Nieuw Vosseven

Woensdag en Donderdag 11:00 - 20:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 21:00
Miro2 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Op de bonnefooi naartoe gegaan. Restaurant ziet er van binnen gezellig en huiselijk uit. Wij zaten buiten aan het water, perfect!

We bestelden ieder de saté en voor onze dochter een pannenkoek. Onze andere dochtertje heeft Coeliakie en mag geen gluten. Helaas was hier niets voor.

Het personeel was erg vriendelijk en voorkomend, spontaan. Fijn! Omdat we buiten zaten had ik t idee dat we niet altijd zo snel geholpen werden, maar dat was voor ons geen probleem. We kregen echt een vakantiegevoel! Lekker huiswijntje en de saté was heerlijk, evenals de frietjes die je er in puntzak bij krijgt. Dochter was blij met haar pannenkoek, heeft zitten smullen!

Wat ik minder vind (mijn man vindt van niet en vond het juist wel horen bij de huiselijke sfeer) is dat er een hond rond loopt, die bij ons ook bij de tafel bleef zitten (uiteraard omdat mijn dochtertje het erg leuk vond om m te "voeren").

Mochten ze ook een glutenvrije pannenkoek gaan voorzien dan komen we hier zeker vaker terug! Anders is het helaas niet te doen om een gezinslid niet te laten eten terwijl de rest zit te smullen (was nu nog geen probleem gezien haar jonge leeftijd).
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Van buitenaf de indruk pannenkoekenhuis / snackbar, eenmaal binnen kan je plaatsnemen op een schitterend terras met een vijver vol lelies, krijg je direct een perfecte bediening aan tafel , echt spontaan en vol raad / adviezen voor wat later bleek een culinaire belevenis. Wij zijn zelf werkzaam in de horeca, mijn vrouw in huis ter duin en ik in hotels van oranje en als cost controller/inkoper ben ik het beste gewend.
We kozen voor een proeverij van de specialiteiten.
Kosten voor twee personen 33 euro, ossehaas, gamba's,tongschar en nog 3 perfecte gerechten waar echt niets op aan te merken viel, vol smaak en perfect gepresenteerd.
Voor iedereen die in de buurt komt echt een must..
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Goed eten voor weinig, dat lijkt de leus van Nieuw Vosseven. Vooraf kippensoep: stevige soep met een flinke vulling en voorzien van twee stukken goed brood, bijna voldoende als lunchgerecht. Tafelgenoot heeft tomatensoep, die al even vullend is en de kwalificatie "heerlijk" mee krijgt.
Als hoofdgerecht een biefstuk met friet en voor tafelgenoot spareribs met friet. Tijdens het hoofdgerecht (het woord tijdens staat op de kaart onderstreept en dat zegt iets over de inhaligheid van de Hollanders) kun je ook gebruik maken van het saladebuffet. Goed gebakken biefstuk, de frieten hadden iets knapperiger gemogen en komen in zo'n modieuze maar onhandige puntzak. Weinig op aan te merken. Ook de spareribs gaan schoon op.
De dessertkaart is niet uitgebreid, maar voor de bescheiden bedragen zijn de ijscoupes dik in orde.
De bediening is een beetje onhandig, maar de charme maakt dat helemaal goed. Bij Nieuw Vosseven krijg je geen haute cuisine, maar degelijke en smakelijke gerechten. Wie een tafeltje aan het raam heeft, profiteert bovendien van het mooie uitzicht over het water van het Vosseven!