Nieuw Zuid

7,2
6,6
Jilave321 J.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
We hebben hier een saoto soep gegeten en de smaak was niet zoals het hoort. Het was niet kruidig genoeg. Daarnaast zat de friet chips er al waardoor die helemaal zacht was geworden. Het ei daarentegen was weer te hard. Helaas ondanks de vriendelijke bediening teleurgesteld van het eten. De bakkeljauw smaakte daarentegen wel weer lekker. In de zaak ruikt het heel sterk naar frituurolie, niet fijn als je daar niet goed tegen kan. Een kleine kans dat we hier weer komen aangezien Amsterdam zoveel lekkers te bieden heeft.
Adlustpatat .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Prima suri broodjes en snacks hier maar alhoewel ik eerder tevreden was over deze zaak vond ik de service dit keer ronduit slecht. Eerst werd ik bij het bestellen 'overgeslagen' zodat ik vrij ongemakkelijk m'n plaats moest opeisen, daarna bleek dat alle bestellingen na de mijne eerst werden afgewerkt. Het zal wel een foutje geweest zijn maar ik ben er zuur over.
Marc_Roos .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Ik ben een besteller en (helaas door gezondheidsredenen) geen bezoeker dus over het interieur/decor kan ik niet zoveel melden. De service daarentegen -het bezorgen- wel, dat wordt namelijk gedaan door uiterst correcte jongeren, keurig personeel wat de brommerhelm afneemt en je aankijkt bij het overhandigen (dit gebeurt helaas niet vaak bij andere restaurants).
Heb hier al enkele malen besteld en moet zeggen dat ik best wel een beetje een zeurpiet ben, desondanks kan ik alleen maar melden dat wat ik tot nog toe geprobeerd heb (Tjauw Min Moksi Meti, Tjauw Min varken Speciaal met kleine garnalen, combinatie gerechten) van buitengewoon goede kwaliteit is. En telkens goed warm geleverd word. Goed gebalanceerde gerechten die niet te zout zijn of ernstig pittig, De Tjauw Min (dunne bami) is ook iedere keer van dezelfde kwaliteit, zeer goed en divers gevuld. Als laatste dan de loempia groot: vergis je niet, dit is een handgemaakte loempia die uitpuilt van de groente en kip, een maaltijd op zich. Elke vraag word beantwoord per telefoon of via de bezorger wat telkenmale erg prettig verlopen is. Ik blijf nog even doorgaan met bestellen tot ik weer wat beter ben en de zaak eens kan bezoeken!
Habiba Jasmine P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
Fantastische nasi en bami gerechten, je vind t nergens in de stad zo goed en dat al voor 5 EUR! De Surinaamse gerechten daarentegen.. De roti is bar slecht, lijkt niet eens op roti. Zolang je t op de Chinese gerechten houdt (tsauw min met kip) kun je hier niet fout gaan. Het personeel is zeer vriendelijk. 99% is afhaal en dat is gezien t decor niet erg.. maar t eten is goed en genoeg keus voor iedereen. Aanrader!
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2012
Terecht is het tijdens spitsuur altijd spitsuur bij afhaalrestaurant Nieuw Zuid. De mensen achter de toonbank zijn heel vriendelijk. Het eten is ook erg lekker en kent een goede prijs-kwaliteitverhouding. Ik probeer altijd zoveel mogelijk af te wisselen, en tot dusver is alles me wel bevallen. Voor een zaak met slecht drie of vier mensen die het draaiende houden kent het overigens wel een ontzettend lange menukaart, met ruime keus en veel variatie. Het decor is een minpuntje, hoewel Nieuw Zuid zeer recentelijk wel opgeknapt is. Waar het aanvankelijk niet erg aantrekkelijk was om te blijven eten, is die optie nu wel het overwegen waard geworden.