'Njoyz

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,2
Jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Heerlijke carpaccio salades gegeten vandaag. Porties zijn groot, lekker brood erbij. Salade was rijk gevuld en goed op smaak.

Goede locatie en prima terras.

Kom zeker terug!
Dick O.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Dit vind ik persoonlijk de beste lunchroom in Bussum.
Altijd zeer vriendelijk personeel, een eigenaar die betrokken is en veel huisgemaakte producten.
Wij komen hier geregeld en het is altijd even lekker en verzorgd voor een heel redelijke prijs.
Van een borrelhapje en een luxe broodje tot een complete maaltijd.
Echt een aanrader.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Voor een simpele lunch prima zaak , root aanbod in broodhes e.d. Bediening aardig en attent. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Lastig dat het terras op het trottoir staat lopen vaak mensen tegen je dafel aan.
Zxcvbnm .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Vanochtend een lekker kopje koffie en toast met zalm, tzatziki en kappertjes besteld. De jongen van de bediening had me verkeerd verstaan en bracht een ander gerecht van de kaart: toast met zalm en roerei. Beetje apart (zo erg leken de namen van de gerechten volgens mij niet op elkaar), maar niet heel erg; het was lekker en ik mocht het voor de (lagere) prijs van het bestelde gerecht houden. Het enige dat ik een beetje vreemd vond is dat er aan de tafel achter mij een beoordelingsgesprek met een stagiaire werd gehouden. Dat hoort m.i. niet in de zaak tussen de gasten thuis. Voor de rest prima adres.
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Wat een embience! zelden met zoveel hartelijkeheid geholpen. De vrijdagkoopavond, super gezellig. Prima vers eten. Zalig broodje hamburger en mijn vrouw had heerlijke zalm. Bij mooi weer lekker vertoeven op het terras. Ontspannen, gezelligheid, gastvrijheid.
M O.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Ik kom hier zo nu en dan voor de heerlijke broodjes. Zo hebben ze bijvoorbeeld lekkere pistoletjes filet american en een fijne tosti Hawai, zoals ik bij mijn laatste bezoek weer merkte. Koffie verkeerd is redelijk maar zeker voor verbetering vatbaar. De service is hier prima. De prijs-kwaliteitverhouding is erg goed. Het enige wat nog wel jammer is, is het decor. Binnen is het bruin en ouderwets. Maar misschien sluit dit wel goed aan bij het grootste deel van het publiek dat hier komt... In lijn daarmee moet ik ook constateren dat het terras voor de deur altijd helaas stampvol met rokers zit. Maar voor de broodjes kom ik hier hoe dan ook wel af en toe terug.
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
'Njoyz is een super gezellige tent in het centrum van Bussum. De eigenaar is heel aardig en de bediening vaak vrolijk en heeft interesse in de klant. Het eten is ook perfect, vooral aan te raden is het pistolet met warm vlees en saté saus! Echt een aanrader voor iedereen die van gezelligheid houdt!
Gerben O.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Afgelopen vrijdag heb ik hier geluncht. De kwaliteit is goed en de broodjes zijn goed belegd. Ik had een Ciabatta met gerookte zalm en roomkaas. Deze was goed alleen had wat mij betreft de roomkaas iets smeuïger mogen zijn. Dan had ik deze over de gehele zalm kunnen uitsmeren. Ook had ik uiensoep genomen. Deze was redelijk goed van smaak maar had iets verrassender mogen zijn. Het was een beetje een nietszeggend soepje zoals die van een zak uit de supermarkt smaakt. Ook zat er een grote crouton in die helaas wat soppig werd omdat deze niet geroosterd was van te voeren. Alleen de kaas gesmolten op het brood. Over de inrichting valt weinig te zeggen behalve dat het als een lunchroom aandoet. Het woord brasserie vind ik aan de optimistische kant. De bediening is goed en oplettend.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Leuke plek voor een snelle en goede lunch. Lekkere broodjes, ruim belegd en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader voor een makkelijke lunch in het centrum van Bussum.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Prima gelegenheid om even snel te lunchen, pistolet rijkelijk belegd en het garnituur (de sla) knapperig en goed aangemaakt. Attent dat er fleece dekentjes aanwezig zijn voor het terras indien men het koud krijgt. Espresso geserveerd met zoals het hoort een klein glas water.