Nikos

Amsterdamsestraatweg 751 3555 HH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Nikos

Alles op en top Grieks

Restaurant Nikos in Utrecht is een plek waar je terecht kunt voor een echte Griekse avond. Grieks eten, Grieks muziek en Grieks decor, alles is op en top Grieks. Regelmatig worden er bij Nikos live muziek avonden georganiseerd, waarbij authentieke Griekse muziek wordt gespeeld zodat je je echt even in Griekenland waant. Geniet van lekkere Griekse specialiteiten zoals moussaka en giros. Met mooi weer is het prachtige dakterras van Nikos geopend.

Meer informatie over restaurant Nikos

QuintaH .
Miranda I.
Wietske R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Onaantrekkelijke locatie, als je eenmaal boven bent valt het wel mee. Ondanks dat we meededen met de AH-restaurantactie was het toch best prijzig. Bij binnenkomst nog voordat we onze jas uithadden werd ons gevraagd een drankje te bestellen. Grieks biertje. Bleek later €3,95 te kosten. Bakje mayonaise bij het eten (sowieso raar dat dat niet bij de frietjes zat): €1,95. Ondanks de bon toch voor 2 personen €50 kwijt. Ik ken restaurants op mooiere locaties met lekkerder eten waar je voor dit bedrag met 2 mensen zonder actiebon prima kunt eten. Heel teleurstellend, hier komen we zeker niet meer terug.
shirleysven .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten en alles rustig aan fijne bediening en zeer vriendelijk een aanrader ook de sfeer is heel gezellig en gaan zeker weer terug
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Samen met mijn vrouw hier weten eten middels de AH Restaurantactie. Hier goed gegeten, je mag gewoon kiezen van de hele kaart en de goedkoopste gerechten worden aan het eind verrekend op de factuur. Erg lekker, hier komen we zeker nog een keer terug!
Marie-louise B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Goed Restaurant vriendelijk personeel voor herhaling vatbaar.Alleen ook hier net zoals bijna alle Griekse restaurants tegenwoordig bij de dame blance geen apart kuipje warme chocola dat je zelf over je dame blance kunt gieten.De weinige hoeveelheid chocola zat er al op.
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Erg lekker eten, goede sfeer. We zaten helemaal vol na het hoofdgerecht en het toetje kun je lekker mee naar huis nemen dan wordt het niet weggegooid en geniet je er zelf nog van. Erg fijn!
Wietske R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Onaantrekkelijke locatie. Ondanks dat we een AH-restaurantactie bon hadden, vond ik het erg prijzig. Een Grieks biertje blijkt al €3,95 te kosten. Bakje mayonaise: kennelijk ook €1,95. Absurd. Met 2 mensen toch ruim €50 kwijt. Teleurstellend, ik kom hier niet terug.
Yasmin B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellig en sfeervol restaurant!:) Heerlijk gegeten met de AH bonnen, goede kaart. Maar wij waren vooral gecharmeerd van de leuke (en snelle) bediening;). Wij komen zeker terug.
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het eten was goed en voldoende. Opvallend was het zeer hartelijke ontvangst en de bediening aan de tafel.Maar toen wij een opmerking maakten over de glazen wijn teveel op de rekening die er wel af gehaald werd kon er opeens geen woord meer af en werd ons niet eens meer een goede avond gewenst! Dat vonden wij niet zo netjes. We hadden danwel de kaarten van de AH restaurantactie maar hadden toch nog wel een aardige rekening dus dat was niet zo correct!
Jan Willem S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We kregen een warm welkom en werden snel en vriendelijk geholpen. Het eten was prima, ook qua hoeveelheid. Het is fijn dat je nog even kan natafelen bij de open haard. Wat ons betreft mag er wat meer afwisseling zijn wat betreft de achtergrondmuziek, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.

We maakten gebruik van de AH-actie. Fijn om te merken dat we alles (op één aanbieding na) konden bestellen en dat we normaal werden behandeld.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Eet hier zo'n twee keer per jaar. Vaak bij gebrek aan beter in de wijk. Vandaag ook gegaan omdat restaurant van keuze dicht was met kerst reces. Wat een verrassing het tapas menu was echt top!!!!!! Kinderen wilden zelfs geen patat. Inktvis was niet ringetjes uit diepvries, maar echte inktvis vers gepaneerd. Alles was complete verrassing, stelde me er niet zoveel van voor. Ik kom vaker!