Nisos

Maandag t/m Woensdag 16:00 - 22:00
Donderdag t/m Zaterdag 16:00 - 23:00
7,2
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Tja... ik ken betere Griekse restaurants (Sittard...). Het is wel okay, maar van middelmatige kwaliteit. De saladbar is netjes, maar eenzijdig. Leuk restaurant als je na het shoppen even wil neerploffen en een hapje (zeg maar HAP) wil eten. Lekker romantisch... nee.
Humblestone .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Voor de eerste keer geweest en tevens de laatste keer! Voorgerecht was lekker, maar hoofdgerecht was verbrand. Zelfs de gyros! Heel erg rumoerig en veels te licht. Personeel wel vriendelijk maar niet klantgericht. Jammer van het geld en dat ik niet naar Rhodos was gegaan!!!
Jannemiek K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
We waren nog niet bij Nisos geweest, vanavond de primeur, inderdaad erg rumoerig en de tafeltjes met een loper zonder place mat vind ik ook niet zo geweldig, maar de bediening was viendelijk en behulpzaam en internationaal. Na de ouzo kregen we een voorgerecht voor 2 personen met 4 warme en 4 koude hapjes , het brood, tzatziki en koolsalade niet meegerekend, erg lekker kostte 9.50.
Als hoofdgerecht: Evros: 15.50 ( moussaka, varkensfilet, souvlaki en gyros, ) met een schaal frites en een salade van het buffet. Jammer in de salade bar was Griekenland niet echt aanwezig, geen bonen, feta etc. We dronken er de rode huiswijn bij. We sloten af met de dessertfantasie berekend op 2 personen zo konden we voor 9.95 bijna alle toetjes die op de kaart stonden proeven. Na een Griekse koffie voldaan naar huis. Eindnota 60 euro
Lucky1 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016

Vandaag voor de eerste maal Nisos geprobeerd en ik moet zeggen: hier komen we zeker nog eens terug!

Lekker mals vlees, een verrassend lekker saladebuffetje en goede porties. Enkel het portie zaziki bij het gerecht was erg klein. Erg smakelijk eten!

De bediening was vlot, oprecht vriendelijk en we werden (op een goede manier) in de gaten gehouden. Alles verliep prettig. Naast dit alles vonden we de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend: vrij lage prijzen, erg goede kwaliteit.

Aanrader dus!

• Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Zaterdag 18:00 uur. Afgeladen vol. Geluk dat we gereserveerd hadden. Zonder meer goed 'voer', souflaki's wat aan de droge kant. Frites super, mayo zat, saladbar prima (lekkere olijven!!!) en een goed gevuld glas Retzina. Maar ik blij het vreemd vinden richting toilet. Rechts de keuken, links de toiletten. De afstand 'voelt' tekort.
Monica D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
we kwamen binnen in een bijna vol restaurant. toch wist de medewerksters een plaatsje voor ons te vinden. het was zeer luidruchtig, de akoestiek is er niet goed, een gesprek op normale toon was niet haalbaar. er stond 1 vegetarisch gerecht op de kaart. binnen 10 minuten stond het op tafel. bladerdeeghapje overduidelijk opgewarmd. de hele schotel bestond vooral uit dingen gevuld met kaas. de bijgeleverde frietjes slap. de saladebar was karig qua keuze maar wel goed te eten. het duurde langer om de rekening te krijgen dan het eten. op onze lauwe reactie over het eten werd niet verder gereageerd. jammer dat vegetariers in aantal restaurants nog als tweederangs burgers worden gezien.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Nadat de 1e keer goed bevallen was, toch nog maar eens terug. Je weet maar nooit. Maar weer prima eten, goede prijs-/kwaliteitverhouding. Sfeer okay, bediening okay maar het restaurant is wel erg 'luidruchtig'. Niet alleen de gasten (het is een Griek, geen *****restaurant) maar de akoestiek is gelijk een koekjesblik...
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Beste Griek van Heerlen. De kwaliteit van de schotels voor twee personen is echt goed te noemen. Kipfilet, varkenshaas, biefstuk, gehakt zijn goed op smaak. Klein verbeterpunt is de gyros, die mocht iets krokanter gebakken. De frietjes heerlijk gekruid en het saladebuffet goed. De hoeveelheid was eindelijk eens ruim voldoende. Bij de meeste Griekse restaurants wordt de hoeveelheid steeds minder, hier gelukkig niet. De service was vriendelijk en snel. Ik ben in elk Grieks restaurant gaan eten in Heerlen, maar deze spant de kroon en staat met stip op één. Pluspunt voor mij was: ze hadden curry! Echt een topper en ik kom hier snel terug.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Vanavond weer eens bij Nisos gaan eten en zoals ieder keer was het vanavond ook weer heerlijk. Mijn vrouw had de gyros met kalamaris, welke lekker zalig waren. Gyros lekker krokant en goed gekruid en kalamaris krokant van buiten en boterzacht van binnen. Ik had de keftedes. Heerlijk gekruid en perfect gegrild. Er naast nog het zalige groentenbuffet, welke vaak varieert en altijd vers en goed op smaak is. De bediening is zoals altijd prima. Alleen liep er vanavond een medewerker rond die nogal wat problemen had met het Nederlands.
Nico W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Nu binnen een jaar voor ongeveer de 10e keer gegeten.
Tijd voor een recensie.
Wij zijn hier vaak met verschillende vrienden en familie gaan eten.
De bediening is altijd heel erg vriendelijk.
Natuurlijk zijn het geen culinaire hoogstandjes, maar wij vinden het eten
altijd erg lekker; Mals vlees, krokante frietjes en lekkere rijst.
Ook de gyros is krokant en niet vet.
We blijven terugkomen.

