Nisantasi

Gele Rijders Plein 1 6811 Arnhem Nederland Kaart

Over restaurant Nisantasi

Echt Turks eten

Dompel je onder in de kruidige, warme wereld van de Turkse keuken. Perfect gegrild vlees, verse kruiden, de mooiste specerijen, kraakverse vis; wat een genot. De moderne, warme inrichting maken je eetervaring helemaal af, wat een topper!

Meer informatie over restaurant Nisantasi

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 22:00
Vrijdag 15:00 - 23:00
Zaterdag 11:00 - 23:00

• Amex , Pin
  • Af te huren
D K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Verschillende verzoeken gedaan om rustig aan te willen doen met het eten. Toch kwam alles met een sneltrein vaart uit de keuken. In 45 min hadden we een 3 gangenmenu ontvangen. Maar ja als je kinderen in de bediening hebt lopen die weinig feeling hebben met het restaurantvak dan kan ik het enigszins begrijpen. Wel ontzettend vriendelijke mensen.
NitaW .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Met de AH actie - beperkt keuze menu. Wij hadden als voorgerecht de linzensoep - een van de best die ik ooit heb gegeten. De deegrolletjes met kaas waren ook erg lekker. Daarna downhill. Hoofdgerecht aan de kleine kant, geroosterde groenten droog en minimaal, te weinig knoflooksaus wat het vlees (Kofte) droog maakte. Bijgrechten salada en bulgur waren prima. Daarna het ijs besteld, zelf met een beperkt kaart en vooraf reserving dan nog in staat zijn wat anders te bestellen - omdat de kok geen aardbeien saus meer had. Syntetische chocolade saus, goedkoop ijs met chemische smaakt. Reactie personeel, jammer dan dat is de keuze van de kok. Er niet aan gedacht om even te overleggen zodat er een ander nagerecht gekozen kon worden of koffie misschien? Als uitsmijter - erg luide turkse muziek. Niet onze smaak maar door het geluidsnivo erg storend. Beslist niet voor herhaling vatbaar.
Jadraiaron .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuke restaurant met hele vriendelijke bediening. Het eten was gegeten. Porties hadden wat groter mogen zijn. Wij hadden bon van AH. Bij hoofdgerechten kregen wij alleen bulgur. Jammer dat we niet de keuze mochten maken tussen bulgur en friet.
Arie B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vaak langs dit restaurant gelopen , desondanks nooit geprobeerd of willen proberen, mede dankzij het exterieur en de oncoventionele look van het restaurant. Ongegrond, is gebleken want we hebben erg genoten van de avond en het eten. Met de Iens AH restaurant actie werd ons een driegangen menu aangeboden. Mijn gebakken aubergine in een tomaten saus en yoghurt was heerlijk, het brood dat we als extra moesten bestellen was lekker om in de saus de dopen. Mijn man's rode linzensoep was eenvoudig maar prachtig op smaak gebracht en stelde zeker niet teleur. Het hoodgerecht was substantieel en perfect op smaak, de bijgerechten van rijst en tomaten komkommersalade pasten er perfect bij. Het vlees in mijn mixed grill was mals en goed op smaak en mijn man's gehakt goed gegrild en toch nog erg sappig. De presentatie van de gerechten op de XL borden was een lust voor het oog en oogde zeer vers. Het interieur is ietwat sober en eenvoudig doch robuust en viel mee, het voelde desondanks nog knus aan. Het restaurant zat lekker vol met een twee groepen die iets te vieren hadden en het personeel deed daar wat extra voor, daarbij werd de volume van de achtergrondmuziek op hoog gezet maar was niet storend. De bediening was vriendelijk en aardig snel, wat de ervaring compleet maakte. Al met al een zeer aangename en zeer lekkere verrassing en het was weliswaar de eerste keer maar niet de laatste keer dat we bij Nisantasi zullen komen eten.
Elisa B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We hebben hier met z'n tweetjes gegeten. We moesten meer dan een uur op onze maaltijd wachten. Simpele gerechten die heerlijk hadden kunnen zijn als het vlees niet was doorbakken. Zonde want het concept is op zich goed, niet voor herhaling vatbaar
Emine K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We hebben met een grote groep gegeten en dat verliep heel soepel. We hebben heerlijk gegeten en genoten! Geen wachttijd met zo'n gtote groep. Onze complimenten!
