Niki

Hoogstraat 17 1381 VS Weesp Nederland Kaart

Over restaurant Niki

Griekse sferen

Gegrild vlees, heerlijke kazen, veel kruiden, geurige olijfolie: bij Niki proef je de authentieke Griekse keuken. Eten waar iedereen van houdt! Binnen no time waan je je op een zonnig Grieks eiland.

Meer informatie over restaurant Niki

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Op zich prima maar bij een Griek verwacht ik toch wel een welkomst met een ouzo-tje. Veel vleesgerechten, weinig echt Grieks eten. Vlees vlak van smaak, mag wat kruidiger. Patat ook weinig smaak. De gyros was erg hard, leek wel 2x opgebakken. Salad bar was prima, vooral de geroosterde paprika.
Ronp .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
gelukkig is s' avonds geen parkeer geld, verder een leuke sfeer, vlees was uitstekend gekruid en bereid, mijn vrouw had vegetarisch daar hadden ze wel een stukje brood bij mogen doen, omdat er eigenlijk 2 sausen bij het vegetarisch menu zitten. Saladebar goed maar beetje weinig salade's.
Wij zullen hier zeker nog een keer terug komen
Meriem Z.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Lekker eten, vriendelijke bediening, gerechten kwamen met een prima tijd ertussen. Niet te kort en niet te lang. De courgetteballetjes vooraf is een aanrader en de tzaziki is heerlijk.
Derk V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We komen bij Niki, vroeger Plaka, een keer per jaar. Het was zaterdagavond goed bezet, vriendelijke vlotte bediening, zeer goede prijs kwaliteitsverhouding.
een wereld van verschil met vroeger toen het rokerig en rommelig was.
Wiko .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
De ontvangst was goed en erg hartelijk! De vrouw die bediende kwam meteen naar ons toe en dat is altijd fijn als je ergens nieuw komt. De inrichting was leuk, ruim met leuke hoekjes en sfeervol licht. De service was bijzonder goed. De saladebar leek klein, maar bleek uitgebreid genoeg en de smaak was vooral heel lekker. De Kalamares-schotel was wat saai: teveel inktvisringen en te weinig van die lekkere rijst. De Moussaka was heel erg smakelijk! Een fijn, sfeervol restaurant, waar ik zeker terugkom.
Lizet L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Via de AH actie hier gegeten. Zeer vriendelijke meisjes in de bediening en we zaten heerlijk buiten aan het water. Het eten was prima. Misschien wat duur voor een actie, maar anders eet je ook geen 3-gangen menu voor € 35,00 met z'n 2en. In totaal, incl koffie, wijn en gratis kraanwater, waren we niet veel meer kwijt. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader!
Lizet
Daanvdh .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Vond het toch een beetje een veredelde snackbar. Eten echt niet onaardig, maar alles smaakt een beetje hetzelfde. Bier was lauw, wijn was warm. Ijsklontje er dan maar in helaas, maar bij tweede glas werd dat weer vergeten. Kostte 100 euro voor 4 personen met AH actie.
Ben hierheen gegaan door tips uit mijn omgeving, maar vind het zelf geen aanrader.
HB2208 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Op terras gegeten, leuke meiden in de bediening maar het duurde allemaal vreselijk lang. Ipv met zijb vieren waten we uiteindelijk met 3. Mocht geen koffie ipv een dessert dus nam de derde persoon geen dessert. nietsToen de rekening kwam stonden er 2 menu's berekend. Het kon dan uiteindelijk wel dat persoon 3 alleen voor en hoofdgerecht werd berekend maar de serveerster kreeg opdracht het duurste van de kaart aan te slaan. Voelden ons echt belazerd hierin. Kosten uiteindelijk nog 75 euro voor 3 incl 1 drankje pp. Dat Iens gebeuren is echt geen aanrader!! Je kan beter (zeker bij de Griek) gewoon je eigen gerechtjes van de kaart bestellen: veel voordeliger!!
Hermaakkerman .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Was weer heerlijk en dat voor de bonnen van ah.
De sfeer en de bediening prima. Het eten goed. Een aanrader!
WAs redelijk druk, maar bediening ging vlotjes
Anne-Mieke H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Genoeg keuze uit het AH-menu. Het voorgerecht,carpaccio,was er zeer snel en was erg koud. Even wachten met serveren had het gerecht goed gedaan. Hoofdgerecht,verschillende soorten vlees,was prima. Grote porties. Wij kregen ons bord niet leeg. Nagerechten,Dame Blanche en een yughurtmet honing en walnoten,voldoende. Hier was de portionering weer aan de kleine kant. Al met al,lekker gegeten.
