Nisantasi Nijmegen

31-21641961563

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Nisantasi Nijmegen

Voedsel in een gouden lijst

Eten bij Nisantasi in Nijmegen is een stap in de kruidige, warme wereld van de Turkse keuken. Dit lounge restaurant is ook geschikte locatie voor groepen, voor bedrijfsuitjes, familie uitjes. De tafeltjes in klein en groot zijn gemaakt van boomstam, en eromheen comfortabele stoelen. Aan de muur kunst in gouden lijsten, maar het is net zo leuk om naar je bord te kijken!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Nisantasi Nijmegen

Maandag t/m zondag 11:00 - 22:00

• Amex , Visa
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Nisantasi Nijmegen

Fariez A.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Uitgebreide menu kaart, heerlijk eten en vriendelijk personeel.
Karen N.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Hoewel het erg rustig was, hebben we een heerlijke avond gehad. Heerlijk eten met goede uitleg over de gerechten. Top!
Danique K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Hele vriendelijke eigenaar. Het diner vonden we minder goed dan verwacht. Het was bovendien erg koud in het restaurant, de deur ging continu open. De kwaliteit van de gerechten kon beter maar er was wel veel keuze.
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Gezellige sfeer, vriendelijk personeel en heerlijk eten.
Echt een aanrader!
Amal B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Mooie ligging, goede service en uiteraard lekkere maaltijden.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijk bediening!
Een smaakbeleving!
Verna J.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Het eten was lekker, maar ik miste de authentieke Turkse smaak. Personeel was vriendelijk. Wij hebben op het terras gezeten. De sfeer was prima, maar niet bijzonder.
Bert T.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Lekker gegeten met goede bediening
De verlichting mag wat minder fel. Afhankelijk van de plaats waar je zit.
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Erg gastvrije en vriendelijke bediening.
CarienDH .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Onze verwachtingen waren hoog gezien de goede beoordeling en recensies. Helaas viel het erg tegen. De inrichting was ongezellig met fel licht, het toilet vies, het personeel nonchalant en het eten (mezes en vleesschotel) van lage kwaliteit. Ook jammer dat het eten op tafel werd gekwakt zonder enige uitleg erbij over de gerechten.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten met een leuke vlotte bediening en het ontbrak aan niets.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Dit was de eerste keer dat we hier hebben gegeten en waren aangenaam verrast. Heerlijk gegeten met een vlotte en leuke bediening. De kaart bestond uit een ruime keuze en de gerechten die we voorgeschoteld kregen waren met zorg bereid en van geweldige kwaliteit. Vlees heerlijk mals en groenten knapperig en vers. De eigenaar kwam ons nog even verwelkomen wat ik heel leuk vond. Zeker een aanrader wie van goed eten houdt tegen een goede prijs. Wij komen in ieder geval weer terug.
Myra I.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Buitengewoon lekker gegeten. Vriendelijke bediening, kan het restaurant zeker aanbevelen.
Matthijs S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten en er wordt makkelijk een gerecht aangepast als je dat wilt. Er waren twee nieuwe medewerkers die zelf net pas, eerste werkdag, daar werkte en dus de namen niet wisten uit te spreken. Dit gaf wel wat hilarische momenten als de gerechten bij de tafel kwamen want zij wisten ook niet precies wat wat was. We vinden dit absoluut geen probleem en het verlaagd de spanning, ook voor hun zelf met hun eerste werkdag.
Het eten is voortreffelijk.
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
lekker gegeten, vriendelijke bediening en fijn uitzicht over het water. heerlijke Turkse yoghurt en goed gekruid vlees. dat voor prima prijs.
G V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
lekker en snel! vriendelijk personeel. Vlees was beetje te gaar, daarvoor kregen we gratis dessert ter compensatie. Prima service.
merve A.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het was heel lekker en heel schoon goeie plek hele vriendelijk mensen echt een aan rader plek ????????????????
René V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Gezellig. Advies op maat van de eigenaar, die ook erg vriendelijk was! Erg lekker gegeten. Lieve meiden in de bediening.
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Gisteren met twee personen heerlijk gegeten bij dit restaurant. Vooraf een lekkere linzensoep, als hoofdgerecht een heerlijk gekruide Yogurtlu Adana Kebab en als toetje een echte aanrader Kunefe Sade Kaymakli.
Van het huis kregen we brood met saus en een pittige kruidenboter.
Derya D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
het eten was erg lekker en de service was ook zeer goed. interieur geef ik een 10, zeeer mooi!