Niven

58-A Delftweg 2289 AL Rijswijk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 55€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Westlandse Tomaat met Noordzee krab, brioche en bieslook.
      Westlandse tomaat met Noordzee krab, brioche en bieslook.
      Westlandse tomaat met Noordzee krab, brioche en bieslook.
  • Hoofdgerechten
      Hollands lam met artisjok, groene asperge en ansjovis.
      Hollands lam met artisjok, groene asperge en ansjovis.
  • Nagerecht
      Gembermousse met aardbei, vlierbloesem en basilicum.
      Gembermousse met aardbei, vlierbloesem en basilicum.

Over het restaurant Niven

Licht, duurzaam, ingenieus

Rijswijkse klassezaak met Michelinster waar de eigenzinnige chef Niven Kunz de scepter zwaait. Hij staat bekend om zijn creativiteit en originele bereidingen, zoals zijn granité van gin-tonic met gekaramelliseerde olijf en luchtige citroen. Verwacht een avond die bol staat culinaire verrassingen en gastronomisch vernuft. Let op: Niven serveert geen veganistische en lactose vrije menu’s.

Meer informatie over restaurant Niven

Dinsdag t/m Donderdag 18:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag
Zondag Gesloten

9,4

Jouw recensie over het restaurant Niven

Hans U.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Het eten was goed. De wijn matig. De kosten van een enkel kopje thee, Euro 9,50, is bijzonder prijzig te meer omdat door ons geen friandises zijn besteld en onlosmakelijk aan de thee zijn verbonden. Betaal niet met een creditcard want dit leidt tot een opslag van 2%. Niet passend bij een restaurant als Niven.
John K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
nivin gewoon goed door gaan en alert blijven op culli ontwikkelingen
gegroet koijmans lelyveld
Tini V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Verrukkelijk! Wat een feest om weer bij Niven te dineren!
Wij hadden het AH-menu, dat notabene startte met wel 4 amuses!
Alle gerechten waren heel bijzonder, een plaatje om te zien, heerlijk van smaak.
M.bokhorst A.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Verrassende smakelijke gerechtjes. Zeer vriendelijke bediening.
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Hier op een mooie zonnige middag van een proeverijmenu genoten, je wordt verrast door de mooie opmaak en smaken en creativiteit. Daarbij fantastische bediening en heerlijke wijn en je hebt de volmaakte lunch, wij kwamen hier al graag en blijven zeker terug komen, dus tot een volgend keer !
Niels K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
De gerechten zijn goed op smaak en leuk gepresenteerd, die maken het zeker de moeite waard. Het duurde uiteindelijk wel erg lang, in totaal 5 uur, maar dat kwam waarschijnlijk mede door de verplaatsing van alle gasten van het terras naar binnen. De service was deze avond helaas iets minder dan we gewend zijn. Er werd een aantal keer een bestelling vergeten (als drinken en brood). Naar aanleiding hiervan inmiddels contact gehad met het restaurant en prima te woord gestaan. Goed om te zien dat men dit serieus oppakt, zo hoort het.
Mirelle S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Zaterdagavond op het mooie terras van Restaurant Niven. Na een verrukkelijke champagne werden we verrast door de 25 bijzondere gerechtjes. Wat zag t er mooi uit allemaal en het waren echte smaaksensaties in je mond. De combinatie met het perfect aansluitende wijn arrangement was heerlijk. De bediening en keukenbrigade zijn allemaal professionals met heel veel enthousiasme! Aan het einde probeerden we allen 1 gerecht te noemen die we het bijzonderst vonden. Dat lukte gewoon niet, ze waren allemaal bijzonder in creatie en smaak! Leuk ook om aan het eind de kaart met de gerechtjes erop mee te krijgen zodat we dat nog eens konden nalezen. Niven is een waanzinnig creatieve chef met een uniek concept 80/20 (80% groente en 20% vlees en of vis) en heeft een fantastisch team! Wij komen graag nog eens terug voor een nieuwe beleving!
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Heerlijk gegeten en uitstekende service! We hebben ons laten verbazen wat de chef allemaal met groente kan. Het was een top avond!
H. B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Op zaterdag geen a la carte maar een proeverij van 18 gangen! (in totaal 25 kleine gerechten) waardoor we in totaal bijna 5,5 uur hebben doorgebracht op het terras. Op zich niet verkeerd maar toch een hele zit. De gerechtjes, geen enkele uitgezonderd, waren stuk voor stuk creatieve hoogtepunten! Aanrader is Niven zeker, we komen zeker terug in de winter bij de winterkaart !
Marlous G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Eten was waanzinnig, de betrokkenheid van het personeel matig. En als het te koud op het terras wordt moet het geen probleem zijn om binnen verder te gaan...helaas was dat niet vanzelfsprekend.
W.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Niven is een uitzonderlijk goed restaurant en buitengewoon origineel in keuze van de heerlijkste manieren om gerechten te bereiden.
K.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Goede service, snelle bediening, prachtige locatie zo op een zomeravond in de tuin. Heel smaakvol en elk gerecht is weer een kunstwerk op zich.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Uiteraard gingen wij uit van pure kwaliteit en vakmanschap, maar dit hadden wij in onze culinaire ervaringen nog niet meegemaakt. Ontzettend verrast door vernieuwde en verrukkelijke gerechten.
Top avond, een aanrader!!
Marleen S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Heerlijk gegeten met verrassende presentaties. Super vriendelijk en behulpzame bediening (ivm lichamelijke beperking). Waanzinng veel smakelijke gerechtjes. En ik mocht mijn held de hand schudden.
Ichabod C.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Een ware voedsel-beleving waarbij Niven en zijn team je steeds weer verrassen met bijzondere vondsten en alternatieven voor vlees; heel bijzonder en inspirerend!
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Na lange tijd weer is aangeschoven voor de lunch. We werden zeer hartelijk ontvangen en mooie ruime tafel. We hadden geen bon of actie, gewoon zin om te kijken wat de kaart ons kon bieden. We hebben gekozen voor het 4 gangen asperge menu met een bijpassend wijnarrangement (tip zet deze mogelijkheid op de kaart, dit heb ik nu in the blind besteld zonder de kosten te weten)