Henita1956 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Top! Heerlijk relaxed sfeertje leuke bediening! Heb wel een tip... Zet ook wat kaarsjes op de tafels op het terras. Verder super!
Annigje1959 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Leuke tent, vriendelijk personeel, goed eten,
leuk interieur,zeker aan te bevelen bij anderen en voor herhaling vatbaar.
voldoende keus aangaande het ah menu
I-roon .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We hebben bij Niki gegeten met de AH restaurant actie. In tegenstelling tot ervaringen bij andere restaurants, heeft Niki een aparte kaart voor de mensen die deelnemen aan deze actie. De "echte" kaart wordt daarmee flink uitgekleed en de prijs van het menu is daardoor in verhouding veel te hoog. Op deze manier betaal je toch nog ruim 95 euro voor een diner met 4 personen (met maar een 1/2 liter huiswijn). Het eten op zich was smakelijk maar eenvoudig. Het saladebuffet had weinig Griekse trekken door het ontbreken van verse groenten. De bediening was heel vriendelijk en correct. Jammer (onterecht?) dat je er niet voor mag kiezen om een toetje om te ruilen voor een kopje koffie (toch veel goedkoper zou je zeggen). Kortom, best lekker gegeten, maar omdat de prijs onterecht hoog was voor de ontvangen spijzen, toch maar met een matig tevreden gevoel het restaurant verlaten.
Elizabeth55 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Donderdagvond heerlijk gegeten bij Niki. Het restaurant is sfeervol in gericht. Het vlees was lekker mals. De vegetarische maaltijd bestond uit verschillende gerechtjes, vooral de paprika gevuld met feta vond ik lekker. Prettige, vriendelijke bediening.
Jwbouman .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
De moesaka was het lekkerst. Het speciale AH-menu was niet op de kaart geprijsd. Bij navraag bleek het € 35 te zijn. Naar onze mening te hoog in vergelijking met de prijzen op de normale kaart. De witte wijn was van een bedroevend slechte kwaliteit.
Ijburgse .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Heerlijk gegeten met de ah actie. Zelfde menu als vorig jaar. Wij hadden carpaccio, griekse salade, Souvlaki trio en koffie/thee. Menu is €35. Half zoete rode huiswijn was lekker (0.5l voor €9.50).
Zaten heerlijk op terras aan het water. Geen druk van de bediening, maar wel goed meedenken/reageren bij vragen. Erg prettig!
A. D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Leuke Griek! Altijd gastvrij en gezellig!
Heerlijk eten vooral, de Mezes en de Gamba's en Kalamari.
Het restaurant zit op een van de mooiste plekjes van Weesp.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wij zijn al een paar keer geweest en elke keer is het lekker eten en goed bediening! Gisteravond net zoals altijd hebben wij weer heerlijk gegeten en de bediening was zeer vriendelijk.
Henkfrans2011 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
We hebben zaterdagavond 2 april met z'n achten heerlijk gegeten. Zowel het voor- als hoofdgerecht was ook erg goed. Het vlees was heerlijk gekruid en perfect gegrilld. Vlees was sappig en precies goed.
Wat ik jammer vind is dat de website niet up-to-date is.
Ik kan dit restaurant iedereen aan bevelen.
Arm .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Het is niet helemaal een restaurant recensie maar wel vermeldings- waard.
Door omstandigheden konden we vanavond niet uit eten en toen heb ik tegen 5 uur bij dit restaurant 2 portie Moussaka gehaald met een half litertje Griekse wijn.
Ik hoefde het niet warm, ik hoefde ook geen rijst of frites en ook niets van de saladebar.
Gewoon lekkere Moussaka, niet zo 'n vieze kant en klaar maaltijd.
De dame van de bediening die net binnen kwam lopen hoorde dat ik geen geld in de meter had gegooid. ( ik dacht, ach voor 5 minuten ). Ze zei dat ik naar mijn auto moest lopen, opletten, en dan kwam ze het wel brengen. Ik heb verteld waar ik stond. En ja hoor, vlak daarna kwam ze het brengen met de boodschap dat de kok er een ( flinke) portie Tzatziki bij gedaan had omdat we de rijst en zo niet hoefden.
Het zat keurig verpakt en in een draagtas. Bij thuiskomst bleek dat er ook nog twee stukken Feta in zaten en een stuk vers stokbrood.
Ik vond het super en we hebben gesmuld !