Erdal T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Heerlijk gegeten met fantastische service (zonder te overdrijven) . Gerechten kwamen goed achter mekaar. We zijn er geweest met de AH actie. Menu nog steeds goed, ondanks wat minder aanbod.
Schartface .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Wij hebben met z'n 4-en gegeten via de AH-actie. Het eten was goed alhoewel er in de Iskender kebab net te weinig saus en yoghurt zat waardoor het iets droog was. De deegrolletjes vooraf waren lekker maar niet heel bijzonder. De baklava is heerlijk, het ijs is ook van AH. We hebben goed en gezellig gegeten. De fooi ging verloren omdat er voor een eetlepel sambal in een bakje € 2,50 in rekening werd gebracht, zonde!
Jacqbiesterbos48 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Verse producten , prima gekruid. verse baklava met pistachenoten.
ze schenken geen alcohol. Ik heb het door het lekkere eten niet gemist.
Mirandawj .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Gastvrij ontvangen, attente bediening. Gebruik gemaakt van de AH actiebon. Goede porties, en gewoon lekker gegeten. Restaurant schenkt geen alcohol maar wij hebben het niet gemist.
Marijkefaber .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Jammer dat, ondanks jullie bevestiging van de reservering, niet bekend was dat ik kwam. Desondanks konden we terecht en heb heerlijk gegeten
Snoopyfreak99 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het was lekker gegeten. Sfeer is prima en gezellig. Service is ook prima. Wij hebben genoten. Ik zal mijn vrienden aanraden.
Winnie.maris .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Leuk restaurant! De bediening is echt goed: beleefd, aandachtig, rustig (kunnen andere restaurants iets van leren). Het interieur is modern, goed op elkaar afgestemd. Lekker gegeten. Er is een speciale, kleine AH kaart waarop alleen vleesgerechten als hoofdgerecht stonden. De Baklava na was heerlijk. Aanrader!
rommyvanhouten V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Bediening gewoon, het was er op zaterdagavond niet extreem druk . Keuze uit verschillende gerechten . Toiletten niet super. Is een aandachtspunt voor de eigenaar.
Esma88 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De bediening was zeer aardig, professioneel en behulpzaam. Het eten was heerlijk en de borden waren zeer goed gevuld. Een zeer geslaagde en heerlijke avond gehad.
Rosaliedejong1 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel en goede service. Zeker een aanrader. Het enige 'minpunt ' was dat het eten vrij snel achter elkaar kwam. Hierdoor zat ik snel vol.
Mikemail .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hebben gegeten met de bon v/d ah-actie. In tegenstelling tot de website is dit dus geen a la carte, maar een beperkt menu van 30 euro. Met keuze uit 3 voorgerechten, 5 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Eten was prima. Alleen mijn kalfsspies was iets te ver doorgebakken, waardoor hij droog was. Dus vraag om medium gebakken, dan is het wel goed. Bediening is super vriendelijk. Voorgerecht (sigaro borek) was heerlijk en nagerechten ook. Dus prima. Het decor is redelijk modern en vonden wij wat minder gezellig. Maar prima gegeten, dus zeker doen.
Ridder1 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gister avond bij nisantasi gegeten met de AH bon. We kregen een los menu voor 30 euro met veel lekkere gerechten erop! Ik koos als hoofdgerecht de mix van vlees alleen helaas smaakte die erg aangebrand ook al zag het er niet zo uit. Maar na dat aangegeven te hebben kreeg ik heel snel een nieuw gerecht en die was erg lekker! Personeel is super vriendelijk en behulpzaam! En de baklava was verrukkelijk!
Reco88 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het is een hele leuke plek om uit eten te gaan met je familie. Eten was heeerlijk :) service was top hele aardige mensen en het is betaalbaar.
Lianne_polderman .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We werden vriendelijk geholpen en de bediening was persoonlijk. Het restaurant ziet er modern en gezellig uit. Je hoeft hier zeker niet met honger naar huis, er was genoeg keus van het menu om kennis te maken met de Turkse keuken. Een hele geslaagde avond.