten. Vriendelijke bediening, interessant concept. Ik kom zeker nog een keertje terug! :)
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Wij hebben lekker gegeten maar ik vond mijn hoofdgerecht wat saai van smaak. Net alsof de kok de curry was vergeten te kruiden.
Manon K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Leuk als verandering! Super leuk lief klein tentje en heerlijk eten. Beperkte keuze maar wel overheerlijk en enthousiaste bediening! Aanrader
A.M. D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
sfeervol en gezellig! Het proeverijtje was super maar de rest van het eten ook!
I. D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Heerlijke proeverij van voorgerechttjes, gedeeltelijk bereid in de green egg. Hoofd- en nagerecht, alles vrije keuze van de kaart, ook goed.
Spontane bediening, die ook regelmatig vroeg of alles naar wens was.
We komen zeker nog eens terug!
Annelies A.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Het eten was echt heerlijk! Goede wijn erbij. Bediening vriendelijk. We hoefden helemaal niet lang te wachten. Het eetcafé zag er leuk uit, paste er precies bij maar was wel wat druk qua geluid omdat het een kleine ruimte was. Kan ook aan de plek van onze tafel liggen.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Van tevoren geboekt met AH restaurantactie. Konden gewoon van de kaart kiezen. Prima gegeten en vooral de bediening als bijzonder vriendelijk, behulpzaam en spontaan ervaren. Boden spontaan aan om foto's te maken en dachten mee met de keuze van de maaltijden. Absoluut een aanrader!
Sacha H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Een leuk, knus restaurant met veel aandacht voor de gast.
Wij hebben hier heerlijk gegeten, met een prima prijs. Kortom, voor herhaling vatbaar :-)
Dick G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Zoals uit bovenstaande al naar voren komt, kun je o.i. uitstekend bij No. 25 terecht. Enige tekortkoming vormen de te kleine tafeltjes in geval je wilt dineren. De bediening is zeer enthousiast en attent.
Usko V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Aanvankelijk was ik enigzins gereserveerd wat het restaurant te bieden had. Echter dit was snel voorbij. We begonnen met een plankje. Nou dit mag je rustig een plank ipv plankje noemen, met zeer veel verschillende lekkere dingen. Vervolgens overheerlijk spareribs voor mij en een Falafelburger voor mijn vrouw. Afgerond met den zeer merkwaardige maar erg lekkere combinatie als dessert te weten een soort taartje van nutella met pindakaas.
Daar komt nog bij dat ook de bediening zeer prettig was.
Als ik dan nog een klein kritiekpuntje mag noemen: de aardappeltjes die gepresenteerd werden in een puntzakje daarvan hadden erwel iets meer hadden mogen zijn.
Al met al een zeer geslaagde avond gehad.
Gerlinda W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Super leuk restaurant,aardige
bediening,heerlijk gegeten!
Edwin C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Fantastisch eten en goede bediening. Op de gok geboekt en helemaal verbluft van de kwaliteit op deze leuke locatie. Goeie kok en prima van wanten wetende gastvrouw. Aanrader!!!
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Rustig en knus plekje. Muziek niet te hard. Leuke bediening.
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Lekker eten. Prijs kwaliteit prima. Personeel zeer vriendelijk. Een aanrader !!!!!
Tanja K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Klein restaurantje, heel gezellig ingericht. Supervriendelijke bediening en heerlijk eten: verse producten, verrassende smaakcombinaties en dan ook nog eens heel betaalbaar! Gewoon eens gaan proberen, dus.
Danielle G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Lekker eten voor een prima prijs!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Lekker eten, leuke bediening. De glazen wijn mogen wel iets voller!
Annelies A.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Alleen maar lof! Simpel, vers en kwalitatief goed eten voor een goede prijs. Geen opsmuk maar casual. Persoonlijke bediening. Goede wijn. Na het voorgerecht wist ik al dat ik terug zou komen.