Niven

58-A Delftweg 2289 AL Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Niven

Licht, duurzaam, ingenieus

Rijswijkse klassezaak met Michelinster waar de eigenzinnige chef Niven Kunz de scepter zwaait. Hij staat bekend om zijn creativiteit en originele bereidingen, zoals zijn granité van gin-tonic met gekaramelliseerde olijf en luchtige citroen. Verwacht een avond die bol staat culinaire verrassingen en gastronomisch vernuft. Let op: Niven serveert geen veganistische en lactose vrije menu’s.

Meer informatie over restaurant Niven

Dinsdag t/m Donderdag 18:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag
Zondag Gesloten

9,2

Jouw recensie over het restaurant Niven

Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Een heerlijke ervaring was onze avond bij Niven. Eén dag vantevoren werd ik gebeld om de reservering nog eens door te nemen, uitstekend. De avond zelf hebben wij als sfeervol en kwalitatief van hoog niveau ervaren. Mooie gerechtjes, vaak hoog op smaak en bijzonder. Mooi om te proeven hoe je met, in verhouding wat meer groenten dan vlees/vis (80/20), heerlijke gerechtjes kunt maken. De gangen werden met de juiste tussenpozen geserveerd. Contact met en bediening door pesroneel was uitstekend. Attente reactie met bijpassend speciaal desert gerechtje voor mijn jarige vrouw, die bij diverse gelegenheden door het personeel werd gefeliciteerd, prima. Hartelijk dank voor de gastvrijheid.
Aty L.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Fantastisch restaurant, uitstekende bediening, kreatief vondsten qua diner.
Akoestiek mag verbeterd worden.
Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Het was een topbeleving, Alle gerechten zien er mooi uit en smaken bijzonder goed. Ze maken er bij Niven een feestje van.
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Ontzettend lekker gegeten bij Niven. 18 gangen waarvan een aantal kippenvel opwekten doordat ze zo lekker waren. Ook de wijnen werden goed op de gerechten afgesteld. Absoluut een aanrader!
YCL F.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Wat een heerlijk avondje uit. Pure verwennerij. Nooit gedacht dat je zoveel mooie gerechtjes met groenten kunt maken. Goede sfeer en fijne bediening.
Gerbrand K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Mooie presentatie van verschillende wijze van bereiding. Smaken combinaties en begeleidende wijnen helemaal conform het boekje. Leuke en ook soms verrassende explosies van smaken. Zoet, zout en bitter alles zeer gedoseerd. Maar de meer dan 20 verschillende kleine doseringen zorgen ook voor een soort van vermoeidheid en een verlangen naar een kleiner aantal gerechten. Helaas was die keuze er niet.
rj B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
In een woord geweldig, een proeverij van 18 gerechten. Verrassende gerechtjes en mooie smaak en structuur sensaties. Klein minpuntje, betrof een all in menu. De wijnen bleven beperkt tot 1 witte, 1 rode en een likeurtje bij de koffie, daar had ik nu net even meer van verwacht, temeer omdat ik voor 4 personen all in had betaald en er 2 geen wijn dronken. Als je van snel vol en snel naar huis bent, dan moet je dit niet doen want je hebt een avondvullend programma met doorlopend kleine schilderijtjes op je bord waarvan wij nooit genoeg krijgen. Top Niven!
Robin S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Een zijn hier voor de derde keer gaan eten en deze keer was het weer fantastisch. We vierden dat we 3 jaar bij elkaar zijn en kregen daarom een kaart, leuk cadeautje en een chocolade taartje.
In de 4,5 uur dat we er zaten hebben we 18 heerlijke gerechten gekregen die er allemaal bijzonder uit zagen en enorm lekker waren.
Ik zou dit aan iedereen aanraden en wij komen zeker weer terug.
Marnixx .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Met een grouponbon hier gegeten, goed 3 gangenmenu met vernieuwende hapjes. Wij vinden persoonlijk wel dat er betere restaurants in de omgeving te vinden zijn in hetzelfde prijssegment. Wijn is kostbaar (7,5 voor glas huiswijn..) en wanneer koffie besteld wordt krijg je (lekkere) friandiches erbij, echter zonder overleg en bij afrekenen blijkt de espresso 8,5 gekost te hebben pp. Dus fijn om van te voren te weten dat je meer gaat uitgeven dan verwacht. Verder fijne sfeer en zeer vriendelijk personeel.
Armand V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Je betaalt ervoor maar het is echt bijzonder en daarom ook waard. Het eten zijn kleine kunstwerkjes. Bediening is snel..
Thomas L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
De combinaties in de 80/20 verhouding waren zeer mooi gepresenteerd en zeer gebalanceerd van smaak. Enkele verrassingen tijdens avond maakten het compleet.
Wij hadden het fijnproeversmenu, wat met zijn 18 gangen voor mij meer dan genoeg was.
Marinus D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Een bijna onuitputtelijke serie heerlijke, verrassende gerechtjes met perfect bijpassende wijnen. Fingerfood at its best.
Leen V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Erg gezellig en lekker gegeten.
Stonden 3 man ons op te wachten ... erg chique. Voelden ons echt een gast.
- puntje was dat een van die 3 beter even de sneeuw voor de deur had kunnen ruimen... was verradelijk glad.
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Locatie en sfeer zijn goed en ook parkeerplekken genoeg. Leuke uitleg over kazen gehad. Top!
Voor herhaling vatbaar.
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het is een unieke kans om voor gereduceerd tarief te kunnen genieten van dit geweldige 1-Michelin sterrestaurant. Voor een vast bedrag wordt er gang na gang (met een totaal van +- 20 gangen) op comfortabel tempo geserveerd. Let wel, het is een ervaring die makkelijk 4 uur kan duren, maar als je je hier op instelt is het eigenlijk zonde om te missen!

