Nisantasi

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Nisantasi

Echt Turks eten

Dompel je onder in de kruidige, warme wereld van de Turkse keuken. Perfect gegrild vlees, verse kruiden, de mooiste specerijen, kraakverse vis; wat een genot. De moderne, warme inrichting maken je eetervaring helemaal af, wat een topper!

Meer informatie over restaurant Nisantasi

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 22:00
Vrijdag 15:00 - 23:00
Zaterdag 11:00 - 23:00

• Amex , Pin
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Nisantasi

Ada H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Ben A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Lekker en betaalbaar eten, vriendelijke bediening en goede service! Qua sfeer ruimte voor verbetering. Interieur semi-chique.
Elise S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Eten was lekker en ruim voldoende, alleen erg teleurstellend dat de ongevraagde geserveerde broodjes met smeersels achteraf wel op de rekening staan, dit vinden wij zeeeeer ongepast!!
Toon W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Uitstekend eten , en vriendelijke bediening,,,
Ilse H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekker eten en fijne avond gehad. Wachttijd was wat langer, maar dit werd goed opgepakt. Een echte aanrader voor mensen die lekker willen eten voor een leuke prijs.
Ruud R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker gegeten in een gezellige ambiance.
Djada M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ben vandaag wezen eten. het eten was super lekker en een gezellig sfeer. serveerster heel enthousaist en behulpzaam het was leuk om een gesprekje te voeren. Nou helemaal top kom er zeker vaker langs!
Tarkan K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Afgelopen zaterdag hier komen lunchen. Bij binnekomst werden we hoffelijk ontvangen en doorverwezen naar onze plaatsen. Ikzelf had gekozen voor het nisantasi ontbijt met menemen,
Het ontbijt werd geserveerd op een plank en de menemen in een mooie authentieke schaal. Het eten was prima en het verse Turks brood was erg lekker.
De inrichting zorgde voor een hele warme sfeer desondanks het restaurant op 2 tafels na leeg was. De service was erg vriendelijk en professioneel, we kregen zelfs een kan thee van het huis!
Al met al een fijne ervaring en we zullen zeker terugkomen om het diner te mogen ervaren!
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Glas wijn was een bodempje, vlees was te droog, groenten koud. Dessert was heerlijk, maar de koffie was niet wat we besteld hadden, waterig en te veel melk, bij het afrekenen, gaf men toe dat de koffie mislukt was en die hoefde we niet afterekenen.
Corien W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Ga zo door het was prima komen zeker terug, prima bediening, heel prettig de sfeer, muziek was geweldig, kortom
alles was GOED.
happhapp .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wat een vriendelijk en meedenkend personeel. We hebben hier heerlijk met zn elven gelunched en koffie gedronken. Top aanrader, ook voor groepen!
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Eten op zich was prima. Gangen werden erg snel op elkaar geserveerd; het restaurant was niet eens halfvol dus qua bezetting niet erg nodig dat we na 1,5u alweer buiten stonden. In zijn geheel minder sfeervol restaurant dan verwacht en zoals website doet vermoeden. Beetje jammer.
Maria J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Kleine kaart i.v.m. restaurantzegels van AH maar voldoende keuze
Erg vriendelijke ontvangst, prettige sfeer.
M. J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten met AH actiekaart. In overleg menu iets aangepast tegen kleine extra vergoeding, zeer coulant. Sinds kort komt men de klant ook tegemoet en schenkt men bier/ wijn. Dit werd voorheen niet gedaan.
Een aanrader!
Lobke B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Hele fijne avond gehad bij Nisantasi! We waren de enige gasten (maandagavond) en juist daarom was het speciaal. Heel aardige gastheer, die zich vol overgave stortte op mijn wens voor glutenvrij eten (glutenallergie). Samen alle ingrediënten en bereidingswijze besproken. Heel goed eindresultaat. Heerlijk (glutenvrij) gegeten: veel, goed en echt Turks. Nog thee van het huis gekregen en tussendoor leuke weetjes over de Turkse cultuur gehoord.
Ldbench D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Genoten van de goed bereide gerechten. Vriendelijk en gastvrij personeel. Voor herhaling vatbaar. Kreeg bij het serveren van de gerechten uitleg over bereidingswijze en dat ze uitsluitend met verse producten werken. Ook op onze vraag uitleg gekregen over de waterpijp die hier als je wilt gerookt kan worden.
j-kal .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Wát een mooi modern Turks restaurant! Met echte hartelijke gástheren en -vrouwen! Je voelt je hier echt welkom, al kwamen we met de bekende ah-kaartenactie. Het eten van het 3-gangenkeuzemenu was erg goed en ruim voldoende, er was veel aandacht aan kwaliteit besteed. De muziek was modern en stond zacht aan. Er waren Turkse en Nederlandse gezelschappen, die allemaal leuke aandacht kregen. De sfeer was ontspannen. Wel moet vermeld dat er geen alcohol geschonken wordt, hetgeen voor ons geen probleem was. Dit restaurant is echt een aanrader!
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Voor- en hoofdgerecht kwamen gelijk, maar omdat we toch alles wilden delen was dit prima.
Leuke serveerster! Helaas geen bier of wijn op de kaart.
Amal B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Ze hebben heerlijk en betaalbaar eten. Diverse gerechten, dus voor ieder wat wils. Uitstekende en vriendelijke service !!