Niki

Hoogstraat 17 1381 VS Weesp Nederland Kaart

Over het restaurant Niki

Griekse sferen

Gegrild vlees, heerlijke kazen, veel kruiden, geurige olijfolie: bij Niki proef je de authentieke Griekse keuken. Eten waar iedereen van houdt! Binnen no time waan je je op een zonnig Grieks eiland.

Meer informatie over restaurant Niki

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Niki

• Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben er heerlijk gegeten. Bediening was top.We hebben veel plezier gehad, vooral toen we ons toetje kregen. Die was errug lekker.
Herman C.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Had gereserveerd via de kado bon, welke ik liet zien bij binnen komst.
Deze werd niet geaccepteerd door de bedrijfsleider ,ging daarna kijken en bellen.
Intussen werden wij ca. 15 minuten genegeerd en werd er geen bestelling voor een drankje opgenomen.
Wij mochten zelfs geen drankje bestellen en de dame moest de menu kaart weer terug leggen, hetgeen mij zeer stoorde.
Lekkersnavelen .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We kwamen met AH bon waarbij je een aangepaste kaart krijgt. Voorgerecht was smakeloos. Hoofdgerecht redelijk maar een uitgeklede versie van wat je normaliter krijgt. Voor het nagerecht, wat ik bijna nooit neem vroeg ik een kop thee i.p.v. wat op de kaart stond en qua waarde niet in verhouding stond. Helaas, daar konden ze niet aan beginnen. Starre houding en geen flexibiliteit. Voor ons de eerste en laatste keer.
rlm M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Ok,.. eten was goed, portie s klein ..maar was wel voldoende..prijs kwaliteit verhouding viel ons daardoor wel een beetje tegen..in vergelijking met andere griekse restaurants waar we regelmatig komen..krijg je toch meer geboden voor het bedrag wat we nu besteed hadden.
RvI .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We zijn hier geweest met de AH-restaurantactie. Over de kwaliteit van het eten kunnen we kort zijn : klasse !

Voor het overige was het nogal teleurstellend. We werden ontvangen door de ongeschoren eigenaar, niet echt een visitekaartje voor het bedrijf. Bij de AH-restaurantactie mag je kiezen uit diverse voor-, hoofd-, en nagerechten; zowel op de kaart als op de site is onduidelijk wat het menu kost. Ik bestelde een Niki-mix bij de eigenaar en gaf duidelijk aan 'zonder uien', maar de schotel werd met uien geserveerd.

De porties zijn kleiner, maar nog altijd ruim voldoende. Na het voor-en hoofdgerecht waren we voldaan en vroegen of we het dessert mochten inruilen voor een kopje koffie of thee hetgeen ons prijstechnisch een goede deal leek voor Niki. Het antwoord was kortweg 'nee, dat doen we niet'. We hebben toen de rekening gevraagd.

Pas op de rekening bleek dat het menu € 35,= kost; als je de normale prijzen op de kaart bekijkt, is dat eigenlijk best hoog, zeker gezien het feit dat je er per saldo minder eten voor krijgt. Daarmee voelt het als een sigaar uit eigen doos.

Bij ons vertrek hebben we nog een aantal keer in de richting van de medewerkers gekeken, maar een groet in welke vorm dan ook kon er niet meer van af. Ook niet van de eigenaar.