Patmg .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Ik had er diverse verhalen over gehoord. Van ronduit positief tot redelijk negatief. Dus werd het vandaag tijd om langs te gaan. Dat bleek een misrekening. We werden vriendelijk ontvangen, de bediening was snel en vriendelijk Maar het eten was niet zoals men mag verwachten. De Gyros was te zout, en te vet. Te zacht en niet krokant. Ook de bijgeleverde friet was niet mijn smaak. Kortom, het was niet goed. En dat is jammer want het leek een mooie zet om een goed Grieks restaurant in de stad te hebben.
Simona J.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2015
Super lekker gegeten! De bediening is vriendelijk en snel. Het vlees is mals en sappig, de rechten zijn in het algemeen erg smaakvol gemaakt. Het is handig om altijd van tevoren te reserveren, anders heb je waarschijnlijk geen plek om te zitten. Wij gaan in de toekomst er vaker naartoe!
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Nadat we eerder eens een paar schotels af hadden gehaald, zijn we er nu eens gaan eten. En dat viel zeker niet tegen. Waar in het algemeen Grieks eten niet boven de massa uit komt kan in dit restaurant zonder meer heerlijk gegeten worden. Alle vlees is zonder meer botermals en de smaken zijn bovendien verrassend. We hadden 'het geheim van de kok'. Zonder veel van het geheim te verklappen, daar zat een zalige ovenschotel bij. Het restaurant is verder leuk ingericht en het personeel is vakkundig en vooral vriendelijk. Op deze zondagavond zat het restaurant rond zes uur nagenoeg vol, maar er was voldoende personeel aanwezig. Wachttijden waren absoluut niet lang.
Abby D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Laatst wezen eten volgens mij zit nisos er nog niet heel lang. maar wel zeker de moeite waard. Leuke bediening ze zijn er heel vriendelijk. de inrichting is ook heel mooi, in het midden van het restaurant staat een boor waar je in kunt zitten dit vond ik ook erg leuk. Het eten is verder ook echt heel goed. Al met al een zeer goed restaurant.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
De ontvangst in dit restaurant is zeer hartelijk en de bediening is hier zeer vriendelijk en vakkundig.

Als je de inrichting ziet denk je dat je aan de Griekse kust zit.
In het midden staat een boot waar je in kunt gaan zitten on te eten; ontzettend origineel.

Het eten is klasse.
Er wordt met de beste ingrediënten en het mooiste vlees gewerkt.

De retsina is een van betere die ik in lange tijd geproefd heb.

Toiletjes zijn mooi schoon.

Al met al een zeer goed restaurant.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2014
Vandeweek in dit restaurant 2 schotels afgehaald. De telefonische afhandeling liep zonder meer prettig. Ik kon het eten al binnen 10 minuten afhalen. De ontvangst in een nagenoeg leeg restaurant (rond 17u) was verrassend goed. Mij werd een ouzo en een flesje wijn aangeboden door de vriendelijke jongeman. De schotels waren redelijk goed op smaak, maar wel wat aan de kleine kant. Dit valt me overigens vaker op. Of je nou Indiaas, Grieks of Italiaans gaat halen (of laat bezorgen), de porties zijn dan vaak een stuk kleiner dan als je ze in het restaurant zelf besteld. Normaal gesproken heb ik na een bezoek aan de Griek niet bepaald nog honger, maar had dat nu wel. Over een poosje nog maar eens een bezoekje wagen.
RietJohn J.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2014
Op de bonnefooi naar nisos met 2. Behoorlijk grote zaak en gezellig ingericht met nisjes aangekleed met visnet en schelpen. Aan tafel vrij donker, pas toen olielampje aangezet werd na ons verzoek was het beter. Enorme keuze op kaart beide gerechten waren prima zowel wat porties betreft als de garing. Lekkere rode wijn (de goedkoopste) voor nette prijs. Voor 3 tientjes goed gegeten, lekker mals vlees. Rijst iets te gaar, maar op opmerking werd wel goed gereageerd. Koffie van het huis zeer attent.