Niki

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Niki

Griekse sferen

Gegrild vlees, heerlijke kazen, veel kruiden, geurige olijfolie: bij Niki proef je de authentieke Griekse keuken. Eten waar iedereen van houdt! Binnen no time waan je je op een zonnig Grieks eiland.

Meer informatie over restaurant Niki

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Niki

Bettie S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vriendelijke bediening. Gemoedelijke sfeer. Korte tussenpauzes met eten en er werd niet teveel gehaast(Ze kijken je niet de deur uit)
m.venema921 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
heerlijk gegeten mooie porties gezellige bediening wachttijd was goed niet te lang ,en de prijs is leuk kan je nog eens voor uit eten.gaan we zeker nog eens van de kaart eten.
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
weer heerlijk gegeten met mijn kinderen voor de laatste keer van de AH restaurant kaarten. Werden vriendelijk ontvangen.vlug geholpen en komen zeker nog een keer eten.
Annemarie M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We kwamen allereerst een kwartier te laat, wat geen probleem was en toen we lieten weten dat we haast hadden om de trein te halen net voor het dessert werd deze heel snel gebracht en konden we snel afrekenen. Trein gehaald uiteindelijk (station Weesp op prima loop afstand). Kortom; heel vriendelijk personeel, goede kwaliteit. Erg gezellig gegeten. Aanrader dus!
annemarie S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
dineren bij NIKI is gezellig in een gezellig restaurant; met vriendelijk en vlotte bediening!! Met de AH aktie dinerbonnen is dineren zeker niet te duur. Ookal heb je een wat kleinere beurs!!!
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
op 13 oktober bij Niki gegeten met 6 personen.het was heerlijk vlotte bediening en niet te lang wachten.we waren allemaal heel tevreden.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Niet goed en niet slecht, zowel qua sfeer, bediening als eten. Vanwege de prijzen wel OK, maar verwacht niet al te veel.
Andrew K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Echt een top restaurant! mij zie je zeker terug komen ! En het eten was erg lekker! Ik raad zeker iedereen aan om hier te komen eten!
Simone M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heel apart dat wanneer je met kaarten van AH komt eten je niet van de gewone kaart kunt kiezen. Je bent verplicht om een 3 gangen menu te nemen van een andere kaart. Hier wordt €17,50 pp voor gevraagd (dus je betaald dit ook voor degene die zogenaamd "gratis" eet) Ik eet alleen maar een hoofdgerecht dus wat moet ik hier mee? En daar komt nog bij dat wanneer je met z'n vieren alleen maar een hoofdgerecht zou willen bestellen het dan zomaar € 40,- kan schelen. De gerechten van de "speciale" kaart zijn ook minder en dat geldt ook voor de keus. Het is geen slechte kaart, dat niet, maar toch. Nee, voel mij een beetje belazerd. Als je met vier personen gaat eten onder het mom van "1+1 gratis" en je moet €100,- afrekenen dan hadden we net zo goed een eigen keus kunnen maken van de gewone kaart?
Simone M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Schandalig dat je voor een mandje brood met kruidenboter en tzatziki € 10,- euro betaald.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben er heerlijk gegeten. Bediening was top.We hebben veel plezier gehad, vooral toen we ons toetje kregen. Die was errug lekker.
Ditty K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Prima diner! Aardig en kundig personeel! Wij hebben gegeten met de AH kortingskaarten. Breed assortiment aan maaltijdgangen. Top!
r.degraeve .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
De kwaliteit van het eten was prima en ruim voldoende; de sfeer in de zaak was gezellig, met een uiterst vriendelijke eigenaresse.
Herman C.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Had gereserveerd via de kado bon, welke ik liet zien bij binnen komst.
Deze werd niet geaccepteerd door de bedrijfsleider ,ging daarna kijken en bellen.
Intussen werden wij ca. 15 minuten genegeerd en werd er geen bestelling voor een drankje opgenomen.
Wij mochten zelfs geen drankje bestellen en de dame moest de menu kaart weer terug leggen, hetgeen mij zeer stoorde.
Lekkersnavelen .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We kwamen met AH bon waarbij je een aangepaste kaart krijgt. Voorgerecht was smakeloos. Hoofdgerecht redelijk maar een uitgeklede versie van wat je normaliter krijgt. Voor het nagerecht, wat ik bijna nooit neem vroeg ik een kop thee i.p.v. wat op de kaart stond en qua waarde niet in verhouding stond. Helaas, daar konden ze niet aan beginnen. Starre houding en geen flexibiliteit. Voor ons de eerste en laatste keer.
rlm M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Ok,.. eten was goed, portie s klein ..maar was wel voldoende..prijs kwaliteit verhouding viel ons daardoor wel een beetje tegen..in vergelijking met andere griekse restaurants waar we regelmatig komen..krijg je toch meer geboden voor het bedrag wat we nu besteed hadden.
RvI .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We zijn hier geweest met de AH-restaurantactie. Over de kwaliteit van het eten kunnen we kort zijn : klasse !

Voor het overige was het nogal teleurstellend. We werden ontvangen door de ongeschoren eigenaar, niet echt een visitekaartje voor het bedrijf. Bij de AH-restaurantactie mag je kiezen uit diverse voor-, hoofd-, en nagerechten; zowel op de kaart als op de site is onduidelijk wat het menu kost. Ik bestelde een Niki-mix bij de eigenaar en gaf duidelijk aan 'zonder uien', maar de schotel werd met uien geserveerd.

De porties zijn kleiner, maar nog altijd ruim voldoende. Na het voor-en hoofdgerecht waren we voldaan en vroegen of we het dessert mochten inruilen voor een kopje koffie of thee hetgeen ons prijstechnisch een goede deal leek voor Niki. Het antwoord was kortweg 'nee, dat doen we niet'. We hebben toen de rekening gevraagd.

Pas op de rekening bleek dat het menu € 35,= kost; als je de normale prijzen op de kaart bekijkt, is dat eigenlijk best hoog, zeker gezien het feit dat je er per saldo minder eten voor krijgt. Daarmee voelt het als een sigaar uit eigen doos.

Bij ons vertrek hebben we nog een aantal keer in de richting van de medewerkers gekeken, maar een groet in welke vorm dan ook kon er niet meer van af. Ook niet van de eigenaar.

Kortom : perfect eten, voor het overige veel gemiste kansen.
gctm V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We hebben een gezellige avond gehad met 7 personen, eten was prima en we hadden het gevoel dat er aandacht voor ons was.
yvonneattema18 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Snelle en vriendelijke bediening. Prijs en kwaliteit goed. Wij komen zeker nog eens terug na een zeer geslaagde avond
Marina L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het eten was heerlijk. De porties waren goed.
De bediening vlot en vriendelijk.
We zaten gezellig in een nisje.
Het was druk, maar daar hadden we geen last van.
Met vriendelijke groet. Marina