No.11 Inspired by Jackies

9,2
Voordelig
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Wat hebben wij hier op een zeer warme zomerdag heerlijk gezeten, gedronken en gegeten. Zeer attente bediening. De borrelplateau, rijkelijk met zelfgemaakte bitterballen, sushi, gamba's, zelfgemaakt soepje en meer lekkers. Het is dat Deventer een beetje te ver uit de buurt ligt, maar anders...
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
GeertdV .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Heerlijk geluncht! Ik bestelde een broodje tonijn maar wat ik niet had verwacht was dat het broodje belegd was met tonijn sashimi, echt een aanrader! Mijn vriend had een hotdog besteld en vond dat er weinig smaak aan de worst zelf zat. Al met al lekker gegeten.
Colorfullightnl .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Einde van juli 2016 neergestreken op een terrasje wat als een welkome verrassing om een hoekje verscheen. De zon was zojuist gaan schijnen en we werden aangetrokken door het nette verzorgde terras en de uitstraling van het restaurant.
Het was lunchtijd en we werden meteen geholpen door een zeer vriendelijke medewerker, die weet wat gastvrijheid in houdt. Heerlijke verse sappen besteld. Verschillende lunch gerechten zoals soep, tosti, sandwich. Alles even mooi gepresenteerd en heerlijk!
Na een rondje Deventer op zoek naar een leuk terrasje voor een drankje. Maar niks kon tippen aan No11. Weer terug voor een drankje en een heerlijk taartje. Wederom super geholpen! Op zoek naar een restaurant in Deventer? Zoek dan niet verder!
Herma G.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Echt een toppertje!! Wijntje met een gerechte #11. SUPER! huisgemaakte bitterballen!!!!!!, gefrituurde gamba's, iberico ham en en en........... Gezellig restaurant met op koningsdag een heuse DJ. De volgende keer ga ik voor de grote kaart!! Gratis en zonder te vragen glazen water.
Joris R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
We waren hier voor een late lunch en die was geweldig. Ik had de dragon roll 2.0, een krokante sushirol, bestaande uit 7 of 8 stukjes, gevuld met gamba, bedekt met avocado en spicy mayonaise. Heerlijk. Mijn vriendin had de big bisque en die behoorde tot de beste bisques die we het afgelopen jaar hebben gegeten. Verder niets gegeten, want dat paste niet in de planning, maar dat lag zeker niet aan de kaart, heel veel leuke gerechten.
ThijsuitH .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Als verrassig door mijn vriendin mee genomen naar No 11. Mooie entourage en heel vriendelijk personeel! Na de lunch, die ook super was, hebben wij ook het Valentijn diner gedaan bij No 11! Dit was echt een top ervaring! Het eten was heerlijk! Goed in balans en mooie porties voor 4 gangen. De bediening was ook erg attent en had alles in de gaten. Ik zelf ben niet zo van de wijn dus kreeg ipv wijn arrangement en speciaal bier arrangement. Onze gastvrouw (Roos) heeft ons een topavond bezorgd op Valentijnsdag! We komen zeker nog een keer terug! Bedankt! Sanne en Mathijs uit Hoofddorp
Debbie D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Op zondagmiddag gelunched. Het was werkelijk helemaal super. De tonijn was geweldig lekker. Helaas kwam ik er niet doorheen met het bestek. Ik kreeg van de bediening direct een ander vlijmscherp mes en er werd even leuk gekletst. Het was heel druk maar we hoefden absoluut niet lang te wachten op onze bestelling. Kortom: top eten, top bediening en top sfeer. Ik kom graag terug!
Marielisa B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Leuk restaurant, mooi en sfeervol ingericht. Het voelt meteen goed. De bediening is attent en bod haar excuses aan toen ik de verkeerde soep kreeg (pea soep i.p.v kreeftensoep). Oprecht hun excuses, dat zie je niet vaak in de Randstad, maar bij No11 in Deventer wel. ' The big bisque' (kreeftensoep) was erg machtig, teveel naar mijn smaak. De portie was ook erg groot. De prijs 8,75 aan de hoge kant (voor een soep), had liever een kleinere portie en aangepaste prijs om vervolgens een tweede gerecht te bestellen. Mijn man en schoonmoeder bestelden de kroketten (onderdeel van The Specials) maar hier was ook niets bijzonders. Zoontje bestelde een toastje met ei maar was aan de kleine kant en zonder garnituur. De crazy chocolate taartje was erg lekker. Ondanks de niet heel gunstige prijs/kwaliteit verhouding komen wij zeker nog een keer terug en dan andere keuzes maken.
Slughals .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Al een aantal keer heerlijk wezen lunchen in deze TOP tent. Hier klopt gewoon alles het eten de bediening en de ambiance. Wil je eens iemand verrassen met een lekkere lunch No. 11 is the place to be in Deventer zoek niet verder ;-) En ja het is iets duurder maar dat maken ze meer dan waar. Jackies en No. 11 zijn onze favoriete restaurants in Deventer en we zijn er dan ook zeer regelmatig te vinden. Gewoon top
Adel F.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Private Dining luidt het motto van No. 11, een vrij nieuwe eettent op één van de mooiste locaties van Deventer, zeker als je buiten kunt zitten. Private Dining, maar het menu biedt geen diner en de tent sluit volgens de website om 18:00 uur ! De logica ontgaat me. Maar we zijn hier niet om de marketingstrategie te beoordelen. Dit was de tweede keer dat ik met een groep collega's ging borrelen bij No. 11 Prachtig ingericht, binnen zitten is dus ook prima ! Leuke, vlotte en kundige bediening. De finger food wordt prachtig gepresenteerd en toegelicht. En dat mag er zijn ! Exquise kleine gerechtjes, zet het concept "borrelhap" uit je hoofd. Dit is de beste finger food in Deventer ! Tegen 19:00 uur mochten we nog drankjes bestellen en zat de tent nog vol...!
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Samen met mijn vriendin hebben wij de hele middag genoten bij No. 11. De bediening is zeer attent, oprecht en vriendelijk. Ze verstaan hun vak. Zo maak je het niet altijd mee in de horeca. Daarnaast is de sfeer en inrichting van de zaak prachtig. Het eten en drinken was ook heerlijk. Maar vooral de service van het personeel sprong er toch wel uit vonden wij. Onze complimenten!
Remcometz .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Zaterdagavond mijn verjaardagsfeest gevierd bij No. 11. Kort gezegd: prima service, heerlijke hapjes en een smaakvolle moderne inrichting. We hebben na afloop ook veel enthousiaste reacties gekregen. Voor velen was het de eerste kennismaking met No.11. Ik weet zeker dat ze nog een keer terugkomen. Top!
Evelyne J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Het kleine broertje van Jackies NYC en dat kan je merken ook (in de positieve zin van het woord).
Je wordt heerlijk in de watten gelegd.
Wij hadden vooraf de 'Big Bisque' en de tuna tartar, onze favorieten!
Als hoofdgerecht hadden we 'Lobster' en "dragon roll'.
Na hadden we een kaasplank, echt overheerlijke kazen alleen het brood erbij vinden we niet zo lekker, maarja dat is persoonlijk.

Al met al een perfecte beleving!!