Nikos

Amsterdamsestraatweg 751 3555 HH Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Nikos

Alles op en top Grieks

Restaurant Nikos in Utrecht is een plek waar je terecht kunt voor een echte Griekse avond. Grieks eten, Grieks muziek en Grieks decor, alles is op en top Grieks. Regelmatig worden er bij Nikos live muziek avonden georganiseerd, waarbij authentieke Griekse muziek wordt gespeeld zodat je je echt even in Griekenland waant. Geniet van lekkere Griekse specialiteiten zoals moussaka en giros. Met mooi weer is het prachtige dakterras van Nikos geopend.

Meer informatie over restaurant Nikos

Pj D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Bigbert1 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
zeer goed gegeten hele prettige bediening.komen zeker terug.volgende maand een feestje met familie gaan zeker daar eten.vanwege de prettige sfeer en het lekkere eten.goede porties niks op aan te merken.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We waren op een zaterdag met 4 personen wezen eten. Met de restaurantactie van Albert Hein. We konden uit de hele menu kaart kiezen. Het eten was super en de bediening zeer vriendelijk. Ondanks dat het heel druk was..werden we persoonlijk en snel geholpen. We zijn zeker van plan om weer te komen eten bij Nikos. Een aanrader !
Susanne R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Altijd lekker eten daar. Gerechten kunnen aangepast worden naar eigen wil (bijvoorbeeld zonder kaas).
Personeel super vriendelijk. Je voelt je er al snel op je gemak.
Bryan V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk eten, veel keuze en een prima prijsniveau. Het saladebuffet was minder, dit was uiteindelijk niet zo erg door de hoeveelheid vlees die op onze borden verscheen. Het personeel is heel vriendelijk alleen niet zo snel. Al met al een aanrader.
Bmhk .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Eten was goed alleen de saladebar op de avond dat wij gingen was wel erg zout voor de rest een hele fijne avond gehad het dessert is ook aan te raden wij hadden een dame blanche genomen weliswaar met koude chocoladesaus terwijl het eigenlijk met warme hoort maar dat mochtend de pret niet drukken
Angelique T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gewoon weer heerlijk gegeten, bediening is altijd erg vriendelijk de saladebar zag er lekker uit was hij ook en de prijs is normaal
Ik zeg tot snel weer
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Gezellig restaurant, zeer vriendelijke bediening. Gast staat centraal.
Zeer geschikt als je met jonge kinderen een hapje wilt eten.
Eten is goed bereid en erg lekker.
Gaan zeker nog een keer terug.
Joyce R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben heel smakelijk gegeten en de service was prima! Fijn dat we boven konden parkeren, want mijn vader is slecht ter been.
O D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hadden een hele aardige ober en het voor- en hoofdgerecht waren prima, maar we hadden twee serieuze dompers. 1) De livemuziek stond zo hard dat we elkaar niet meer goed konden verstaan. 2) De nagerechten bevatten noten, terwijl één van ons daar allergisch voor is. Dit was wel doorgegeven aan de ober en bij de bestelling gezet maar we kregen het toch mét noten geserveerd. Dat verpestte voor ons de rest van de avond. :(
Olga Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Er was blijkbaar iets misgegaan met de reservering, want wij stonden niet op de lijst. Desondanks kregen we een plaats toegewezen. Alles liep heel vlot en wij hebben lekker gegeten. ????Wel erg rumoerig.????
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We werden zeer vriendelijk ontvangen binnen 5 minuten ons tafeltje klaar een welkomsdrankje van het huis en het eten was top een aanrader waard. Fam Gijsen
Willemfreen .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
natuurlijk was het weer ontzettend druk en moesten we even wachten, maar door de vriendelijke bediening en het heerlijke eten wat dat geen probleem
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het is altijd gezellig bij niks alleen de remour van het gepraat was irritant verder g0ed altijd goede bediening niets mis mee.
Colle .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Een fijn restaurant met een nette inrichting en een uiterst vriendelijke jongeman in de bediening. Prijs-kwaliteitverhouding was prima in orde.
Patrickenanneke .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gewoonweg een naar eigen keuze lekker 3 gangen diner gegeten, sfeervolle inrichting en een erg vriendelijke bediening. Vanwege drukte duurde het wel wat lang maar niet storend.