Vanaf ontvangst tot het verlaten van het pand was het super! De amuses en heerlijke gerechten werden wisselend uitgeserveerd door de service of door de brigade, en ook de chef kwam aan tafel. Kortom een culinair theater.

E
Maurits S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Bijzondere eetervaring, meer dan 25 bijzondere gerechtjes worden snel, en goed geserveerd verspreid over de avond. Een genot voor mond en oog. Natuurlijk vind niet iedereen elk gerecht fantastisch, smaken verschillen ten slotte. Maar voor iedereen die van bijzondere dingen houd (en weinig vlees/vis, dus heel verantwoord) een aanrader! Helaas is de prijs is er ook naar.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Het was geweldig! 30 gerechtjes in 18 gangen! Wat een feestje! Wat een smaken! Wat hebben wij genoten! Tot de max!!!!!!!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
met 18 gerechten was het een lange zit - laatste gerecht kwam om 00:15u op tafel. Geen tijd om even rustig met een kopje koffie 'na te tafelen'. Eten was super - maar 10-15 gerechten was meer dan voldoende geweest. 'Less is more'.
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Genoten van het gangenmenu van de chef met een overnachting.
Heerlijke hapjes, mooie vlees/vis/groente combinaties.
Bediening uitmuntend en correct. Leuk dat de koks aan tafel kwamen met een aantal bereidingen. Ook zeer veel aandacht besteedt aan ons 3-jarig jubileum, echt heel leuk!

Michelin ster dik waard. Prijs kwaliteit verhouding tip top in orde.
Ikzelf vond het jammer dat de chef niet even een praatje kwam maken of 1 gerechtje zelf kwam uitserveren, maar dat is persoonlijk.
Ik kom zeker nog een keer terug!