Nikos

Amsterdamsestraatweg 751 3555 HH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Nikos

Alles op en top Grieks

Restaurant Nikos in Utrecht is een plek waar je terecht kunt voor een echte Griekse avond. Grieks eten, Grieks muziek en Grieks decor, alles is op en top Grieks. Regelmatig worden er bij Nikos live muziek avonden georganiseerd, waarbij authentieke Griekse muziek wordt gespeeld zodat je je echt even in Griekenland waant. Geniet van lekkere Griekse specialiteiten zoals moussaka en giros. Met mooi weer is het prachtige dakterras van Nikos geopend.

Meer informatie over restaurant Nikos

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
- Diner vanaf 16:00

jokedendaas1 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een warm welkom door Nikos, een charmeur met de juiste toon om je thuis te voelen.
De AH actie was daar wel wat onduidelijk, er waren geen 3 gangen menus, waar je uit kon kiezen.. Je moest van de kaart kiezen en daar trokken ze dan later 3 gangen vanaf, dat was het enige minpuntje. Voor ons hadden de porties wel wat kleiner mogen zijn, maar ongetwijfeld is het een pre voor velen om daar juist naar toe te gaan..
Het was heel gezellig en druk.
H S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Eten was heerlijk en de bediening heel spontaan en vriendelijk. Ik zou er zeker weer naar toe gaan.
De porties waren ruim voldoende!
sjsven .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Hoewel je dat niet zou denken van buiten, is het binnen heel gezellig. Het eten is heerlijk, er is veel keus en vriendelijk personeel bovendien. Een aanrader!
Henry D.
Super restaurant heerlijk
jvink .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wat een SUPER restaurant!!. Vol lof over de sfeer van het restaurant, bediening vriendelijk en joviaal! Eten uitmuntend! Fijn dat je alles van de zeer uitgebreide kaart mag kiezen! Zeker de moeite waar om er te gaan eten!
Gino S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Goed eten, goeie porties en een afwisselende kaart. Het personeel is enthousiast en behulpzaam en ze durven een stapje extra te doen. Daarnaast een fijne locatie welke makkelijk te bereiken is.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Eten en bediening prima. Muziek tikkie te hard en stoelen ronduit beroerd. Plakkerig nepleer en het was een warme dag maar er is geen gelegenheid tot buiten zitten.
123456klein_artis .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
het eten erg lekker en goed,maar bakje patat bij besteld 3.20,en mayonaise en knoflooksaus 3.00 euro per stuk en de koffie 2.95 euro per kopje,verlaagde wel een beetje de gezellige avond .
A V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wij werden zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen
Het was niet erg druk,bediening vlot en nam de tijd om met goede kennis de gerechten toe te lichten!
Voor de drankjes moesten wij 2 x erom vragen..daar kunnen ze wat meer aandacht aan besteden
Heerlijk gegeten
Pas T.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Goed eten met een gezellige bediening als je buiten staat verwacht je niet dat het binnen zo sfeervol is ga er zeker nog een keer heen
Gertrude V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Goede service, vriendelijk en gastvrij. Het eten was heerlijk. We waren met zijn vieren en aten allemaal een ander hoofdgerecht en iedereen was dik tevreden.
W R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Voor mijn verjaardag hebben wij hier heerlijk gegeten. Het personeel was vriendelijk en lette goed op. Het eten werd mooi gepresenteerd. Kortom een geslaagde avond.
Wanda T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We hebben er al een paar keer gegeten, maar eerlijk gezegd was het eten toen beter. Verder bediening goed en prettige sfeer.
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
het eten was lekker zoals altijd en het personeel is altijd vriendelijk als ik naar de griek gaat is dat altijd bij Nikos en lekker dichtbij
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heb gister een gezellige avond gehad bij Nikos. Prima gegeten in een mooi restaurant, met zeer vriendelijk personeel. We voelden ons erg welkom.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wij werden goed ontvangen en naar een tafel begeleid. Onze eerste drankje was de bekende ouzo die we altijd aangeboden krijgen. Het eten is altijd prima ongeacht wat je besteld. Dus.... we komen weer graag terug om er te eten.
elven .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Een echte aanrader!
Eindelijk weer eens echt lekker gegeten, en wat een goede service, helemaal goed! Ik ga volgende week weer.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Zeer vriendelijk ontvangst. Het was erg druk maar dan wel gezellig druk. We mochten eerst plaatsnemen in de Lounge hoek. Er werd vast stokbrood met kruidenboter geserveerd (gratis) en een drankje. Even later was de tafel beschikbaar. We waren met 5 personen en mochten gewoon a la carte uitzoeken en de AH korting werd later verrekend. Prima eten, alles warm, ondanks 5 verschillende hoofdgerechten, en zeer smaakvol. Van de totaalprijs van € 185.00 liet men € 62.00 vallen voor de AH korting . Hier komen we zeker terug om dan normaal af te rekenen want dat is het zeker waard. Nikos, nog hartelijk bedankt.
Ine D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Ik heb lang niet zo lekker Grieks (stifado) gegeten. Maar alles was smakelijk.
jdrooij .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Zeer gezellig restaurant,vriendelijk personeel, en het eten was heerlijk,genoeg keuzes op de menukaart.

Echt een aanrader super.