Nijhof Halle

Dorpsstraat 13 7025 AA Halle Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Nijhof Halle

Dinsdag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Martijn22222 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Het eten wordt met liefde bereid en geserveerd! De keuze is zeer beperkt maar de borden zien er feestelijk uit en de smaak is heel goed. Daarbij twee soorten groente naast de garnering van sla op het bord en twee soorten aardappel waarvan de Franse frietjes met zonnebloemolie gebakken perfect zijn. (de olie bleek zojuist ververst). De twee dames van de bediening zijn professioneel, vragen tweemaal na of alles voldoende en naar wens is, of de kamertemperatuur goed is, bedienen zoals het werkelijk hoort en nemen tijd voor een persoonlijk kort praatje. Er zijn een bar en restaurantgedeelte. Het laatste is fraai maar omdat het rustig was kozen wij voor de bar die wel gedateerd en donker aandoet.
Winfried L.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Lekker met 7 man gegeten in het "eetcafe" van nijhof. Heerlijke champignons in bierbeslag, prima gamba's
Vegetarisch maar een beperkt aanbod.
Bediening is ok,.
Wenze .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Met gebruik van een bon van vakantieveiling bij Nijhof gegeten. Prettige bediening en flexibel; we hebben eerst buiten gezeten en zijn met hoofdmenu naar binnen gegaan.
Keuze tussen 3 gerechten per gang; 1e keus was voorgerecht champignons in bierbeslag gefrituurd met knoflooksaus op salade. Als 2e beenham met dragonsaus gekozen waarbij frietjes (met mayonaise), gebakken aardappelschijfjes met spek en ui, witlof met ham en kaas en rauwkost geserveerd werd. Tot slot aardbeien bavarois met slagroom en stukjes fruit gehad. De smaak was goed en de hoeveelheid ook ruim voldoende.
Zeker een aanrader vonden wij.
Ricky R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Geweldig 3 gangen vakantieveilingen menu gegeten.
Hele vriendelijke bediening en mooie ambiance.
Een aanrader en we komen beslist nog eens terug met of zonder vakantieveiling bon.