Nisantasi Nijmegen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Mercimek Corbasi (Rode linzensoep)
      Sigara Boregi (Deegrolletjes gevuld met peterselie en fetakaas)
      Yogurtlu Patlican (Gebakken aubergine met yoghurt, knoflook en olijfolie)
  • Hoofdgerechten
    • Yogurtlu Adana Kebab (Gemarineerd, pikant gehakt aan de spies op een bedje van geroosterd brood met yoghurt en kirmizi biber kruiden)
      Izgara Köfte (Gekruld gehakt van de grill)
      Dana sis (gegrilde stukjes kalfsvlees aan de spies)
      karisik Izgara (Mix van 4 soorten vleesgerechten)
      Iskender Kebab (Fijngesneden vlees op een bedje van brood, overgoten met tomatensaus en afgerond met gesmolten roomboter en Turkse yoghurt)
  • Nagerecht
    • Baklava (huisgemaakt klassiek Turks nagerecht, bestaande uit bladerdeeg, gevuld met walnoten en suikersiroop, geserveerd met ijs)
      Meyveli Dondurma (Vanille-ijs met vers fruit, aardbeiensaus en slagroom)

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Nisantasi Nijmegen

Voedsel in een gouden lijst

Eten bij Nisantasi in Nijmegen is een stap in de kruidige, warme wereld van de Turkse keuken. Dit lounge restaurant is ook geschikte locatie voor groepen, voor bedrijfsuitjes, familie uitjes. De tafeltjes in klein en groot zijn gemaakt van boomstam, en eromheen comfortabele stoelen. Aan de muur kunst in gouden lijsten, maar het is net zo leuk om naar je bord te kijken!

Halve fles mineraalwater

7,2

Jouw recensie over het restaurant Nisantasi Nijmegen

Ans H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Leuke zaak met vriendelijk personeel, goede service en leuke sfeer. AH menu was prima. En tuurlijk toplocatie aan de Waalkade. Na 18 uur parkeren in parkeergarage is maar 50 cent per uur, ook prettig.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Waren ruim op tijd aanwezig. Het duurde vrij lang voor het voorgerecht kwam. Hadden een tafeltje vlak bij de ingang, wat door de openstaande deur nogal koud aanvoelde. Maar prima eten, prima bediening. Aanrader.
Merel K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Tot mijn spijt al jaren geen Turks eten meer gegeten. We hebben genoten, het was lekker en veel! Helaas zelf niet alles op kunnen eten door de hoeveelheid. Snelle en vriendelijke bediening, hing een fijne sfeer.
Jmloenenma V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Lekker eten, leuke aankleding, foutje in doorgeven vd bestelling werd goedgemaakt door gratis drankje!
Frans T.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Vriendelijke bediening, lekker eten en een mooie sfeer.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Erg prettig. Het eten was heerlijk. Goed van smaak, vers en eigenlijk best grote porties. De muziek stond echter veel te hard waardoor het storend was. Dat was jammer. Ook door veel verschillend personeel aan je tafel, het steeds in en uit lopen van gasten of gasten die naar boven gaan was het was onrustig.
Voor het eten kom ik graag nog een keertje terug. Erg lekker.
Candy N.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Weinig aandacht van de bediening. Eerste drankje duurde lang. Geen brood bij t eten.
Inrichting is karig en vrij ongezellig.
Wel redelijk lekker gegeten.
Bulent O.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Biefstuk was doorbakken. Saus was aangebrand. Ze hebben wel meteen een nieuwe schotel gemaakt. Die was wel redelijk gemaakt.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Het restaurant doet aan als een rommelige loungebar. Overal dozen en rommeltjes in de hoeken. Het personeel lijkt er niet te willen zijn en is bovendien wel heel casual gekleed (trainingspak). Hoofdgerecht (kebab) is ok, maar de rest is heel matig. De wijn is echt ronduit slecht en die hebben we dan ook niet opgedronken. Geen leuke sfeer, eten matig, we komen hier niet meer terug.
Rob E.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het was voor het eerst dat we hier geweest zijn en het beviel prima, er hangt een gezellige sfeer en het personeel is goed bezig.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Omdat we al (AH actie) gereserveerd hadden zijn we binnen gegaan, anders wsren we doorgelopen. Personeel blokkeerde min of meer de ingang al rookwolken uitblazend door lekker relaxed waterpijp te roken.
Leek meer op een ontmoetingsplaats van personeel en hun vrienden dan op een restaurant. Komen zeker niet meer terug.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Helaas moet ik melden dat we hier niet gegeten hebben. Toen we aankwamen mochten we ergens gaan zitten.... maar we werden niet naar onze tafel gebracht.
Eindelijk kregen we de menukaart, maar alle vier de kaarten waren kapot en er zat uitgekauwde kauwgom tussen...
Dan heb ik al gegeten en gedronken.....
GebruikerLinda V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Bediening erg vriendelijk maar ongeorganiseerd. Vlees van het hoofdgerecht was echt te taai.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Voor het menu van de AH zijn er alleen vleesgerechten. Voor ons als vegetariërs konden zij geen alternatief bedenken. Dus 2 voorgerechten gegeten. Eenvoudig maar zeker lekker. Bediening verliep niet helemaal soepel en flexibel. Jonge mensen met wat minder ervaring leek het. Leuke plek wel aan de Waal.
W H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Geen welkom, erg rommelig, erg jonge bediening die totaal geen klantgericht en vriendelijkheid kennen.
Regelmatig discussie over wat fout ging, aantal bedienden had meer oog voor kennissen/vrienden in de lounge buiten. 5 verschillende medewerkers aan tafel gehad. voorgerecht, soep was lekker, vlees was deels taai, toetje ijs gewoon en mi (TEVEEL), zelfs de rekening was niet goed, wijn van 3,50 koste 5,50, daarop wijzend geld terug
.GEEN dank voor uw komst en graag tot ziens.
Al met al was het voor ons een teleurstelling, gaan regelmatig uit eten, maar dit Turks restaurant Nisantasi in Nijmegen was een aanfluiting.
Kunnen er niet meer van maken.
Maya S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Erg klantvriendelijk! We vroegen om wat meer tijd tussen de gerechten, en ze namen dat meteen serieus. Heel fijn! We hebben heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Theresa V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Goed gegeten. Leuke vlotte bediening.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Voor en nagerecht lekker. Hoofdgerecht te hard.
Sabrina V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
We hebben gegeten met ah korting dus de keuze was beperkt (maar dat is overal) het eten was erg lekker. Onze bediening bleek er net 2 dagen te werken maar hij was erg vlot en vriendelijk. Zeker aanrader met en zonder korting
Erna N.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Slechte bediening . Eten was redelijk.