Nisantasi

• provincie Gelderland
  • ...

Over het restaurant Nisantasi

Echt Turks eten

Dompel je onder in de kruidige, warme wereld van de Turkse keuken. Perfect gegrild vlees, verse kruiden, de mooiste specerijen, kraakverse vis; wat een genot. De moderne, warme inrichting maken je eetervaring helemaal af, wat een topper!

Meer informatie over restaurant Nisantasi

• Af te huren
7,1
sanderjanssen20 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hebben hier prima gegeten met de AH Restaurantactie. Redelijke porties, vooral de kebap was erg veel, maar ook erg lekker. De linzensoep was lekker, de deegrolletjes vooral een beetje saai. Als hoofdgerecht was de tilapiafilet een succes. Als nagerecht kregen we baklava. Heerlijk en vooral het ijs was erg lekker. De bediening was vriendelijk, al is de inrichting een beetje sfeerloos.
Abir K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel en uitstekende service, vroeg om iets lekkers voor de jarige en dat werd geregeld. We hebben genoten en komen zeker terug!
Seno S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Mooie zaak. Erg chaotisch zaak. Personeel werkt langs elkaar heen, Ze hebben geen idee wat er van horeca gevraagd wordt.. Net een paar dagen open dat valt enigzins te begrijpen. Maar eten is vergeleken met de prijs die er wordt gevraagd ver ondermaats. Ze hebben flink geïnvesteerd in decoratie etc. Maar hadden voor een kwart van dat budget beter kunnen besteden aan de kwaliteit van het voedsel. Mix grill vlees erg droog en niet op een houtskool of lavasteen bereid. Als je er ruim 22 euro voor vraagt en de Turkse keuken wil vertegenwoordigen is dit wel een must. En serveer wat je beloofd. Dus als er pide staat moet je niet met een bruine pistoletje aankomen. Zeg dan brood, dan is het voor iedereen duidelijk. Kortom vrij matig allemaal..
Els S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Aangemeld via de ah-restaurantactie. Bij binnenkomst al teleurstellend want het zag er in de verste verte niet uit zoals op de reclamefoto's: te veel licht en ongezellige tafels. Toen we zaten werd gemeld dat we geen glas wijn konden krijgen vanwege halal. Dat stond nergens op de site. Daar hadden wij absoluut geen zin in en zijn weggegaan. Een goede referentie is dus niet te geven. Geen aanrader.
margreet.muns .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het personeel was erg servicegericht en vriendelijk. Tot onze verbazing werd er geen alcohol geschonken. Uiteraard kunnen wij zonder alcohol wel functioneren, maar als we het geweten hadden, hadden we met de auto kunnen komen. Bovendien vind ik een glaasje wijn bij het eten in een restaurant de kers op de taart. Je zou verwachten dat de keuze aan dranken zonder alcohol dan wat groter is, maar deze was zeer beperkt.
Het eten was lekker en zag er verzorgd uit, hoewel ik het vlees aan de zoute kant vond. De keuze aan gerechten was ook niet erg gevarieerd, voor vegetariërs was er niets bij. Het restaurant is modern ingericht, maar wij vonden de sfeer niet gezellig. Geen gezellig geroezemoes, hoewel er wel andere gasten waren. Wij vonden het ook niet warm genoeg. Hoewel het restaurant ook loungebar was, klonk er geen loungemuziek, maar een Turkse radiozender, die ik na verloop van tijd erg irritant begon te vinden. Helaas voor het aardige personeel, maar voor ons is dit restaurant niet voor herhaling vatbaar.
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Jammer dat het niet van te voren bekend was, dat met een AH restaurant kaart er een beperkte kaart was! Ook niet belend dat er geen alcohol geschonken werd!
Erg grote porties.
Eenvoudig en van een niet al te hoge kwaliteit!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Lekker en voldoende gegeten.
Vooral het hoofdgerecht, eenmaal mixed grill en eenmaal iskender kebab waren heerlijk!
Prettige bediening.
hans V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
PAS OP: ALCOHOLVRIJ RESTAURANT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wij hebben hier gegeten met de AH-actie bon. De entourage van het restaurant vonden wij wat saai; veel oranje kleuren, geen oosterse invloeden en geen sfeer. Aan tafel kregen we de menukaart en werd ons gevraagd of we alvast wat wilden drinken. Wij bestelden beiden een glas wijn. De medewerker vertelde ons dat het een alcoholvrij restaurant was en dat we dat op de website hadden kunnen lezen. Wij waren verrast. Nadien nogmaals de website bekeken maar geen verwijzing kunnen vinden die hier naar refereert. Voorgerecht was goed; geitenkaas in bladerdeeg en een pittige rode linzensoep. Het hoofdgerecht bestond uit 4 soorten vlees. Goed gekruid en mals. We kregen er een kom bruine rijst bij en een bakje met tomaat/komkommer/stukjes groene peper. Wat karig. We wilden eigenlijk geen nagerecht en vroegen of we hiervoor in plaats koffie mochten. Dat was niet mogelijk. Het nagerecht was wel aardig. Personeel was vriendelijk. Samengevat: restaurant is sfeerloos; eten is goed ( we kregen het eten wel te snel achter elkaar); jammer dat we geen wijntje bij het eten konden bestellen. Niet voor herhaling vatbaar.
Tineke W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
