No. 100

Dorpsstraat 100 1393 NK Nigtevecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant No. 100

Saté aan de Vecht

Zin in een satétje aan de Vecht? Schuif dan aan bij No. 100, een klein maar knus terras aan de Vecht. Ze hebben een heerlijke lunchkaart met tosti en uitsmijters, en 's avonds seizoensgerechten. Probeer vooral hun Texelse biertje, deze valt bij veel fijnproevers in de smaak. Kom langs voor een snelle hap of voor een uitgebreid avondje dineren. Geniet!

Meer informatie over restaurant No. 100

Maandag 10:00 - 01:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 10:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant No. 100

Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
We aten met de AH restaurantactie, konden alles kiezen van de kaart. Was allemaal lekker, en fijne bediening. We konden nog net buiten zitten, mooi langs de Vecht. Geslaagde avond!
Bert C.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Carpaccio was zalig. Zeer malse biefstuk met lekkere saus, verrukkelijke frietjes en salade. En het toetje???? chocolade lava cakeje met vanille ijs en aardbeien. Kortom geweldig!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Ylona D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Leuke, gezellig locatie. Geweldig uitzicht over de Vecht. Goed eten en fijne bediening.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Uitstekend alles top
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Prachtig terras ad vecht...te koud dus binnen. Beetje oubollig. Heel aardige jongeman in de bediening (manager).
Lekkere wijnen tegen schappelijke prijs. Eten was prima! (Niet super verrassend maar wel gewoon goed).
Kok vroeg bij weggaan ook nog of het allemaal ok was; erg attent.
We gaan nog een keer het terras bezoeken
Birgitta H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijk gegeten een aanrader kom er zeker nog eens terug.
Wzeldenrust .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
N0 100 lijkt het prima en dus 100% voor elkaar te hebben. Leuke zaak op mooie plek. Vriendelijke en attente bediening en lekker gegeten. Heel behoorlijke porties, erg lekkere zeebaars met alles erop en eraan en een goed glas wijn. Z'n zeker niet extreme prijs dus gewoon waard ! Wij komen weer terug !
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Eten is prima. Je moet wel zelf steeds overal om vragen ipv dat er iemand af en toe even komt kijken.
Willeke D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Superleuk terras; binnen wat gedateerd. Het aanzicht doet niet vermoeden dat er zo'n mooi terras achter zit aan het water. Eenvoudige kaart met goed bereide gerechten.
Jozé V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Zeer leuke eetgelegenheid gelegen aan het water. Heel lekker gegeten! Echt een aanrader!
Loes C.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Als rolstoelgebruikster werd ik vooraf door een telefoontje al op de hoogte gesteld dat het restaurant niet rolstoeltoegankelijk was maar kwamen wel met alternatieven De Toilet was groot genoeg om er met rolstoel in te gaan Geen dorpels in restaurant wel buiten maar ook daar hadden ze een oplossing voor bedacht.
Het was goed geregeld en gaven mij echt het gevoel dat ik erbij hoorde. Ik zal zeker nog een keer terug gaan
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Geweldig restaurant. Vriendelijke bediening. Eten heerlijk. Een aanrader. We komen beslist terug.
Willem J.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Prima verzorgin g en goed eten
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Super plek, super aardige mensen. En lekker eten.
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Leuk restaurant met een fijn terras aan de Vecht. Prima keuze en vriendelijke bediening.
Marianne L.
EEN ECHTE AANRADER

Door AH Aktie No. 100 uitgekozen!
Nou daar kregen we geen spijt van! Vriendelijke bediening, mooi uitzicht aan het water. Heerlijk eten, biefstuk was heerlijk mals, hele lekkere friet , geweldig toetje de Parijse wafel en ook onze mede gasten waren vol lof!
Ook leuk om hier een keer te gaan
lunchen. Prettige prijzen. Wij gaan zeker terugkomen en vonden dit een groot succes! We hebben de hele avond genoten. Mijn man is momenteel moeilijk ter been en daar werd zelfs zijn auto voor weggezet en weer opgehaald toen we klaar waren. Leek het Amstel hotel wel.
Ronald en Marianne Lekkerkerker
Henriette V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Wij moesten er best een stuk voor rijden maar het was zo de moeite waard! De locatie top de bediening vriendelijk!Prijs kwaliteit goed! Echt een aanrader! Htte
Cora K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijk op t terras gezeten, eerst was t nog warm omdat de ondergaande zon onder de parasols scheen. Maar lekker gegeten en heel betaalbaar.
Tilly D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Vriendelijk, vlot, to the point, lieten mogelijkheid tot even bijkomen. Prima.