Nisantasi

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Nisantasi

Echt Turks eten

Dompel je onder in de kruidige, warme wereld van de Turkse keuken. Perfect gegrild vlees, verse kruiden, de mooiste specerijen, kraakverse vis; wat een genot. De moderne, warme inrichting maken je eetervaring helemaal af, wat een topper!

Meer informatie over restaurant Nisantasi

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 22:00
Vrijdag 15:00 - 23:00
Zaterdag 11:00 - 23:00

• Amex , Pin
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Nisantasi

Ldbench D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Genoten van de goed bereide gerechten. Vriendelijk en gastvrij personeel. Voor herhaling vatbaar. Kreeg bij het serveren van de gerechten uitleg over bereidingswijze en dat ze uitsluitend met verse producten werken. Ook op onze vraag uitleg gekregen over de waterpijp die hier als je wilt gerookt kan worden.
j-kal .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Wát een mooi modern Turks restaurant! Met echte hartelijke gástheren en -vrouwen! Je voelt je hier echt welkom, al kwamen we met de bekende ah-kaartenactie. Het eten van het 3-gangenkeuzemenu was erg goed en ruim voldoende, er was veel aandacht aan kwaliteit besteed. De muziek was modern en stond zacht aan. Er waren Turkse en Nederlandse gezelschappen, die allemaal leuke aandacht kregen. De sfeer was ontspannen. Wel moet vermeld dat er geen alcohol geschonken wordt, hetgeen voor ons geen probleem was. Dit restaurant is echt een aanrader!
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Voor- en hoofdgerecht kwamen gelijk, maar omdat we toch alles wilden delen was dit prima.
Leuke serveerster! Helaas geen bier of wijn op de kaart.
Amal B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Ze hebben heerlijk en betaalbaar eten. Diverse gerechten, dus voor ieder wat wils. Uitstekende en vriendelijke service !!
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
We werden prettig behandeld . Het was op Maandag en het was rustig. Daar konden zij niks aan doen . We gaan er zeker nog een x heen . En ook het door vertellen . Ik zo zeggen laten ze zo door gaan , Groet van de 2 Vriendinnen
T.E.A. A.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten:
heerlijk aubergine voorgerecht. knapperig !
een kalfs siskebab heerlijk gekruid
köfte ook heerlijk en ruim voldoende
als toetje een baklava die zowaar nog crunchy was, dat zie je niet veel.
De bediening:
Er was alle moeite gedaan. Vriendelijk en attent personeel.
De inrichting:
mooi modern
Een aanrader in hartje Arnhem!
Esma R.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Wij hebben met vier personen gedineerd met de ah spaaractie. Het eten was zeer lekker en meer dan genoeg .Nog nooit zo goed gegrild vlees gegeten als hier. De inrichting is niet echt turks maar toch gezellig. Wij komen zeker terug
erenoglu .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het eten is goed. Het is de Turkse keuken De bediening is vriendelijk en je kunt er gezeloig zitten. Helaas niet buiten.
L N.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Voor rolstoelers en mensen die slecht ter been zijn af te raden.
Restaurant met n (vijf?)tal flinke traptreden te betreden.
Ingang heeft wel n oprijplaatje, dan kan er wel direct na de glazen deur in twee zithoekjes plaatsgenomen, maar vreselijk koud en tochtig helaas.
In de zomer misschien prima, maar t hoogteverschil naar t restaurant is me onduidelijk.

Eten was wel aardig, personeel heel vriendelijk. Ook albert heijn bonnen gespaard, inderdaad beperkte kaart, maar daar zit wel mixed grill bij.
Brood vooraf, vrij grote porties vlees, schaaltje couscous, schaaltje komkommer/tomaat maar geen groentes.