In een ontspannen sfeer werden we ontvangen door hele vriendelijke mensen. En werkelijk fantastisch lekker gegeten. Een aanrader!
D K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Verschillende verzoeken gedaan om rustig aan te willen doen met het eten. Toch kwam alles met een sneltrein vaart uit de keuken. In 45 min hadden we een 3 gangenmenu ontvangen. Maar ja als je kinderen in de bediening hebt lopen die weinig feeling hebben met het restaurantvak dan kan ik het enigszins begrijpen. Wel ontzettend vriendelijke mensen.
NitaW .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Met de AH actie - beperkt keuze menu. Wij hadden als voorgerecht de linzensoep - een van de best die ik ooit heb gegeten. De deegrolletjes met kaas waren ook erg lekker. Daarna downhill. Hoofdgerecht aan de kleine kant, geroosterde groenten droog en minimaal, te weinig knoflooksaus wat het vlees (Kofte) droog maakte. Bijgrechten salada en bulgur waren prima. Daarna het ijs besteld, zelf met een beperkt kaart en vooraf reserving dan nog in staat zijn wat anders te bestellen - omdat de kok geen aardbeien saus meer had. Syntetische chocolade saus, goedkoop ijs met chemische smaakt. Reactie personeel, jammer dan dat is de keuze van de kok. Er niet aan gedacht om even te overleggen zodat er een ander nagerecht gekozen kon worden of koffie misschien? Als uitsmijter - erg luide turkse muziek. Niet onze smaak maar door het geluidsnivo erg storend. Beslist niet voor herhaling vatbaar.
jadraiaron .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuke restaurant met hele vriendelijke bediening. Het eten was gegeten. Porties hadden wat groter mogen zijn. Wij hadden bon van AH. Bij hoofdgerechten kregen wij alleen bulgur. Jammer dat we niet de keuze mochten maken tussen bulgur en friet.
Arie B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vaak langs dit restaurant gelopen , desondanks nooit geprobeerd of willen proberen, mede dankzij het exterieur en de oncoventionele look van het restaurant. Ongegrond, is gebleken want we hebben erg genoten van de avond en het eten. Met de Iens AH restaurant actie werd ons een driegangen menu aangeboden. Mijn gebakken aubergine in een tomaten saus en yoghurt was heerlijk, het brood dat we als extra moesten bestellen was lekker om in de saus de dopen. Mijn man's rode linzensoep was eenvoudig maar prachtig op smaak gebracht en stelde zeker niet teleur. Het hoodgerecht was substantieel en perfect op smaak, de bijgerechten van rijst en tomaten komkommersalade pasten er perfect bij. Het vlees in mijn mixed grill was mals en goed op smaak en mijn man's gehakt goed gegrild en toch nog erg sappig. De presentatie van de gerechten op de XL borden was een lust voor het oog en oogde zeer vers. Het interieur is ietwat sober en eenvoudig doch robuust en viel mee, het voelde desondanks nog knus aan. Het restaurant zat lekker vol met een twee groepen die iets te vieren hadden en het personeel deed daar wat extra voor, daarbij werd de volume van de achtergrondmuziek op hoog gezet maar was niet storend. De bediening was vriendelijk en aardig snel, wat de ervaring compleet maakte. Al met al een zeer aangename en zeer lekkere verrassing en het was weliswaar de eerste keer maar niet de laatste keer dat we bij Nisantasi zullen komen eten.
Elisa B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We hebben hier met z'n tweetjes gegeten. We moesten meer dan een uur op onze maaltijd wachten. Simpele gerechten die heerlijk hadden kunnen zijn als het vlees niet was doorbakken. Zonde want het concept is op zich goed, niet voor herhaling vatbaar
Emine K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We hebben met een grote groep gegeten en dat verliep heel soepel. We hebben heerlijk gegeten en genoten! Geen wachttijd met zo'n gtote groep. Onze complimenten!
Erdal T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Heerlijk gegeten met fantastische service (zonder te overdrijven) . Gerechten kwamen goed achter mekaar. We zijn er geweest met de AH actie. Menu nog steeds goed, ondanks wat minder aanbod.
Schartface .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Wij hebben met z'n 4-en gegeten via de AH-actie. Het eten was goed alhoewel er in de Iskender kebab net te weinig saus en yoghurt zat waardoor het iets droog was. De deegrolletjes vooraf waren lekker maar niet heel bijzonder. De baklava is heerlijk, het ijs is ook van AH. We hebben goed en gezellig gegeten. De fooi ging verloren omdat er voor een eetlepel sambal in een bakje € 2,50 in rekening werd gebracht, zonde!
jacqbiesterbos48 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Verse producten , prima gekruid. verse baklava met pistachenoten.
ze schenken geen alcohol. Ik heb het door het lekkere eten niet gemist.
mirandawj .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Gastvrij ontvangen, attente bediening. Gebruik gemaakt van de AH actiebon. Goede porties, en gewoon lekker gegeten. Restaurant schenkt geen alcohol maar wij hebben het niet gemist.
marijkefaber .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Jammer dat, ondanks jullie bevestiging van de reservering, niet bekend was dat ik kwam. Desondanks konden we terecht en heb heerlijk gegeten