Nikos

Amsterdamsestraatweg 751 3555 HH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Nikos

Alles op en top Grieks

Restaurant Nikos in Utrecht is een plek waar je terecht kunt voor een echte Griekse avond. Grieks eten, Grieks muziek en Grieks decor, alles is op en top Grieks. Regelmatig worden er bij Nikos live muziek avonden georganiseerd, waarbij authentieke Griekse muziek wordt gespeeld zodat je je echt even in Griekenland waant. Geniet van lekkere Griekse specialiteiten zoals moussaka en giros. Met mooi weer is het prachtige dakterras van Nikos geopend.

Meer informatie over restaurant Nikos

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
- Diner vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Nikos

Peter W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De ietwat sobere aanblik van de weg af verraad niet, dat dit een prima restaurant is. De inrichting is sfeervol, en dat alle tafels bezet waren, geeft aan dat het hier prima vertoeven is. Ook voorverwarmde borden voor hoofdgerecht, en gekoelde borden voor het nagerecht is voor ons een pluspunt. Hier kunnen veel restaurants wat van leren. We gaan hier zeker terugkomen.
Jamie H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heel mooi sfeervol ingericht, boven verwachting gezien de buurt. Lekker eten en veel (eigenlijk te veel). Enige minpuntje was dat we meerdere malen moesten aangeven dat we iets meer wilden drinken; we kregen vrij weinig aandacht.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Restaurant staat op een onverwachte plaats en bied plaats aan veel gasten ,die uit zijn op lekker eten in een ruim
en toch gezellige omgeving.
Tinkavw .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Fantastisch restaurant met veel keus en allemaal even lekker! Fijne sfeer, aardige mensen. Een aanrader. Wij gaan er zeker naar terug
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Voor een gezellig en goed grieks restaurant hoef je niet ver te zoeken. Nikos is een goed restaurant waar gezelligheid en vriendelijkheid voorop staat. Prijs kwaliteits verhouding is ook goed.
Coen K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Door de iets vervallen buitenkant zou je absoluut niet vermoeden hoe mooi het binnen is. Je zit ook lekker, in goede sfeer, maar genoeg ruimte. De service is vriendelijk en vlot. Het eten was fantastich, behalve de moussaka. (Het gehakt was erg droog.) Verder heerlijk gehad en gezellig met hoge kwaliteit grieks eten.
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Wij hebben uitstekend gegeten! Vriendelijke bediening in een sfeervol restaurant. Ook de prijzen zijn zeer acceptabel. Zeker voor herhaling vatbaar!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten in restaurant Nikos en de bediening was top.
Er werd zelfs even gezocht hoe laat de bus voor het restaurant vertrok naar Utrecht CS.
Hans en Beatrix.
willemfreen .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
ontzettend lief personeel, reuze vriendelijk, je voelt je echt een welkome gast.
ook het eten was weer zeer lekker zowel voorgerecht, hoofdgerecht als toetje.
tillybaars .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
het eten is heel erg goed, het was erg druk en het personeel was ontzettend hard aan het werk, daarom vonden we het minder erg dat ze ons een beetje vergeten waren (zeker met drinken} erg warm binnen.
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Groot restaurant, boven een winkelcentrum. Via een parkeerplaats ga je het restaurant in. Geeft niet zoveel sfeer. Als eerst bestelde ik keftedakia, volgens de kaart "pittige gehakballetjes in tomatensaus met rozemarijn". Kwam echt al binnen 5 minuten op tafel. Het pittige en de rozemarijn heb ik niet geproefd, maar het was verder prima. Hierna had ik de pastistada besteld. Op de menukaart beschreven als "mals kalfsvlees, gepelde tomaten, Griekse kruiden worden gestoofd in een mavrodaphne wijn en laurierblad, geserveerd met Griekse pasta". Ook dit stond binnen 5 a 10 minuten op tafel. Het klonk wel erg lekker, maar het viel nogal tegen. Het kalfsvlees was inderdaad lekker en mals, maar ik verwachtte een vleesgerecht met pasta erbij geserveerd. Echter was het eerder pasta, geserveerd met wat vlees. Het aantal groenten was ook op één hand te tellen. Jammer. Het had wel een prima smaak, maar het had zoveel lekkerder en beter gekund. Hierna het dessert "Cookies" besteld: "een bodem van chocoladebiscuit, met daarop een mousse en een topping van koek". Dit was echt het hoogtepunt van de avond, wat een ontzettend lekker toetje! Ook erg veel, geserveerd met ijs. Het had een beetje de smaak als Ferrero Rocher of Nutella. Overigens was het erg rumoerig, er werd veel gezongen en gejoeld door een grote groep jongens/mannen, maar hier werd weinig aan gedaan. Toen werd ook nog de muziek harder gezet. Op het eind konden we ook geen contact krijgen met de bediening. Ik denk dat we na het toetje 30-45min hebben geprobeerd de rekening te krijgen. Ze maakten gewoon geen oogcontact. Voor het avondeten kom ik niet terug, wellicht nog wel voor alleen het toetje...
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Zeer vriendelijke gastvrijheid. Uitstekende kwaliteit keuken.
Rieta R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wij hebben erg lekker gegeten voor ieder wat wils
hilda845 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Zowel de voorgerechten (Keftedakia en Piperie-Elies) als het hoofdgerecht (Nikos Mix Plate) werden smaakvol opgediend en smaakten uitstekend. Het vlees was heerlijk mals.
Het nagerecht (Yiaourti Me Meli) was lekker maar erg weinig. Zag er slordig en onaantrekkelijk uit. Voor alle geld te duur. De cappuccino was lauw. Jammer.
Het bediening was vriendelijk en vlot. Al met al voor herhaling vatbaar.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben hier meerdere goede ervaringen, Omdat de laatste duidelijk minder was (men kon de drukte niet aan/te weinig personeel) zijn we een poosje niet geweest. Afgelopen zaterdag gaf ons reden niet meer terug te komen. Ontvangst prima, eten op zich smakelijk, al hoewel de zalm overgaar was. Niet iedereen kreeg wat besteld was en omdat twee personen alleen rijst wilden, werden de frites niet vervangen door wat extra rijst extra. Het was niet meer dan een flinke eetlepel rijst.