Buik goed gevuld, maar niet voor herhaling vatbaar voor ons.
Wellicht doordat we met n bon gereserveerd hadden(?)
sanderjanssen20 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hebben hier prima gegeten met de AH Restaurantactie. Redelijke porties, vooral de kebap was erg veel, maar ook erg lekker. De linzensoep was lekker, de deegrolletjes vooral een beetje saai. Als hoofdgerecht was de tilapiafilet een succes. Als nagerecht kregen we baklava. Heerlijk en vooral het ijs was erg lekker. De bediening was vriendelijk, al is de inrichting een beetje sfeerloos.
Seno S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Mooie zaak. Erg chaotisch zaak. Personeel werkt langs elkaar heen, Ze hebben geen idee wat er van horeca gevraagd wordt.. Net een paar dagen open dat valt enigzins te begrijpen. Maar eten is vergeleken met de prijs die er wordt gevraagd ver ondermaats. Ze hebben flink geïnvesteerd in decoratie etc. Maar hadden voor een kwart van dat budget beter kunnen besteden aan de kwaliteit van het voedsel. Mix grill vlees erg droog en niet op een houtskool of lavasteen bereid. Als je er ruim 22 euro voor vraagt en de Turkse keuken wil vertegenwoordigen is dit wel een must. En serveer wat je beloofd. Dus als er pide staat moet je niet met een bruine pistoletje aankomen. Zeg dan brood, dan is het voor iedereen duidelijk. Kortom vrij matig allemaal..
Els S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Aangemeld via de ah-restaurantactie. Bij binnenkomst al teleurstellend want het zag er in de verste verte niet uit zoals op de reclamefoto's: te veel licht en ongezellige tafels. Toen we zaten werd gemeld dat we geen glas wijn konden krijgen vanwege halal. Dat stond nergens op de site. Daar hadden wij absoluut geen zin in en zijn weggegaan. Een goede referentie is dus niet te geven. Geen aanrader.
margreet.muns .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het personeel was erg servicegericht en vriendelijk. Tot onze verbazing werd er geen alcohol geschonken. Uiteraard kunnen wij zonder alcohol wel functioneren, maar als we het geweten hadden, hadden we met de auto kunnen komen. Bovendien vind ik een glaasje wijn bij het eten in een restaurant de kers op de taart. Je zou verwachten dat de keuze aan dranken zonder alcohol dan wat groter is, maar deze was zeer beperkt.
Het eten was lekker en zag er verzorgd uit, hoewel ik het vlees aan de zoute kant vond. De keuze aan gerechten was ook niet erg gevarieerd, voor vegetariërs was er niets bij. Het restaurant is modern ingericht, maar wij vonden de sfeer niet gezellig. Geen gezellig geroezemoes, hoewel er wel andere gasten waren. Wij vonden het ook niet warm genoeg. Hoewel het restaurant ook loungebar was, klonk er geen loungemuziek, maar een Turkse radiozender, die ik na verloop van tijd erg irritant begon te vinden. Helaas voor het aardige personeel, maar voor ons is dit restaurant niet voor herhaling vatbaar.
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Jammer dat het niet van te voren bekend was, dat met een AH restaurant kaart er een beperkte kaart was! Ook niet belend dat er geen alcohol geschonken werd!
Erg grote porties.
Eenvoudig en van een niet al te hoge kwaliteit!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Lekker en voldoende gegeten.
Vooral het hoofdgerecht, eenmaal mixed grill en eenmaal iskender kebab waren heerlijk!
Prettige bediening.
hans V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
PAS OP: ALCOHOLVRIJ RESTAURANT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wij hebben hier gegeten met de AH-actie bon. De entourage van het restaurant vonden wij wat saai; veel oranje kleuren, geen oosterse invloeden en geen sfeer. Aan tafel kregen we de menukaart en werd ons gevraagd of we alvast wat wilden drinken. Wij bestelden beiden een glas wijn. De medewerker vertelde ons dat het een alcoholvrij restaurant was en dat we dat op de website hadden kunnen lezen. Wij waren verrast. Nadien nogmaals de website bekeken maar geen verwijzing kunnen vinden die hier naar refereert. Voorgerecht was goed; geitenkaas in bladerdeeg en een pittige rode linzensoep. Het hoofdgerecht bestond uit 4 soorten vlees. Goed gekruid en mals. We kregen er een kom bruine rijst bij en een bakje met tomaat/komkommer/stukjes groene peper. Wat karig. We wilden eigenlijk geen nagerecht en vroegen of we hiervoor in plaats koffie mochten. Dat was niet mogelijk. Het nagerecht was wel aardig. Personeel was vriendelijk. Samengevat: restaurant is sfeerloos; eten is goed ( we kregen het eten wel te snel achter elkaar); jammer dat we geen wijntje bij het eten konden bestellen. Niet voor herhaling vatbaar.
Tineke W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
In een ontspannen sfeer werden we ontvangen door hele vriendelijke mensen. En werkelijk fantastisch lekker gegeten. Een aanrader!
D K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Verschillende verzoeken gedaan om rustig aan te willen doen met het eten. Toch kwam alles met een sneltrein vaart uit de keuken. In 45 min hadden we een 3 gangenmenu ontvangen. Maar ja als je kinderen in de bediening hebt lopen die weinig feeling hebben met het restaurantvak dan kan ik het enigszins begrijpen. Wel ontzettend vriendelijke mensen.
NitaW .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Met de AH actie - beperkt keuze menu. Wij hadden als voorgerecht de linzensoep - een van de best die ik ooit heb gegeten. De deegrolletjes met kaas waren ook erg lekker. Daarna downhill. Hoofdgerecht aan de kleine kant, geroosterde groenten droog en minimaal, te weinig knoflooksaus wat het vlees (Kofte) droog maakte. Bijgrechten salada en bulgur waren prima. Daarna het ijs besteld, zelf met een beperkt kaart en vooraf reserving dan nog in staat zijn wat anders te bestellen - omdat de kok geen aardbeien saus meer had. Syntetische chocolade saus, goedkoop ijs met chemische smaakt. Reactie personeel, jammer dan dat is de keuze van de kok. Er niet aan gedacht om even te overleggen zodat er een ander nagerecht gekozen kon worden of koffie misschien? Als uitsmijter - erg luide turkse muziek. Niet onze smaak maar door het geluidsnivo erg storend. Beslist niet voor herhaling vatbaar.
jadraiaron .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuke restaurant met hele vriendelijke bediening. Het eten was gegeten. Porties hadden wat groter mogen zijn. Wij hadden bon van AH. Bij hoofdgerechten kregen wij alleen bulgur. Jammer dat we niet de keuze mochten maken tussen bulgur en friet.