Kortom : perfect eten, voor het overige veel gemiste kansen.
gctm V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We hebben een gezellige avond gehad met 7 personen, eten was prima en we hadden het gevoel dat er aandacht voor ons was.
yvonneattema18 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Snelle en vriendelijke bediening. Prijs en kwaliteit goed. Wij komen zeker nog eens terug na een zeer geslaagde avond
Marina L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het eten was heerlijk. De porties waren goed.
De bediening vlot en vriendelijk.
We zaten gezellig in een nisje.
Het was druk, maar daar hadden we geen last van.
Met vriendelijke groet. Marina
Doortje V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten en goede kwaliteit/prijs verhouding.
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We werden hartelijk ontvangen en aangenaam bediend. Het contact is gemoedelijk. Het eten is goed.
We zaten op het terras aan de Vecht, waar genoeg te zien is. Een aangenaam verpozen.
Elisabeth73 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Toen wij er waren zat er een groep mannen die redelijk luidruchtig waren en dan galmt het wel een beetje in de zaak. Het menu was groot genoeg, maar vond de vegetarische hapjes wat simpel en je kreeg er geen brood bij. Wat het wel wat lekkerder maakte. Verder blij verrast dat het zo vol zat. De al la card gerechten lijken mij wat uitgebreider dan het menu van de AH actie.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
het was net te fris om buiten te zitten, dus binnen. Beetje donker en fantasieloze inrichting. Wij werden vrij snel bediend, maar verder weinig interactie tussen personeel en gasten. Voorgerecht kwam snel, tzatziki wel oke. Daarna mixgrill besteld, bij het brengen was de vraag wat voor soort vlees het was, alles zei zij, terwijl toch ook een lamskotelet op ons bord lag. Dat moest nagevraagd worden. Wij konden gebruik maken van het salade buffet, tja wat schalen waar eigenlijk niets lekkers bij stond.
Het was niet super duur, maar ook niet echt lekker en de setting eigenlijk niet leuk.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
de porties eten waren heel goed. Niet teveel en niet te weinig. Alleen de salade bar was niet veel keuze. had wat uitgebreid mogen zijn. Heerlijk gegeten prettige sfeer geen opdringerige bediening. prima
Miguel M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Super gezellig en erg lekker eten.
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Met mijn dochter heerlijk gegeten bij Niki.was mooi weer maar vonden het op het terras de tafels wat dicht op elkaar staan.binnen werden we goed ontvangen mochten zelf een tafeltje uitzoeken.bediening was vriendelijk hoefde niet lang te wachten op het voorgerecht .al met al heerlijk gegeten.van ons een dikke 8!!!
Natas B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Leuk restaurantje....gelegen aan t water. Vriendelijk personeel....in goed tempo volgen de gerechten elkaar op. Heerlijk eten
Andries B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
donderdagavond. slechte ontvangst, de zaal was bijna leeg, categorie ik ben bezig ga maar ergens zitten en vond het belangrijker om eerst uitgebreid een social talk af te maken met een afhaalklant. dat duurde een minuut of 10 en toen we bijna weer wilden weggaan, kwam de kaart. geen welkom of social talk en welkomst ouzo .... het eten: voorgerecht best aardig, hoofdgerecht redelijk, het vlees te droog gebakken. de saladebar mag je een keer gebruiken met een heel klein bordje en met vooral in de olie zwemmende groenten. bediening nu door een nieuwe jonge dame , die deed overigens erg haar best maar had de handen vol aan de totaal 12 gasten. we hebben hier beter gegeten een paar jaar geleden, maar de interesse is blijkbaar weg. laatste keer geweest dus
Ronald A.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Wij zijn zondagavond April 2 April wezen eten bij Niki. Tafel gereserveerd om 18.00 voor vijf personen. Binnengekomen was er nog 1 tafel bezet en het restaurant nagenoeg leeg. Waarom ik dit aangeef dat het restaurant nagenoeg leeg was? Omdat het alsnog ruim anderhalf uur duurt voordat het hoofdgerecht op tafel verschijnt. Zou toch niet moeten kunnen lijkt mij als er maar enkele gasten binnen zijn. Maar dan....dan komt het eten eindelijk op tafel....de "kokschotel" besteld...nou, de kok heeft er net iets te lang naar gekeken want het vlees was gort en gort droog. Alles grijs van kleur en geheel doorbakken. Neem daarbij de salade die je op een miniatuurschoteltje er bij mag pakken van de saladebar en dan denk je bij jezelf....vergane glorie. Was het vroeger, in de "oude"tijd", een feest om bij Plaka te komen eten...tegenwoordig is het een feest als je eindelijk weer weg mag. En oh ja....voor ik het vergeet te vermelden...er staat op de kaart dat frites bij de menu's geserveerd worden. Inderdaad...er worden frites bij geserveerd, een schoteltje voor 5 mensen tegelijk. Al met al gaan wij hier nooit meer eten. Het eten, de bedeining en de beleving is helaas een eenheidsworst geworden bij Niki.
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was onaangenaam warm. Vriendelijke bediening, maar weinig informatie over de gang van zaken.
Jassen werden niet aangenomen en de garderobe werd niet gewezen.
Glimlach .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert erg lekker en mooi opgediend. Vriendelijke en attente gastvrouwen. Aanrader!