njoy

Sint Anthonisweg 8 5831 AE Boxmeer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant njoy

Voordelig
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Na een wat moeizame start heeft men de zaken hier uiteindelijk goed op orde. Bij Njoy kun je zowel a la carte als all-you-can-eat eten. Het a la carte gedeelte is voornamelijk chinees georiënteerd en boven gemiddeld goed. Het andere oosterse gedeelte liep in het recente verleden wat stroef en kon beter. De laatste keer dat we hier eten is het echter met sprongen vooruit gegaan. Goede sushi, frisse salades etc.
Het voornamelijk Nederlandse personeel komt wat verlegen over maar begint langzaam maar zeker wat 'losser' te worden.
Samengevat, voor relatief weinig geld kunt u hier lekker en goed eten tegenwoordig.
Marliesc .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Gisteren van de afhaallijst besteld: peking eend van het huis, en ossenhaas met zwartebonensaus. Beide gerechten stelden teleur, voor chinees/indisch gaan we weer naar de twee andere restaurants in Boxmeer. Reden om mail te sturen naar eigenaar was het feit dat a. het gerecht met ossenhaas veeeeeeel te zout was (terwijl ik zelf iha naar de smaak van anderen vrij zout kook), zodat alle andere smaken ondergesneeuwd raakten. En b. De groente bij beide gerechten hadden een rare bijsmaak: zepig? chloorachtig? De eend was wat droog, maar dat was niet zo'n probleem. Reden van deze recensie op Iens: ivm het ongezond hoge zoutgehalte van de ossenhaas had ik meteen een mail naar de eigenaar gestuurd (om mbt andere gasten rekening te houden) met de klachten. Geen enkele reactie tot nu toe. Mogelijk zijn de sushi en ook het restauranteten van een hoger kwaliteitsgehalte..... Wb service en decor kan ik dus geen uitspraak doen, ik moest echter iets invullen, sorry voor die twee cijfers die dus niet echt op oordeel berusten
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Nadat de vorige eigenaren (restaurant Sterhof) tot twee keer een valse start hadden gemaakt zijn we hier onder de nieuwe naam / eigenaar toch maar weer een binnengestapt.

De formule is grotendeels hetzelfde gebleven all-you-can-eat met telkens een lijstje waarop je een aantal gerechten kunt aanvinken. Daarnaast is de kaart uitgebreid met een à la carte gedeelte.

De inrichting is grotendeels hetzelfde gebleven maar de zaak is beter afgewerkt en sfeervoller aangekleed.

De eerste keer, en dat was vlak na de opening, zijn we voor à la carte chinees gegaan. En hoewel door wat organisatorische aanloopproblemen alles wat stroef verliep smaakten de gerechten uitstekend, ruim boven gemiddeld.

De tweede keer een paar weken later, met de all-you-can-eat optie, verliep alles soepeler. De sushi was wat aa nee droge kant maar alle andere oosterse hapjes waren goed.

Het personeel is vriendelijk, maar mist hier en dat wat horeca ervaring/kennis. misschien even door iemand laten adviseren.

Voor de rest een hele verbetering t.o.v. de oude situatie, ik durf er met een gerust hart mijn famille nu naar toe te nemen.