Niki

Hoogstraat 17 1381 VS Weesp Nederland Kaart

Over het restaurant Niki

Griekse sferen

Gegrild vlees, heerlijke kazen, veel kruiden, geurige olijfolie: bij Niki proef je de authentieke Griekse keuken. Eten waar iedereen van houdt! Binnen no time waan je je op een zonnig Grieks eiland.

Meer informatie over restaurant Niki

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Niki

Linda K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Informele sfeer, lekker eten en leuke inrichting. Bediening was zeer vriendelijk en kwam op regelmatige basis (niet storend vaak) vragen of alles naar wens was.
C.J. B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Wij hebben ons geërgerd op de wijze hoe uw reserveringswebsite beheert.
Wij konden volgens uw reservering niet om 18:30 of daarna. Het leek helemaal vol te zitten.
Wij waren er met nog drie andere klanten de enige in de zaak.
Dus de reserveringen die op uw site staan daar geven wij geen gehoor meer aan!
Op uw reserveringen kan je niet afgaan.!!!

Met een laatste groet,
C.J. Boom
Sonja J.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Zeer aardige bediening van 2 jonge serveersters, goed getraind. Voorgerecht Tarama salade kan echt beter, nauwelijks de typische viskuit geproefd, te veel aardappelpuree, partner had 'gebakken inktvis' dat zijn gewoon de standaard gefrituurde inktvisringen-niks bijzonders. Hoofdgerecht gamba's op bedje van pasta n tomatensap was erg lekker, daar kom ik voor terug. Zat een heerlijke smaak aan de saus. Gamba's waren crispy-zoals het hoort. Melitzano salam was home made en smakelijk, de spannakopita- spinazie deeghes: vulling was erg lekker, maar door het dikke deeg moest de smaak inboeten-jammer. Desserts waren heerlijk, vooral de chocolade cake.
henk D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten enprima service top.
monique V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Eten was goed alleen was het helaas bij opdienen al niet erg warm en dus snel koud.
Hans Peter K.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Super lekker gegeten, overzichtelijke kaart. We komen zeker terug !
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Het vlees is zo goed. Perfecte avond.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
geweldige service en attent heerlijk gegeten. allemaal...doen hoor met actie van Iens 50 procent korting!! aanrader........????‍♀️
Jack H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Erg lekker gegeten in een gemoedelijke, vriendelijke sfeer. We hadden daar al vaker gegeten echter nu met de 50% kortings actie. Aan het eten en de bediening was dat niet te merken. ????
Koen L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Zeer goed eten, goede en vriendelijke bediening. Ga er zeker nog een keer naar toe. Ook de bezorgservice is erg goed, erg snel en lekker.
Maike D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten. We hoefden niet lang te wachten tot de gerechten uit de keuken kwamen, maar het was ook niet heel erg druk dus ik kan niet oordelen over hoe het zou zijn wanneer het restaurant vol zit. Aardige bediening. Niet overdreven of opdringerig aanwezig. Gewoon in de buurt wanneer ze nodig waren.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Kregen netjes de mogelijkheid om gebruik te maken van de aanbieding die eigenlijk alleen gold als je dat bij reserveren had aangegeven. Portie was wel wat aan de kleine kant, maar smaak uitstekend!
Edit J.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Wellicht een suggestie om een kapstok in gebruik te nemen, we moesten nu onze jassen in een hoek op de grond kwijt.
Voor de rest zeer tevreden. Goed eten, vriendelijke en snelle bediening en eten was heerlijk.
Trudi V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Lekker gegeten
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij gaan best regelmatig eten bij niki alleen zijn we er nu wel achter dat je dit niet met de feestdagen moet doen.
Er zaten drie grote groepen waardoor het rumoerig was.
Mijn voorgerecht waar ik normaal mijn vingers bij op eet was een teleurstelling. Ik had gebakkengeitenkaas met honing . Om de geitenkaas zat een enorme dikke paneerlaag en de honing was minimaal. Mijn hoofdgerecht was giros die heb ik terug gestuurd omdat het koud was, en nadat ik het terug kreeg was het wel warm alleen zat er geen kraak of smaak aan niet lekker gekruid en doorgebakken. Dus niet met de feestdagen daar gaan eten.
Kathleen B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Lekker gegeten en een gezellige avond gehad
Bettie S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vriendelijke bediening. Gemoedelijke sfeer. Korte tussenpauzes met eten en er werd niet teveel gehaast(Ze kijken je niet de deur uit)
m.venema921 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
heerlijk gegeten mooie porties gezellige bediening wachttijd was goed niet te lang ,en de prijs is leuk kan je nog eens voor uit eten.gaan we zeker nog eens van de kaart eten.
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
weer heerlijk gegeten met mijn kinderen voor de laatste keer van de AH restaurant kaarten. Werden vriendelijk ontvangen.vlug geholpen en komen zeker nog een keer eten.