Nikko Restaurant

Limaweg 54 2743 CD Waddinxveen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Nikko Restaurant

Erik H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
zeer goed all you can eat restaurant, maar bestel vooral de gerechten met meerprijs, coquilles zijn perfect en ook de verse tonijn is super
Suhze .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Vanavond voor het eerst gegeten bij Nikko, stond al langer op onze to-do-list want we hoorden van meerdere mensen dat het erg goed is. En dat is niet overdreven! Heerlijke verse sushi, en ook heel veel andere gerechtjes zoals soepjes, salades, warme gerechtjes. Verfijnde smaken, voldoende keus. De inrichting is sfeervol.
Het enige wat we aan feedback hebben is dat de bediening niet om drinken kwam vragen, dat moest je echt zelf vragen als ze het eten kwamen brengen, en het duurde lang om daarvoor tussendoor 'contact' te krijgen met bediening. Maar wel heel vriendelijke en correcte bediening.
De prijs/kwaliteit is goed!
Esseet .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Nikko zit in voormalig Bibelot, statig gebouw. Grote porties van degelijk kwaliteit. We zaten in een hoek waardoor bediening minder snel kwam. Eten was lekker, service prima. Voordeel zijn de relatief goedkope flessen water. Prijs kwaliteit goed.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
We waren met een groep van acht personen. Heerlijk verse sushi gegeten. Ruimte is niet heel gezellig maar als je niet komt voor een romantisch diner dan is het prima. Bediening is vlot en met twee uurtjes ben je wel uit gegeten. Voor bijzondere wijn moet je hier niet zijn, maar dat verwacht je ook niet echt bij een Japans restaurant. Prima restaurant als je niet lang wil tafelen en lekker Japans wilt eten.
Robnina .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Wat een ramp. Het restaurant zat bomvol en zij hadden te weinig personeel om iedereen te bedienen. Resultaat was dat wij na anderhalf uur eindelijk het eerste rondje hadden. Nadat wij de bazin hadden gesproken om ons beklag te doen werden we echt slecht behandeld en zijn we van tafel afgegaan en moesten wij de volle pond betalen voor het eten wat we niet hadden gehad..Nooit meer eten daar.
Emlies .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Vandaag voor het eerst in Nikko gegeten. Leuk concept. Je hebt de mogelijkheid om 5 rondes te doen van elk maximum 5 gerechtjes. Dat haalt bijna niemand. Wij haalden 3 rondes + 1 ronde met toetjes. Er zijn diverse soorten vis, op verschillende manieren bereidt. Koude en warme gerechten. Je moet van te voren goed nadenken wat je besteld, want laat je iets staan wat je besteld hebt, dan betaal je een kleine boete. Daardoor wordt er niks weggegooid. Top. Het enige minpunt vind ik dat het continue een geloop is van serveersters met de gerechtjes. Zeker als je met een grote groep zou zijn geeft dat onrust. Je komt dan niet tot een gesprek. Maar met zijn tweeën is het best leuk. Ook voor kinderen is dit een leuk concept en er zijn genoeg gerechten die voor kinderen geschikt zijn. Het bedienend personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Ze leggen goed uit wat de bedoeling is en hoe je stokjes moet gebruiken. Prijs/kwaliteit is goed. Al met al een leuke avond gehad.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Hier min of meer per ongeluk terecht gekomen. Volgende keer komen we niet per ongeluk, want ik wil nog wel eens terug. Heel erg lekkere Sushi en warme gerechten. En als er iemand uit het gezelschap niet zo van Japans houdt zijn er ook alternatieven op de kaart.
Het interieur is modern en functioneel, en toch een oosters sfeertje (een beetje dan). . Alleen de service. Het zat redelijk vol, maar niet afgeladen. Ruim een half uur na de bestelling van de eerste ronde was er nog niets geserveerd. Wij hadden alvast voor de tweede ronde zitten kijken, en wat aangevinkt. Die kaart werd ook meegenomen. En vanaf kort daarna werd er vrij willekeurig opgediend. De "appetizers" (waaronder noodle soep) kwamen pas met de derde ronde!
Verder prima concept (all you can eat, maar hooguit 5 gerechtjes per ronde, meerdere rondes mogelijk ) en uitstekend eten!
Jeanette B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Afgelopen dinsdag hier weer samen met mijn man gegeten. Zoals altijd was t weer super perfect.
Heerlijk vers en perfecte smaak en temperatuur de sushi.
We komen hier regelmatig eten en altijd naar volle tevredenheid
J M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Een verrassing in de Polders: Nikko in Waddinxveen. Zaterdag jl stapten wij hier binnen. Het restaurant was nog vrij leeg maar was al snel vol toen we rond 19.30 vertrokken. Heerlijk gegeten, bekende formule, maar met eigen karakter. Porties van de gerechten waren wat kleiner, wat ik een voordeel vond tov de restaurants die ik in Rotterdam ken. Sushi's prima van smaak en temperatuur. Services prima, alleen wat langzamer toen de tent vol bleek te zitten: alsof ze er zelf ook geen rekening mee gehouden hadden. Met dat als enige puntje van kritiek kan ik dit adres prima aanbevelen.
Dylan T.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
All you can eat sushi restaurant!
Veel verse producten, snelle service.
De sushi is hier opgemaakt uit weinig rijst, dat is ten goede.
Decor mag meer oosters.
Zomer actie hadden ze, 15% korting, leuk!
Hans ..
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Lekkere sushi en ook de teppan gerechten zijn van prima kwaliteit. Attente, prettige bediening.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Iwantje .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Een jaar geleden aten we hier voor het eerst en in 1 jaar tijd zijn we vaak teruggekomen. De bediening was onwennig en is nu absoluut verbeterd. Het eten verveelt ons nooit en behoort wat ons betreft bij het beste dat er te krijgen is! Dat er niet bezuinigd wordt op kwaliteit van de vis proef je direct.

