No. 100

Dorpsstraat 100 1393 NK Nigtevecht Nederland Kaart

Over restaurant No. 100

Saté aan de Vecht

Zin in een satétje aan de Vecht? Schuif dan aan bij No. 100, een klein maar knus terras aan de Vecht. Ze hebben een heerlijke lunchkaart met tosti en uitsmijters, en 's avonds seizoensgerechten. Probeer vooral hun Texelse biertje, deze valt bij veel fijnproevers in de smaak. Kom langs voor een snelle hap of voor een uitgebreid avondje dineren. Geniet!

Meer informatie over restaurant No. 100

Maandag 10:00 - 01:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 10:00 - 01:00

• Pin , Visa card
Lisanne O.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
heerlijk gegeten vanavond op mijn verjaardag! bedankt voor het toetje die ik kreeg uiteraard kon de sterretjes niet ontbreken op het ijsje.
mooi uitzicht, echt genieten zo aan de vecht.
hele kaart ondertussen al een keer uitgeprobeerd en de saté en de garnalen zijn echt toppers.
personeel zeer vriendelijk en enthousiast. bij het tweede bezoek werden wij gelijk weer herkend en ondertussen zijn wij vaste klanten geworden
Mirjam L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Enkele weken geleden bij nr 100 gegeten. Het was die dag prachtig weer, dus we konden buiten zitten aan het water, schitterend!!! Juist omdat alles met mooi weer leuk is heb ik gewacht met een recensie. Na weken denk ik nog steeds terug aan die avond. Heerlijk gegeten en ontzettend aardige bediening. Een lokatie die helaas voor de eigenaar niet erg opvalt (je moet er echt bewust naar toe want Nigtevecht ligt niet op een doorgaande weg) terwijl wanneer je binnen bent de sfeer gezellig is en de moeite waard is om voor "om" te rijden.
Wij komen er zeker terug.
Adriënne S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Het stoffige dranklokaal is omgetoverd tot een mooi schoon en fris eetcafé gelegen op een sublieme locatie aan de Vecht. Zelfs bij regen was het zonnig. Met name de varkenshaas was uitstekend. Eigenaar Alfred is een horecadier. Enthousiast, servicebewust en creatief.
Ideale stek voor fietsers en watersporters. Schitterend terras aan het water.
Gaan er zeker weer naar toe.
Genieten79 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Lekker gegeten bij nr 100 in Nigtevecht.
Gestart op het terras met geweldig uitzicht over de Vecht.
Een gezellig praatje met de gastheer en een lekker texels biertje waren een goed begin van de avond.
Het eten was lekker, goed gevulde borden met smakelijke gerechten.
Wij komen zeker nog eens terug!
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Heerlijke sateh gegeten aan de vecht. Superlocatie bij mooi weer. Vriendelijke bediening en goede service. Kaart is aan de kleine kant. Eenvoudig en afwisselend.
Arm .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Met mooi weer op het ( kleine ) terras geluncht, met uitzicht op de Vecht. Binnen ziet het er gezellig uit. De kaart viel me tegen. Type ¦ tosti , soep,uitsmijter..Jammer want op de avond kaart staan een paar lekkere dingen bij de voorafjes. Als je die spullen toch in huis hebt zet ze dan ook op de lunch kaart, dan heb je wat meer variatie. Bijvoorbeeld de gebakken mosselen en de gamba salade. De bediening was vriendelijk maar nog niet eerder meegemaakt: je lege bierglas wordt meegenomen en er wordt niet gevraagd of je misschien nog wat wilt drinken... trouwens lekker Texels bier van de tap !We gaan nog wel een keer ` s avonds langs.