Nikos

Amsterdamsestraatweg 751 3555 HH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Nikos

Alles op en top Grieks

Restaurant Nikos in Utrecht is een plek waar je terecht kunt voor een echte Griekse avond. Grieks eten, Grieks muziek en Grieks decor, alles is op en top Grieks. Regelmatig worden er bij Nikos live muziek avonden georganiseerd, waarbij authentieke Griekse muziek wordt gespeeld zodat je je echt even in Griekenland waant. Geniet van lekkere Griekse specialiteiten zoals moussaka en giros. Met mooi weer is het prachtige dakterras van Nikos geopend.

Meer informatie over restaurant Nikos

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
- Diner vanaf 16:00

Jan Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten en prettige bediening
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Hartelijke ontvangst, prima bediening en heerlijk gegeten.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
heerlijk gegeten, vriendelijk en behulpzaam personeel ,komen zeker terug sfeer was goed niets was te veel wat over was van het eten kregen we mee naar huis
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Heel vriendelijk ontvangst en heerlijk gegeten! Je verwacht aan de buitenkant niet zon restaurant aan de binnenkant, wat het nog leuker maakte. Zeker voor hh vatbaar!
Wout D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Eten is redelijk. Bediening zeer slecht. Moet elke keer zelf om drinken vragen. Na het hoofdgerecht duurde het driekwartier toen maar zelf om de dessert kaart gevraagd. Daarna werd de tafel afgeruimd wat zeker 20 minuten duurde. Uitermate teleurgesteld.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Leuk restaurant, vriendelijk personeel en - het allerbelangrijkste - heerlijk gegeten! Enige nadeel: de ouzo van het huis was overduidelijk aangelengd met water. Geef het dan helemaal niet. ;)
willemfreen .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De gastvrijheid is geweldig, je voelt je meteen op je gemak en het eten is hier helemaal prima, we komen zeker weer terug.
Fijnproever 81 B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Dankzij AH restaurantactie hebben we dit restaurant ontdekt, beetje op een plek waar je het niet zou verwachten, lang leve google! De entree was wel even zoeken, je moet naar boven lopen voordat je in het restaurant komt.
We werden begroet door een vriendelijke spontane ober(wellicht eigenaar?) en mochten plaats nemen waar we wilden. Helaas was het bovenin de zaak te warm om daar plaats te nemen, er is geen airco aanwezig.
Ouzo van het huis, heerlijk begin. Daarna a la carte een 3 gangen menu uitgekozen, waarvan tweede 3 gangenmenu gratis.
Van voor tot nagerecht was het prima en we mochten gebruik maken van de saladebar.
Het afrekenen ging soepel (het komt nl wel eens voor dat in eerste instantie wel de volle mep gerekend wordt).
Toiletten zijn schoon.
Dank jullie wel en wellicht tot ziens.
Mia K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Voor herhaling vatbaar. Het was heel gezellig, prettige bediening. Grote porties en heerlijke gerechten wij komen beslist terug.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Wij hebben met ons vieren (gezin) genoten van een heerlijk 3-gangendiner bij Nikos. De mixed grill was top. En zoveel dat we er met ons tweeën nog een dag van eten. Verder vielen vooral de Griekse boerensalade vooraf en het grand dessert als toetje zeer in de smaak.
soepie .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
l
goede bediening,prima eten,ruime hoeveelheden en grote keuze
kom zeker terug,echt een avondje uit gezellig drie uur doorgebracht in dit restaurant
Jeanet K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Er was weinig personeel daarom lange wachttijden maar wel heel vriendelijk en gastvrij. Het eten is redelijk hier en daar wat droog en flauw.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Super Grieks restaurant super personeel en lekker gegeten alles kan en mag top
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Altijd een goede ambiance, eten is lekker. Niet heel bijzonder, maar gewoon goed.. De bediening is altijd heel gastvrij, je voelt je er thuis...
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Fijne ontvangst.super vriendelijk personeel. Als je iets vraagt wordt daar aandacht aan geschonken. Wij hebben heerlijk gegeten. Tussen voorgerecht en hoofdgerecht duurde het wat lang. Personeel merkte dit zelf op en bood excuus aan en vertelde dat de gerechten zo kwamen. Wat ook zo was. Uit eten is voor ons een gezelligheid dus we namen de wat langere tijd voor lief.goed eten en gezellige sfeer. Een aanrader.
jokedendaas1 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een warm welkom door Nikos, een charmeur met de juiste toon om je thuis te voelen.
De AH actie was daar wel wat onduidelijk, er waren geen 3 gangen menus, waar je uit kon kiezen.. Je moest van de kaart kiezen en daar trokken ze dan later 3 gangen vanaf, dat was het enige minpuntje. Voor ons hadden de porties wel wat kleiner mogen zijn, maar ongetwijfeld is het een pre voor velen om daar juist naar toe te gaan..
Het was heel gezellig en druk.
H S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Eten was heerlijk en de bediening heel spontaan en vriendelijk. Ik zou er zeker weer naar toe gaan.
De porties waren ruim voldoende!
sjsven .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Hoewel je dat niet zou denken van buiten, is het binnen heel gezellig. Het eten is heerlijk, er is veel keus en vriendelijk personeel bovendien. Een aanrader!
Henry D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Super restaurant heerlijk
jvink .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wat een SUPER restaurant!!. Vol lof over de sfeer van het restaurant, bediening vriendelijk en joviaal! Eten uitmuntend! Fijn dat je alles van de zeer uitgebreide kaart mag kiezen! Zeker de moeite waar om er te gaan eten!