Inmiddels zijn we gezelligere decors tegengekomen, maar dat mag de focus absoluut niet van het lekkere eten en de goede bediening afhouden. Toptent!
Lyanne R.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Nikko is een zeer prettige 'all you can eat restaurant ' vergeleken bij soort gelijke restaurants omdat je wat meer ruimte tussen de tafels hebt in dit stijlvolle restaurant, met mooie raam partij. Parkeren is makkelijk en gratis. De bediening is vriendelijk en vlot. De sushi en gerechten zijn smakelijk en er is ruime keuze uit vele gerechten waaruit je kunt kiezen, ronde na ronde.
Joshua K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
Dinsdag met 6 personen bij Nikko geweest, beviel prima! Ze hebben het pand mooi opgeknapt en er is niets meer hetzelfde als in Bibelot (vorige restaurant in dit pand).
Ondanks het All you can eat concept wat me vaak afschrikt was het eten lekker en was er voldoende variatie in smaken / hapjes.
Je mag meer dan genoeg bestellen, wij hebben uiteindelijk niet eens alle rondes gebruikt.

Enige minpuntje is dat ze bijzonder alert / te snel zijn met het vragen naar een nieuw drankje. Begrijpelijk omdat ze daar het meest op verdienen maar het werd storend na de 6e keer vragen.
Schneeweisser .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
Erg vriendelijke bediening en erg vlot ook.
Het eten was er erg lekker en werd snel geserveerd.
De warme gerechten waren goed warm en de koude precies zoals het hoort goed koud. De sushi zag er ook prima uit (het oog wil ja ook wat.) Lekker ruim ingericht en niet zo vol als we wel eens eerder bij diverse sushi restaurants hebben meegemaakt.
Al met al vond ik het een prima ervaring en als je niet van vis houd staat er nog genoeg anders op het menu. Een aanrader.
Hanszuidema .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Een mooi modern ingericht japans restaurant in een nieuwbouw wijk in Waddinxveen.
Nog niet al te druk en het eten is goed.
De gerechten zijn kraakvers, verfijnd en met zorg gemaakt.
Toch een paar opmerkingen: Teppanyaki gerechten worden niet aan tafel bereid en bij het gedistileerd is er helaas geen japanse Whisky en dat is een gemiste kans aangezien labels als Hanyu, Hakushu, Yamazaki en Yoichi zich kunnen meten met de toppers uit Schotland.
Toch is dit restaurant aanbevelenswaardig, wij komen er nog wel eens terug.
Jeanette B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Afgelopen woensdag hier gegeten met collega's. Als liefhebber van sushi hebben we geweldig gegeten hier. Heerlijke sushi, vriendelijke bediening, kortom een aanwinst voor de omgeving.
Kom zeker binnenkort weer terug
Gwendolyn V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2014
Heeeeerlijk! Snelle en vriendelijke bediening en goed betaalbaar! Lekkere veel keuze. Vis is vers, rijst is niet droog en je kan ook vlees sushi bestellen. Ben blij dat het zo dichtbij is ;p
Robim .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Voor de derde keer bij Nikko heerlijk gegeten, maar nu met een groot gezelschap. Het is aan te bevelen om dan de keuze van de gerechten aan de keuken over te laten. Op deze manier proef je vele verschillende gerechten; voor een ieder wat wils. Vooral de vleesgerechten vielen goed in de smaak. De inrichting zou iets meer een Japanse uitstraling verdienen, maar dat is een kwestie van tijd. De bediening is vriendelijk, vlot en correct, hoewel een korte toelichting bij de opgediende gerechten wel op prijs gesteld zal worden. Dit Japanse restaurant is een aanwinst voor Waddinxveen.

Yarisje .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Bibelot is gesloten en Nikko, Japans, is ervoor in de plaats gekomen. Zelfde Franse interieur is gebleven hetgeen erg detoneert met de Japanse inslag! Grote posters met Aviko erop verhogen ook de Japanse sfeer niet. Dezelfde eigenaren van Bibelot zien we ook hier weer aan het werk. Eten is acceptabel, maar daar is alles mee gezegd: droge sushi, muffe wasabi, veel uit de frituur, lauwe soep; het gaat allemaal nét. De bediening is vriendelijk, dat is dan wel weer een pluspunt!