Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 55€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • U levert zich over aan de creativiteit van de Chefs, hierdoor kunnen wij niet tegemoet komen aan een lactose en/of gluten vrij en veganistisch dieet
      Westlandse Tomaat met Noordzee krab, brioche en bieslook.
      Westlandse tomaat met Noordzee krab, brioche en bieslook.
      Westlandse tomaat met Noordzee krab, brioche en bieslook.
  • Hoofdgerechten
      Hollands lam met artisjok, groene asperge en ansjovis.
      Hollands lam met artisjok, groene asperge en ansjovis.
  • Nagerecht
      Gembermousse met aardbei, vlierbloesem en basilicum.
      Gembermousse met aardbei, vlierbloesem en basilicum.

Over het restaurant Niven

Licht, duurzaam, ingenieus

Rijswijkse klassezaak met Michelinster waar de eigenzinnige chef Niven Kunz de scepter zwaait. Hij staat bekend om zijn creativiteit en originele bereidingen, zoals zijn granité van gin-tonic met gekaramelliseerde olijf en luchtige citroen. Verwacht een avond die bol staat culinaire verrassingen en gastronomisch vernuft. U levert zich bij het 80/20 menu over aan de creativiteit van de Chefs en hierdoor kunnen wij niet tegemoet komen aan een lactose en/of glutenvrij en veganistisch dieet.

Meer informatie over restaurant Niven

Dinsdag t/m Donderdag 18:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,5

Jouw recensie over het restaurant Niven

J D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Zeer lekker gegeten, AH menu prima veel kleine porties zonder tussen gerecht en brood te weinig, vernieuwende smaken een aanrader
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
We worden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Het AH-menu ligt op tafel voor ons gereed. Dit bestaat uit een 3-gangenmenu dat kan worden uitgebreid met 2 extra gangen. Daarnaast wordt vooraf een aantal amuses geserveerd en 2 dessert gangen. De gerechten zijn klein van omvang, gevarieerd, worden mooi gepresenteerd en de combinatie van ingrediënten is bijzonder smaakvol. De bediening is formeel vriendelijk, leuk dat de koks eveneens gerechten uitserveren. De droge witte huiswijn smaakt prima.
We besluiten de avond met een dubbele espresso waarbij we een keuze mogen maken uit een aantal mooie en lekkere bonbons.
De verdeling van de tafels in het restaurant is ruim opgesteld. Ondanks dat alle tafels bezet zijn, is er een rustige sfeer met lichte achtergrondmuziek. Het restaurant heeft een eigen gratis parkeerterrein en OV in de buurt (tramlijn 1). Kortom, een geslaagde avond in dit sterrenrestaurant.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Guido W.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Eerlijk eten, verrassende combinaties. Beperkte wijnkaart. Mooie avond. Ruimte blijft iets ongezelligs houden. Loopt relatief veel personeel voor het aantal gasten.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
eten bij Niven is van begin tot eind een geweldige ervaring.. locatie, mensen, service, eten. Alles is zo veel meer dan je verwacht..
AMC V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijke kleine gerechtigd met verrassende smaakcombinaties. Hoofdgerecht zou wat ons betreft iets herkenbaarder (lees iets groter) mogen zijn. Drank erg goed maar prijzig. Hele goede service!
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Zeer gevarieerde en verrassende gerechtjes in het proeverijmenu. Zeer professioneel en vriendelijk personeel. Genoten. Wel een stevige drankrekening erbij.
Ly P.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Het was de 2e keer hier bij dit geweldige restaurant. Heerlijke smaakbelevingen en ontspannen gegeten. 1 klein puntje van aandacht, het verzorgen van drinken duurde lang.
Rinie V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Fantastisch concept in een hele prettige sfeer. Het kost wat maar meer dan waard. De ontvangst was erg prettig en de service uitmunted. Zeer aan te bevelen.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Eten lekker. Iets te veel minieme gerechtjes. Bediening op de automatische piloot en stijf. Voelde die warm en klantvriendelijk. Geen keuze laten mbt wijn bij gerecht. Bleek daarna de wijn bijna 12 euro per glas. Wij konen hier niet meer terug.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk en goed verzorgt gegeten!
Masja B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Alles zeer goed verzorgd, maar zo'n keurige manier van bedienen dat het een beetje ongemakkelijk voelt voor bediener als gast.
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Mooi restaurant, prima bediening en heerlijke gerechten. Heel bijzonder. Zeker voor herhaling vatbaar.
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk culinair gegeten met vriendelijke bediening
Tosca V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Kwaliteit Niven uitstekend. De gerechten zijn kunstwerkjes, de bediening voortreffelijk.

Het zou fijn zijn geweest als er een betere bewegwijzering had bestaan.
Daarbij hadden wij de pech dat de weg, waaraan Niven ligt, gisteravond van twee kanten was afgesloten en we kilometers hebben moeten lopen om het restaurant te bereiken. Gelukkig werden we bij onze verlate aankomst hartelijk ontvangen.
CPM V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Er werd extra aandacht besteed aan de reden van onze komst, namelijk ons huwelijksjubileum en dat hebben we erg gewaardeerd!
Diana N.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Zonder twijfel heerlijk gegeten, service top. We waren wat onder de indruk van een gerecht met koud ijs bij de tafel naast ons, waarna wij hier ook een variant van op tafel kregen terwijl het geen onderdeel was van ons menu. Super!
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Top gegeten met eerlijke streekgebonden produkten!
Cynthia P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Een echte belevenis! Fantastisch gegeten van het eerste tot het laatste gerecht. Ook genoten van het bijbehorende wijnarrangement.
Margreet R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Niven is een restaurant van hoge kwaliteit. De gerechten zijn verrassend en heel erg lekker. Echt een beleving.
Ook door de hoffelijke, prettig bediening.
De drankjes waren flink aan de prijs, maar dat hadden we er wel voor over.