Nieuw Statewapen

Zondag Gesloten

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Hoewel het een leuke tent is qua uiterlijk is het er verder waardeloos.
We kwamen met een groep (12 personen) en om die reden kregen we een behoorlijk uitgeklede menukaart om uit te kiezen. Dit, zo werd ons verteld, omdat het anders niet tegelijkertijd uitgeserveerd kon worden.
Helaas moesten we vervolgens anderhalf (!!) uur wachten op ons eten. En toen het eten kwam was het een erg kale salade met bovendien bruine randjes aan de sla, brrrr...geen stokbrood en geen boter......
Kortom: gemiste kans, ons zie je er nooit meer!
Popgirl .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Dit levendige eetcafé viert dit jaar zijn tienjarig bestaan met sommige gerechten, o.a. biefstuk, voor 10 euro. Plus, toen wij er waren, live-muziek van de onvolprezen Michel van Dijk Band. De biefstukken en hertenbiefstuk in ons gezelschap waren goed van bereiding en smaak. Met de frites en salade was ook niets mis. De tomatensoep vooraf was matig. Een verkeerd opgenomen bestelling werd snel verholpen. Goede tent voor een rumoerig avondje uit.
Ewout B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Redelijk vaak zoek ik een leuk tentje uit voor de lunch, zowel zakelijk als prive. Maar nergens is het eten zo lekker als hier. Prijs kwaliteit verhouding maakt het eigenlijk zelfs een 10! Omelet, Broodje/salade met geitenkaas, etc. Rijk belegd en zeer smaakvol!
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Lekker wezen lunchen met een collega hier. Een heerlijk ouderwets eetcafe, de tijd heeft hier stil gestaan en dat heeft zijn charme.

De bediening is vriendelijk en lekker nuchter, geen poes pas!

Als gerecht hadden we een giga hamburger, nou dat was die zeker! Heerlijke friet erbij en echte mayo! Het bord was mooi opgemaakt.

Hier willen we vaker komen!
Marina B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Vanavond heerlijk gegeten eenmaal kipsate met garni was voortreffelijke. En partner had agentijnse steak met garni.was ook uitstekend vlees lekker mals en goed bereid.voor herhaling vatbaar komen zeker terug..koos en marina bodijn.
Gert Jan V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2013
Heerlijk gegeten in het gezellige eetcafé. Het 3 gangen wild menu is echt een aanrader. Partner was ook enthousiast. Komen zeker een keer terug.
Slootenjoep .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Vooraf een uiensoepje, en als hoofdgerecht kipsaté. Soepje was prima van smaak. Kip lekker mals, met prima saus. Kortom; heerlijk gegeten!
Service zeer vriendelijk.