Nisantasi

Gele Rijders Plein 1 6811 AN Arnhem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

40% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Nisantasi

Dompel je onder in de kruidige, warme wereld van de Turkse keuken. Perfect gegrild vlees, verse kruiden, de mooiste specerijen, kraakverse vis; wat een genot. De moderne, warme inrichting maken je eetervaring helemaal af, wat een topper!

Meer informatie over restaurant Nisantasi

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 22:00
Vrijdag 11:00 - 23:00
Zaterdag 11:00 - 23:00

• Amex , Pin
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Nisantasi

Henkendinybrouwer B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Ah actie. We waren de enige bezoekers. kwaliteit eten was redelijk. Het was koud in het restaurant. Bediening niet erg aanwezig.
Lex F.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Het Turkse brood en de sausjes daarbij waren heel lekker. Ook het hoofdmenu spies kalfsvlees was een 8plus waard. Wat jammer toen bij afrekenen bleek dat de pinautomaat van het restaurant stuk was. Ik had geen contanten bij me en mij werd verteld dat ergens links een pinautomaat was. Het was toen heeel erg slecht weer waarbij de straten onderliepen van het regenwater. Na 10 minuten de pinautomaat gevonden. Ik kwam werkelijk drijfnat in het restaurant terug om te betalen. Wat een anti-climax
Ismail O.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We hebben héérlijk gegeten. Bediening was goed alles was prima. Voor herhaling vatbaar.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Heerlijk eten en enthousiast personeel
Özlem A.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Door een technische storing hebben we er niet kunnen eten. Ondanks dat ik had gereserveerd ben ik ook niet afgebeld.....
Esma E.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Ook met nieuwe eigenaar geen goed keuken. Gerechten absoluut niet volgens te vergelijken met de echte Turkse versies. Voor deze prijs zou je veel betere en lekkere gerechten verwachten.
Bob G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Door het grote gezelschap was het soms iets chaotisch wat zorgde voor vertraging in het opdienen. Verder goede service en een goede kwaliteit. Hartelijk ontvangst.
Tip: als Turk restaurant is het ook goed Turkse wijnen te serveren, er zijn verschillende heerlijke wijnen.
Marilijn V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Ongelooflijk wat wij (vrijgezellenfeest met 10 personen) gisteravond hebben meegemaakt. We hebben 4 uur aan tafel gezeten en 2x de vraag gehad (na aandringen) of we wat wilde drinken. Het hoofdgerecht duurde zo lang dat we er meerdere keren naar gevraagd hebben. Uiteindelijk kwam het hoofdgerecht, maar niet alles tegelijk. De eerste was ruim 15 min klaar met eten, toen de laatste de bestelling maar heeft geannuleerd. Daarnaast waren de gerechten niet kloppend en het vlees erg gaar. Ik moet echter ook zeggen dat het voorgerecht wel erg lekker was. We kregen uiteindelijk excuses voor de drukte in de keuken. Echter vind ik dat in dit verhaal niet helemaal terecht. Het is niet alleen de keuken. De service had ook zeker beter gekund. Ik kan dan ook niets anders doen dan een dikke onvoldoende geven.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Zeer vriendelijk personeel, heerlijk eten, een gezellige sfeer, wij hebben een fantastische avond gehad!
Jeanette K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Erg stil, zeer weinig gasten. Eten was redelijk, iig genoeg! Bediening deed haar best.
Stephan W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Uitgestorven zo door de week, maar prima eten, zeker met de AH-deal. Ga er een keer langs en terg de kok eens. Hij kan wel wat denken we.
Willeke D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
A la carte maakte mij enthousiast; mooie gerechten met vlees, vis en vegetarisch zou ik kunnen kiezen volgens de site. Echter blijk je een andere kaart te krijgen dan ‘normaal’. Daarbij werd vermeld dat 1 voorgerecht niet voradig was en het hoofdgerecht is een keuze uit 4 keer vlees. Bij navraag mag ik ook kiezen uit 1 vis.

Als vegetariërs hebben wij ons drankje beleefd opgedronken en zijn teleurstellend weg gegaan zonder iets te hebben kunnen eten.
Suzan Y.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Eten was koud smaakte nergens naar
Vlees Kun je niet binnen 10 minuten gebraden op tafel zetten. Beyti maak je niet op die manier. Jammer. Nooit meer nisantasi arnhem
Jan Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Mijn partner en ik waren hier voor de AH restaurant actie. We hadden gereserveerd, maar dat was niet nodig geweest want de zaak was helemaal leeg. Omdat het maandagavond was? Vreemd, want de sushi zaak die we onderweg zagen zat ramvol.
Aanvankelijk moesten we lang wachten voordat we iets konden bestellen (er was ook nog niet gevraagd of we iets wilden drinken), want "de AH actie menu kaarten waren weg". De jongedame achter de bar was daarom druk bezig met het handmatig opschrijven van de gerechten waar we uit konden kiezen.
Als voorgerecht kozen we geitenkaas in bladerdeeg. Dit bleek voornamelijk bladerdeeg te zijn.
De hoofdgerechten smaakten gelukkig wel goed: vis voor mijn partner en ik had gegrild gehakt. Met daarbij frietjes en groente. Porties waren groot genoeg voor ons, met name de hoeveelheid gehakt was behoorlijk veel.
Het toetje viel echter tegen: de chocolade souffle was exact hetzelfde als het 'lava-toetje' van de Aldi.
Kortom: niet echt slecht, maar de lovende reacties van anderen snap ik niet.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Prima eten. Wel wat lang moeten wachten.
Léon H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We zijn al heel erg vriendelijk behandeld. De mensen die er werken zijn heel erg gastvrij en vriendelijk.
Het eten was over-heerlijk. Een luxe versie van een "normaal" turks restaurant.
Mooi opgediend.
Het interieur is zojuist vernieuwd en het geeft een up-class uitstraling.
Erg goede ervaring. We gaan er zeker weer naartoe.
Mohammed A.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Eten was lekker, service iets minder. Waarschijnlijk te weinig personeel. Maar we gaan de volgende keer zeker nog een keer
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Wij hebben met z'n 4en heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk en ook uitleg over de vele gerechten...Alleen boven had ik meer loungebanken verwacht maar zeker een aanrader en wij komen absoluut terug......Top!!!!!
Tristan S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Het voorgerecht was te doen het hoofdgerecht was taai
Ada H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Veel verse groente. Hele mooie schone accommodatie. Bediening uiterst vriendelijk.Een aanrader.