Nina's Kitchen

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren
Ingrid G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2013
Ik heb voor de tweede keer Nina's Kitchen gevraagd een belangrijk evenement voor ons te cateren. Ik heb van mijn bezoekers meerdere malen de vraag gekregen waar ik deze bijzondere heerlijkheden en broodjes vandaan heb gehaald. Hier om de hoek geef ik dan aan. Het eten van Nina is bijzonder, lekker, van een eenvoud waar je blij van wordt, vol smaakexplosies en gezond. Een echte aanrader voor iedereen die zijn gasten iets bijzonders wil geven. Ook de service is beter dan ik ooit gewend ben geweest en de kwaliteit/prijsverhouding is erg goed.
Jilles36 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2013
Nina heeft een heerlijke rundercurry samengesteld van mals vlees, basmatirijst, aardappel en bloemkool. Lekker én gezond! En makkelijk op te warmen in de magnetron. Af te halen in een mooi oud pand in Amsterdam Oost: Lombokstraat 40.

NB: je kunt ook betalen met Bosnische marken (zoals ik deed :)
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2012
Wow, wat een ontdekking is dit zeg! Heb je geen zin om zelf te koken, maar wil je wel graag gezond eten; Nina's Kitchen it is! Je kunt kiezen uit vlees, vis of vegetarisch, stuurt een mailtje dat je wil bestellen op dinsdagavond en voor €1,50 (niet alle buurten in Amsterdam) wordt er een heerlijke verse maaltijd bij je thuis bezorgd. Grote porties waar ik, met niet zo'n grote maag, twee keer van kan eten.
Lieke R.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Nina is onze vaste lunchleverancier bij evenementen en vergaderingen, altijd tot zeer grote tevredenheid. Ze levert originele, gezonde, verantwoorde en zeer smakelijke broodjes en soep. Over Service en Decor kan ik weinig zeggen, maar de catering is met zoveel zorg verzorgd dat dat vast ook helemaal goed zit.