No. 25 Oude Kijk in 't Jat

- Ontbijt 09:00 - 12:00
- Ontbijt 09:30 - 12:00

Daniëla B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten. Makreel in een potje met rook, kruiden, appel, cranberry en een soort groen sponsachtig iets. Hoofgerecht met heerlijk mals vlees van de staart met lekkere jus en een aardappeltje met een soort van tarte tartin van rode ui met andere ingredienten. Het toetje van meloenijs met rode vruchtensaus was heerlijk ondanks ik helemaal niet van meloen hou. Kortom, wij hebben met zijn vieren genoten van het lekkere eten. Een paar aardappeltjes extra was niet verkeerd geweest maar dat was dan ook het enige minpuntje.
Guy R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Gister gedineerd bij No.25 aan de Rademarkt. De kaart is beperkt, maar wat ze serveren is geweldig van smaak. Elk gerecht was een feestje van mooie smaakcombinaties! Aankleding van de zaak minimalistisch modern, prima in orde. Het enige minpuntje was de afzuiging in de zaak, waar wij zaten (achterin de zaak onder het 25-logo) roken we behoorlijk wat grill lucht uit de keuken.
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
We hebben gegeten bij no 25 aan de Rademarkt. Een nog niet ontdekte parel in Groningen. Alle gangen waren perfect. Een originele kaart met uitstekende ingrediënten. De keuken maakt er een echt feestje van.
De bediening is correct en vriendelijk. We waren hier met onze baby in een kinderwagen waar veel rekening mee werd gehouden.
Tip: stop met het winkeltje en ga een wijnarrangement aanbieden.
Hier komen we zeker terug!
Isabelle V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2015
Een paar keer geluncht bij No. 25 en het beviel erg goed. Ik had een sandwich met kip en avocado, leuk geserveerd en later zelfs een gratis verse jus gekregen omdat ik jarig was die dag. Het ziet er verder leuk, modern en fris uit binnen en de bediening is relaxed en vriendelijk. Aanrader!
WimTaanman T.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Deze nieuwe gelegenheid aan de Oude Kijk in 't Jatstraat (toepasselijke naam: no.25) te Groningen onderscheidt zich van de daar in de directe universiteitsomgeving gevestigde eetzaakjes door een originele kaart met lichte gerechten, die met zorg en puur worden klaargemaakt. Per persoon wordt elk gerecht zorgvuldig bereid. Geen geijkte belegde broodjes, patat of salades maar vrij specifieke, smakelijke gerechten voor een zeer redelijke prijs.

Je zit er gemoedelijk in een voormalig bruin café dat kundig omgebouwd is tot een moderne, makkelijk toegankelijke eetgelegenheid.

Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar voor een gezellige en smakelijke lunch of dito diner voorafgaand aan theaterbezoek of cinema is dit een betrouwbaar adres.