Niki

Hoogstraat 17 1381 VS Weesp Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-50% op de Rekening

-50% op de Rekening

Over het restaurant Niki

Griekse sferen

Gegrild vlees, heerlijke kazen, veel kruiden, geurige olijfolie: bij Niki proef je de authentieke Griekse keuken. Eten waar iedereen van houdt! Binnen no time waan je je op een zonnig Grieks eiland.

Meer informatie over restaurant Niki

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Niki

Maike D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten. We hoefden niet lang te wachten tot de gerechten uit de keuken kwamen, maar het was ook niet heel erg druk dus ik kan niet oordelen over hoe het zou zijn wanneer het restaurant vol zit. Aardige bediening. Niet overdreven of opdringerig aanwezig. Gewoon in de buurt wanneer ze nodig waren.
Edit J.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Wellicht een suggestie om een kapstok in gebruik te nemen, we moesten nu onze jassen in een hoek op de grond kwijt.
Voor de rest zeer tevreden. Goed eten, vriendelijke en snelle bediening en eten was heerlijk.
Trudi V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Lekker gegeten
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij gaan best regelmatig eten bij niki alleen zijn we er nu wel achter dat je dit niet met de feestdagen moet doen.
Er zaten drie grote groepen waardoor het rumoerig was.
Mijn voorgerecht waar ik normaal mijn vingers bij op eet was een teleurstelling. Ik had gebakkengeitenkaas met honing . Om de geitenkaas zat een enorme dikke paneerlaag en de honing was minimaal. Mijn hoofdgerecht was giros die heb ik terug gestuurd omdat het koud was, en nadat ik het terug kreeg was het wel warm alleen zat er geen kraak of smaak aan niet lekker gekruid en doorgebakken. Dus niet met de feestdagen daar gaan eten.
Kathleen B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Lekker gegeten en een gezellige avond gehad
Bettie S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vriendelijke bediening. Gemoedelijke sfeer. Korte tussenpauzes met eten en er werd niet teveel gehaast(Ze kijken je niet de deur uit)
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
weer heerlijk gegeten met mijn kinderen voor de laatste keer van de AH restaurant kaarten. Werden vriendelijk ontvangen.vlug geholpen en komen zeker nog een keer eten.
m.venema921 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
heerlijk gegeten mooie porties gezellige bediening wachttijd was goed niet te lang ,en de prijs is leuk kan je nog eens voor uit eten.gaan we zeker nog eens van de kaart eten.
Annemarie M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We kwamen allereerst een kwartier te laat, wat geen probleem was en toen we lieten weten dat we haast hadden om de trein te halen net voor het dessert werd deze heel snel gebracht en konden we snel afrekenen. Trein gehaald uiteindelijk (station Weesp op prima loop afstand). Kortom; heel vriendelijk personeel, goede kwaliteit. Erg gezellig gegeten. Aanrader dus!
annemarie S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
dineren bij NIKI is gezellig in een gezellig restaurant; met vriendelijk en vlotte bediening!! Met de AH aktie dinerbonnen is dineren zeker niet te duur. Ookal heb je een wat kleinere beurs!!!
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
op 13 oktober bij Niki gegeten met 6 personen.het was heerlijk vlotte bediening en niet te lang wachten.we waren allemaal heel tevreden.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Niet goed en niet slecht, zowel qua sfeer, bediening als eten. Vanwege de prijzen wel OK, maar verwacht niet al te veel.
Andrew K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Echt een top restaurant! mij zie je zeker terug komen ! En het eten was erg lekker! Ik raad zeker iedereen aan om hier te komen eten!
Simone M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heel apart dat wanneer je met kaarten van AH komt eten je niet van de gewone kaart kunt kiezen. Je bent verplicht om een 3 gangen menu te nemen van een andere kaart. Hier wordt €17,50 pp voor gevraagd (dus je betaald dit ook voor degene die zogenaamd "gratis" eet) Ik eet alleen maar een hoofdgerecht dus wat moet ik hier mee? En daar komt nog bij dat wanneer je met z'n vieren alleen maar een hoofdgerecht zou willen bestellen het dan zomaar € 40,- kan schelen. De gerechten van de "speciale" kaart zijn ook minder en dat geldt ook voor de keus. Het is geen slechte kaart, dat niet, maar toch. Nee, voel mij een beetje belazerd. Als je met vier personen gaat eten onder het mom van "1+1 gratis" en je moet €100,- afrekenen dan hadden we net zo goed een eigen keus kunnen maken van de gewone kaart?
Simone M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Schandalig dat je voor een mandje brood met kruidenboter en tzatziki € 10,- euro betaald.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben er heerlijk gegeten. Bediening was top.We hebben veel plezier gehad, vooral toen we ons toetje kregen. Die was errug lekker.
Ditty K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Prima diner! Aardig en kundig personeel! Wij hebben gegeten met de AH kortingskaarten. Breed assortiment aan maaltijdgangen. Top!
r.degraeve .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
De kwaliteit van het eten was prima en ruim voldoende; de sfeer in de zaak was gezellig, met een uiterst vriendelijke eigenaresse.
Herman C.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Had gereserveerd via de kado bon, welke ik liet zien bij binnen komst.
Deze werd niet geaccepteerd door de bedrijfsleider ,ging daarna kijken en bellen.
Intussen werden wij ca. 15 minuten genegeerd en werd er geen bestelling voor een drankje opgenomen.
Wij mochten zelfs geen drankje bestellen en de dame moest de menu kaart weer terug leggen, hetgeen mij zeer stoorde.
Lekkersnavelen .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We kwamen met AH bon waarbij je een aangepaste kaart krijgt. Voorgerecht was smakeloos. Hoofdgerecht redelijk maar een uitgeklede versie van wat je normaliter krijgt. Voor het nagerecht, wat ik bijna nooit neem vroeg ik een kop thee i.p.v. wat op de kaart stond en qua waarde niet in verhouding stond. Helaas, daar konden ze niet aan beginnen. Starre houding en geen flexibiliteit. Voor ons de eerste en laatste keer.