Njoy Café

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Njoy Café

Connie T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gisteren een high wine genuttigd. We werden heel aardig verwelkomd. Goeie biertjes en wijnen. De bijbehorende hapjes waren lekker. Alles goed verzorgd, we hebben er een gezellige tijd doorgebracht. Gaan we zeker nog eens naar toe.
Cisca H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wat erg jammer was, dat een bon hadden via groupon, maar er achter kwamen dat je voor het zelfde bedrag het ook gewoon kon bestellen. een High wine - bier. met plankje brood en plankje hapjes. Ik vraag wij wel af waar die korting is gebleven. !!!!!!
Dennie B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Via een gift-for-you bon terechtgekomen bij Njoy in Arnhem. Het cafe ligt niet direct aan de hoofdstraat maar is zeer goed te bereiken en eenvoudig te vinden.
Het decor is zoals je dat van een cafe verwacht, klein, niet al te modern maar gewoon een feelgood interieur.

Het eten (en dat is natuurlijk het belangrijkste) was boven verwachting. We begonnen met een mosterdsoepje die erg goed smaakte. Als hoofdgerecht was er een plankje met vis en vlees met vergebakken brood. Dit was gewoon goed met als uitschieter de bitterballen.
Nagerecht was een klein puntje appeltaart met slagroom en vanilleijs, dit was ook lekker en vers.
De bediening is vriendelijk en attent, men reageert snel en je hoeft niets te kort te komen.

Voor ons een nieuw adresje erbij in Arnhem om te lunchen.
Sven B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Hier samen met mijn vriendin voor de tweede keer een high-wine genoten(via groupon). Hier, evenals de vorige keer, enorm van genoten. Het personeel was zeer vriendelijk en bood diverse malen aan iets aan te vullen of bij te schenken. De locatie(rustig zijstraatje in het centrum) was aangenaam. Goed bereikbaar en een leuke plek om te zitten. Het decor was simpel doch elegant. Wij verbaasden ons erover dat het zo rustig was op de vrijdagmiddag, want met deze kwaliteit had de tent op z'n minst driekwart vol kunnen zitten. Wij komen hier met veel plezier nog eens terug.
Bart Jan M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Bijzonder vriendelijke bediening door een gastheer. Klasse! Met onze groupon
hadden we de keuze uit een driedelige proeverij. Start met heerlijk uitgebalanceerde tomatensoep met een vleugje...........Wat er als extra inzat, daar zijn we nog niet uit, maar het was voortreffelijk. Vervolgens een hartig broodje
met heerlijk beleg en als afsluiting een toetje waar je U tegen zegt.
Heerlijk rustig gezeten en gegeten. Geen stress, maar alles was goed op elkaar afgestemd. Het was voor ons de 2e keer, dat we hier geweest zijn en het smaakt naar meer!!!!!
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Heerlijke verrassing lunch! Leuk decor, gezellig ingerichte bar. Bediening kwam op de juiste momenten en heel aardig, in voor een grapje. We konden aangeven wat we niet lusten of allergisch voor zijn. Echt een aanrader.
SylvZ .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Een 3-gangen diner op een druilerige zaterdagmiddag. geen haast dus. Werd perfect aangevoeld door de bediening. Rustig genoten van allemaal heerlijke smaakjes die ons voorgeschoteld werden. Lekkere rode wijn en manlief een goed getapt biertje. Man vond de levensgrote poster van het Koninklijk huis niet om aan te zien (hebben dus van plaats gewisseld). Verder kunnen we alleen maar zeggen: ga en proef! Je zult aangenaam verrast zijn
Angelique E.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Mijn vriendin en ik hebben via groupon hier drie gangenlunch gehad inclusief glas proseco.
Super complimenten. Dus twijfel niet en probeer het eens,
Jolanda N.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Op Groupon zag ik een high tea aanbieding. Aangezien het al voor 2 dagen later zou zijn, heb ik gebeld. Ik werd erg vriendelijk geholpen. Ook tijdens ons bezoek was de service erg goed. De high tea was uitgebreid en lekker. Voldoende afwisseling tussen hartig en zoet.