Bij afruimen van voorgerecht bestelden we nog wat drankjes (w.o. wijn, 19.10 u). Na eenmaal de bediening (19.30 u.) en eenmaal de eigenaar (19.40 u) erop aangesproken te hebben (antwoord "komt goed), werden de drankjes gebracht (19.50 u) nadat we het hoofdgerecht genuttigd hadden. Onze lol was er helemaal af. Hierdoor geen trek meer in nagerecht. Tijdens het eten je in moeten houden, omdat drankjes er niet zijn, is niet plezierig. Met de opmerking van de eigenaar "volgende keer beter", zijn we vertrokken. Die volgende keer zal niet meer komen.
marjanstoot S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten en werden zeer klantvriendelijk geholpen. Het restaurant is ruim opgezet waardoor je veel privacy hebt.
Bep N.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Was voor onze moeder de eerste keer en zij heeft het zo leuk en gezellig gevonden dat ze zeker nog een keer terug ga. Waren met 10 gasten, allemaal wat anders besteld, en iedereen vond het heerlijk. Snelle vriendelijke service. Goede Griekse sfeer. Ruime keuze. Kortom een aanrader.
Glynes B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Ik heb hier lekker met mijn kinderen gegeten.
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Lekker eten en goed geholpen, voor herhaling vatbaar!
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad. Zeer vriendelijke bediening. Ik had de mixed grill schotel besteld met daarop giros, bifteki, filetlapje en kipfilet, en moet zeggen dat ik nog nooit zulke malse en sappige kipfilet heb gegeten. Al het vlees was perfect gegrild zonder harde stukjes en zonder droog te worden. De maaltijd was zo groot dat ik het dessert niet meer op kon. We hebben koffie als dessert genomen en kregen de toetjes in mooie verpakking mee naar huis. Wat een superservice van Nikos.