Mijn complimenten aan de geweldige keuken en de kundige, vriendelijke bediening!
wim D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Een vulkaanuitbarsting van smaken. Elk gerecht is een kunstwerk om te zien en om te proeven. Wat een verrukkelijke avond!
Daniel01 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Geweldige avond gehad! Een culinaire reis langs 21 landen. Chef-kok Niven Kunz weet je keer op keer te verrassen. Gerechten wisselen in juiste tempo elkaar af. Bediening vertelt enthousiast over de samenstelling van de gerechten en het restaurant is met gevoel voor stijl ingericht. Een culinaire ontdekkingsreis die men zeker gemaakt moet hebben!
Robin P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We kregen een menu met 13 landen en soms meerdere amuses per land. Het was wel een beetje jammer dat ze niet de tijd namen om ons te vertellen hoe het menu in elkaar zat en dat we door de grote hoeveelheid gangetjes heel snel achter elkaar eten op gediend kregen. Door de reis door verschillende landen was het diner ook een beetje verwarrend. Er zat namelijk niet zoals normaal een ontwikkeling in het menu. Het idee van het menu sprak ons echter wel aan en van de 20 amuses vonden we er 14 echt uitstekend. In sommige gevallen was het leuk bedacht maar minder in de uitvoering.
Rutger S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Ruim 20 zorgvuldig geprepareerde gerechtjes passeren in een mooi tempo de revue. Het menu representeert invloeden uit de keukens van meer dan 10 landen, maar met een eigentijdse, kwalitatief hoogwaardige twist. Het restaurant is vol en dat draagt bij aan de ambiance waar wij zo van houden; bruisend, net als de heerlijke champagne bij ontvangst. Kortom; een heerlijk avondje uit in de sfeer die je vaker op de betere adresjes in Spanje en Parijs vindt.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Geweldig! Wij hebben tijdens een lunch enorm genoten van de mooie gerechten. Het waren stuk voor stuk plaatjes! In dit rest speelt groente (80% groente,20% vis of vlees) de hoofdrol, fantastisch wat de keuken daarmee kan. De service was ook perfect, niks op aan te merken. Een fantastische middag! Echt een aanrader!